RE/MAX Warberg & Co

RE/MAX Warberg & Co

remax.se
  • BadgeFiveYears
4.4

Välkommen till RE/MAX Warberg & Co på Berzeliigatan 20 i Göteborg och ute på Hälsö! När man ska köpa eller sälja en bostad är det många steg man ska gå igenom och det kan ibland vara mycket att tänka på samtidigt, speciellt om det är första gången man köper eller säljer. RE/MAX är Europas och världens största mäklarbyrå med...

126 omdömen om RE/MAX Warberg & Co

Sedan starten hos Reco 2015

Anita Simone E
Backa

Tillmötesgående och vänlig. Informativ och kunnig.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Anita för ditt omdöme och fina ord. Lycka till med lägenheten! Med vänlig hälsning, //Jörgen W

Poul L
Backa

Mycket bra bemötande och allt fungerade som det skulle jag kan inte önska något bättre kan bara säga bra jobbat

Svar från Jörgen Warberg

Tack för ditt fina omdöme och underbara ord som värmer en fastighetsmäklare! Min passion är att höja förväntningarna hos mina kunder. Tack Poul och lycka till i lägenheten! //Jörgen W

Jennifer L
Mölndal

Jättebra mäklare ! Mycket trevlig och hjälpsam!

Tack Jennifer för de trevliga orden och omdömet! //Jörgen

Eva Maria Birgitta S
Kortedala

Trögt, men försäljningen blev av till slut.

Svar från Jörgen Warberg

Ja, det var en svår tid att sälja i ett svårt område men skam den som ger sig. Vi hittade en nivå som duos säljare och Köparen kunde enas om. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Jörgen

Emelie Britt-Marie K
Öckerö

Jörgen har varit ett ovärderligt stöd under hela processen, som drog ut på tiden, pga en spekulant, som strulade till det. När vi väl fick avslutat med den o gick ut på marknaden, så har allt gått som smort. Min kontakt med Jörgen har varit mkt god. Han har stöttat och uppmuntrat mig hela tiden. Min man är gravt dement och jag måste fatta alla beslut själv. Jag har kunnat testa mina tankar med Jörgen och hela tiden fått fin respons. Jag har känt mig helt trygg. MVH Britt-Marie Karlsson.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Britt-Marie! Jag är glad över att fått förtroendet att sälja ert hus på Hönö. Jag önskar er en trevlig vår och sommar! //Jörgen

Stefan G
Skrev om RE/MAX Warberg & Co

Alla tiders upplevelse. Trevlig mottagande och rätt så snabba.

Svar från RE/MAX Warberg & Co

Tack Stefan för orden. Jag är glad att få förtroendet att förmedla fastigheten hela vägen till slut! //Jörgen

Khaled A
Backa

Trevligt och varmt mottagande. Jörgen överträffade mina förväntningar. Jag upplevde Jörgen som mån om alla parter och förklarade de olika steg i processen på ett lättförståeligt sätt.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Khaled för dina fina ord här på reco. Vi hade visserligen en diskussion i början av vår kontakt men efter att ha redogjort för hur vi tänker och agerar så tycker jag att vi fann varandra direkt. Det var jätteroligt att hjälpa er till att köpa det fina huset! GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR! //Jörgen

Karl Henrik F
Skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg med sitt REMAX uppträdde mycket proffesionellt och med mycket stor kunskap och erfarenhet, överträffade förväntningarna och vi är mycket nöjda med hans tjänst och service i samband med vår marköverföring.

Tack Henrik för dina rader. En önskan om GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR! //Jörgen

Amir Ali J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Han var mycket trevlig och noggrann med allt, samt förklarade allt mycket bra. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Tack för dina fina ord! God Jul och Gott Nytt År! //Jörgen

Jakob S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Kunnig, Bra kontaktnät, Snabb. Erfaren, bra på att förbereda alla delar i processen.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Jakob för ditt omdöme om mitt sätt att arbeta. Jag sätter alltid kundnöjdheten i centrum.

