Rehabkliniken

Rehabkliniken

Ring 08-31 02 07 www.naprapater.com

Välkommen till Rehabkliniken! På Västmannagatan 40 nära Odenplan hittar du Rehabkliniken. Vi på Rehabkliniken har varit i branschen sedan 1991 och har sedan dess kommit att bli en av Sveriges ledande kliniker inom manuell behandling. Med över 12.000 behandlingar varje år ser vi till att skräddarsy din behandling helt efter dina...

96 omdömen om Rehabkliniken

Veda I

Väldigt nöjd, Proffsig i sitt arbete. Jag kan varmt rekommendera honom.👍

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Joakim K

Sökte upp Mats för mycket besvärliga rygg- och bröstsmärtor, och har fått ovärderlig hjälp med behandling och rådgivning. Jag är på bättringsvägen och har Mats att tacka för det. Proffsig, omtänksam och mycket kunnig är ord som jag tycker beskriver Mats. Rekommenderar varmt.

Linda D

Besökt Mats för naprapatbehandlingar i många år nu och är alltid lika nöjd med allt ifrån bemötande, service och resultat av behandling. Bästa naprapaten man kan hitta!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Leif B

Fantastisk bemötande och en fast och stark vilja att lösa dina smärtor eller problem !

Anitha T

Mats är en av de bästa naprapaterna jag varit till, över mina förväntningar. Trevligt mottagande och man känner sig omhändertagen och som en ny människa när man går därifrån. Mina allra bästa rekommendationer.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Therese A

Har fått värdefull hjälp av Mats med behandling av en höft som strulat länge. Han har behandlat höften, tipsat om hur jag ska göra rehab och fortsätta min träning. Kan varmt rekommendera Mats som är både väldigt trevlig och en oerhört proffsig naprapat.

Johnny O

Utmärkt och professionellt bemötande!

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Gustav M

Mats kombinerar att vara en mycket kunnig och duktig naprapat med att vara en riktig toppenkille. Kunde inte vara nöjdare med hans tjänster och han gör alltid allt för att se till att han kan hjälpa en (trots hans fulla schema och att jag ofta ringer/emailar i sista minut). Har gått hos Mats under flera år och kommer fortsätta göra det.

Fadi K

Överlag mycket nöjd med både Mats bemötande och behandling.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Johan W

Trevligt bemötande samt en otroligt kunnig Naprapat (Mats Emilsson). Rekommenderas.

Jeanette N

Jag sökte hjälp för nackspärr. Fick tips av en kollega om Mats Emilson. Har gått ett antal gånger. Känner att jag får den hjälp jag behöver för att slippa att ha ont. Känner att man alltid blir välbemött.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Kasrin D

Mats är superproffsig och kunnig. Har hjälpt mig genom diverse krämpor och skador i många år. Rekommenderas varmt, särskilt till idrottsutövare!

Mikael K

Ont! Mats! Inte ont.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Kner N

Behandling hos Mats jättebra så nöjd

Tom E

Mats har hjälpt mig med allt från problem med ryggen till fot skada efter MC olycka. Kunnig och försöker att alltid göra tid för en så fort som möjligt. Rekommenderar starkt!

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Jonas J

Väldigt trevligt bemötande och jätteduktig naprapat!

Helen K

Rehabkliniken - Mats Emilsson är väldigt erfaren, kompetent och förtroendeingivande vid naprapatbehandlingar. Jag känner mig trygg vid behandling och jag kan varmt rekommendera Rehabkliniken - Mats Emilsson! 100% nöjd kund.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Margaretha L

Har fått utmärkt nästa låt behandling och som alltid trevligt och professionellt mottagande.

Helene C

Napratbehandling för besvär i rygg, höfter o axlar.

Malin S gillar detta
Marta B

Har gått hos Malin i några månader pga spänningshuvudvärk. Malin har varit jättebra i sin behandling av mina besvär, både i hennes bemötande, behandlingen i sig och i de tips och råd som hon ger. Har även fått jättefin hjälp med andra spänningar och muskelbesvär som dykt upp på vägen, och tycker att hon är ärlig i sitt avgörande hur ofta man behöver komma in på behandling. (Enda klagomålet jag har är med en annan kollega som svarade i telefon vid en avbokning - väldigt otrevligt och oförstående bemötande från den personen.)

Malin S gillar detta
Anna L

Förutom att vara en mycket skicklig naprapat, har Mats ett väldigt fint bemötande vilket gör att det alltid är trevligt att komma dit.

Madeleine B

Jag har gått hos Mats av och till i flera år. Hans behandlingar känns trygga och ger alltid resultat och välbefinnande. Han har ett varmt och positivt bemötande.

Linn M

Naprapatbehandling. Trevlig, proffsig och effektiv. Förtroendeingivande och tog en på allvar. Plus i kanten för att förstå vad endometrios var och att det kan påverka ens mående!

