STILO STHLM - En av de bästa i Stockholm

PUBLICERAD: 15:e september 2016 kl 14:52

STILO STHLM - En av de bästa i Stockholm

STILO STHLM är en salong där man i huvudsak kan få ögonfransförlängning av hög kvalité. Salongen började samarbeta med Reco i början av 2016 och har på bara ett halvår lyckats samla in över 50 rekommendationer med ett helhetsbetyg på 4.5 av 5.

STILO Ögonfransar grundades 2010 av Sandra Örnqvist och erbjuder ögonfransförlängning utförd av välutbildade och yrkescertifierade fransstylister. Genom att hålla ett högt kundfokus och bidra med ett varmt omhändertagande jobbar STILO på att alltid göra sina kunder nöjda.

Idag lever vi i en värld där nöjda kunder är grunden till att lyckas, och genom att visa upp vad tidigare kunder tycker på en transparent plattform ökar man samtidigt sitt förtroende inför potentiella kunder, säger Sandra Örnqvist

Bästa franssalongen med bästa och trevligaste fransstylisterna! Alltid 100 % nöjd :-) Nathalie E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm

Idag är salongen nästan alltid fullbokad, vilket uppenbarligen tyder på att Sandra och hennes kollega Anna-Karin gör ett bra jobb, och de älskar att kunna gå in och läsa vad deras tidigare kunder säger.

- Det blir en trevlig boost på morgonen! Sedan har vi också kunder som kommer hit och säger att de hittat oss genom Reco.se vilket såklart också är väldigt glädjande, säger Sandra Örnqvist.

Innan STILO började samarbeta med Reco i början av 2016 försökte Sandra samla in rekommendationer på egen hand via ett nyhetsbrev, dock utan resultat. Men sedan de aktivt började arbeta med Reco har de fått mängder av fina rekommendationer från sina kunder.

Eftersom att förfrågan kommer från en tredje part tror jag att det är fler som är benägna att svara på utskicken, sedan får ju dessa omdömen även högre trovärdighet än om jag visar upp dem själv.

9 av 10 läser rekommendationer på nätet innan de anlitar ett företag, och genom att visa upp vad tidigare kunder skriver ökar man sin trovärdighet med upp till 12 gånger. Därför har STILO valt att använda sig av den widget som Reco erbjuder. Widgeten fungerar som en förlängning av deras profil och tillåter salongen att visa upp vad tidigare kunder har skrivit direkt på deras egen sajt. På så sätt använder de sig av vad som idag är en av de kraftfullaste marknadsföringsåtgärderna, nämligen användargenererad content som bidrar till en bättre användarupplevelse för de besökare som är på sajten och en bättre indexering hos google vilket bidrar till att man kommer högre upp i sökresultaten.

Alltid trevligt kundbemötande. Lika nöjd varje gång jag har varit där. Kan varmt rekommendera STILO till andra.Agnetha L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm

Idag fortsätter STILO arbeta för sina nöjda kunder, och tack vare samarbetet med tredjepartssajten Reco.se kan de även ta del av feedback och åsikter från deras kunder vilket låter salongen utvecklas framåt till att hela tiden bli ännu bättre.

Det är en behaglig miljö. Du känner dig välkommen och omhändertagen. Sandra är mycket professionell i det hon gör, dessutom servicminded och behaglig.Marianne S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm

Intresserad av Reco?

Bli rekommenderad