Rekommendationer skapar möjligheter

Genom att visa upp vad tidigare nöjda kunder tycker skapas förutsättningar för att öka försäljningen med 18 procent. Fler och fler människor läser idag rekommendationer på nätet innan de anlitar ett företag. 88 procent av de här litar på rekommendationer på nätet lika mycket som om de kom från en vän.
Vi har lanserat en widget som gör att ni på ett snyggt sätt kan lyfta era rekommendationer på er egen sajt, detta ökar er trovärdighet upp till 12 gånger och fungerar som en förlängning av er Reco-profil. När ni får nya rekommendationer uppdateras detta per automatik på er egen sajt också vilket gör att ni alltid kan visa potentiella kunder, aktuella rekommendationer över hur bra ni är.
Vi hjälper er att samla in rekommendationer från era tidigare kunder med en konvertering på 20%. Vi kan berätta mycket mer om varför vi brinner så mycket för rekommendationer, men du kommer förstå bäst när du själv får ta del av dina första rekommendationer och alla dess fördelar. Boka in en demo med en av våra rekommendationsexperter så kan vi med glädje visa dig hur Reco fungerar och ge dig lite fler tips på hur du kan använda dig av rekommendationer för att öka din försäljning.
Öka er trovärdighet med rekommendationer
9 av 10 läser rekommendationer för att avgöra hur bra ett företag är. 88% litar på rekommendationer på nätet lika mycket som om de kom direkt från en vän.
Reco är bäst i världen på rekommendationer
Med en konvertering på 20% hjälper vi er att samla in rekommendationer från era riktiga kunder.
Rekommendationer skapar möjligheter
Genom att lyfta era rekommendationer skapar vi förutsättningar för att öka er försäljning med upp till 18%.