Rekomo Malmö

Rekomo Malmö

About company

Välkommen till Rekomo Malmö! Vi hyr ut, köper och säljer snygga, kvalitativa och hållbara möbler till ett riktig sjyst pris. Sedan 1992 har vi på ett miljövänligt vis sett till att förse hela Sverige med kontorsinredning. Vi erbjuder alltid en flexibel helhetslösning för ditt kontor. Hos oss hittar du allt från skrivbord, avskärmning,...

11 omdömen om Rekomo Malmö

Gustav E
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Lätt att hitta till rätt person, väldigt tillmötesgående, lösningsfokuserade. Hyrde möbler över några dagar+frakt-

Sadina D
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Tycker att Marcus Örvén är superbra. Alltid lika trevlig och anstränger sig till det yttersta för att jag som kund ska bli nöjd. Det enda som är till nackdel för vår verksamhet är leveransen och att man blir uppringd 30 minuter innan. Jag hade behövt en mer exakt tid eftersom att vi jobbar inom vården och det blir svårt att planera. Som det ser ut just nu behöver det rummet där möbler ska in vara tillgängligt under hela dagen. Just nu är vi dessutom trångbodda vilket gör det ännu svårare.

Svar från Rekomo Malmö

Tack för ditt svar Sadina. Jag ska föra detta vidare till mina kollegor i Malmö. Förhoppningsvis ska vi kunna möta dina behov nästa gång. Allt gott, Therese

Charlotta E
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Ett höj och sänkbart skrivbord. Snabb och bra service via telefonsamtal då jag inte själv lyckades hitta en bra modell.

Luka  L
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Vi köpte kontorsmöbler bord/stolar mm. Vi fick offert inom 24 timmar. Möbler levererades nästkommande vecka och var i nyskick. Priset var lite mer än hälften av nypriset. Allt som allt superbra bemötande, snabb leverans och möbler i nyskick. Jag är jättenöjd med affären och kommer säkert att köpa mer av Rekomo.

Marie F
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Hyr kontorsmöbler samt väntrumsmöbler till ett vårdbolag. Blev mycket bra bemött, service hela vägen från det att vi gick in i affären fram till killarna som levererade och satte ihop våra möbler, super ! Hade bara förväntningar om att möblerna skulle vara hela och rena trots "second hand" och de var dom. Kommer aldrig att tveka att vända mig till Rekomo i Malmö igen, bemötandet är A och O. Dessutom tänker jag ur ett miljöperspektiv.

Mikael S
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Vi har köpt och sålt kontorsmöbler till vår kontor i både Ystad och Malmö vid ett flertal tillfällen. Fantastiskt serviceinriktade Lätt att kommunicera med Oerhört flexibla Den miljöorienterade inriktningen är mycket viktig Bra personal Absolut över förväntan.

Monika W
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Vi köpte begagnade och till viss del nya möbler till vårt nya kontor och fick väldigt bra service kring det. Vi anlitade också Rekomo för att utföra själva flytten och där märktes det att det inte var företagets kärnområde. Överlag är vi nöjda och uppskattar möjligheten till återbruk väldigt mycket!

Ellen B
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Fantastisk service, alltid gott samarbeta och förståelse för vad jag behöver

Eva H
Escreveu sobre Rekomo Malmö

utmärkt service, tyvärr var soffan trasig vid leverans men allt löste sig proffsigt, effektivt. ibland blir det fel, det är hur man löser det som gör skillnaden :-) Fina möbler, både nya och begagnade.

Pia E
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Bra service, snabb, flexibel, ser till kundens önskemål! Mycket bra!

Mattias K
Escreveu sobre Rekomo Malmö

Proffsigt hela vägen från förfrågan till leverans!