RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

www.raotak.se
  • Badge2022

RAO Tak och Bygg Takläggare i Stockholm – Vi är din partner inom takläggning, bygg och renovering. När du behöver hjälp med ditt tak finns vi här för dig, renovera eller lägga om. Taket är den viktigaste delen av ditt hus och, som allting annat, behöver underhållas. Takläggning som är bristfälligt utförd så kan det i värsta...

92 omdömen om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Sedan starten hos Reco 2018

Nils roger E
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Anlitade RAO Tak och bygg vid takomläggning i Bromma. Är väldigt nöjda med arbetet, allt från första kontakten med bra bemötande till resultatet. Noggranna och duktiga hantverkare. Hade dialog med ROA Tak under hela arbetet. Kan rekommendera RAO för bra utfört jobb. /Roger

Pia B
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Jag är väldigt nöjd med takläggningen.Trevligt bemötande och lätt att ha kontakt med, svarar alltid på alla frågor och funderingar. Kändes tryggt för mig med RAO som takläggare. Städade och höll ordning.

Tina U
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi gjorde nytt tak från grunden, läkt,papp,tegelpannor. Nya hängrännor och målning av skorsten/ fläkt plåt. Allt utfördes proffsigt och nogrannt ,på utsatt tid, och med en bra slutstädning. Vi hade hela tiden en bra dialog under arbetets gång.

Karl R
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Enkelt. Proffsigt. Trevligt. Bra resultat. Bra pris.

Per A
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Snabba och väldigt bra genomfört arbete. Lätta att stämma av med. Genomförde själva avstämningar så arbetet fortlöpte smidigt. Blev rekommenderad att ta hjälp av dem, och vi är väldigt nöjda. Oss hjälpt de att måla om husets träfasad.Rekommenderar RAO Tak varmt.

Karin B
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Takbytet gick bra, trots att det fortfarande var vinter. Raigo är noggrann, professionell och ärlig. Rekommenderas!

Mattias P
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Rao Tak och Bygg lade om taket på vår 30-tals villa. Det var enkelt att komma överens om vad som skulle göras. De utförde arbetet snabbt, effektivt och till ett bra pris. Raigo var själv på plats varje dag för att kontrollera utförande och diskutera ev. frågor. När vi diskuterat någon ändring mot den ursprungliga offerten fick vi samma dag en skriftlig konfirmation på vad vi kommit överens om för att undvika ev. missförstånd. Bra jobbat! Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Rao Tak och Bygg.

Petra A
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Snabb trevlig återkoppling för tidsbokning, bra och tillmötesgående hjälp och snabb offert avseende arbeten på vårt tak

Olga V
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

RAO Tak och Bygg utför parkettgolv byte på vara sovrummet. Jobbet utförs enligt överenskommelse utan extra kommandes kostnader. Kan varmt rekommenderas

VLADIMIR S
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi kan verkligen rekommendera RAO Tak och Bygg som har utfört sitt arbete på ett mycket bra sätt dessutom till ett konkurrenskraftigt pris. De var enkla att nå vid frågor och man fick alltid en snabb återkoppling. Arbetet utfördes snabbt och man städade efter sig varje dag. De höll vad de lovade. Bästa takläggare i Stockholm

Per L
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Byte av tak. Bra bemötande. Väl utfört arbete inklusive att deras chef beordrade att ett par saker skulle göras om eftersom de inte hade blivit tillräckligt bra utförda, detta utan att vi hade klagat. Taket ser gediget och bra ut. Faktura enligt offert, fåtalet tillägg men de var överenskomna under arbetet så ingen överfakturering.

Michael P
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Proffsigt. Noggranna. Snyggt. Snabbt. Rimligt pris. Bra och rak kommunikation med snabba svar. Vi är fjärde huset i området som anlitar RAO, på rekommendation av grannarna. Alla är nöjda.

Ingalill H
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Väldigt bra jobb utfört. Noggrann uppföljning och rättade till allt som jag bad om.

Charlotte I
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Noggrann och bra. Vi är väldigt nöjda med taket och utförandet.

Jan K
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vårt tak renoverades utan problem på överenskommen tid av trevlig personal. Dom jobbade bra och resultatet blev utmärkt.

Jan H
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Kan varmt rekommendera Rau Tak. Bytte tak, plåtarbeten, häng o stuprännor även på förråd. Arbetet utfördes snabbt och noggrant med ett bra lagarbete. Jan och Åsa Håkanson

NADJA F
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

RAO Tak och Bygg har lagt om mitt tegeltak. Deras takläggare är kompetenta. Stockholms bästa takläggare. Jag kan verkligen rekommendera dem. Super nöjd.

Thomas A
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Jobbade på bra enligt offert och ök.

