Alla kategorier E-handel Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Reco.se Recopartners
4.7 / 5 i betyg — 59 rekommendationer

Läs vad 59 användare tycker om Recopartners

• Mikael N
    Mikael N skrev om Recopartners en del av Reco.se
    RECO har en service- och lösningsorienterad kultur med mycket hög integritet. De lyssnar på feedback och agera snabbt för att hänga med i de olika krav som ställs på en oberoende utvärderingssajt. De hjälper oss dagligen bli bättre som företag genom att samla in kundomdömen.
    Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Autostable.se
    Autostable.se skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Gänget på Reco känns verkligen genuina och är väldigt drivande. Reco.se har förändrat hur våra kunder ser på oss och vi är supernöjda med vårt samarbete. Kan verkligen rekommendera att ansluta ditt företag till Reco.se.
    Tobias B, Nathalie P, Jonathan R, Anton J, Herman B, Linnea N gillar detta
  • BF Flytt & Städ
    BF Flytt & Städ skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi på BF Flytt & Städ AB använder RECOs tjänster. De har ett proffsigt bemötande och är alltid trevliga och glada.

Många av våra kunder läser först rekommendationer om olika flyttfirmor på Internet innan de bokar. Då är det bra att RECO finns. Här kan alla skriva om hur de upplevt oss och våra tjänster.

Vi får mycket kunder tack vare dem.

Juha Tiesmäki
    VD, BF Flytt & Städ AB
    Linnea N, Nathalie P gillar detta
  • Tandea
    Tandea skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Reco.se är en tjänst som varje modernt företag borde använda sig av för att ta reda på sina kunders värdering. Tjänsten är dessutom ett fantastisk bra styrmedel för att sätta upp och följa interna mål. Rekommenderas varm!
  • Starcycle AB
    Starcycle AB skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi tror starkt på att genom referenser och omdömen från tidigare kunder så leder det till mer affärer. Man anses trovärdigare och man ger ett seriöst intryck överlag.
    Så för oss var det självklart att vara anslutna till Reco.se.
    Vi använder våra omdömen i all vår marknadsföring, från hemsida till broschyrer. För oss är det ett kvalitetsindex.
    Tack Reco för att ni hjälper oss att synas på ett bättre sätt och ger oss mer affärer!
    Anton J, Linnea N gillar detta
  • Maroon Styling
    Maroon Styling skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Proffessionella och mycket bra bemötande från kundservice. Är måna om sina kunder att få korrekta och bra omdömen! Rekommenderas starkt!
  • Birgittas Städ i Sthlm
    Birgittas Städ i Sthlm skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Reco gör ett utmärkt jobb! Är super nöjda med allt ifrån första kontakten till idag! Altid trevligt bemötande, tack Husse för det!
    Tack för professionelt utförda tänster!
    Vi ser framemot en långvarig kundrelation!:)

Vänliga glada hälsningar
    Birgittas Städ
  • Min Bil
    Min Bil skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi har varit nöjda med Reco sen dag 1. Vi har ett mycket bra och kommunikativt samarbete. Inga onödiga krusiduller här inte.
    Ett stort plus är deras höga servicegrad mot oss som kund.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Väldigt proffsigt och personligt bemötande av både säljare och medarbetare på kontoret. Vi känner att Reco har levererat över vår förväntan sedan vi gick med som kund. Rekommenderar varmt Reco till andra och vi kommer att fortsätta vara en av Recos kunder.
    Mark N, Richard E, Linnea N gillar detta
  • Rikhard S
    Rikhard S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    SUPER DUPER NÖJD ENDA FRÅN RECOS KONTOR TILL VÅRA LOKALER
    TA GÄRNA MED LITE GLASS NÄR DU KOMMER PÅ BESÖK NÄSTA GÅNG
    Richard E, Linnea N gillar detta
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket bra tjänst som hjälper oss att kvalitetssäkra vår verksamhet och att samtidigt göra det för att attrahera nya kunder.
    Richard E, Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Barry S
    Barry S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra och seriöst företag. Det skall vara så rättvist som möjligt där andra oseriösa företag inte skall kunna vara med.
    Tobias B, Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Robert B
    Robert B skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi är i regel nöjda för en bra typ av tjänst.
    Tobias J gillar detta
  • Fryshusets Bilverkstad
    Fryshusets Bilverkstad skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Hej. Några av kunderna har inte haft ert SMS.
    Av 25 kunder fick jag 2 svar. Jag var tvången att ringa de och de att svara på Smsen.
    Kundena läser fortfarande från Eniro alla mina recomendrationer.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Verkar vara bra än så länge! Trevligt bemötande av dom vi varit i kontakt med.
    Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Michael A
    Michael A skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bästa beslut jag gjort att anlita er
    Tobias B, Linnea N, Tobias J gillar detta
  • Carola F
    Carola F skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag började som kund hos Reco i 2013, jag var rädd för att jag tänkte att jag skulle betala för mycket och sen bli lurad men jag tog fel , från börja var en investering ! Jag älskar Reco för när jag behöver dem mest står dem för oss med bra kontakt och trevlig personal som slutar aldrig ge oss bra service! Vi på Carolas Hemservice kommer att fortsätta använda Reco så länge vi finns!!
    Herman B, Linnea N, Husse S gillar detta
  • Blå Expressen
    Blå Expressen skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Riktigt bra!
    Blivande kunder kan se hur vi ansträngt oss för att göra gamla kunder nöjda.
  • JP Godstransport & Flyttservice
    JP Godstransport & Flyttservice skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Ett utmärkt medium för presentation av sitt företag med tillförlitliga omdömen från sina kunder. Bra funktioner och lätt att komma i kontakt med kundansvarig. Rekommenderas.
  • Tamara H
    Tamara H skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra hjälp fr början (Huseyin Sullu).
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Reco. Vi får tillgång till rekommendationer från våra kunder via Reco som tredjepartsleverantör och vi nyttjar resultaten både på vår egen hemsida och hos Reco. Högsta trovärdighet med andra ord och tjänsten är enkel att använda och den service vi får är fantastisk!
    Bambi S, Linnea N gillar detta
  • STHLMS Bilgrupp
    STHLMS Bilgrupp skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Superbra service av Linnea vid frågor och teknisk support, alltid snabba svar! Vi har också fått grymt mycket feedback från våra kunder tack vare reco.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket nöjd med Reco.se! Linnea är en klippa. Svarar snabbt om man har någon fråga. Genomgående bra.
    Bambi S gillar detta
  • Maen E
    Maen E skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket bra tjänster, rekommenderar de vidare ...
    Bambi S gillar detta
  • Aziz L
    Aziz L skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Var till början skeptisk till Reco.se , gick med på att testa det under 12 månader, resultatet har varit förvånande positivt vilket har lett till att vi jobbar aktivare än någonsin med Reco.se.
    Mycket professionella och hjälpsamma, är kompetenta som genererar i bra resultat för oss som kund. Kan varmt rekommendera denna tjänst, den gör verkligen skillnad för verksamheten.
    Sara K, Bambi S, Tobias B, Herman B, Linnea N, Zandra I, Anton J gillar detta
  • Biligare.se
    Biligare.se skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Smidig tjänst som gör det enkelt för kund att vaska fram de företag som är vettiga att göra affärer med! Tydligt upplägg kring tjänsten, vad det kostar och vilka förmåner det innebär för mig som företagare.
    Kan rekommendera Reco till andra företagare, speciellt nystartade, som kanske behöver en extra hjälp med att bygga upp ett bra rykte snabbt.

