Reco

Reco

www.recoforetag.se
  • BadgeSevenYears
1 243

Reco grundades 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Om du undrar vad reco omdöme är så bygger vårt koncept på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in uppriktiga...

1243 omdömen om Reco

Sedan starten hos Reco 2013

Motorkompanies i Åsa

Kanonbra, Stiven är en mycket trevlig kille som hjälper till med allt vi har bett om.

Stiven på Reco och 2 andra gillar detta
Svar från Reco

Tack för de fina orden Calle det värmer att höra! Du är oerhört framåt och mån om att få veta vad dina kunder tycker och de verkar verkligen nöjda med er!

Ultra Clean AB U

Vårt samarbete med Reco, fungerar mycket bra.

Mazda S

Bästa för oss och för kunderna

Kai H
Skrev om Reco

Mitt företag har varit kopplat till Reco ett antal år. Som hantverksföretag är det väldigt kul och inspirerande att få respons från kunden på det här sättet. Att det sedan är ett mycket bra marknadsföringsverktyg gör det till en tjänst att rekommendera till andra företag.

Magnus B

Mycket bra med automatiserade utskick till kund som vi sedan kan bemöta och svara personligen. Detta ger ett trovärdigt och seriöst intryck och främjar företag som är seriösa och transparanta.

A&B kvalitet AB

Vi är jätte nöjda att läsa ömdome från kunderna. Det är smidigt att allt går direkt till våran hemsidan.

Svar från Reco

Tack Baiba! Så fint att höra att du är nöjd med Reco! Du har verkligen nöjda kunder. Så roligt att se!

Håkan B

Alltid trevliga, och serviceminded

Milos J

Nyttig tjänst för oss som företag och framförallt för våra kunder, nya som gamla. Proffesionell personal hos RECO som alltid finns tillgängliga vid behov.

Maxim K

Allting är precis som förväntat.

Jan B
Skrev om Reco

Vi är mycket nöjda med Reco, trovärdiga och proffsiga!

Daniel H

Suveräna, enkla och snabba samt enormt trevliga :)

Maria på Marres Hair Vision AB

Mycket bra bemötande och känns som en trygg och bra plattform att stå på då jag driver ett företag med tuff konkurens. Tycker jag fått den hjälp jag behöver på ett snabbt, professionellt och smidigt sätt.

Ola A

Ett bra samarbete med bra jobbmöjligheter Vi gillar Reco

Svar från Reco

Stort tack Ola för ditt fina omdöme! Vi uppskattar verkligen att ni upplever samarbetet väl fungerande och givande för ert företagande! Det betyder mycket att få detta kvitto av er. //anders

Johan A

Mycket bra, enda negativa är att kopplingen till Hitta.se innebutit en enorm mängd telefonsamtal från deras säljare med det kanska inte är recos fel.

Delco AB

Reco har varit ett enastående verktyg för att fånga upp våra kunders feedback, vilket har varit ovärderligt för oss. Det har möjliggjort en djupare förståelse för vad våra kunder verkligen värdesätter hos oss. Vi kan starkt rekommendera Reco till andra företag som letar efter ett effektivt sätt att samla in och analysera feedback från sina kunder.

Stiven på Reco och 3 andra gillar detta
Mindörr Osby AB

En genomgripande god servicenivå och en bra genomtänkt affärsidé. Vi är väldigt nöjda med Reco så här långt. Det finns detaljer att putsa på, men också en lyhördhet som gagnar utvecklingen.

Stiven på Reco och 2 andra gillar detta
Marcus M

Helt fantastiskt företag som är drivna, hjälpsamma och gör det där lilla extra för att man ska bli nöjd. Vi har med deras hjälp ökat konverteringarna på vår hemsida och deras prisbild för sina tjänster ligger också helt rätt.

Svar från Reco

Stort tack Marcus för ett fint omdöme! Det är både givande och roligt att arbeta tillsammans med er. Vi har nu samarbetat i knappt 3år och verkligen glädjande att ni upplever en effekt i konvertering. Ser fram emot fortsatt fint samarbete åren som kommer. //anders

Mia A
Skrev om Reco

Är kund hos Reco och har gott samarbete sedan många år.

Daria S

Bra verktyg. Tråkig att de som lämnar omdöme inte kan ändra de själva efteråt. Själva knappen att sätta betyg är också lite krånglig och många gånger trycker kunderna 4 istället för 5 och man ser faktiskt inte den när man sedan skriver omdöme. Själva widget till till hemsida är extremt omodern, tung och gör hemsida långsammare.

