Ramjar Rasul

Läs vad 7 Läs vad Ramjar Rasul

• Oskar B
    Oskar B skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-03-14

Helt underbar bilhandlare. RCD bil AB är i klass med större bilhandlare om inte bättre. Ramjar har en kundvana med glimten i ögat. Det kändes bra från början och det blev väldigt bra. Det som skulle kunna göra att kunden tvekar är möjligen den geografiska platsen och byggnaden. Tänk inte på det, utan denna bilhandlare är värd mer än ett besök. Åk ända upp på taket av byggnaden och fundera över det fordon ni tittat på. Det känns som att vara med i en action film. Läs mer
  • Nathalie A skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-03-13

Bra samspel, kommunikation, trevliga Läs mer
  • MARCUS B skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-03-09

Bought a car from Ramjar and I can say that it was a great deal and I received good help and got great tips on my new car. Thanks Ramjar and RCD for great service. Läs mer
  • Daniella Vienne N skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-03-09

Smidigaste bilköpet jag gjort! Hög servicenivå genom hela affären. Ramjar hade svar på alla mina frågor och var supertrevlig! Jag ger både Ramjar och RCD Bil mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Carina L skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-03-04

Jag köpte en bil och blev bemött på ett proffsigt sätt. Kan rekommendera RCD Bil AB och Ramjar Rasul varmt.

Mvh Carina Lindell Läs mer
  • Thomas E skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-03-02

Köpte en BMW X1 och blev väl omhändertagen på RCD. Allt som allt mycket trevlig upplevelse och inget att klaga på. De fixade det jag hade synpunkter på på bilen. Läs mer
  • Hind H skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB

2020-02-28

Mycket bra service är mer än nöjd! Läs mer
Ramjar Rasul