Alla kategorier Kontorsutrustning Värmland Karlstad Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

Kungsgatan 2B, 652 24 Karlstad — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

• Olav E
    Olav E skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Det verkar som att deras bläckpatroner är utspädda eller så är det bara dålig (usel) kvalitet. När jag skriver ut en bild så blir den helt matt. En bakgrund som är rödgulaktig blir gråaktig-helt värdelöst!!! När jag klagar på färgerna så vill Cornelia Elisabeth Posno inte alls ta ansvar för detta. Hon säger att jag inte är ÄRLIG ??? Och när jag läser upp en negativ recension från RECO så säger hon att jag HOTAR HENNE !!! Så om man klagar på deras produkter så är man inte ÄRLIG ??? Ett ÄRLIGT företag tar ansvar för sina produkter!!! Hade hon varit ÄRLIG så hade hon direkt bett om ursäkt och sagt direkt att det inte är något problem att returnera varan och få pengarna tillbaka. Detta hade företaget tjänat på och då hade jag gett dem bra betyg i alla fall, för det kan ju alltid bli fel på någon vara. Nu kan jag bara ge ett stort MINUS betyg!!! Och en VARNING ATT AKTA ER FÖR ATT HANDLA FRÅN DETTA FÖRETAG !!! Läs mer
  • Julius W
    Julius W skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Varning för detta företag!
    Köp inget av detta företag!
    Av fyra bläckpatroner fungerade bara en. Vid kontakt med företaget kräver dom att man skall fota skrivare datormeddelande etc. Dessutom skall jag som kund betala porto och embalage för de felaktiga patronerna. Om inte detta var nog så hotar företaget med att debitera en undersökningskostnad på de felaktiga patronerna.
    Mycket dåligt företag att ha att göra med, ingen service bara oskäliga krav på kunden.
    Aldrig mer. Läs mer