Partner

Västmannagatan 41
113 25 Stockholm — Visa karta

Läs vad 98 kunder tycker om Partner

• Richard A skrev om Partner en del av Reco.se
    Duktiga, kunniga och uppmärksamma!
    Jag rekommenderar Reco.se
    Tack Robin! Läs mer
  • Eivor L skrev om Partner en del av Reco.se
    Använder reco. Har nyligen börjat så har inget på påtala än egentligen Läs mer
  • Palma Bygg skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra kommunikation, trevliga
    Lätta att göra med. Pålitliga
    Rekommenderar Läs mer
    Belma T gillar detta
  • Strand Salongen skrev om Partner en del av Reco.se
    Tacka för trevlga år, som blir fler. Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Partner en del av Reco.se
    Ett bra sätt att visa nya kunder vad våra kunder tycker om våra tjänster. Reco är alltid enkla att ha att göra med. Läs mer
  • Mattias L skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag fattar inte vad ni frågar efter... Vem är Partnern? När hade jag kontakt med dem? Läs mer
  • Min bil
    Min bil skrev om Partner en del av Reco.se
    Har samarbetat med Reco.se i många år nu och har bara bra att säga. De erbjuder bra tjänster, bra kommunikation och är väldigt lyhörda för kundens önskemål.
    Vi tror att verkliga rekommendationer gynnar vårt företag och dess lönsamhet mer än vad någon marknadsföring någonsin kan göra!
    Vi ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Partner en del av Reco.se
    Mitt företag i Göteborg har använt Reco nu i över tre år och vi är väldigt nöjda med både samarbetet och tjänsten. Konverteringsgraden för kontakt från kund via hemsidan har ökat vilket vi värderar stort. Likaså bidrar Reco till att bredda och förbättra vår närvaro på nätet. Samt att sökmotoroptimeringen får en skjuts i rätt riktning. Gott bemötande från Reco's Göteborgskontor där den härliga drivande energin smittar av sig. Vi ser fram emot ett långt samarbete och det skall bli kul att få se hur tjänsten utvecklas framöver.

Vänligen
    Torbjörn Hillberg
    www.west-tech.se Läs mer
    Tobias J, Dino V, Linnea N gillar detta
  • sergen t skrev om Partner en del av Reco.se
    Grymt bemötande & kunnig personal !
    Tack för ett trevligt möte..
    jag ser fram emot ett samarbete med er! Läs mer
    Dino V gillar detta
  • Dynamic Partners skrev om Partner en del av Reco.se
    Fantastiskt initiativ, barn behöver all hjälp de kan få. Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Partner en del av Reco.se
    Har anlitat Reco i ett år och hade förväntningar. Dessa förväntningar har uppfyllts med råge. Visst måste du själv jobba med kunderna och fråga om de kan tänka sig att skriva några vitsord, men det är värt besväret.
    Jag upplever att bokningsbenägenheten har ökat och när jag frågar mina nya kunder om de har läst vitsorden på hemsidan så svarar alla:
    -JA, jag har läst de flesta och det gjorde mig trygg att boka en tid.

Kan varmt rekommendera Reco till företagare, du får valuta för pengarna! Läs mer
    Husse S, Linnea N gillar detta
  • jovanka J skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktigt professionellt och hjälpsamt. Läs mer
    Husse S, Linnea N gillar detta
  • Papis F
    Papis F skrev om Partner en del av Reco.se
    Väldigt trevligt bemötande jag kommer kunna rekommendera mina arbetskollegor andra VVS företag och inom Bygg Läs mer
    Husse S, Linnea N, Philip R gillar detta
  • Mikael B skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker det är en utmärkt tjänst som förhoppningsvis ska generera mer nöjda kunder åt oss! Läs mer
    Linnea N, Husse S, Tobias L gillar detta
  • Antonio M
    Antonio M skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra och engagerade i sitt sätt att arbeta. Läs mer
    Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Sundbybergs Trafikskola skrev om Partner en del av Reco.se
    Trevligt bemötande , personal
    Angagerade Läs mer
  • Mikaela T skrev om Partner en del av Reco.se
    Proffsigt och trevliga, vi har fått många kunder pga recos sida. Läs mer
  • Ozan Ö skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktigt nöjd med tjänsten. Riktiga rekommendationer. Tack Belma!!! Läs mer
  • Åsa .
    Åsa . skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker det funkat bra och att vi fått bra hjälp och feedback Läs mer
  • veronica t skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra tjänst och trevlig säljare! Detta är ett mkt bra sätt att synas. Rekommenderas! Läs mer
  • Rafi M skrev om Partner en del av Reco.se
    Kanon bra uppskattad. Bra bemötande Läs mer
    Tobias J, Dino V, Anton J, Belma T gillar detta
  • Karin L skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi är väldigt nöjda med Recos tjänst. Vi tycker det är ett bra sätt att få veta om våra kunder är nöjda med vår tjänst och vår service, eller om det finns något vi behöver jobba på för att bli bättre. Bemötandet från Recos personal har varit bra, de är både trevliga, hjälpsamma och snabba. Läs mer
    Anton J, Herman B, Belma T, Tobias J gillar detta
  • Bilselect i Kungälv
    Bilselect i Kungälv skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco är den bästa marknadsföring vårat förag har satsat på. Läs mer
  • Gerborn Trädservice
    Gerborn Trädservice skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker att samarbetet med Reco.se funkar jätte bra. Lätta att ha och gör med. Läs mer
  • Maja W skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag är jätte nöjd med tjänsten från reco! Det hjälper mig ge mina kunder en trygghetskänsla ! Läs mer
    Herman B, Anton J gillar detta
  • Performance Center Lindhagensgatan
    Performance Center Lindhagensgatan skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco hjälper vårt företag att höja förtroendet för våra tjänster och vi är mycket nöjda. Snygga widgets livar även upp vår hemsida. Läs mer
    Anton J gillar detta
  • Abodi E skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra upplägg, bra idé. Men riktigt dåligt när man som företag har tagit itu med kunder som inte vart nöjda med sitt besök och skall ändra betyget.