Mats Sören Kortland D
Onsala

Kan ge de bästa rekommendationerna till Jörgen Warberg efter försäljningen av vårt hus. Hans erfarenhet och fingertoppskänsla i sin bedömning av marknaden är på topp! Marknadsföring, visning och hantering av oss som säljare och även vägledning av köparna kan bara ges bästa betyg! Kan verkligen rekommendera Jörgen som mäklare.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Sören för dina fina ord, de värmer. Min passion är att se till kundnyttan och ge bästa servicen till mina uppdragsgivare! Jörgen

Leena Maj E
Almedal

Proffsig och personlig service

Svar från Jörgen Warberg

Tack för omdömet! Jag försöker alltid leva upp till kundernas förväntningar, även om det är tufft i dessa tider. //Jörgen

Clara B
Högsbo

Jörgen överträffade alla mina förväntningar på hur en mäklare skall vara. Service minded är bara förnamnet. Svarade snabbt och tydligt om jag hade några frågor, ingenting var ett problem. När tiden var knapp på min lunchrast när vi skulle skiva kontrakt kom Jörgen och hämtade mig på jobbet för att sedan köra tillbaka mig när vi var klara. Bara en sån sak visar verkligen att han gör det lilla extra för sina kunder. Jag är otroligt nöjd med Jörgen som mäklare och min nya lägenhet. Tack :)

Svar från Jörgen Warberg

Tack Clara för dina varma och fina ord med dina omdömen samt önskan om God Fortsättning! Vi ses säkert framöver! //Jörgen

Bert F
Styrsö

Jörgen har med sin långa erfarenhet och otroligt höga servicenivå, på ett mycket betryggande sätt lett oss genom processen att köpa vårt nya hem. Vi är supernöjda köpare, och allt var till vår fulla belåtenhet. Vi kommer att å det varmaste rekommendera Jörgen och Remax till alla våra vänner och bekanta. Tack Jörgen! Ewa-Lena o Bert

Svar från Jörgen Warberg

Tack Bert och Ewa-Lena för de fina orden, det uppskattas verkligen. Jag försöker alltid att överträffa förväntningarna mina kunder har på en fastighetsmäklare och sätter som mål att bli lite bättre varje dag, i alla de moment jag gör. Kunden skall känna sig trygg och bli ledsagad genom denna stora affär i livet, när den sker. Tack och lycka till ute på Vrångö i Göteborgs skärgård! //Jörgen

Karin G
Styrsö

Stort engagemang och rekordsnabb hantering. Han är mästerlig på att sortera fram rätt kund bland mängder av kunder så att jag inte behövde diskutera själv med alla intresserade. Skönt med en ny ägare till mitt hus som känns rätt🌷

Svar från Jörgen Warberg

Tack Karin för omdömet. Jag är glad att du blev nöjd även denna gång i dina fastighetsaffärer. Lycka till på ert nya ställe framöver och njut av livet! Vi ses framöver! //Jörgen

Olof Petter L
Öckerö

Aktiv i rätt läge. Månar om både köpare och säljare.

Svar från Jörgen Warberg

Tack! Jag är jätteglad att kunna hjälpa till med fastighetsaffärer! Nöjda kunder kommer tillbaka, det gäller alltid! Tack! //Jörgen

Eva Agneta Elisabeth Å
Älvsborg

Jörgen W. : Full av energi, varm, charmig, rolig, kunnig. Ett proffs med det ” lilla extra”. Vi är så nöjda. Agneta o. Staffan Åkerlund

Svar från Jörgen Warberg

Tack Agneta! Ja, det var inte bara jag i denna affär. Jag tycker att du var en av orsakerna till att vi fick ihop det så bra. Jag uppskattar uppdragsgivare som inte bara är trevliga och sympatiska utan som också medverkar i hela processen, ett "dreamteam" m a o... Tack Agneta och Staffan!

Kicki O
Göteborg

Jörgen Warberg är len lättillgänglig mäklare. Han är en mycket seriös och duktig säljare.. Warberg har bra samarbetspartners bl a en mycket duktig fotograf! Jörgen är en positiv person och han uppfyllde verkligen de förväntningar jag hade inför försäljning av min lägenhet! Jörgen Warberg tar god hand om såväl säljare som köpare och han är mycket hjälpsam! Rekommenderas Seglaregatan 35 Kicki Oschlak

Svar från Jörgen Warberg

Tack Kicki för de värmande orden. Vi mäklare har normalt ingen "månadslön" utan lever enbart på ren provision. Inga affärer, ingen lön för mödan, tufft men effektivt. Det gäller därför att ligga på och att alltid vara tillgänglig. Det är roligt när vårt idoga arbete uppskattas, då det ligger mycket jobb bakom varje affär som inte syns. Tack Kicki för ditt omdöme och lycka till i din nya bostad! //Jörgen Warberg

Josefine R
Nya Hovås

Vi är super nöjda med Jörgen! En toppen mäklare som vi kommer använda oss av igen

Svar från Jörgen Warberg

Tack Josefine, Ja, det ar trevligt att träffa er och hjälpa till med er fösäljning. Nu skall vi hjälpas åt att hitta något nytt också till er... Tack för fina ord... //Jörgen

Ulla A
Nya Hovås

Bästa mäklaren jag kunde få. Fixade en lägenhet till mej snabbt, precis där jag ville bo. Hade aldrig kunnat ordna detta själv på så kort tid. Jörgen är toppenbra. Jag är helnöjd!! Mvh Ulla

Svar från Jörgen Warberg

Tack Ulla för dom härliga orden och omdömet. Ja, jag älskar att ha en hög servicegrad till mina kunder och är glad över att det uppskattas! Lycka till I din nya lägenhet!

