Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Rebelle Hairstudio

Rebelle Hairstudio

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Rebelle Hairstudio

• Carolina L
    Carolina L skrev om Rebelle Hairstudio
    Annie är den bästa frisören! Inte nog med att hon är lyhörd och duktig på att klippa. Hon lyckades hjälpa mig få tillbaka min naturliga hårfärg efter 6 år av ihärdigt färgande på diverse salonger. Trodde aldrig jag skulle bli av med de röda tonerna:-S

De har dessutom bra produkter i salongen. Har använt Lanza som Annie rekommenderat tidigare och idag fick jag prova Davines. Riktigt bra produkter och ekologiska. Tummen upp för duktiga frisörer och dessutom är de jättetrevliga:-)
  • Jacqueline
    Jacqueline skrev om Rebelle Hairstudio
    Jag har gått hos Annie som äger Rebelle Hairstudio och slingat mig och gjort extensions i flera år nu – och hon är verkligen bäst! Hon gör den mest skonsamma metoden för håret, småflätor slinga för slinga som enbart binds med tråd. Mitt hår har inte blivit förstört alls, trots att jag använt extensions i snart 7 år. Det är toppen! Dessutom är Annie väldigt snabb, duktig och mycket trevlig!

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm