Alla kategorier Fastighetsbolag Uppsala Uppsala Ragdolls

Vretgränd 16, 753 22 Uppsala — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Ragdolls

• S. J
    S. J skrev om Ragdolls
    Fick ingen klippning trots avtalad tid, ej heller ny tid. Men man hade talat in på mitt tfnsvar kvällen innan, det hade jag dessvärre missat, kanske är det bra att även smsa kunderna om man behöver ställa in en tid.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Ragdolls
    Tyvärr ingen vidare upplevelse men jag fick håret klippt av en ganska oengagerad frisör. Kan dock bli en ny chans då jag hört att de ska vara toppklass, kan bli en ny vända och hoppas på en bättre dag!
  • Mary
    Mary skrev om Ragdolls
    Duktiga och trevliga frisörer i salong med skön stämning. Blev nöjd med min klippning och kan RECOmmendera stället till andra.
    Tobias B gillar detta
  • Maja L
    Maja L skrev om Ragdolls
    Bästa frisörsalongen i Uppsala! Ligger på en lugn gata och det är en ganska liten salong. Skönt att bara koppla av en stund där och bli ompysslad. Jag kan tryggt låta dom bestämma hur jag ska se ut när jag går därifrån och det, det ger högsta betyg!
    Mary, Nikke L gillar detta
  • loffe c
    loffe c skrev om Ragdolls
  • Siri J
    Siri J skrev om Ragdolls
    Bästa frisörsalongen i Uppsala!Josefine är jätteduktig på att färga å slinga:)
  • Mira R
    Mira R skrev om Ragdolls
    Sen jag började gå till Ragdolls har jag inte velat byta! Färgade håret hos Daniela och hon gav tips och det blev toppenbra. När jag sedan ville blondera igen fixade hon det supersnyggt också! Alltid trevliga och engagerade. Det känns tryggt att gå dit för jag är alltid nöjd när jag går därifrån.
  • Mela
    Mela skrev om Ragdolls
    bästa salongen i uppsala! Alltid blivit nöjd och trevliga o duktiga frisörer!
  • Sarah Å
    Sarah Å skrev om Ragdolls
    Jag har alltid hoppat runt hos olika frisörer under flera års tid, men sen ca 1 år tillbaka har jag bara gått till Ragdolls. De är jättetrevliga och är bra på att lyssna och se till att man får den frisyren man vill ha. Sen har de själva jättesnygga frisyrer.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Ragdolls
    Mycket duktiga frisörer som tar sig tid och ger bra förslag. Trevliga. Lite dyrt men det är det värt.

Vretgränd 16, 753 22 Uppsala