Bli rekommenderad med hjälp av ert bokningssystem

PUBLICERAD: 6:e september 2016 kl 17:33

Bli rekommenderad med hjälp av ert bokningssystem

Vi hjälper företag att samla in rekommendationer med en konvertering på över 20%. Det förutsätter att vi får kunduppgifter från företagen så att vi kan göra utskicken. Tyvärr är det många företagare som inte har tid att skriva ner kunduppgifter och skicka dem till oss, därför har vi kommit på en smart lösning för att kunna underlätta för företagare, resultatet är slående då vi på detta sätt lyckas samla in fler rekommendationer än någonsin.

Många företag använder sig idag av bokningssystem såsom Fasad, Win-assis, The Fork, Book a Table, Vitec, Dobs eller Bokadirekt. Från alla dessa system kan man enkelt ladda ner en excelfil med alla kunduppgifter vi behöver för att kunna göra ett utskick. En restaurang som jobbar på detta sätt är Två Små Svin i Årsta, som med hjälp av sitt bokningssystem lyckats samla in över 370 rekommendationer och därmed lyckats få det fantastiska helhetsbetyget 4,5 av 5.

LÄS MER: Två Små Svin i Årsta använder sitt bokningssystem för att samla in digitala rekommendationer.

När man väl börjat samla in rekommendationer öppnas det flera olika möjligheter för hur man kan använda dessa. Bygga sitt varumärke, motivera personalen, hitta utvecklingspotential i verksamheten, öka förtroendet och öka omsättningen är några. För att uppnå detta kan man lyfta rekommendationerna på sin egen webb genom vår widget, man kan visa upp att man är ett rekommenderat företag i annonsering, vid kundmöten eller på visitkort. Här är det egentligen bara fantasin som sätter gränser, men vi hjälper gärna till att komma med förslag!

Låter det som ett spännande koncept så kan vi komma och prata med er om hur ni kan börja samla in digitala rekommendationer - och hur ni kan använda er av dessa.

Intresserad av Reco?

Bli rekommenderad