Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

Läs vad 6 kunder tycker om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB

• FREDRIK S

2020-10-29

FREDRIK S skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Varning för det här företaget!

Även jag, som många andra, har fått produkter som inte fungerar. Kontakten med kundtjänst känns som att tjafsa med ett barn, den märkligaste och sämsta kontakt jag har haft med ett företag.
    Köp dina patroner från ett annat företag, så får du kanske något som fungerar eller prata med en seriös kundtjänst om det skulle vara några konstigheter. Jag fick inga pengar tillbaka. Läs mer
  • 2020-06-29

MIKE V skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Supertrevlig och hjälpsam kundtjänst, bland de bästa jag har haft med att göra. kommer definitivt att köpa alla mina patroner här! Tack Refillbutiken ;-) Läs mer
    Anders A gillar detta
  • 2019-08-02

Nils Åke Ingemar E skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Magenta-patronen fungerade inte. Refill-butiken trodde mig inte utan krävde "bevis" i form av foto, hur det nu skulle kunna visa att patronen inte fungerade i skrivaren. Jag hade kastat patronerna eftersom de inte funkade Läs mer
  • Dan-Axel Gustaf M

2019-03-21

Dan-Axel Gustaf M skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Sorgligt dåligt. Varnar alla för handla där! Hon tar ej sitt ansvar som företagare och påminner om Falty Towers. Ser på nätet hon har gjort samma sak mot fler och hävdar felbeställning. Vägrar för 169:- göra det rätta och skicka rätt patroner. Handlat mycket men första gången och sista hos henne. Bemötandet är under all kritik. Vad är det så svårt och tillmötesgå sin kund och se till att den återvänder och handlar mer? Nej då istället skall hon vara en konfliktsökerska. Sorgligt! Läs mer
    2019-04-04 Refillbutiken Posno-Van Voorst HB svarar Dan-Axel Gustaf M
    Axel Gustaf M är en kund som har lagt in en fel order själv! Han vill reklamera öppnad förpackning och företag står för kostnader? Vem är fel?
  • 2017-10-20

KARI N skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Det verkar som att deras bläckpatroner är utspädda eller så är det bara dålig (usel) kvalitet. När jag skriver ut en bild så blir den helt matt. En bakgrund som är rödgulaktig blir gråaktig-helt värdelöst!!! När jag klagar på färgerna så vill Cornelia Elisabeth Posno inte alls ta ansvar för detta. Hon säger att jag inte är ÄRLIG ??? Och när jag läser upp en negativ recension från RECO så säger hon att jag HOTAR HENNE !!! Så om man klagar på deras produkter så är man inte ÄRLIG ??? Ett ÄRLIGT företag tar ansvar för sina produkter!!! Hade hon varit ÄRLIG så hade hon direkt bett om ursäkt och sagt direkt att det inte är något problem att returnera varan och få pengarna tillbaka. Detta hade företaget tjänat på och då hade jag gett dem bra betyg i alla fall, för det kan ju alltid bli fel på någon vara. Nu kan jag bara ge ett stort MINUS betyg!!! Och en VARNING ATT AKTA ER FÖR ATT HANDLA FRÅN DETTA FÖRETAG !!! Läs mer
  • 2017-08-12

Julius W skrev om Refillbutiken Posno-Van Voorst HB
    Varning för detta företag!
    Köp inget av detta företag!
    Av fyra bläckpatroner fungerade bara en. Vid kontakt med företaget kräver dom att man skall fota skrivare datormeddelande etc. Dessutom skall jag som kund betala porto och embalage för de felaktiga patronerna. Om inte detta var nog så hotar företaget med att debitera en undersökningskostnad på de felaktiga patronerna.
    Mycket dåligt företag att ha att göra med, ingen service bara oskäliga krav på kunden.
    Aldrig mer. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte