Leif Börjeson är mäklare på Redcarpet Fastighetsförmedling

Leif Börjeson har varit registrerad mäklare sedan 1993-06. Leif Börjeson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Leif Börjeson har haft 16 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 19 Läs vad Leif Börjeson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    2022-04-15 Verifierad kund
    Han kämpade jättebra och intressant
    Man
    Tack så mycket. Kul att ni är nöjda. Det har varit jättekul att samverka med er alla i familjen.
    Ta hand om er!
    Leif Börjeson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    2022-04-15 Verifierad kund
    Gick bra ifrån början till slut. Inga konstigheter. Mycket nöjd!
    En jättefin lägenhet dessutom med kalasläge. Hoppas du kommer trivas gott. Tack för härligt samarbete.

Leif Börjeson
  • köpte sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Alingsås
    2022-04-14 Verifierad kund
    Leif Börjesson har genom hela processen varit tillgänglig, flexibel, öppen och klok, och har fungerat som en guide för oss när vi skulle ta oss genom en process av att både sälja och köpa. Han har sett till helheten och tagit vara allas intressen på ett respektfullt sätt.
    Det har känts väldigt tryggt att samarbeta med någon som är kunnig, personlig och engagerad och tydligt visat att han vill att det ska bli bra för alla inblandade.
    När det gäller så viktiga affärer som byte av bostad är, vill man kunna känna sig trygg, därför rekommenderar vi varmt Leif Börjesson.
    Tjena, Så fina ord. Tack så jättemycket. Ni bjöd mig på en riktigt spännande affär och slutresultatet blev superbra! Kommer förbi en dag. Njut av trädgården och alla sköna detaljer i huset.

// Leif
    Leif Börjeson
  • sålde sin bostad med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Vårgårda -
    2022-03-22 Verifierad kund
    Han såg mig som människa, och han kändes mycket trygg. Han skulle ro hem denna försäljning på bästa sätt. Med tanke på hans stora erfarenhet . Och det klarade han med exemplariskt. Hade bra upplägg organiserat , tydlighet . Han hade omsorgen om mig att det skulle bli så bra. Han är bäst Leif Börjeson !! 🐕 😊
    Tack själv för gott samarbete. Allt gick enligt plan helt enkelt. Superkul! Nu väntar flytt för er och ny bostadsmiljö. Är det något ytterligare jag kan bistå med så är det bara att fråga.

Ta hand om både dig och vovven...
    Leif Börjeson
  • köpte sin bostad med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Lekåsa
    2022-03-02 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande av mäklaren som skötte affären smidigt 👍
    Bara jätteroligt att hjälpa er. Det kommer att bli hur bra som helst. Vi hörs och syns framöver! Leif Börjeson
    2022-01-31 Verifierad kund
    Proffsigt och bra bemötande processen igenom. Höll oss alltid informerade om vart vi befann oss. Kommer varmt rekommendera honom för vänner/familj framgent!
    Halloj va kul att kunna hjälpa er, och givetvis är det bara att kontakta mig framöver. Ni gjorde ett strålande jobb med allt det juridiska. Det var ju en del att ta tag i!
    Ha det så gott,
    Leif
    Leif Börjeson
  • sålde sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Vara
    2022-01-24 Verifierad kund
    Leif jobbar metodiskt och informerar väldigt tydligt om hur processen går framåt. Lyssnar in både säljare och köpare. Han är dessutom lyhörd och inte rädd för att göra förändringar, som i vårt fall där vi ändrade på hemnet.
    Hela försäljningsproceduren gick väldigt smidigt för vår del, inga "onödiga" visningar osv.
    När kontraktet skrevs under var både köparen och vi väl insatta i vad köpet innefattade vilket känns bra för alla parter.
    Vi kan verkligen rekommendera Leif som mäklare
    Tack så mycket Inger. Processen löpte smidigt och dessutom jätteroligt att jag kunde tipsa köparna om ert hus. De hade ju tänkt sig annan plats i Vara. Jättekul att kunna hjälpa er. Lycka till framöver...

2021-12-04 Verifierad kund
    Mäklaren var trevligt och gav oss bra information om försäljningen Priset blev som vi tänkt oss försäljningen gick smidigt och bra för oss. Vi tackar
    Stort tack själv. Jätteroligt att kunna hjälpa er. Kul visningar och härliga spekulanter. Det riktigt känns hur ni lämnar över ert hus med värme och kärlek. Lycka till i nästa bostad. Kommer gärna och hälsar på framöver. Leif Börjeson
    2021-12-01 Verifierad kund
    Han var jävligt snäll och bra person och kämpar för sina köpare
    Hej Alen, Tack så mycket! Det är riktigt kul att ni kan få bosätta er i ett så fint hus. Exempelvis är köket, uterummet, den öppna spisen och garaget hur fint som helst. Huset kommer att bli jättebra för hela familjen, och underbar miljö för barnen att växa upp i. Ser fram emot att besöka er en dag när ni flyttat in. Vi hörs! Leif Börjeson
    2021-11-12 Verifierad kund
    Han är mycket trevlig och bra på alla sätt resultatet blev långt över förväntat en Tia!
    En Tia...Tackar så mycket.
    Jo men visst lyckades vi hitta bra köpare...och många budgivare. Kul! Lycka till med flytten framöver.
    Du är också en Tia.
    Vi får ta en kopp kaffe längre fram. Kommer gärna förbi och pratar fjällvandring.