Som helhet är tjänsten bra, men personligen önskar jag att den var något billigare. Därför blir betyget 4/5.
    Bambi S, Anton J, Herman B, Linnea N gillar detta
  • Top Team S
    Top Team S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mitt första intryck av reco är att detta är ett bra sätt att synas och samtidigt få en uppfattning om vad våra kunder tycker och tänker om oss som leverantör, vilket är viktigt för att kunna utveckla och förbättra de servicetjänster som vi erbjuder.
    Vi använder reco, flitigt, i vår marknadsföring och hänvisar gärna våra kunder till reco.se för att ta del av andras erfarenheter av oss.
    Herman B, Mimmi S, Linnea N, Jakob J, Mark N, Bambi S, Tobias B gillar detta
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Fungerar väldigt smidigt och bra att kunna visa upp referenser till framtida kunder.
    Bambi S, Anton J, Linnea N gillar detta
  • Lars S
    Lars S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi använder Reco för att samla in våra kunders omdömen. Jag har varit i kontakt med David och Linnea, som båda är väldigt trevliga, hjälpsamma och alerta. Snabb feedback och bra resonemang kring lösningar. Jag upplever att de är kvalitativa i sitt arbete.
    Sara K, Bambi S, Tobias B, David B, Linnea N gillar detta
  • Teddy H
    Teddy H skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag fick en professionell införsäljning av Bambi från Reco som tydligt förklarade fördelarna av att medverka på Reco. Jag använder Reco i min marknadsföring och ser stora fördelar med att kunna hänvisa mina kunder till detta forum för att de ska få ta del av andras erfarenheter av oss.

Teddy Hallin
    Butikschef Puustelli Kök Täby
    Tobias B, Mimmi S, Bambi S, Linnea N, Mila K gillar detta
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra tjänst och trevligt bemötande!
    Reco är ett bra ansikte utåt för företag.
    Bambi S, Linnea N, Mila K gillar detta
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Imponerande!
    Bambi S, Mila K, Linnea N gillar detta
  • Mgruppen
    Mgruppen skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Grymt bra tjänst; bra rådgivning, service och hantering. Vi är supernöjda med alla bra rekommendationer vi har samlat in. I framtiden siktar vi på att integrera Reco i vår kundkommunikation.
    Bambi S, Herman B, Tobias B, Carl W, Linnea N, Mila K gillar detta
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi har använt Reco.se i några år nu, och är jättenöjda! Reco.se ger våra kunder en chans att göra sin röst hörd, och oss möjligheten att bättre förstå våra kunder.
    Mila K, Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Karin F
    Karin F skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi är e-handlare och använder oss av Reco för kundrekommendationer efter köp. Har använt tjänsten i snart två år på två webbshopar och är nöjda. Det är smidigt att samla in rekommendationer (automatiska utskick) som uppdateras på vår webbshop. En tydlig feedback som hjälper oss att öka trovärdigheten hos nya kunder. Hög andel svar (kan säkert ha med gåvan till Barncancerfonden att göra). Bra support från Reco.

