Alla kategorier Kontorsutrustning Värmland Karlstad Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

Kungsgatan 2B, 652 24 Karlstad — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

• Refillbutiken R
    Refillbutiken R skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Hej,

Du ringde idag och du heter KARi och inte Olav ....................... ÄR DU ÄRLIG??????

Du heter:

Kari Nyman
    Trondheimsgatan 36 Lgh 1205
    16430 KISTA
    070 721 35 30
    kari-nyman@hotmail.com

Du ringde om kvalitet av patronerna motsvarat original efter förbrukning och vill bara pengarna tillbaka?

Olav skriver med fake namn han använder inte hans egen namn, hans namn är Kari Nyman från Kista.
    Han lura företagets. Hans skrivare huvud är dålig och efter några månader försöker han att få pengar tillbaka.
    Refillbutiken var snäll att försökt att hjälpa honom med hans skrivare men Kari skriker bara och var envis och jätte fräck och otrevlig.
    Pengar få han alltid tillbaka vi är 100% ansvarig för våra patroner men inte för hans dålig skrivare.
    Om man läser om honom se man att han gör det med många butiken att anklaga bara och säkert att det är hans hobby.
    Cornelia Elisabeth Posno har inte ens pratat med honom. Han ljuger och vad elak att prata dåligt om butiken som vill bara hjälpa.

Refillbutiken köp billiga bläck och toner ;-)

Tack Lia
    Refillbutiken R gillar detta
  • Olav
    Olav skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Det verkar som att deras bläckpatroner är utspädda eller så är det bara dålig (usel) kvalitet. När jag skriver ut en bild så blir den helt matt. En bakgrund som är rödgulaktig blir gråaktig-helt värdelöst!!! När jag klagar på färgerna så vill Cornelia Elisabeth Posno inte alls ta ansvar för detta. Hon säger att jag inte är ÄRLIG ??? Och när jag läser upp en negativ recension från RECO så säger hon att jag HOTAR HENNE !!! Så om man klagar på deras produkter så är man inte ÄRLIG ??? Ett ÄRLIGT företag tar ansvar för sina produkter!!! Hade hon varit ÄRLIG så hade hon direkt bett om ursäkt och sagt direkt att det inte är något problem att returnera varan och få pengarna tillbaka. Detta hade företaget tjänat på och då hade jag gett dem bra betyg i alla fall, för det kan ju alltid bli fel på någon vara. Nu kan jag bara ge ett stort MINUS betyg!!! Och en VARNING ATT AKTA ER FÖR ATT HANDLA FRÅN DETTA FÖRETAG !!!
  • Julius W
    Julius W skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Varning för detta företag!
    Köp inget av detta företag!
    Av fyra bläckpatroner fungerade bara en. Vid kontakt med företaget kräver dom att man skall fota skrivare datormeddelande etc. Dessutom skall jag som kund betala porto och embalage för de felaktiga patronerna. Om inte detta var nog så hotar företaget med att debitera en undersökningskostnad på de felaktiga patronerna.
    Mycket dåligt företag att ha att göra med, ingen service bara oskäliga krav på kunden.
    Aldrig mer.

Kungsgatan 2B, 652 24 Karlstad