Daniel A
Öckerö

Jörgen är lätt att prata med och tillgänglig när man vill ha tag på honom för frågor. Han har ett personligt, glatt och lättsamt sätt men är ändå mycket seriös och kunnig. Det märks att han har lång erfarenhet som mäklare!

Svar från Jörgen Warberg

Tack Daniel för dina fina rader. Roligt när kunder uppskattar mitt engagemang! Trevlig helg och lycka till!

Max A
Göteborgs Oscar Fredrik

Proffsigt bemötande från start till slut. Jörgen höjer ribban av personlig service. En mäklare som hjälper en hela vägen. Han är tydlig, proffsig och man märker framförallt att han vill en väl. Hans erfarenhet och år i branschen särskilde honom från varenda mäklare från varenda visning jag gått på. 5/5! Tack för all hjälp. //Max

Svar från Jörgen Warberg

Tax Max för dina fina ord och omdöme. Det är roligt när mina ansträngningar och bemötande uppskattas. Det gäller att bli bättre för varje dag som går, eller som Hagabadets slogan i Göteborg är; "Better than yesterday"..... God Fortsättning och Lycka till i din lägenhet! //Jörgen

Jarl Alvar Tryggve L
Öckerö

Mycket bra mäklaren ,den bästa vad jag kan jämföra med , som jag vet .Svarade alltid på frågor o var vänlig varje gång . Verkligen hjälpte oss på utmärkt sätt,att sälja huset .ringde upp köparna och talade om får dom att lägga lite mer för de kostar inte så mycket mer i lån . Mycket nöjda kan inte va bättre . Rekommenderas mycket starkt

Svar från Jörgen Warberg

Tack för fina rader. Dock hetsar jag aldrig spekulanter att lägga högre bud, då det är dom själva som lägger det dom tycker att dom har råd med. Däremot upplyste jag Köparna om att de sista 25.000 kr de betalade, kostar bara ca 30-40 kronor mer i månaden, med dagens räntesatser. GOTT NYTT ÅR! //Jörgen

Charlotte F
Öckerö

Jörgen Warberg är en fantastiskt trevlig mäklare! Svarar alltid snabbt när vi ringer och är alltid pigg och glad! Han är dessutom väldigt kunnig i frågor och proffsig. Jag skulle gärna köpa fler fastigheter genom honom om jag kunde! Vi rekommenderar honom varmt!

Svar från Jörgen Warberg

Tack Charlotte för ett fint omdöme och att du är nöjd med min insats. Lycka till med nya bostaden, GOTT NYTT ÅR och vi ses framöver.... //Jörgen

Karolin L
Köpte en tomt med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
Kullavik

Jörgen har varit tillgänglig och gett bra återkoppling under köpprocessen. Stöttat på ett energifyllt och engagerat sätt.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Karolin för dina fina ord, det värmer!

Peder O
Sålde en tomt med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
Kullavik

Jörgen är alltid kontaktbar med positiv inställning till sin arbetsuppgift så det blir avslut.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Peder för en fin kommentar. Jag uppskattar att du valde mig som mäklare igen! //Jörgen

Sofia N
Öckerö

Jörgen har varit väldigt hjälpsam från visning, genom budgivningen och fram till att kontrakten var påskrivna. Det märks att han är en erfaren mäklare vilket har skapat en stor trygghet. Jag skulle varmt rekommendera Jörgen, och Remax, till andra!

Tack Sofia för dina fina ord, det värmer... //Jörgen

Fredrik H

Trevligt & proffsigt bemötande av mäklaren. Inget att klaga på

Tack Fredrik för dina rader, det uppskattas verkligen! //Jörgen

Emilie E
Göteborgs Oscar Fredrik

En engagerad och kunnig mäklare som inte bara annonserar ditt objekt utan finner rätt köpare. Lätt att samarbeta med, mycket serviceinriktad och trygg i sin roll. Mina varmaste rekommendationer har RE/MAX och Jörgen Warberg.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Emilie för dina fin ord och omdöme. Jag ser varje uppdrag som en ny utmaning och att bli bättre varje dag. Hela livet är ju en skola och vi upplever nya saker varje dag, även om jag hållt på i 46 år.... //Jörgen

Stefan H
Lundby

Brf lgh. Mycket bra bemött. Ja mäklaren har upplevt förväntningarna. Det är en bra upplevelse.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Stefan för ditt omdöme och att du är nöjd med min insats, så långt....