Vi är mycket nöjda, men ett litet minus för att rekommendationerna visas som heltal (har du 4,5 i medel visas 4).
    Mila K, Bambi S, Carl W, Lisette O, Linnea N, Tor H, Tobias B gillar detta
  • Erik L
    Erik L skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra rekommendationssida. Rekommenderar denna sida till kunder. Bra system och ett klockrent koncept!
    Mila K, Bambi S, Tor H, Linnea N gillar detta
  • Ken L
    Ken L skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag är super nöjd med deras snabba återkoppling och service. Kan varmt rekommendera Reco.
    Tobias B, Mila K, Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Matilda F
    Matilda F skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Superbra service, snabb återkoppling och otroligt hjälpsamma! Vi använder reco för att våra köpare/säljare ska kunna sätta betyg på vår kedja och våra mäklare. Ett perfekt sätt för nya köpare/säljare att få en bild av hur vi på kontoret är och upplevs!
    Mila K, Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Michaela F
    Michaela F skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Företaget använder sig av Reco dagligen, och det fungerar alldeles utmärkt. Man får alltid snabb återkoppling, och kunderna svarar snabbt
    Mila K, Bambi S, Carl W, Linnea N gillar detta
  • Robinzon H
    Robinzon H skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Fantastisk tjänst, recosen bara trillar in! Mycket bra att få ta del av kunders åsikter och nöjdhet.
    Snabb återkoppling och hjälp när man behöver. Verkligen måna att ta hand om sina kunder, supertrevliga och hjälpsamma. De mycket jobb åt oss så vi slipper. Vi är jättenöjda
    Mila K, Bambi S, Anton J, Linnea N gillar detta
  • Klinik Divage
    Klinik Divage skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag uppskattar allt jobb ni lägger ner. Att ni håller kontakten med oss, och hjälper oss på vägen. Det känns seriöst och tryggt att samarbeta med Reco.
    Mila K, Linnea N, Cajsa J, Tobias B, Anton J gillar detta
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Det är ett mycket bra verktyg för att visa sitt företag för nya kunder.
    Reco har hjälpt oss som företag att få feedback och respons från befintliga/nya kunder att visa vad de upplevt med hjälpen/arbeten från oss.
    Fått bra och snabb respons från Linnea på supporten på reco och bra tipps från Johan.
    Rekommenderas.
  • Anna G
    Anna G skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag har fått hjälp av Linnea Nilsson att lägga in våra köpare/säljare. Snabb respons och väldigt bra bemötande. Verkar vara en härlig tjej!
    / Anna G Skandiamäklarna Haninge/Västerhaninge.
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Proffsigt bemötande av Linnea som alltid levererar snabb service!
  • KlarSynt Östermalm
    KlarSynt Östermalm skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket bra att sammarbeta med.
  • Mats N
    Mats N skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Tack Linnea för du alltid är trevlig och hjälpsam både via mail och telefon. :-)
    Sara K, Mila K, Anton J, Tor H, Linnea N gillar detta
  • Petra B
    Petra B skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Tack Linnea för mycket snabb och bra service. =)
    Mila K, Anton J, Tor H, Linnea N gillar detta
  • Sussi
    Sussi skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Att kontakta och få respons från reco har varit omedelbar. De har hjälpt till med våra önskemål om tjänster över förväntan. Trevligt bemötande rakt igenom.
    Mila K, Tor H, Anton J, Tobias B, Pierre d, Linnea N gillar detta
  • Abbas A
    Abbas A skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Reco har varit till stor hjälp då kunderna kunde berätta va dom tyckte om jobbet vi har utfört och vad vi kan bli bättre på!

Personal som jobbar på reco är trevliga o hjälpsamma! rekommenderas!
    Mila K, Annika T, Anton J, David B, Jakob J, Lisette O, Pierre d, Linnea N gillar detta
  • Karolina Temperamåleriet T
    Karolina Temperamåleriet T skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Har ju knappt kommit igång än - men kan inte säga annat än att ni verkligen e superduper. O det trots att jag anar att organisationen nu växer så det knakar.
    Ni e både proffsiga, tålmodiga o verkar jobba dygnet runt (det e här jag anar att ni växer). Presentationen ni kom med, liksom representanten, uppskattar jag mycket. Bara att ni tog er tid att komma o förklara upplägget. O därefter, när jag på stående fot slog till, så e ju frågorna många o man har lite svårt att hålla isär vad som ska till vem o.s.v. så tycker jag ni verkligen visat professionalitet hela vägen. Ni liksom lever upp till hela idén. O bara det stärker ju förtroendet. Ser fram emot ett fint 2015: Utan att nämna några av er vid namn så hoppas jag att ni alla känner er träffade!!
    2014-10-15 Lisette O svarar Karolina Temperamåleriet T
    Hej Karolina

Tack så mycket för din fina rekommendation. Det är verkligen kul att höra att du är nöjd med vårt sammarbete 😀.
    Mila K, Bambi S, Anton J, Jakob J, Pierre d, Tobias B, Linnea N, Lisette O gillar detta