Reklambutiken

Reklambutiken

Ring 026-495 77 00 reklambutiken.com
3.6

Letar du efter reklamartiklar? Då är du varmt välkommen till oss på Reklambutiken! Vi har sedan år 1985 levererat reklamartiklar med loggor och tryck till företag och föreningar över hela Sverige. Vår hemsida reklambutiken.com har blivit landets största sajt för reklamprodukter och här kan du hitta allt från arbets- och profilkläder...

12 omdömen om Reklambutiken

CINDY O
Skrev om Reklambutiken

Sämsta butik jag någonsin beställt från. Fick produkt i fel färg och fick ändå betala fullpris. En produkt blev jag meddelad inte fanns i sista minuten (långt efter lagt beställning) och blev "erbjuden" att köpa en produkt för tre gånger priset istället. Beställde expressfrakt men fick trots det försenade produkter. Utöver det otroligt oseriösa och dryga medarbetare.

Johanna J
Skrev om Reklambutiken

Pennor med företagslogga, jättebra service av Josefin.

Stefan S
Skrev om Reklambutiken

Allting fungerat jättebra, snabb leverans efter beställning

Edith R
Skrev om Reklambutiken

Vattenflaskor och nyckelband i vår profilfärg. Snabba korrektur och bra priser!

Tim H

Johanna J
Skrev om Reklambutiken

Brukar inte lämna omdöme men vill verkligen rekommendera reklambutiken. Har haft kontakt vid flera tillfällen när vi behövt kläder och pennor till jobbet och resultatet blir alltid över förväntan. Förstklassig service och blixtsnabba svar. Kan inte ge annat än tummen upp och många stjärnor!

Elias A
Skrev om Reklambutiken

proffsigt bemötande när man väl kom fram till de ofta väldigt upptagna säljarna

Svar från Reklambutiken

Tack för feedbacken, vi ska ta till oss detta och se till att svara snabbare. :-)

A & O Marmor & Granit

Bra priser, hjälpsam personal och leverans i tid. Kan bara säga gott om Reklambutiken!

MARIKA S
Skrev om Reklambutiken

Vi har handlat av Reklambutiken.com sedan start. Första beställningarna gjordes 2016 och vi har genom åren köpt t-shirts, hoodies, tygkassar, namnskyltar och olika små hittepå-grejer till olika projekt. Mycket nöjda med den service som först Hanna och därefter Josefin har levererat. Vi har genomgående fått snabb hjälp, tydliga skisser med prisförslag och leveranserna har kommit som utlovat. Just att det är så enkelt att ta kontakt och gå från idé till skiss och färdigt produkt har gjort att jag aldrig brytt mig om att...

Sheri  S
Skrev om Reklambutiken

Jag ringer för att fråga priser på påsar. Han skickar en färdig beställning och gjort kreditupplysning på mig. När jag mailar och frågar varför svarar han "varför inte"? Så oseriöst!

Nina s
Skrev om Reklambutiken

Kontaktade företaget för prisuppgiftee och dem skickar en order och påstår att jag beställt varor, har anmält dem.

Felicia M
Skrev om Reklambutiken

Om man är ute efter tryckta plagg för reklam....don't waste you're time....trycket spricker/lossnar efter en kort stunds användande utan en enda tvätt. Misstänker dåligt transfer-tryck. Vi har för tredje gången skickat tillbaka allt för omtryck. Allt har tagit väldigt lång tid, de ändrar tonläge illa kvickt, och vi har missat massor av vår reklampampanj.