Rainfort Group AB

Rainfort Group AB

Välkommen till Rainfort Group AB! Vi på Rainfort Group AB anpassar oss efter dina behov. Vi är byggföretaget som hjälper dig som kund att nå dina mål och deadlines i nästa byggprojekt. Vi är på plats när vi ska och vi gör det som vi har utlovat. Vi vill alltid överträffa dina förväntningar och ge dig en exceptionell service....

7 omdömen om Rainfort Group AB

Mahir M
Skrev om Rainfort Group AB

Rainfort Group AB har gjort ett enastående arbete med att bygga vårt nya hus. Både i projektledning och i utförande. Allt i bästa kvalitet. Rekommenderar starkt!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Aivar P
Skrev om Rainfort Group AB

Rainfort Group AB är firma med stort flexibilitet och med bra individuellt bemötande. Jobbet är gjort med hög kvalitet och prisvärd. Det finns alltid möjlighet att diskutera och ändra projekt eller beställt jobbet så att det blir bästa val för kunden. De kommer alltid med goda råd hur projekt eller beställt jobb skulle vara billigt eller med högt kvalitet. Rekommenderar varmt.

Doris K
Skrev om Rainfort Group AB

Professionellt och ärligt bemötande, mycket bra arbete. Rekommenderas!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen
BadgeFourYears

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Jeremia H
Skrev om Rainfort Group AB

Rainfort Group har hjälp oss med flertalet projekt med goda resultat. Bra service och kvalité på jobben.

Joakim L
Skrev om Rainfort Group AB

Har totalrenoverat ett halvt våningsplan med kök, vardagsrum och hall, byggt ett stort pooldäck och pumphus, samt installerat mini-FTX i hela huset med Rainfort-killarna och blott det faktum att vi kallat in dem för uppdrag efter uppdrag borde vara bevis nog för att vi är en mycket nöjd kund! Eftersom det varit omfattande renoveringar så var det, som alltid, några mindre saker som gick snett under arbetets gång men det var aldrig några problem, de tog fullt ansvar, informerade direkt och åtgärdade på egen bekostnad. Det...

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Ulf S
Skrev om Rainfort Group AB

Allt positivt, bra utfört arbete, anlitar företaget nu för nytt uppdrag

Rainfort Group AB gillar detta
Aivar P
Skrev om Rainfort Group AB

kvalitet och ansvar. god kontakt med personal. prisvärt men samtidigt hög kvalitet. flexibla och goda lösningar om kommer upp problem.

Rainfort Group AB gillar detta
Bygglovshjälpen.se