Partner en del av Reco.se

Hej
Här kan du läsa vad våra företagspartners tycker om samarbetet med reco.se.
OBS! Vi tillfrågar 100% av våra kunder per automatik.
Är du nyfiken på hur kundomdömen kan bidra till din verksamhet?
Läs mer och kontakta oss via www.recoforetag.se

Läs vad 314 Läs vad Partner

• Hjälper oss på ett trovärdigt sätt visa för våra kommande kunder att vi bra på det vi gör.
    Jonas L skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-08-26
    2020-08-26
    Tack för toppbetyg Jonas! Ha en fin dag!

• Kunniga och hjälpsamma. Vi är mycket nöjda. Mvh Rebeccas Städ AB
    Rebeccas Städ
    Rebeccas Städ skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-08-19
    2020-08-19
    Tack så mycket för ert fina omdöme Rebeccas Städ!

Visa svar
  • Bra bemötande och riktigt god servicenivå! De har mycket väl uppfyllt mina förväntningar.
    Assemblin el skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-08-18
    2020-08-18
    Det glädjer oss att höra att vi har uppfyllt era förväntningar. Vi ser fram emot ett långt och fint partnerskap!

Visa svar
  • Vårt företag har varit kund hos Reco.se i flera års tid. Personalen är engagerade och otroligt service minded. Vi har även testat annonsering med Reco som har givit fler förfrågningar än vad vi hade hoppats på. När vi började hos Reco hade vi bara en förväntan att ha en sajt där kunder kunde skriva hur de upplever oss som hantverkare för att kunna ta del av detta och bli bättre på vår kommunikation och agerande mot våra kunder. Men det visade sig att vi även under årens tid har fått väldigt många förfrågningar som givit fler arbeten. Så jag kan varmt rekommendera Reco.se för nya företag. De har verkligen levererat över våra förväntningar!
    Camilla J
    Camilla J skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-08-12
    2020-08-12
    Tusen tack för din varma rekommendation Camilla och att vi fått förtroendet att jobba med er i alla dessa år!

Visa svar
  • Bra service, trevliga och lätta att samarbeta med.
    Jacob H skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-08-02
    2020-08-02
    Tusen tack Jacob för ditt fina omdöme!

Visa svar
  • I helhet ett bra intryck. Ställer alltid upp med supporten och får saker fixade.
    Tomi B skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-07-30
    Tack så mycket Tomi! Det glädjer oss mycket att du är nöjd!

Visa svar
  • Hej! Det som fattas är uppgradering av gränssnittet hos företagskunder - framförallt, möjligheten att gruppera, göra anteckningar, etc i de offertförfrågor som man fått (svarat JA på). Jag har kontaktat min (f.d.) handläggare om det men ingenting har blivit gjort.Tacksam om detta skulle kunna göras.
    Janis S
    Janis S skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-07-30
    Hejsan Janis, tack för all feedback. Vi har i närmsta framtiden dessvärre inte möjlighet att integrera dina förslag ovan i vårt admingränssnitt. Du får gärna ringa mig på 070-547 58 11 så jag kan förstå närmare hur vi kan underlätta arbetet med Reco. Vi hoppas att du i övrigt är nöjd med oss. Med vänlig hälsning, Bambi

Visa svar
  • Ger en seriös och trovärdig bild av vår verksamhet. Möter kunder som bekräftar att dom tagit del av vårt företags omdömen, och att det upplevs mycket positivt! Tomas Eliasson, Grund & Takteknik AB
    Tomas @ grundochtak skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-07-28
    2020-07-28
    Tomas tack så mycket för ditt omdöme, vi är glada att era fina omdömen hjälper nya kunder till att välja er!

Visa svar
  • Bra kundservice och utmärkt verktyg för ditt företag!
    Etablerat 2007 Rena Hem AB A skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-07-23
    Tack så mycket för fina ord! Ha en fin dag :)

Visa svar
  • Reco.se är den absolut bästa investeringen som vi på Haninge bilpark ab gjort någonsin, ett bevis på hur alla kunder kan skriva hur dom tycker om vårat företag, som har lett oss till att bli Sveriges bäst rankade begagnad bil firma!
    Torbjörn W skrev om Partner en del av Reco.se
    2020-07-23
    Tusen tack Torbjörn för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma att vi får vara med och lyfta fram alla era nöjda kunder, tack för det mångåriga förtroendet, vi firar sju år som partners härnäst :-)