Roger V
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Bemötande va bra vi hade samma tänk om utförandet Förväntningar va att jobbet skulle utföras bra och utan onödiga dröjsmål Dom utförde jobbet väldigt bra och snabbt Nytt betongtegel, avvattningsystem, mögelstopp mm

Tobias F
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi anlitade RAO tak och bygg för omläggning av vårt papptak. Vi fick en tydlig offert, själva arbetet gick smidigt och var färdigt i tid till det offererade priset. Allt med ett mycket trevligt bemötande också.

Fredrik M
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi fick hjälp att byta taket och takfönster av Rao tak och bygg. Vi är väldigt nöjda med allt från första mötet via bemötandet under byggets gång till det färdiga resultatet.

Roberto B
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Korrekt utfört jobb med garantibevis. Mycket bra bemötande och snabb återkoppling, allt på offerten stämde exakt. Rent och snyggt under pågående arbete. Tiden för det utförda jobbet stämde på pricken. Jag ger RAO Tak och Bygg mina bäste rekommendationer .

Karin L
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Seriöst och snabbt. Kan absolut rekommendera firman

Maria M
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Bokade tid med Rao som kom in och tittade på taket och ordnade med en offert. Rao la senare om taket på huset och utförde metallarbeten runt skorsten etc. Jobbet utfördes enligt plan, kommunikationen var bra genom hela arbetet och jag uppskattar att ägaren ringde och var på plats och gav oss uppdateringar. Rao har med sig egen toalett och städar efter sig efter varje dags arbete samt slutstädning. Kan ärligt säja att det är ett av de bästa företagen jag har haft att göra med, seriösa, mycket kunniga, bra pris och väldigt trevliga. Kan varmt rekommendera detta företag!

Tobias B
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

RAO är ett utmärkt företag som på alla vis uppfyllt vårt avtal om takomläggning. Alla problem har hanterats snabbt, effektivt och smart av chefen Raigo och personalen har hållit arbetsplatsen välstädad och hela projektet blev färdigt inom ram. Vi är mycket nöjda och kan med varm hand rekommendera RAO till alla som behöver en erfaren och prisvärd firma!

Patrik P
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Takbyte på 50-tals villa. Fungerad ettebra. Färdiga på en vecka.

CAMILLA A
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Lika bra andra gången! Anlitade RAO första gången för ett falsat plåttak 2016 och med nytt hus i behov av takbyte (betongpannor denna gång) var valet enkelt. Lika professionella och trevliga som sist. God kommunikation, tydlig offert med korrekt uppföljning av ev tillägg. Killarna lämnar det avstädat och snyggt varje dag vid hemgång och detta i kombination med ett bra pris gör att jag ger Raigo och team mina varmaste rekommendationer igen! Blir inte bättre.

Carl-johan G
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Kom snabbt ut och gjorde en inspektion av vårat tak.

Johan Daniel Marcus L
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Anlitade RAO Tak för takomläggning, ett ganska omfattande målningsarbete samt byte av vattenavrinningssystem. Fått dem rekommenderade och hade höga förväntningar. Alla dessa infriades av utmärkt och rak kommunikation, snabbt och effektivt hantverk samt ett genuint intresse för att resultatet skulle bli så bra som möjligt. De städade dessutomupp exemplariskt efteråt. Allt detta till en riktigt bra pris. Väldigt nöjd!

Daniel L
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

La om taket, bytte vindskivor, målade plåtar, bytte ut stuprör och hängrännor. Hade relativt höga förväntningar som RAO uppfyllde genom att både vara snabba och noggranna. Kommunikationen var rak och snabb och gav en bra trygghet innan och under arbetet. Allt detta till ett bra pris långt bättre än de övriga bolagen som lämnat anbud för samma arbete. Rekommenderar starkt!

Karin S
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

En del av vårt tak hade blåst av och vi ringde RAO Tak och Bygg som kom ut väldigt snabbt och hjälpte oss direkt.

Henrik S
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Rao Tak la om mitt tegeltak. Jag ville återanvända befintliga pannor och det gjorde de ett väldigt fint jobb med. Många andra firmor jag kontaktade ville inte ens utföra jobbet med samma pannor. De var också noga med säkerheten och hade korrekta fallskydd. Kan varmt rekommendera till takomläggningar.

Britt-louise T
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Omläggning av takpapp på en takkupa som läckte in. Mycket bra utfört. Snabbt och proffsigt samt då det även behövdes bytas ut underliggande material gjordes detta enl. deras rekommendationer så att jobbet skulle bli på allra bästa sätt. Ger RAO TAK de bästa rekommendationer. Får jag fler takproblem vet jag vem jag hör av mig till.

Carin S
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Det var en klar och tydlig offert och arbetet utfördes utmärkt. Det var proffsiga i bemötandet och gav ett kunnigt intryck.

