Refillbutiken Sverige

1.0

6 omdömen om Refillbutiken Sverige

Petter F
Skrev om Refillbutiken Sverige

De ljuger och försöker luras. Vidriga människor att ha att göra med, ingen heder. När det ser för bra ut för att vara sant är det oftast det.

Stefan K
Skrev om Refillbutiken Sverige

Att företaget ens existerar är ofattbart. Skräpprodukter som inte fungerar. Köpte toner till min skrivare och kvalitén på tonerpulvret är otroligt dåligt. Färgen lossnar från pappret efter utskrift. Dessa skräptoner läckte även ut toner i hela skrivaren. Eftersom dom varken följer ARN eller är tillmötesgående enligt recensionerna så kontaktade jag inte kundcenter utan bara slängde skräpet och köpte från inkclub. Det enda positiva är att sådana här aktörer blir oftast inte så långvariga.

FREDRIK S
Skrev om Refillbutiken Sverige

Varning för det här företaget! Även jag, som många andra, har fått produkter som inte fungerar. Kontakten med kundtjänst känns som att tjafsa med ett barn, den märkligaste och sämsta kontakt jag har haft med ett företag. Köp dina patroner från ett annat företag, så får du kanske något som fungerar eller prata med en seriös kundtjänst om det skulle vara några konstigheter. Jag fick inga pengar tillbaka.

Nils Åke Ingemar E
Skrev om Refillbutiken Sverige

Magenta-patronen fungerade inte. Refill-butiken trodde mig inte utan krävde "bevis" i form av foto, hur det nu skulle kunna visa att patronen inte fungerade i skrivaren. Jag hade kastat patronerna eftersom de inte funkade

Dan-Axel Gustaf M
Skrev om Refillbutiken Sverige

Sorgligt dåligt. Varnar alla för handla där! Hon tar ej sitt ansvar som företagare och påminner om Falty Towers. Ser på nätet hon har gjort samma sak mot fler och hävdar felbeställning. Vägrar för 169:- göra det rätta och skicka rätt patroner. Handlat mycket men första gången och sista hos henne. Bemötandet är under all kritik. Vad är det så svårt och tillmötesgå sin kund och se till att den återvänder och handlar mer? Nej då istället skall hon vara en konfliktsökerska. Sorgligt!

Svar från Refillbutiken Sverige

Axel Gustaf M är en kund som har lagt in en fel order själv! Han vill reklamera öppnad förpackning och företag står för kostnader? Vem är fel?

Julius W
Skrev om Refillbutiken Sverige

Varning för detta företag! Köp inget av detta företag! Av fyra bläckpatroner fungerade bara en. Vid kontakt med företaget kräver dom att man skall fota skrivare datormeddelande etc. Dessutom skall jag som kund betala porto och embalage för de felaktiga patronerna. Om inte detta var nog så hotar företaget med att debitera en undersökningskostnad på de felaktiga patronerna. Mycket dåligt företag att ha att göra med, ingen service bara oskäliga krav på kunden. Aldrig mer.