Rita K
Öckerö

Sålt villa på Öckerö. Mycket engagerad mäklare som hela tiden höll oss informerade om kommande steg i processen. Rekommenderade besiktningsman och stylist och alla gjorde kanonjobb vilket resulterade i snabb affär och bra försäljningspris. Vi är supernöjda med Jörgens jobb och rekommenderar honom till alla som ska sälja bostad.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Rita och Roger! Det var en riktig glädje att få ge er alla tips och idéer inför försäljningen av er härliga villa, med underbar havsutsikt! Era rader glädjer och inspirerar mig till nya uppdrag ute på öarna! ❤️⚽️🕺

Björn C
Öckerö

Vi köpte ett hus med vissa renoveringsbehov men på en vacker plats. Jörgen skötte det hela med själ, hjärta och proffessionalitet. Detta är otroligt viktigt i ens livs kanske största affär. Vi kände oss trygga hela vägen och vill därför varmt rekommendera Jörgen för hjälp vid kommande bostadsaffärer.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Björn, det var fina rader från dig som värmer. Ja, jag har ju jobbat i 46 år med att hjälpa kunder att hitta och sälja sina bostäder så jag har lite erfarenhet i branschen. Mötet med människor är det viktigaste och att alltid försöka göra sitt bästa i alla situationer. Lycka till med er nya bostad!

Henrik E
Göteborgs Annedal

Sålde en sekelskiftestvå i Linné, Göteborg. Hela processen från första möte till försäljning har funkat supersmidigt tillsammans med Jörgen och Karin från RE/MAX. Processen från första mötet till såld lägenhet tog cirka 1 månad. Det bästa var att de hela tiden var tillgängliga och flexibla. Jag fick alltid snabba svar på mina frågor och bra från mäklaren råd under budgivningsprocessen. Sammanfattningsvis skulle jag beskriva denna mäklare som förstklassig och personlig service där ingenting är omöjligt!

Svar från Jörgen Warberg

Tack Henrik för dina fina ord. Kul att du uppskattade vårt sätt att arbeta. Karin hälsar och tackar också! //Jörgen

Amanda T
Tynnered

Mycket trevlig och tillgänglig för oss som köpare.

Thomas L
Tvååker

Vi har köpt en sommarstuga, Allt gick som vi förväntat.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Thomas. Kul att du uppskattade vår service. Nöjda kunder kommer tillbaka!

HASSE A
Skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

Vi var intresserade av en fastighet på Hyppeln men fint läge vid havet. Utgångspriset var 4 miljoner. Hade kontakt med mäklaren ca en vecka innan visningen. Vi var också på visningen en lördag i april 20020. Vi pratade med mäklaren under visningen som delade ut visningsmaterial. Ingen information utöver visningsmaterialet förmedlades. På söndagen kollade jag på Hemnet och till min förvåning hade budgivningen reda kommit igång. Ringde mäklaren som först då upplyste att man måste ha bankgaranti för att få lämna bud enligt...

Svar från Jörgen Warberg

Hej Hasse Andreasson, Tack för dina rader och omdöme. Fastigheten kom ut på hemnet den 13 April i år. Under nio dagar, mellan den 13:e och 21:e April, var det 12.435 unika besökare på fastigheten! Av dessa anmälde sig 55 spekulanter till visningarna på lördagen den 19:e och söndagen den 20:e April. Av dessa 55 intresserade spekulanter var det 6 stycken som blev budgivare. Budgivningen pågick lördag, söndag, måndag och tisdag och redovisades på nätet och vår hemsida. Samtliga budgivare var alla förberedda inför visningen...

Karin Linnéa F
Askim

Jörgen hjälpte oss med att sälja vår tomt i Billdal. Han är en profisig, lättsam alltid glad och trevlig. Kan varmt rekommendera. //Linnéa & Magnus 😊👍

Svar från Jörgen Warberg

Tack Linnéa och Magnus för era fina rader, det uppskattas! Jag har jobbat i 46 år i branschen och känner mig bara yngre och yngre..... Vi fastighetsmäklare lever ju på vårt rykte, även om inte alla gillar oss..... Men som min kloke far alltid sa (han avled förra året); "Jörgen - You can't win them all" Och va rätt han hade....

Karl Börje S
Tvååker

Vi sålde vårt hus.Jörgen har varit engagerad, tillmötesgående och snabb.En mäklare att rekomendera !

