Robin Almanakis

Robin Almanakis

Robin Almanakis är mäklare på Redcarpet Fastighetsförmedling

Robin Almanakis har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Robin Almanakis har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.9. Robin Almanakis har haft 15 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 50 Läs vad Robin Almanakis

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Östra Ängabo
    2022-07-08 Verifierad kund
    Lättillgänglig, erfaren och uppnådde det vi ville utan problem, vi är så tacksamma för hans hjälp!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Eriksberg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Stort tack Robin Almanakis för din trevliga bemötande, och personliga och värdefulla hjälp med att sälja vårt fastighet i Alingsås-
    Topasgatan 6
    Det har inte varit första gången Robin hjälpte mig och min familj att sälja bostad och det kommer absolut inte vara sista gången .
    Jag rekommenderar Robin Almanakis som duktig och professionellt mäklare I Alingsås.
    MVH zm
  • köpte en tomt med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Hjälmared
    2022-06-06 Verifierad kund
    Robin är trevlig som person och gav ett bra bemötande vid visning.
    Dock anser vi inte att Robin tar sitt fulla ansvar som mäklare mot oss som köpare, utan tar säljarens parti för att maximera deras vinst. Som exempel tog säljarna med den installerade laddboxen vid flytt, vilket Robin var medveten om men trots det inte informerade om.
    Hej Anton, och välkomna till Alingsås! Jag hoppas att ni stortrivs i ert nya hem. Det är tråkigt att det tycks ha uppstått ett missförstånd efter köpet, där ni trodde att säljarna skulle ge bort sin billadare till er, vilket aldrig var på tal. Detta är dock en bra påminnelse om att vara extra tydlig i framtiden så det inte händer igen. Jag tar med mig detta så jag blir ännu bättre till nästa gång. Tusen tack för din viktiga feedback. Med vänlig hälsning / Robin Robin Almanakis
  • Mathias S
    • Dammtorpet
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Kunnig och engagerad
    Prisvärd tjänst
    Hade höga förväntningar men dom överträffades med råge
    • Bollebygd
    2022-05-22 Verifierad kund
    Robin,levels of customer service exceeded all my expectations.
    His professionalism and experience throughout the transaction were second to none.
    I used Robin for around 8 years and will continue to do so.
    Very happy and grateful with the result and will continue to recommend Robin.
    • Alingsås
    2022-02-26 Verifierad kund
    Trygg, trevlig, proffsig! Lätt att få kontakt med!
  • sålde en tomt med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Hjälmared
    2022-02-22 Verifierad kund
    Mycket professionell, kunnig och inte minst, tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Robin och Red Carpet.
    • Fly
    2022-02-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig man.
    Förväntningarna var bättre än väntat
    Mycket bra mäklare sm ej är på stridig eller pressar till något 👍👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Fly
    2022-01-28 Verifierad kund
    Mycket seriös förtroendeingivande och serviceminded.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Almanakis en del av Redcarpet Fastighetsförmedling
    • Bredared
    2021-12-20 Verifierad kund
    Proffsig, och mycket trevlig. Kan starkt rekommendera honom!