Nathalie Björk

Nathalie Björk

Nathalie Björk är mäklare på Rama Fastighetsförmedling

Nathalie Björk har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Nathalie Björk har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Björk har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

56 omdömen om Nathalie Björk

Kajsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
Kristianstad - Centrum

Jag kände stort förtroende för Nathalie vid köp av min första bostadsrätt. Hon är professionell, kunnig och engagerad, dessutom väldigt snabb med att svara på frågor och är lätt att komma i kontakt med! 🌟

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Bonnie för du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Glad att få varit en del av ditt första bostadsköp och bidragit med att du känt dig trygg i processen. Hälsningar, Nathalie

Inez G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
Kristianstad - Centrum

Jag säger bara wow, Nathalie har fått mig att känna mig så trygg och lugn i processen att sälja min lägenhet. Har rekommenderat henne vidare till familj då jag har väldigt stort förtroende för henne. Min bostad blev såld för utgångspris för att hon var så professionell i sin yrkesroll och det är jag tacksam för.

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Inez för ditt fina omdöme! Vi hade ett gott samarbete genom hela processen, så bra det blev! Vi ses snart igen. Hälsningar, Nathalie

Florim B
Sommarlust

Jätte trevlig och hjälpsam Bra bemötande

Svar från Nathalie Björk

Stort tack för ert omdöme! Hoppas ni ska komma att trivas i den fina lägenheten! Hälsningar, Nathalie

Ina N
Önnestad

Trevlig, glad och tillmötesgående. Väldigt proffsig i sin yrkesroll, tydlig och informativ. Svarade på alla frågor och funderingar vi hade och tog reda på information ifall vi ville samt återkopplade ofta med oss. Vi kände oss väldigt trygga i hela processen!

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Ina för ni tog er tiden att skriva ett omdöme! Så himla roligt att ni fick huset ni fastna för, detta kommer passa er super! Hälsningar, Nathalie

Marcus L
Täppet (Åhus)

Hade fått förmedla nästa bostad också !

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Marcus - så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Vi ses i Maj igen! Hälsningar, Nathalie

Marcus L
Vanneberga

Smidigt och snabb kommunikation!

Svar från Nathalie Björk

Stort tack Marcus för ditt omdöme, glad att ni uppskattat mitt arbete! Detta kommer bli hur bra som helst! Hälsningar, Nathalie

Henrik L
Östra Sönnarslöv

Riktigt bra mäklare! Supertrevlig! Kan starkt rekommendera!

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Henrik för ditt omdöme - vad glad jag blir! Hoppas ni ska komma att trivas i huset! Vi ses snart igen - Hälsningar, Nathalie

Milorad M
Gamla Näsby

Nathalie är en stjärna! Vi kunde inte vara mer nöjda och kände oss trygga från början till slut. Hög professionalitet, engagerad och snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Nathalie och Rama Fastighetsförmedling!

Svar från Nathalie Björk

Stort tack för ni tog er tiden att skriva ett omdöme! Så kul att jag fick hjälpa till med försäljningen utav lägenheten, hälsa så gott! Hälsningar, Nathalie

Sabrina Mikaela Christel B
Sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
Arkelstorp

Vilken klippa du är och har varit under hela processen! Alltid lyhörd och hjälpsam. Tack!

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Sabrina för dina fina ord - det har varit en ära att få hjälpa till med försäljningen. Hoppas vi ses framöver! Hälsningar, Nathalie

Ulf Eddie David R

Mycket proffsig mäklare! Jätte trevlig👍

Svar från Nathalie Björk

Stort tack Eddie - så kul att få vara en del av både ert köp och försäljning. Vi ses i februari igen! Hälsningar, Nathalie