Aktiv på Reco.se sedan 2008-02-12

en del av Reco.se

Läs vad 98 Läs vad Användare

• HANS I skrev om Användare en del av Reco.se

2019-12-20

Det är bra att det finns såna här möjligheter att berätta vad man känner och tycker, därför att många gånger är det inte framkomligt att vända sig till tex ARN eftersom det kan vara svårt eller omöjligt att påvisa en ekonomisk skada som dessutom måste vara minst en tusenlapp.
    Jag hade problem med bank-id på tjänsten som jag fick verkligen gehör för och toppenhjälp att få ordning på det.
    Möjligen behövs en lite bättre söktjänst, jag märkte det när jag sökte på "Comhem" -det blev ingen träff. Man måste stava "Com Hem" med mellanrum. sådana problem fixar en bättre sökfunktion. Läs mer
  • Oskar J skrev om Användare en del av Reco.se

2019-12-19

Bra bolag men sluta be om omdömen över sms. Läs mer
    2019-12-19 Linnea I svarar Oskar J
    Hej Oskar,

Ditt omdöme har flyttats till vår profil då du betygsätter vår tjänst snarare än företaget som bett om omdömet.
    Vi beklagar om vår omdömesförfrågan stört dig, vår intention är aldrig att upplevas som påträngande.
    Det går alltid ut en omdömesförfrågan och en påminnelse på detta sedan blir man inte kontaktad igen.

Passar på att önska dig en riktigt God Jul // Linnea
  • Niclas B skrev om Användare en del av Reco.se

2019-12-13

Sluta samma mig med recensions förfrågningar. Mvh håll käften. Läs mer
    2019-12-13 Isabell H svarar Niclas B
    Hej Niclas,

jag har flyttat över ditt omdöme till vår profil på Reco då innehållet i ditt omdöme snarare recenserar vår tjänst än företaget som du har anlitat. Vår intention är aldrig att upplevas som spam, det går alltid ut en omdömesförfrågan och en påminnelse sedan blir man inte kontaktad igen.

Har du ytterligare feedback eller frågor får du gärna höra av dig till oss på kundtjanst@reco.se.
    Dino V gillar detta
  • Mikael B skrev om Användare en del av Reco.se

2019-08-09

Toppenbra med Reco.se, där man enkelt kan söka på företag och enkelt få offerter. Läs mer
    jakob r, Isabell H gillar detta
  • Anton J skrev om Användare en del av Reco.se

2019-02-13

TL;DR Använd Google för att kolla omdömen istället.

Jag har precis mejlat en del med er kundsupport ang. att jag nyligen gett ett företag en mycket dålig recension.

I korthet så använder sig detta företag av unga dörrförsäljare som tvingas ta sig in i portuppgångar där det inte har tillträde (De ringer hela huset via port-telefonen och säger att de ska "fixa elen" för att bli insläppta eller smiter in bakom någon ovetande).
    Det är inte i min mening inte de unga försäljarnas fel, utan företaget som bestämt att det ska jobba med försäljning på det här sättet.

Nu tillbaka till min kritik till er.

Jag blir via mejl kontaktad av en supportmedarbetare som vill att jag ska bekräfta min kundrelation till företaget i fråga. Kanske inte det lättade i detta fallet eftersom jag inte vill ha något med dem att göra till att börja med, men jag har vid tillfället ändå krävt att få fota av försäljarens legitimation som jag nu tvingas skicka till supportmedarbetaren som bevis för min "kundrelation" till företaget.

Jag har hela tiden trott att Reco var till för kunderna men med sättet som detta har hanterats på måste jag ändå ifrågasätta er som helhet. Vem är det ni vill hjälpa i det här fallet, kunderna eller företaget?

Jag inser emellertid att jag varit naiv, hur ska ni kunna driva en hemsida utan att ta betalt för det. Nu vet jag i vart fall att ni inte står på kundens sida utan agerar som vilket annonsbolag som helst. Tråkigt men inte oväntat.

Det är i alla fall toppen att ni finns på Reco, synd att ett omdöme här inte betyder något..

Ser fram emot att behöva bekräfta min kundrelation till er.

*** UPPDATERING ***

Recensionen är nu borttagen med anledningen:

"""
    Vi på reco.se tar aldrig bort ett omdöme skrivet av en kund till ett företag. Vår definition av en kund är följande: Att vid något tillfälle genomföra ett köp eller att försöka köpa en tjänst eller en produkt från ett företag definierar vi som kund. Läs gärna mer om detta i våra användarvillkor. Kan en kundrelation inte styrkas tas omdömet bort och detta är något vi inte tummar på. På samma sätt tar vi aldrig bort ett omdöme när en kundrelation kan uppvisas.
    """

Vet inte vad jag ska säga mer än att det är bättre att kolla omdömen via Google istället. Reco kommer jag aldrig mer lita på. Läs mer
    2019-02-18 Elin S svarar Anton J
    Hej Anton!

Tack för den tid du lagt på återkoppling och mejlkontakt med oss!

Reco.se finns till för att du, och alla andra användare på Reco.se ska kunna läsa trovärdiga omdömen från tidigare kunder innan man väljer att anlita ett företag. Anledningen till att vi bad dig skicka in ett underlag är för att vi ska kunna verifiera att du faktiskt varit kund till företaget du skrev ett omdöme om. Eftersom du inte skickat in något underlag som styrker en kundrelation till bolaget har vi tagit bort omdömet.

Vi är tacksamma för den tid du lagt ner och hoppas att du trots allt kan förstå vårt beslut.

Väl mött!
    Vinny N gillar detta
  • Monika B skrev om Användare en del av Reco.se

2018-07-31

Hur fan kan ni skicka sms 03.25 en tisdagmorgon??? Läs mer
    2018-07-31 Elin S svarar Monika B
    Hej Monika,

Vi ber verkligen om ursäkt över att du fått ett utskick vid den tiden på dygnet, något som sjävklart inte var tanken. Vanligtvis skickas inte förfrågningarna vid den tidpunkten och vi ser nu över vad det kan ha berott på.

Med vänlig hälsning,
    Elin
    Vinny N, Ola L gillar detta
  • Gustaf B skrev om Användare en del av Reco.se

2018-07-31

Nu kan inte skicka sådana här sms 4.30 på natten!!! Läs mer
  • Bo P skrev om Användare en del av Reco.se

2018-05-17

Fantastiskt snabbt, tydligt och föredömlig handläggning av Linnea Nilsson. OBS detta är ett företag att rekommendera. Jag blev förbluffad över vänligheten/snabbheten och handläggningen

Med vänlig hälsning
    Bo Pettersson Läs mer
    Björn V, Dino V, Husse S gillar detta
  • Damian O
    Damian O skrev om Användare en del av Reco.se

2018-04-29

Professionell och seriös företag!
    Mvh Damian Läs mer
    2018-07-31 Elin S svarar Damian O
    Hej Damian,

Tack så mycket vad roligt att höra!
    Björn V, Husse S gillar detta
  • Jocke A skrev om Användare en del av Reco.se

2017-08-29

Verifierad kundrelation
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
    Björn V, Linnea I gillar detta
Partner