Björn W

Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling. Personligt och effektivt!

Kaj H

Magic Mats har magiska händer. Ingen annan naprapat kommer åt rätt punkter som Mats. Han löser upp de sämsta ryggarna snabbast av alla naprapater jag träffat. Dessutom är han väldigt trevlig. Rekommenderar Mats varmt!

Jonas E

Bästa naprapaten jag varit hos, kommer aldrig gå till någon annan. Proffsig, lösningsinriktad och positiv. Jag kan verkligen rekommendera Mats.

Göran Å

Stel i rygg och skulderblad , kombier i ett nafs efter några behandlingar Det trevligt är det också att gå till Mats

Ann-sofie H

Jag fick migrän mellan 20 -25 års ålder. I början kom den ca en gång i månade men efter hand ökade den både i styrka och täthet. Under många år hade jag den två eller tre gånger i månaden. Jag låg då ofta tre dagar i sträck, hade svårt att gå upp o laga mat, gå på toaletten m.m. och i bland satt jag långa stunder framför toaletten och kastade upp. Jag har gått på olika läkarbesök, provat hjärnröntgen, testat olika behandlingar och ätit mycket mediciner men inget av detta har hjälpt. För några år sedan fick jag tips av en...

Sanna T

Har gått hos Mats på Rehabkliniken i nästan 2 års tid och är supernöjd. Inledningsvis handlade det om rehabilitering av höft/knä orsakat av löpning och Mats hjälpte mig komma till rätta med de problemen. Nu sker behandlingen reglebundet i förebyggande syfte. Trevligt och professionellt bemötande!

Sarah L

Med ett tungt fysiskt arbete som bagare så har jag fått mycket hjälp att kroppen fungerar. Min spänningsmigrän är helt borta och nu som gravid i v38 går jag fortfarande regelbundet och kroppen mår så himla bra att få lite hjälp när magen växer så mycket.

Annika M

Jag har gått några gånger hos Mats pga besvär med nacken och fått mycket proffsig hjälp! Det har känns både tryggt och trevligt hela tiden - rekommenderas varmt!

Susanne B

Naprapatbehandling för nackbesvär. Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Fredrik W

Naprapat behandling, hittar alltid felet på mig och sätter i rätt åtgärder! Jag rekommenderar verkligen Mats som Naprapat!

Jenny L

Jag kan starkt rekommendera Mats Emilsson. Han är kompetent och kunnig och väldigt mån om mig som kund. Han ser till helheten och är genuint intresserad av att förbättra och utveckla.

Birgitta N

Det har varit en mycket positiv upplevelse. Min onda rygg och mitt krånglande ben känns mycket bättre.

Elin O

Bra bemötande och hjälp. Kändes tryggt under behandlingen och upplever att den gett ett bra resultat.

Erik B

Köpte behandling som jag väldigt nöjd med. Bemötandet var över förväntan och fick mig att vilja komma tillbaka nästa gång jag behövde hjälp.

Daniel L

Anton är väldigt duktig och tog väl hand om mina problem, kan varmt rekommendera!

Carl L

Mycket bra och professionellt bemötande. Väldigt nöjd.

Ylva H

Jag köpte naprapatbehandling, återbesök. Mats Emilsson är lyhörd och mycket duktig.

Jesse L

Återkommande naprapatbesök hos Cecilia Gransten. Så nöjd med både kunskap, behandling, medlyssnande och 100%ig servicenivå! Kan varmt rekommendera henne.

Patrick A

Jag har besökt Rehabkliniken och Cecilia Gransten både för vadproblem och piriformis / ischias. Varje gång med utmärkt resultat. Cecilia är kunnig och pedagogisk.

Åsa T

Jag har varit hos många naprapater, men ingen tidigare som använder samma metod som Mats. Han är väldigt proffsig i sitt yrkesutövande och så trevlig i sitt bemötande. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.

Nicole B

Kom dit med "ont i knät" Fick en noggrann undersökning av knät och ett utlåtande som bekräftade det vi misstänkte. Bra tips på rehabövningar och riskfaktor i fortsatt idrottande. Kände mig trygg och bekväm.

Annika M

Hade ont i ryggen och ville prova att gå till en Naprapat. Blev tipsad om Cecilia av en kollega och har fått ett fantastiskt bemötande. Ryggontet är borta och jag har fått övningar som skall förhindra att det kommer tillbaka.

Christina C

Mycket kunnig och inlyssnande naprapat med hjärtat på rätta stället!

Daniel A

Kvartalsvisa naprapatbehandlingar i förebyggande syfte som alltid är bra.

Alessandro S

Mats är den bästa naprapat. Han är väldigt professionell, lyhörd och uppmärksam. Jag rekommendera honom.

Jan S

Lysande! Bästa naprapat behandlingen i stan.

Carin E

Trygg och proffsig behandling