Reco är bäst i världen på rekommendationer

Reco.se är bäst i världen på att samla in rekommendationer från era riktiga kunder med en svarsfrekvens på 20% i våra utskick!
Genom att samla in och lyfta rekommendationer från era tidigare kunder kan ni öka er trovärdighet upp till 12 gånger. Detta sker via en stilren widget som fungerar som en förlängning från er profil på Reco.se. När vi drar in nya rekommendationer till er kommer dessa automatiskt dyka upp på er egen sajt vilket gör att ni alltid kan visa potentiella kunder hur bra ni är.
Eftersom att 65% av alla nya affärer kommer direkt från rekommendationer så öppnas det en hel värld av nya möjligheter så fort man aktivt börjar arbeta med sina tidigare nöjda kunder.
Vi kan berätta hur mycket som helst om hur ni kan arbeta med rekommendationer. På er sajt, vid möten, i marknadsföringsmaterial, you name it! Ni kommer aldrig förstå till hundra procent hur bra rekommenationer faktiskt är förrän ni faktiskt har provat. Tycker ni att det låter intressant kommer vi gärna ut och berättar mer om hur Reco fungerar, givetvis helt kostnadsfritt.
Öka er trovärdighet med rekommendationer
9 av 10 läser rekommendationer för att avgöra hur bra ett företag är. 88% litar på rekommendationer på nätet lika mycket som om de kom direkt från en vän.
Reco är bäst i världen på rekommendationer
Med en konvertering på 20% hjälper vi er att samla in rekommendationer från era riktiga kunder.
Rekommendationer skapar möjligheter
Genom att lyfta era rekommendationer skapar vi förutsättningar för att öka er försäljning med upp till 18%.