Relation Reminder

Relation Reminder

www.relationreminder.se
  • BadgeSevenYears

Relation Reminder AB är ett profilföretag som främst jobbar med presentreklam och profilkläder mot i första hand företag men också mot föreningar och organisationer. Vi har vårt kontor vid Skeppsbron 36 i centrala Stockholm. Totalleverantör Vi vill vara en totalleverantör åt företag för presentreklam & profilkläder. Att...

97 omdömen om Relation Reminder

Sedan starten hos Reco 2015

Benjamin Å
Skrev om Relation Reminder

Bra service och snabb hantering!

Owe L
Skrev om Relation Reminder

Bra bemötande och lätt att få kontakt. Enkelt och generöst att få ta hem provexemplar. Hade en dålig erfarenhet av en konkurrent så förväntningarna var ganska låga. Bl. a. därför blev den totala upplevelsen mycket bra. Vi köpte sweatshirts som företaget tog del av i samband med en julfest/kick-off.

Malin O
Skrev om Relation Reminder

Proffesionell service & hög kvalité i leveransen.

Nathalie K
Skrev om Relation Reminder

Jättebra och hjälpsamma. Leverans i tid

Signe J
Skrev om Relation Reminder

Mycket bra hjälp och snabb feedback!

Pedro G
Skrev om Relation Reminder

Trevlig personal som har bra koll på verksamheten, Bra att presentera möjligheter som finns och som är anpassade till mina önskemål.. Snabb och smidig leverans. Super nöjd med resultatet

Carina S
Skrev om Relation Reminder

Väldigt trevligt bemötande, tillgängliga svarar snabbt, bra kvalitet på varorna, Vi har beställt PINS Yellow Belt. Vi är väldigt nöjda med denna leverantör.

Anna N
Skrev om Relation Reminder

Mycket bra kontakt och återkoppling med företaget. Beställde buffar/halsskydd i klubbdesign och fick förslag på design som ändrades med bra tålamod till vad vi önskade. Rekommenderas varmt !

Katarina H
Skrev om Relation Reminder

Jag har fått snabba svar på alla mina funderingar och fått god hjälp med alla mina ordrar. Rekommenderar varmt Relation Reminder!

Anna L
Skrev om Relation Reminder

Vi beställde pennor & pins. De var jättefina! Mycket trevlig och hjälpsam personal och vi fick vår beställning i god tid innan vårt event.

Nina T
Skrev om Relation Reminder

Otroligt bra bemötande och hjälpsamma. Tommy svarade snabbt och samtliga ändringar som jag bad om ordnade han med direkt.

Ann S
Skrev om Relation Reminder

Bra service och bra kunskap. Vi beställde skjortor och pikéer till företaget. Vi fick bra feedback på hur stor brodyren behövde vara för att bokstäverna skulle bli tydliga i företagsnamnet. //Ann

Karin I
Skrev om Relation Reminder

Superproffsigt och smidigt, enkelt och med en kanonprodukt! Vi är supernöjda med de snygga t-shirtarna vi beställde som profilprodukt till vår skola!

Lena M
Skrev om Relation Reminder

Vi har använt Relations Reminder i flera år och alltid varit nöjda med deras service! De är snabba på att svara, håller hög service och levererar fina produkter!

Gabriel B
Skrev om Relation Reminder

Super snabb samt vänlig säljperson. Snabb leverans enligt lovat och fantastisk produkt!

Patrik M
Skrev om Relation Reminder

- Snabbt och bra bemötande per mejl. - Förväntningarna var låga så de lyckades bra, i mina ögon var det 1-5% chans till lösning. - Min utmaning att lösa ett kundbehov gick från omöjligt till möjligt, stort A för mig hos min kund och RM som min leverantör.

Cleaning By Emily gillar detta
Jennie O
Skrev om Relation Reminder

Trevligt bemötande, bra service och snabb leverans av produkterna.

Julia Å
Skrev om Relation Reminder

Vi var ute efter brandade nyckelband till ett företagsevent. Vi var ute efter kvalité och hade lite tidspress. Vi fick direkt kontakt och hjälp i våra frågor. Genom hela processen blev vi underbart bemötta och servicen var fem plus! Nyckelbanden blev levererade på avtalad tid och vi var supernöjda med resultatet!

Johan C
Skrev om Relation Reminder

Bra service, lösningsorienterade, snabb respons

Edgar V
Skrev om Relation Reminder

Beställde pins för föreningen och jag är väldigt nöjd.

Casper A
Skrev om Relation Reminder

Jag blev väldigt bra bemött. De gjorde sitt bästa för att göra mig nöjd, och jag blev väldigt nöjd med silikonarmbanden jag beställde.

Katarina S
Skrev om Relation Reminder

Snabb och personlig service! Levererade fina tygpåsar precis enligt önskemål.

Måns H
Skrev om Relation Reminder

Bra och snabb service. Lätta att ha och göra med.