Svar från Reco

Hej Dario Kul att höra att du överlag är nöjd, vi är också tacksamma för konkret feedback. Det som är glädjande är att vi (Reco) planerar att åtgärda båda de sakerna som du ger feedback på. Inom kort startar vi ett projekt för att se över, uppdatera och modernisera vårt widget-biblotek. Även flödet där man lämnar ett omdöme kommer att justeras och optimeras under 2024, bland annat med möjligheten att granska och om man så önskar redigera betyg och omdöme. Mvh Björn

Värmekompaniet

Vi får löpande information av Reco och vi får respons vid kontakt. Reco känns som en seriös kanal för våra kunder att lämna sitt omdöme påp om oss och vårt mål är att nå fler och många nöjda kunder.

Niklas M

Smidig och tydlig tjänst, alltid snabb och bra kundtjänst. Än så länge väldigt nöjda med Reco!

Olivia Erlandsson på Alingsås Trafiksskola

Bra hjälp alltid när man behöver!

Svar från Reco

Kul att du tycker så Olivia! Ska bli spännande att se hur det går för er framåt 😊

Johan L

Mycket bra, eventuella brister i funktionen ligger helt på mig då tiden inte alltid räcker till för att nyttja Recos fulla kapacitet.

Anita H

På det stora hela har allt varit bra. Sajten fungerar som utlovat och kunderna har lätt att hitta oss. Kommunikationen har emellanåt lämnat en del övrigt att önska men eventuella frågetecken har så småningom rätats ut.

Reko Trafikskola

Tackar Stiven på Reco för mycket bra introduktion av Reco. Det blev både roligt och lärorikt. Tackar så mycket!

Svar från Reco

Tack själv Conny! Era elever verkar vara riktigt nöjda med er! Det ska bli spännande att följa er framåt!

Jonathan E

När spökskrivare lämnar dåligt omdöme så förstör Recos tjänst för sina kunder med tjänsten. Trots spökskrivare och lögner så tar inte företaget bort negativa omdömen och tar inte "ställning till vem som har rätt" Hävdar till gdpr och att de inte kan ta bort omdömen 12 mån bak i tiden. Otroligt besviken och kan inte rekommendera RECO.

Svar från Reco

Tack för ditt omdöme Jonathan. Precis som du skriver så tar vi inte bara bort omdömen för att företag hör av sig. Kan personerna exempelvis uppvisa att de har en relation till företaget så kommer vi aldrig ta bort omdömet så länge det inte bryter mot våra användarvillkor. Att vi inte agerar på omdömen som är över 10 år gamla är inte något vi kan råda över utan som du skriver en konsekvens av bland annat GDPR.

Rumyana  C

Snabbt svar på alla frågor. Rekommenderar.

Ina H
Skrev om Reco

Är väldigt nöjd med Reco, de hjälper en direkt när man behöver. Deras tjänst skapar ett gott förtroende för blivande kunder då endast verifierad kunder kan recensera om sin behandling/upplevelse. 5 stjärnor⭐️

Lotta L

Fantastisk tjänst som ser till att företag på ett smidigt sätt får till sig vad deras kunder tycker om dem.

Svar från Reco

Tack för det fina omdömet Lotta! Kommer blir spännande att få fortsätta er väg framåt 😊 Välkommen till Reco

Hanna  Å

Ni är topp! Njut av helg Var rädda om Er!

Svar från Reco

Tack för ett fint omdöme och tack för fint samarbete! Det är roligt och givande att samarbeta med er :) Trevlig helg! //anders

Doniyor S

Nöjda med deras tjänst, bra service och gör mycket nytta för vårt företag

Helena L

Det har varit en mycket bra service under prövotiden på två månader. Personalen är toppen på att följa upp och besvara frågor! En bra upplevelse hittills och nu har mina kunder möjlighet att rekommendera mig via reco i ett år framöver!

BRF Partner AB

Samarbetet är ju alldeles nytt så det är inte lätt att ge ett komplett omdöme. Så här långt kan vi dock konstatera att man varit väldigt trevliga och velat hjälpa oss på alla sätt. Framöver blir det intressant att se om produkten ger något mervärde för oss som kunder.

Tony W

Reco är det perfekta verktyget för att visa vad dina riktiga kunder tycker dig. Vi får ofta höra att kunden valt oss tack vare vårt betyg på Reco. Reco är alltid i framkant och ser till att vi syns på både Google och hitta.se med våra betyg. Integration med Fortnox är enkel och supersmidig. Vi får snabbt svar på frågor och får den hjälp vi behöver om det är något. Rekommenderar alla företag att börja med Reco.

