Reference Audio

Reference Audio

www.referenceaudio.se
  • BadgeSixYears
1 601

Familjeägt företag har funnits på Götgatan 35 i Stockholm sedan 1977. Men visionen att alltid leverera högpresterande och prisvärda stereouppsättningar via hemsida och butik. Kunnig och vänlig personal finns alltid till hands i butik och via mail eller telefon hjälper vi er gärna att navigera i HiFi-djungeln. Med noga utvalda...

1601 omdömen om Reference Audio

Sedan starten hos Reco 2019

Per E
Skrev om Reference Audio

Utomordentlig service., kompetens, snabba leveranser, vänligt bemötande.

Stefan L
Skrev om Reference Audio

Trevlig och kunnig personal. Man känner sig välkommen oavsett nivå man kikar på är min erfarenhet och man blir som ett litet barn i leksaksaffären full av inspiration och habegär! Har köpt i princip alla mina ljudprylar på Reference Audio genom åren och kommer sannolikt fortsätta med det även om det ibland kan gå flera år mellan besöken. Men det har hittills bara varit ett tecken på att jag är nöjd. /Stefan

Lars G
Skrev om Reference Audio

Snabb och trevlig service, inga anmärkningar!

Joakim H
Skrev om Reference Audio

Enkelt att boka och betala online. Hämtade varan (skivborste) i butik och köpte även en nål till skivspelare. Jag förväntade mig bra service och det fick jag också, jag har handlat där förr.

Emil L
Skrev om Reference Audio

Snabb leverans. Har dock ingen erfarenhet av returer eller deras kundtjänst så kan ej bedöma det

Johannes E
Skrev om Reference Audio

Upplevelsen på hemsidan var bra och enkelheten i att välja leasing var omatchad. Leveranstiden drog ut lite på det i förhållande till vad som stod på hemsidan och uppdateringen mot kund när detta händer kan förbättras. Rekommenderas!

Torleif H
Skrev om Reference Audio

Snabb leverans bra utbud. Har liksom inget att klaga på

Mathias H
Skrev om Reference Audio

Smidig service och snabb leverans. Jättenöjd med köpet.

Rolf W
Skrev om Reference Audio

Jagär mycket nöjd med varan samt att den skickades snabbt.Rekomenderar denna butik,

Mickael E

👍👍👍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Erik L
Skrev om Reference Audio

Var lång tid om att svara på mail.

Joakim G
Skrev om Reference Audio

Oerhört bra, intresserad och kunnig personal i vad jag klassar som den absolut bästa och trevligaste HiFi-butik vi har. Rekommenderas varmt.

Torben L
Skrev om Reference Audio

Jeg har endnu inte fået leverat packetet😥

Arne W
Skrev om Reference Audio

Verkar vara väldigt lång leveranstd. ingen återkoppling gällande leveranstiden.

Jonas L
Skrev om Reference Audio

trevligt bemötande när jag köpte en begagnad förstärkare!

Marcus J
Skrev om Reference Audio

Perfekt service, kan inte bli bättre. Bra förslag och rådgivning med att hitta rätt produkter efter ens önskemål. Heja Erik!

Jan S
Skrev om Reference Audio

Trevligt och proffsigt bemötande. Otroligt plus att kunna byta in sina gamla grejer.

Marcus B
Skrev om Reference Audio

Enkelt och håller vad dom lovar

Grzegorz K
Skrev om Reference Audio

Perfekt snabb och bra service mycket att välja med bra priser

Dayblink A
Skrev om Reference Audio

Hjälpsamma trevliga och snabb leverans!

Karl L
Skrev om Reference Audio

Utmärkt service med bra utbud av hifi produkter

ULF S
Skrev om Reference Audio

Bra leverans i tid, och alltid bra grejer. Har handlat här tidigare, alltid nöjd...

Daniel S
Skrev om Reference Audio

Bra pris och mycket snabb leverans. Rekommenderas!

Torbjorn A
Skrev om Reference Audio

Bra kontakt, trevliga och hjälpsamma.

Joakim H
Skrev om Reference Audio

Beställde via nätet. När produkten skulle bli försenad 1 månad erbjöds omedelbart återköp. Bytte till annan alternativ som tyvärr inte producerades längre. Inga konstigheter med återköp då heller. Dessutom snabb och spontan uppdatering om leveransproblemen. Det är ovanligt nuförtiden -- man brukar få ringa och fråga vad som (inte) händer. Trevlig och kunnig personal. Jag kommer att kontakta dem först nästa gång jag behöver nåt.