Högst orimligt att en kund skall skriva ett mail till reco med ett nytt betyg och en motivering. Det borde vara lika enkelt som när utskicken sker.

Jag har provat och betalt för reco för i år men det kommer jag inte att göra igen. Läs mer
    Anton J gillar detta
  • Farzad K skrev om Partner en del av Reco.se
    Inget annat än bra👍 Kontakt personen är väldigt lätt att ha och göra med! Bara Positivt än så länge👌 Läs mer
    Husse S, Anton J, Tobias J gillar detta
  • Rollsbo Billackering skrev om Partner en del av Reco.se
    Ett mycket bra bemötande och en tjänst som överträffade våra förväntningar. Vi upplever att kunderna uppskattar att få ta del av andras upplevelser av den tjänst vi levererar.
    Samtidigt får vi en uppfattning av vad kunderna tycker om oss och vi får ett betyg på att vår verksamhet fungerar som vi vill. Läs mer
  • Daniel C skrev om Partner en del av Reco.se
    Jättebra tjänst som märkbart påverkar konverteringsgraden. Dessutom till en kostnad som är en munsbit av vad andra som erbjuder denna tjänst tar. Ser fram emot vidare utveckling av reco.se med fler smarta funktioner. Läs mer
    Anton J, Tobias J, Reco.se gillar detta
  • dinflytt.se
    dinflytt.se skrev om Partner en del av Reco.se
    Recos duktiga medarbetare har erbjudit personlig service som verkligen sätter kunden i fokus. Vi på dinflytt.se har på väldigt kort tid samlat in över 20 rekommendationer, och är supernöjda med tjänsten. Vi rekommenderar varje företag att använda sig utav Reco! Läs mer
    Husse S, Anton J, Linnea N, Tobias J gillar detta
  • Henrik L skrev om Partner en del av Reco.se
    Mycket nöjd med Reco, proffsiga samt trevligt bemötandet från deras sida / Henrik Läs mer
    2017-04-27 Linnea N svarar Henrik L
    Hej Henrik!

Underbart härligt att läsa dina fina ord Henrik, det tackar vi för =)

Ha en fantastisk dag.
  • Sheri  S
    Sheri S skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag som företag har inget bra erfarenhet av Reco.se. Vill VARNA alla företag att gå på deras löjliga tjänster, Ni klarar er utan Reco jag lovar, spara pengarna till annat. Jag är tyvärr bunden fram till November i år, efter det no more!!!!! Detta är min uppfattning om Reco. Kommer välja Rejta.se nästa gång och aldrig Reco!!! Läs mer
    2017-04-27 Linnea N svarar Sheri S
    Hej Sheri,

