Robin Almanakis

Robin Almanakis

Robin Almanakis är mäklare på Redcarpet Fastighetsförmedling

Robin Almanakis har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Robin Almanakis har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Robin Almanakis har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 38 Läs vad Robin Almanakis

• sålde sitt hus med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Eriksberg
    2021-09-17
    Robin är en av de bästa mäklaren som jag har varit i kontakt med . Han är så engagerad , driven och alltid tillgänglig.varmt rekommenderat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Tullen
    2021-08-31
    Då detta var min första bostadsförsäljning visste jag inte vad jag hade att vänta och kände mig osäker på processens gång. Med sin expertis och professionella bemötande kunde jag slappna av och förlita mig på Robin. Han förklarade, tipsade och stöttade längs hela vägen. Robin var alltid kontaktbar och uppdaterade mig kontinuerligt vilket jag uppskattade.
    Robin överträffade mina förväntningar och jag kommer absolut att anlita honom när det är dags för nästa bostadsförsäljning.
    • Hisingen
    2021-08-29
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt men ändå avslappnat.
    Robin levde upp till alla mina förväntningar inför försäljningen, allt arbete innan, under och efter.
    • Stadsskogen
    2021-08-28
    Robin är en grym mäklare och jag är supernöjd med hela upplevelsen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Stadsskogen
    2021-08-28
    Proffsigt bemötande och svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera Robin!
    • Tullen
    2021-08-27
    Mycket professionell. Kan gärna rekommendera mäklaren till andra.
    • Alingsås
    2021-07-26
    Ordning och reda, levererar kompetens och stark dedikation.
    • Kvarntorpet
    2021-07-05
    Robin är professionell, trevlig och gör allt för att hans kunder skall bli nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Robin och Redcarpet fastighetsförmedling!
    • Alingsås
    2021-06-04
    Vi har endast vid ett tillfälle träffat Robin.
    Kontakten förmedlades genom köparen av den fastighet som
    vi säljer.
    Blev väl bemötta vid tillfället och vi har ej några ytterligare synpunkter.
    Dessa synpunkter och svar gäller från mig Brith Rundgren
    och min syster Ulla Teodorson.
    • Östlyckan
    2021-06-04
    Jag har sålt en bostadsrätt. Robins bemötande var professionellt, trevligt och lugnande under en stressig period. Robin fick på ett snabbt och ordnat sätt ut bostaden på marknaden. Min upplevelse är att Robin på ett diplomatiskt och trevligt sätt lyckades hålla alla parter informerade om förändringar av förutsättningar under hela försäljningsprocessen. Jag uppskattar också att det varit lätt att komma i kontakt med Robin i tid och otid. Kort sagt en mycket bra mäklare!