Johan G
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Snabba, prisvärda och bra kvalitet på utfört arbete. Total omläggning av villatak med papp, läkt och nytt lertegel.

MALIN E
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi kan varmt rekommendera RAO tak. Dom är pålitliga, kunniga och ger mycket bra service. Vi uppskattade mycket att dom kommer med egna förslag på lösningar som vi kunde diskutera tillsammans.

Pelle Z
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Ordning och reda. Bra service, utmärkt bemötande. Så vitt jag kan bedöma är arbetet mycket professionellt utfört. Rekommenderar varmt.

Karl-erik P
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi ville ha ett nytt tak. Företaget, ägaren, bemötte oss profesionellt och vänligt. Arbetet utfördes inom snabb tid och gjordes mycket bra. Noterades att vi fick löpande information om vad som skulle ske samt att en grovstädning gjordes varje kväll. Fakturan stämde helt med angivna prisförslag och gick igenom av ägaren. Vi kan verkligen rekommendera RAO !

David Z
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Väl utförd takomläggning på utsatt tid och enligt våra önskemål. Vi är mycket nöjda.

Gunni E
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Bra och snabbt arbete. Vi är jättenöjda!

Kalle F
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Takrenovering med byte av tegelpannor, läkt och takpapp. Bra/fackmannamässigt utfört arbete till ett bra pris. Höll exakt utlovad arbetstid vilken var 2 veckor. Bra kommunikation. Trevlig ägare som ofta var förbi och kontrollerade utfört arbete och stämde av att man var nöjd eller rättade till något mindre fel. Rekommenderas!!

Erik P
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

RAO bytte tak på hus och garage. Bra bemötande från första förfrågan till sista arbetsdagen. Höll vad de lovat , både till innehåll och pris. Väljer ni RAO kommer ni bli nöjda med resultatet

Peter N
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Skickade ut offertförfrågan för byte av ett garagetak som fått en tall över sig. Förutom takbytet innebar det byte av 2 knäckta takstolar och en del fasadpanel som slagits sönder. Offertförfrågan gick till ett par bolag efter att ha gått igenom omdömen på Google. Raigo svarade snabbast och kunde komma på plats för att lämna prisförslag inom någon vecka. Arbetet var igång ett par veckor senare. Är mycket nöjd med pris, arbetsinsats och informationen jag fick löpande under arbetets gång. Kan mycket glatt rekommendera RAO...

Christer E
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Komplett byte av yttertak/betongpannor, med fullständig bortforsling och städning av skräp/spill. De som inledningsvis utförde arbetet (underleverantör) var inte kompetenta, varför dess byttes ut och RAO Tak och Bygg´s egna tog över och gjorde ett bra arbete. De övriga tre husen på gatan som samtidigt anlitat RAO Tak och Bygg, fick omgående ett mycket bra arbete utfört.

Johanna B
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Vi har lagt nytt tak på vårt hus och det blev toppen bra! Proffsigt, snabbt och snyggt! Fanns alltid någon att fråga och om det var något som vi ville ändra så gick det alltid att lösa. 5/5

Björn F
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Mycket seriösa. Snabb och tydlig återkoppling på offertförfrågan. Hög yrkesstolthet och kvalitetsåtagande. Lång erfarenhet och klarade sig själva under största delen av projektet. Bra kommunikation hela tiden och allt i tid. Snyggt och rent på kvällarna. Inte billigast men konkurrenskraftiga även på priset. Högsta rekommendation.

Per Q
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Nytt tak. Allt gick enligt planerna. Från material till slutnota. Bra städat efter varje dag. Inget o klaga på.

Tony John Erik L
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Jag anlitade Rao Tak för ett takbyte. De gamla trasiga pannorna togs bort, på med ny underlagspapp, ny läkt och nya betongpannor enligt vårt önskemål. Ägaren av firman, Raigo, gjorde ett gott intryck vid första kontakten. Själva arbetet utfördes till största del av två hantverkare. Dessa var mycket noggranna och trevliga. Jag är själv väldigt noga och mån om att det jag gör på huset ska vara bestående och redigt utfört. Jag tycker att takbytet överträffade mina förväntningar. Även när jag önskade en ”sista-minuten-ändring”...

Jonas K
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Rao Tak och Bygg bytte vårt tak under våren 2019 och vi är mycket nöjda med arbetet. utfördes på överenskommen tid och enligt budget.

Lasse E
Skrev om RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm

Omläggning av betongtak på ett sommarhus. Tydlig offert. Bra bemötande. Rimligt pris. Korrekt utfört arbete. Rent och snyggt runt huset efteråt. Jobbet utfört på avtalad tid. Jag hade blivit rekommenderad RAO TAK av en bekant och skulle själv gärna rekommendera dem.