Jacobsen E
Skrev om Reference Audio

Fantastiskt bra service vid provlyssning. Kunnig personal!

Pontus C
Skrev om Reference Audio

Kunniga hjälpsamma och proffsiga.

Ivan K
Skrev om Reference Audio

Snabb leverans bra pris fraktfritt perfekt

Magnus P
Skrev om Reference Audio

Fick mycket bra hjälp. Mycket nöjd med köpet.

Pierre M
Skrev om Reference Audio

Otroligt snabba på leverans. Det tog inte lång tid efter att jag lagt min beställning förrän mitt paket var packat och på väg. Funkade bra hela vägen. Bra paketerat och lägsta priset på den vara jag köpte. Rekommenderas starkt!

Karl L
Skrev om Reference Audio

Mycket hjälpsamma, serviceminded och med ett fantastiskt utbud av något av det bästa hifi kan erbjuda.

Olof L
Skrev om Reference Audio

Försäljaren var neutral och jag betalade i kassan. Vad som förvånar mig är att DAC/Da omvandlaren inte gick att koppla in till min mac överhuvudtaget...

Vesa H
Skrev om Reference Audio

snabb leverans bra grejer stort utbud audio utrustning

Ronny O
Skrev om Reference Audio

Reference audio är den butik som har ett av de största utbudet och alltid med ett suveränt bemötande av kunnig personal.

Lennart K
Skrev om Reference Audio

Tycker att det är bra att dom säljer begagnade hifi till rimliga priser.

Martin L
Skrev om Reference Audio

Bra. Bra pris och snabbt svar på mail.

Gregory M
Skrev om Reference Audio

Smooth sailing and reliable source quality products.

Steve H
Skrev om Reference Audio

Det var lätt och smidigt att handla med dem. De har en mycket bra service och trevlig personal. Jag köpte en Technics SU G 700 m2 som de hade till ett reducerat pris .

Noel L
Skrev om Reference Audio

Beställde två främre högtalare, fick dock veta efterhand att det var lite längre väntetid på högtalarna. Vilket i sin tur fick mig vilja avbeställa dem. Reference Audio snabba med informera om mina alernativ och erbjöd istället några andra högtalare. Samma märke men annan prisklass men med en rabatt så klart. Skulle stark recommedera Reference Audio.

Stefan S
Skrev om Reference Audio

Snabb service, kunniga och bra leverans.

August R
Skrev om Reference Audio

Toppen på alla sätt!!!!!!!!!!!!

Anders D
Skrev om Reference Audio

Snabb leverans och bra pris på high-end produkt!

Victor B
Skrev om Reference Audio

Snabba svar och omtänksam personal. Att bekräfta att de jag har köpt från reference audio är menat för mitt behov är väldigt ovanligt. De gör i sin tur att man känner sig säker på att det är ett seriöst företag som tar sina kunder på allvar. Mycket uppfriskande jämfört med större företag. Fjärrkontrollen ska förhoppningsvis testas snart då jag fortfarande väntar på varor men har testat en identisk fjärr och den funka felfritt så jag är lugn i mitt köp. :)

Ralf B
Skrev om Reference Audio

folket på 'Reference Audio' : säljer toppkvalité-hifi, är tuffa förhandlare, priserna rimliga, kundbemötandet är korrekt, ofta artigt, i mitt köp ingick frakten på beg. inbytesvara i priset. mvh / raffebojh

Gustav F
Skrev om Reference Audio

Snabb leverans, snyggt emballerat och en bra support som svarade på bara några minuter trotts helg!

Rafal B
Skrev om Reference Audio

Jag är glad av köpet på denna butik. Jag kan rekommendera till andra att köpa hos Reference Audio.

Jan H
Skrev om Reference Audio

Snabba svar, bra rådgivning, konkurrenskraftiga priser.

Lars J
Skrev om Reference Audio

Snabb leverans, allt fungerade perfekt

Jeanette L
Skrev om Reference Audio

Smidigt köp av en begagnad cd-spelare.

Peter L
Skrev om Reference Audio

Seriös hifi handlare. Bra utbud.