Rekomo AB

Flöjelbergsgatan 11, 431 37 Mölndal — Visa karta

Hos oss finner du nya och begagnade kontorsmöbler av alla slag. Vi erbjuder allt från IKEA till Arne Jacobsen, för både konferensrum, fikarum och kontor. Du kan se de flesta möbler vi har till salu eller uthyrning på vår hemsida.

Att vi köper in, restaurerar och säljer vidare begagnade kontorsmöbler gör att vi sparar på miljön. Genom att återanvända högkvalitativa möbler får de ett andra liv istället för att de ska hamna på soptippen.

Vi är ett miljövänligt och prisvärt alternativ när det kommer till kontorsmöbler och givetvis levererar vi i hela Sverige. Välkommen till oss på Rekomo!

Läs vad 2 kunder tycker om Rekomo AB

• David J
    David J skrev om Rekomo AB
    Ortoligt mycket möbler. Bra service. Billigt. Köpte en kontorsstol från kinnarp långt under halva nypriset.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Rekomo AB
    Bemötandet var urdåligt, kunden skälls ut av säljaren när den efterfrågar något som lovas på deras hemsida, t ex omgående leverans efter betalning. Företaget har ingen som helst servicekänsla, däremot beskylls kunden fräckt när man frågar helt vanliga grejer, t ex: när kommer min leverans, vad händer om någonting inte fungerar osv. Säljaren blir nästan hysterisk när den ska ge svar på sådana enkla vanliga frågor. De påstår att finnas i 20 år på marknaden - 20 år där de inte tydligen lärde sig att bemöta kunder på rätt sätt och framförallt: allt håller det de lovar. De håller ingenting! Säljaren säger t o m att upggifter om leverans, betalning och garanti som finns på hemsidan inte stämmer - när man som kund relaterar till dessa uppgifter och frågar hur det exakt går till med omgående leverans, garantiärenden osv. Då blir säljaren helt vild och skäller ut kunden ännu mer. Det sämsta svenska företaget jag någonsin hade att göra med. Kan absolut inte rekommenderas!

Flöjelbergsgatan 11, 431 37 Mölndal