Leif Börjeson

Leif Börjeson

Leif Börjeson är mäklare på Redcarpet Fastighetsförmedling

Leif Börjeson har varit registrerad mäklare sedan 1993-06. Leif Börjeson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Leif Börjeson har haft 6 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Leif Börjeson

• köpte sin stuga med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Edsvära
    2021-08-02
    Väldigt trevlig och hjälpsam även om han var på semester.
  • sålde sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Främmestad
    2021-05-21
    Vart väldigt hjälpsam och tillmötesgående under hela processen.

Jätte trevlig och lyhörd mäklare. Har bara gott o säga om Leif Börjesson
    Hej Patricia, Tack själv för ett fint "teamwork". Du har underlättat arbetet med att göra iordning så bra och samtidigt ge mig så värdefull kunskap om huset. Jag önskar er stort lycka till och hoppas allt blir bra i din nya bostad också. Ring mig gärna om du vill flytta tillbaka till vårt område, Leif Börjeson
    • Grästorp
    2021-05-19
    Leif är väldigt lyhörd och duktig på att möta människor där de är. Han kan på en snyggt sätt möta behov. En mäklare att rekommendera!
    Hej Anders, Jättekul att jag fick ert förtroende att sälja huset. Efter att arbetat under många år som mäklare känns det extra kul när en säljare lämnar ifrån sig ett hus med kärlek och värme. Jättebra för köparna att ni finns kvar i närheten också. Stort lycka till framöver. // Leif Leif Börjeson
  • köpte sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Grästorp
    2021-05-19
    Leif Börjesson har på ett fantastiskt proffsigt, förtroendeingivande och dessutom mycket trevligt sätt förmedlat vårt husköp. Alltid lättillgänglig. Han är tydlig, tillmötesgående och informativ. Leif skapade också därmed en god kontakt mellan oss och säljaren. Rekommenderar varmt Leif Börjesson på Red Carpet.
    Hej Susanne och ett riktigt stort tack själv! Det ska bli spännande att se vad ni kommer att hitta på med huset då potentialen finns där. Nuvarande ägare har ju varsamt försökt ta hand om huset. Jag hoppas att allt blir till belåtenhet och att ni får många fina år tillsammans. Känns verkligen som att detta kommer att passa er bra. Kul! Ha en skön sommar, //Leif Leif Börjeson