Alla kategorier Telemarketing Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Registreringsbolaget Europa HB

Registreringsbolaget Europa HB

Tellusborgsvägen 94, 126 28 Hägersten — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Registreringsbolaget Europa HB

• Hans F
    Hans F skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Dyra men proffsigt bemötande, och väldigt behjälpliga när jag haft frågor och annat. Så överlag är jag nöjd med den service jag fick från registreringsbolaget!
  • Anders E
    Anders E skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Jag blev uppringd av dem mitt i all stress, och de hjälpte mig enkelt och smidigt med att säkra mina domäner. Märkte att det kostade en del, men jag har inte tid att göra något sånt själv. Så för mig är det viktigaste att mitt varumärke ägs av mig, och att jag får hjälp med det jag inte kan. Och det hjälpte registreringsbolaget mig med.
  • Lena
    Lena skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Fantastiskt bra företag som verkligen hjälper dig med hanteringen av domäner. Jag har fått enormt bra hjälp ifrån dom!
  • Anders
    Anders skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Dom har skött det extremt bra för min räkning och faktiskt räddat många av mina domäner som jag bland annat inte ens tänkt på att jag har haft men även hjälpt mig igenom problematik med att få tillbaka domäner så jag kan inte annat än rekommendera företaget.
  • Linda J
    Linda J skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Ett klassiskt bluff-företag som lurar folk att det är viktigt med att skydda sitt företagsnamn och när man antar att man får information så får man en räkning på 1800 kronor per domännamn där dom har registrerad .info, .net, .eu, .com och .org (info, org och net är dessutom HELT oanvändbara för småföretagare i Sverige!). Totalnota: 9000 ex moms. INGA rimliga priser och otroligt oseriös verksamhet!

OBS OBS!! "Företaget" har inte ens F-skattsedel men påstår det!!
  • Johan A
    Johan A skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Det är väl inte brottsligt att göra affärer på sättet som Magnus säger, men jag tycker att det är omoraliskt. Jag har flera gånger råkat ut för dom, ibland angående domännamn som ingen annan kan finna intresse i. Varje gång när man frågar vem som vill köpa domänerna så svarar dom att dom inte får lämna ut uppgifterna. Tycker att fler borde anmäla dom till konsumentverket.
  • Anders K
    Anders K skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Förstår inte riktigt Magnus O´s kommentarer om Registreringsbolaget, jag fick jätte bra service. Mitt problem låg i att jag inte hade tid i att registrera mitt bolagsnamn på alla intressanta domäner. De ordnade de ett seriöst och behälpligt sätt till rimlig pris nivå.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Registreringsbolaget Europa HB
    Lurendrejrejeriföretag som försöker sälja domännamn genom att lura småföretagare att andra vill ha "deras domännamn" på Internet.
    Ett vanligt bondfångeriknep.

Tellusborgsvägen 94, 126 28 Hägersten