Läs vad 15 Läs vad Robin Almanakis

• 2021-01-20
    Mycket professionell mäklare som uppfyllde våra förväntningar.
    Christer E
    • 251.0 m²
    • Ingared
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
  • 2021-01-15
    Helt professionell från början till slut.
    Mkt bra.
    Med vänlig hälsning,
    Denny Karlsson
    Denny K
    • 172.0 m²
    • Ingared
  • 2021-01-08
    Köpte bostadsrätt för 8 år sedan via Robin och sålde den nu. Ingen tvekan om att vända oss till Robin igen som är professionell , lyhörd, påläst, kunnig, trevlig. Sköter allt smidigt & lätt. Rekommenderar starkt Robin !
    Lisbeth L
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
  • 2020-12-17
    Vi köpte ett hus där Red Carpet och Robin var mäklare. Han var väldigt närvarande och fixade flera extravisningar när jag tog in hantverkare för att kolla på objektet. Han var påläst om objektet och besiktningen så han kändes väldigt pålitlig när vi gick igenom huset på första visningen. Extra plus i kanten för hans lasermätare!
    Robert V
    • 93.0 m²
    • Prästeryd
  • 2020-11-09
    Sålt en BRF 3a.
    Robin har skött sig väldigt bra! Alltid korrekt och saklig. Vänlig men bestämd. Kommunikationen under försäljningen har också varit väldigt bra.

Vi tycker att första intrycket av Robin höll hela vägen och det innehåll som red Carpet marknadsförde vid offerten, har stämt till punkt och pricka.
    Inger F
    • 76.0 m²
    • Östra Ängabo
  • 2020-11-08
    Köpt o sålt en bostadsrätt
    Han skötte sig utmärkt är kanon nöjda😊
    Magnus A
    • 109.0 m²
    • Regementet
  • 2020-11-07
    Köpt stuga utanför Borås.Oherhört trevlig som person.Lättpratad med humor.Ostressad i alla situationer.Det som var lite oklart var hur stor erfarenhet hen hade om olika marknader.I övrigt gav god relevant info.
    Per-anders A
    • 69.0 m²
    • Rydboholm
  • 2020-11-07
    Trevlig och professionell!! Bra bemötande!
    Bee D
    • Kungegården
    sålde sin bostad med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    Köpt radhus
    Väldigt gott bemötande, uppskattade tillgängligheten genom telefon, sms och mail. Informativ och förstående för en oerfaren köpare.
    Sanna R
    • 76.0 m²
    • Östra Ängabo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
  • 2020-11-05
    Det här var andra gången vi anlitar Robin för försäljning (och vi har även köpt en bostad tidigare genom honom). Som alltid är vi supernöjda med Robin och han är det självklara valet för oss. Kunnig, noggrann, extremt tillgänglig och väldigt lätt och trevlig att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera Robin Almanakis!
    Emma F
    • 108.0 m²