Under våra snart två år tillsammans har vi hjälpt dig att samla in 110 rekommendationer från dina tidigare kunder, rekommendationer som du också visar upp på din egen hemsida. Vi blir såklart ledsna över att höra att du är missnöjd med vårt samarbete och kommer höra av oss direkt till dig för att prata om vad vi kan göra för att få samarbetet att fungera.
    2017-04-27 Sheri S svarar Linnea N
    Ni har INTE hjälpt oss med något, jag hade bra recensioner låååångt innan jag lurades av era försäljare. Vi vill absolut inte att ni kontaktar oss, vi har inget intresse av något som har med er att göra.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Refillbutiken R gillar detta
  • Maria N
    Maria N skrev om Partner en del av Reco.se
    Trevligt möte igår med Husse på www.anlitaossÄ.se Läs mer
    Linnea N, Ebba J gillar detta
  • STHLMS Bilgrupp
    STHLMS Bilgrupp skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra, känns som en vass leverantör av tjänsten. Läs mer
  • Pär-Johan O
    Pär-Johan O skrev om Partner en del av Reco.se
    vill gärna ha en siffra framför företaget, vilken placering de har... Läs mer
  • peter t skrev om Partner en del av Reco.se
    Kanon super trevligt schysst återköp Läs mer
  • jonas p skrev om Partner en del av Reco.se
    Proffsiga och kunniga
    En perfekt partner för oss! Läs mer
  • Mikael N skrev om Partner en del av Reco.se
    RECO har en service- och lösningsorienterad kultur med mycket hög integritet. De lyssnar på feedback och agera snabbt för att hänga med i de olika krav som ställs på en oberoende utvärderingssajt. De hjälper oss dagligen bli bättre som företag genom att samla in kundomdömen. Läs mer
    Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Autostable.se skrev om Partner en del av Reco.se
    Gänget på Reco känns verkligen genuina och är väldigt drivande. Reco.se har förändrat hur våra kunder ser på oss och vi är supernöjda med vårt samarbete. Kan verkligen rekommendera att ansluta ditt företag till Reco.se. Läs mer
    Tobias B, Nathalie P, Jonathan R, Anton J, Herman B, Linnea N gillar detta
  • Claudiu D skrev om Partner en del av Reco.se
    Mycket bra service och är väldigt nöjd med resultatet! Jag kan mycket väl rekommendera dom:) Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Partner en del av Reco.se
    En mycket förberedd, påläst och trevlig försäljare Husse! Läs mer
    2016-10-31 Husse S svarar Patrik A
    Tack själv Patrik för ett trevligt möte. Ska bli jätte kul att börja samarbeta med en ung , driven och kunnig entreprenör som du!

Med Vänliga Hälsningar!
    Herman B, Linnea N gillar detta
  • BF Flytt & Städ skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi på BF Flytt & Städ AB använder RECOs tjänster. De har ett proffsigt bemötande och är alltid trevliga och glada.

Många av våra kunder läser först rekommendationer om olika flyttfirmor på Internet innan de bokar. Då är det bra att RECO finns. Här kan alla skriva om hur de upplevt oss och våra tjänster.

Vi får mycket kunder tack vare dem.

Juha Tiesmäki
    VD, BF Flytt & Städ AB Läs mer
    Linnea N, Nathalie P gillar detta
  • Tandea
    Tandea skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco.se är en tjänst som varje modernt företag borde använda sig av för att ta reda på sina kunders värdering. Tjänsten är dessutom ett fantastisk bra styrmedel för att sätta upp och följa interna mål. Rekommenderas varm! Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi tror starkt på att genom referenser och omdömen från tidigare kunder så leder det till mer affärer. Man anses trovärdigare och man ger ett seriöst intryck överlag.
    Så för oss var det självklart att vara anslutna till Reco.se.
    Vi använder våra omdömen i all vår marknadsföring, från hemsida till broschyrer. För oss är det ett kvalitetsindex.
    Tack Reco för att ni hjälper oss att synas på ett bättre sätt och ger oss mer affärer! Läs mer
    Anton J, Linnea N gillar detta
  • Maroon Styling
    Maroon Styling skrev om Partner en del av Reco.se
    Proffessionella och mycket bra bemötande från kundservice. Är måna om sina kunder att få korrekta och bra omdömen! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Birgittas Städ i Sthlm
    Birgittas Städ i Sthlm skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco gör ett utmärkt jobb! Är super nöjda med allt ifrån första kontakten till idag! Altid trevligt bemötande, tack Husse för det!
    Tack för professionelt utförda tänster!
    Vi ser framemot en långvarig kundrelation!:)

Vänliga glada hälsningar
    Birgittas Städ Läs mer
  • Camilla J skrev om Partner en del av Reco.se
    Väldigt proffsigt och personligt bemötande av både säljare och medarbetare på kontoret. Vi känner att Reco har levererat över vår förväntan sedan vi gick med som kund. Rekommenderar varmt Reco till andra och vi kommer att fortsätta vara en av Recos kunder. Läs mer
    Mark N, Richard E, Linnea N gillar detta
  • Rikhard S skrev om Partner en del av Reco.se
    SUPER DUPER NÖJD ENDA FRÅN RECOS KONTOR TILL VÅRA LOKALER
    TA GÄRNA MED LITE GLASS NÄR DU KOMMER PÅ BESÖK NÄSTA GÅNG Läs mer
    Richard E, Linnea N gillar detta
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Partner en del av Reco.se
    Mycket bra tjänst som hjälper oss att kvalitetssäkra vår verksamhet och att samtidigt göra det för att attrahera nya kunder. Läs mer
    Richard E, Tobias J, Linnea N gillar detta
Partner