Svar från Jörgen Warberg

Tack för fina rader. Visserligen dök det upp lite fler frågor och komplikationer under resan, men tillsammans löste vi det utmärkt!

Tommy A
Öckerö

- Köpt Havsnäs fritidshus på Hyppeln - På ett trevligt och välkomnande sätt - Inga speciella förväntningar. Möjlighet att få se en fastighet efter utsatt visningstid. - Bara positivt!

Svar från Jörgen Warberg

Tack Tommy för fina rader. Karin och jag är övertygade om att ni kommer att stortrivas ute på Hyppeln! Ett sånt drömställe!

Anna-karin O
Bollebygd

Svarar alltid och har varit hjälpsam och tillmötesgående i allt.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Anna-Karin för dina fina rader. Det var riktigt roligt att hjälpa er med denna affär! Lycka till!

Malin Elisabet B
Backa

Jag kan varmt rekommendera Jörgen Warberg. Han har ett otroligt fint sätt och en fantastisk förmåga att ro i hamn affären vad gäller allt från fotografering till uppföljning efter avslutad affär. Vi har genom hela försäljningsprocessen känt oss så trygga och väl omhändertagna. Dessutom är han synnerligen professionell och anordnade välfungerande visningar trots pågående Coronaepidemi genom att låta Karin möta upp spekulanter i carporten och sedan slussa dem ett sällskap i taget genom huset. På så vis kunde även riskgrupper...

Svar från Jörgen Warberg

Ojdå, det var mycket superlativer. Är det verkligen mig du skriver om? :-) Tack Malin och Daniel för ett fint samarbete med försäljningen av ert härliga hus. Lycka till nu i er nya bostad! //Jörgen

Mikael J
Bollebygd

Underbart trevlig och professionell stil, som Inger förtroende. Lever upp till allla förväntningar. Vi har köpt en villa i Hindås. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Mikael. Ja, det var riktigt trevligt att stifta bekantskap med er och hjälpa er finna och få ert drömställe! Lycka till!

Tomas F
Lundby

Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg. Jörgen och Karin gjorde ett förtroendeingivande intryck!

Svar från Jörgen Warberg

Tack Tomas för dina rader, uppskattas mycket!

Nina A
Backa

Vi som köpare är väldigt nöjda. Han har varit tillmötesgående, ärlig och fått igenom ett köp vi är väldigt nöjda med.

Svar från Jörgen Warberg

Hej Nina, Tack för att fick hålla er i handen hela vägen igenom fastighetsaffären! Lycka till med ert fina hus!

Elias O
Backa

Har varit bra för oss som köpare, känns ärlig och pushat för ett snabbt avslut.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Elias, Det var roligt att få genomföra visningen, köpekontraktet och Köparbesiktningen med dig. Lycka till med ert nya drömhus!

Kafiyo O
Lundby

Jag köpte etta vid övre Hallegatan 50. Jörgen var vänlig och fantastisk mäklare.

Svar från Jörgen Warberg

Tack Kafiyo för fina ord. Jag är glad att du fick din drömlägenhet!

Nils Sture O
Ålidhem

Fantastiskt tillmötesgående, rekommenderar honom genom sitt kunnande och bemötande! Sture

Svar från Jörgen Warberg

Tack Sture! Roligt att läsa att ni är nöjda med min hjälp!

Fredrik L
Tynnered

Vi sålde vår villa med hjälp av Jörgen på RE-Max. Stort personligt engagemang och fantastiskt bemötande från första stunden. Det kunde inte ha blivit bättre än med Jörgen. Tillgänglig för frågor och diskussion hela tiden. Nästa gång vi säljer så får Jörgen det uppdraget igen, vi är supernöjda med honom!

Svar från Jörgen Warberg

Tack Fredrik för dina fina rader. Ja, det blev en lyckad försäljning med många spekulanter, många budgivare och ett bra slutpris. Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!

Mats E
Göteborgs Vasa

Social och engagerad. Allt gick snabbt och smidigt. Kanske vi skulle haft längre uthållighet och därmed fått ut ett högre pris men vi är ändå nöjda.

Svar från Jörgen Warberg

Tack för dina rader Mats. Visst, vi kunde kanske väntat till våren men man vet aldrig vad som händer ute i världen.

Annika J
Västra Frölunda

Köpt bostadsrätt. En proffsig lyhörd mäklare som ger en god service. Kan varmt rekommendera Jörgen

Svar från Jörgen Warberg

Tack Annika för dina fina rader. Jag är glad att affären gick så smärtfritt och att ni kommer att trivas där.