Väsby El & Tele

4.7 / 5 i betyg — 62 rekommendationer
Marcus E

2014-12-12

Väsby El & Tele har gjort ett arbete med att dra nätverk och viss el-dragning i vår 50-tals villa.

Arbetet i sig var kanske varken stort eller särskilt avancerat i deras ögon men både jag och min fru överraskades verkligen, dels över hur bra och snyggt arbete utförde (i princip allt blev dolt vilket vi inte trodde skulle vara möjligt med tanke på förutsättningarna i väggarna) men framförallt är vi mycket positivt överraskade över hur de hanterat arbetet.

Vi har haft en hel del att göra med hantverkare i och med att vi gör en större renovering och vi har hitintills inte varit med om NÅGON hantverkare som varit så punktlig med att återkoppla, höra av sig och infinna sig enligt överenskommelse. Sist men inte minst är det vi upplevde som unikt och utöver förväntan, så upplevde vi att personen från Väsby El & Tele som vi hade kontakt med var oerhört serviceminded och har fixat med frågor/åtgärder som jag inte tror är en självklarhet för de flesta.

Vi är helt enkelt oerhört nöjda med arbetet och servicen som de givit oss och kan varmt rekommendera dem om någon annan är i behov utav liknande tjänster. Läs mer