StudioLine

Jättebra kommunikation superbra att man har en huvudperson att höra av sig till. Syftet var att kunna visa omdömen om mitt företag och det går över förväntan:)

Tack Emilia för ett fint omdöme och varmt välkommen till Reco. Mvh /Björn

Patrik U

Så imponerade både av hur enkelt och smidigt det var att få allt integrerat med eVisma ….. men framför allt den support och det trevliga bemötande vi fick av Mathilda. Vi är så nöjda att vi äntligen tog tag i en sak som hamnat mellan stolarna i flera år! Tack Mathilda och Reco!! PaceTell AB

Hannes B och 4 andra gillar detta
Svar från Reco

Stort tack för ditt fina omdöme och tack för de fina orden! Det ska bli spännande att följa er resa med oss på Reco framöver :) mvh Mathilda

Michel S

Bästa val vi har gjort. Vi är jätte nöjda,

Svar från Reco

Åh vad glada vi blir Michel, tusen tack för ditt omdöme. Vi tycker det är jätteroligt att få vara en del av er resa 🤩

Sam M
Skrev om Reco

Hej jag har varit med er mer en ett år fått ett pris under hela året och meddela er att kontakta mig när år kontrakt slut , ni har gjort aldrig det istället få jag en fakturan som är dubbelt, en vad som vi kom överens när jag ringde kund käns och förklarar till henne hon vill inte svara och säger vi kommer inte hita lösning maila oss istället dåligt 👎 service

Svar från Reco

Tack för ditt omdöme Sam. Enligt avtalet som skrevs fick du ett rabatterat pris de första 12 månaderna, som sedan automatiskt övergick till ett ökat pris månad 13. Vi på reco kontaktade dig 7 gånger under det första året för att stämma av med dig, tyvärr utan respons. Jag hoppas att du är nöjd med det som nu är överenskommet, och att vi numera ska ha telefonkontakt!

Nina på Hundakademin

Har blivit bra bemött av Reco! Känns proffsigt att ha en tjänst som bygger på sanna kundupplevelser och där det endast är verifierade kunder som kan recensera. Snabb återkoppling och service :)

Svar från Reco

Stort tack för ett fint omdöme och varmt välkommen som ny Reco-partner. Mvh Björn

Marzena N

Jag är jättenöjd. Min firma är i Reco 3 år. Rekommenderar varmt!

Anders B

Vi på Klappat Å Klart Städservice tycker sammarbetet med Reco har fungerat jättebra och det har givit oss många nya kunder.

URIM K

Jag är deras kund i 14 år och är alltid nöjd de är trevliga och hjälpsamma. De hjälpte mig att växa vilket är jag jätte tacksam. Rekommenderar varmt reco.se Urim Kabashi Klart rent Malmö AB

Svar från Reco

Stort tack för ditt förtroende Urim, det är tillsammans som vi lyckas. Alltid ett nöjde att få jobba med Klart Rent! //Lasse

Norrköping Allstäd AB

En härlig kundtjänst samt vill kundens bästa, Hjälpsamma och pålitliga.

Anna C

Bra samarbete, man får snabb hjälp och när något strular (typ aldrig) så löser Reco frågorna snabbt!

Bahram S

Reco har varit hjälpsamt och enkelt att tillgå.

Irena D

säkerhet, kvalitet, lätt att använda

Johnnie

Jag Svensk Villarenovering har haft nöjet att samarbeta med reco.se och jag måste säga att min erfarenhet har varit fantastisk. Recos kundtjänst har verkligen imponerat på mig med sin snabba och vänliga respons. Varje gång jag har haft en fråga eller behövt hjälp har de varit där för att guida mig genom processen. De har alltid varit tillmötesgående och professionella i sin kommunikation, vilket har gjort att jag känner mig trygg och väl omhändertagen. Det är verkligen en fröjd att samarbeta med ett företag som lägger...

Fredrik B

För att inte publicera mitt omdöme trots att jag identifierade mig med Bank-ID! Fredrik B skrev om Uber Sweden AB "Mitt omdöme gäller Ubereats. Beställde en pizza för 115:- (leveransavgift 9:- enligt sajten), leveranstid 15-30 min...som senare blev en timma. När pizzan kom var den kall och leveransavgiften på 9:- blev 43 kronor. (har tagit en skärmdump). Försökte kontakta supporten via chatt men fick bara ett frågetecken som svar, sen kom pizzan och när jag försökte återuppta chatten så går den inte att finna (förmodligen har dom blockat mig). Ubereats igen?...knappast! "

Svar från Reco

Hej Fredrik! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Ditt omdöme ligger publicerat https://www.reco.se/uber-sweden-ab

Tobias H

väldigt många begränsningar. Vi jobbar med förskottsfakturor, grönt teknikavdrag. era förfrågningar går ut i fel tid.

Svar från Reco

Hej DT Energi och tack för att ni tagit er tid att skriva! Jättetråkigt att det är så du upplever det, vi kan såklart ändra fördröjningen på era utskick så det passar er bättre, det är bara att vi kikar på det tillsammans och justerar. Vi kontaktar er inom kort så ser vi till att lösa det! Med vänliga hälsningar,

Filip E

Är väldigt tacksam för den hjälpen jag fått från Reco och kunnat öka min försäljning 🌟🌟