Peter L
Skrev om Relation Reminder

Mycket bra service och som löser önskemålen som man önskar.

Katarina B
Skrev om Relation Reminder

Jag hade mycket frågor och fick alltid snabb och god hjälp. Tröjorna kom som utlovat och resultatet blev jättefint.

Sofia B
Skrev om Relation Reminder

Super bra betjäning och riktigt bra kvalite på produkter!

Stina E
Skrev om Relation Reminder

snabbt och personligt bemötande!

Hans S
Skrev om Relation Reminder

Utmärkt! Har fungerat hela vägen!

Jenny P
Skrev om Relation Reminder

Vi ville ha hjälp med att ta fram en pin till vårt företag. Jag är väldigt nöjd med samarbetet då jag möttes av trevligt bemötande och snabba svar. Kontakten flöt på och alla åsikter eller ändringar som vi kom med togs emot på ett bra sätt, och blev utförda enligt önskemål. Resultatet blev jätte bra. Tack!

Martha T
Skrev om Relation Reminder

Vi beställde 2000 specialgjorda reflexstickers. Väldigt tillmötesgående personal, snabb kommunikation, snabba på att ta fram skiss och överlag väldigt bra upplevelse!

Tuomas L

Snabb och professionell service

Anthony V
Skrev om Relation Reminder

Mycket bra och trevlig service från Tommy trots man inte kom med största beställningen. Nöjd kund som kommer återkomma!

Felix A
Skrev om Relation Reminder

En tröja saknades i stor beställning på 100st, ingen big deal men annars 5 stjärnor. Blev bra bemött och hade riktigt god kontakt med ansvarig för beställningen! Tröjorna hade bra tryck och färgerna blev bra. Vi från föreningen kommer beställa mer från er!

Cleaning By Emily gillar detta
Alexandra R
Skrev om Relation Reminder

Tröjor från Craft med tryck på rygg och arm. Väldigt trevligt bemötande utan krångel. Snabb leverans efter beställning!

Jessica L
Skrev om Relation Reminder

Jag beställde reflexer och resultatet uppfyllde alla mina förväntningar. Superfin och snabb service per mail. Snabb leverans. Jag är mer än nöjd.

Maria Elisabet H
Skrev om Relation Reminder

Mer än förväntat. Sökte efter vårdkläder, kom till hemsidan, vips en chatt fråga vad jag ville. Vips så hade vi kläder "hemskickade" att prova! Därefter utfördes köp. Väntar nu på leverans av valda kläder. Utmärkt!

Jennie S
Skrev om Relation Reminder

Snabb och bra service. Kampanjknapparna vi beställde va precis de vi letade efter. Vi är supernöjda :)

Anneli U
Skrev om Relation Reminder

Beställde mössor med logga. Trevligt och kunnigt bemötande med uppföljning hela tiden. Vilket gjorde att jag fick en trygg kundresa.

Katarina B
Skrev om Relation Reminder

Beställde badlakan med företagets logo broderad. Hade höga förväntningar och Relation Reminder levererade verkligen! Jättefina badlakan, en mycket uppskattad present till teamet. Snabb och bra återkopling vid beställning, punktlig leverans. Jag är jättenöjd och kan verkligen rekommendera företaget!

Sebastian L
Skrev om Relation Reminder

Bra kontakt direkt med företaget. Dom hjälpte mig med tryck, t-shirts och förslag på font. Flexibla med hög service och kvalité!

Ingela S
Skrev om Relation Reminder

Köpte nyckelband. Blev mycket bra bemött! Företaget levde absolut upp till mina förväntningar. Mycket trevligt bemötande, snabba svar på mail. Från början till slut är jag väldigt nöjd. Vet vart jag kommer att vända mig om jag behöver något mer i framtiden.

Pär L
Skrev om Relation Reminder

Vi köpte in pullovers med broderad logotyp på bröstet. Varan överensstämde helt med mina förväntningar och leveranstiden var kort. Tummen upp helt enkelt.

Malin B
Skrev om Relation Reminder

Reflexer med profiltyck. Jag blev väldigt trevligt bemött via mail, kommunikationen var snabb och smidig. Vi fick maila lite fram och tillbaka med underlaget och jag upplevde Tommy som väldigt hjälpsam. Mitt behov var bra reflexer med snabb leveranstid till ett bra pris och det var precis det jag fick!

Veronika J
Skrev om Relation Reminder

Det är snabba leveranser, alltid konkurrenskraftigt pris och personlig kontakt vid beställning. Allt som gör att man vill fortsätta beställa från samma leverantör.

Edit S
Skrev om Relation Reminder

Beställde mössor med broderi framtill och logotyp på textilremsa. Färgen motsvarade inte riktigt det på fotot online men produkten i sin helhet är fin. Sett till priset en väldigt bra deal. Leverans och kommunikation helt utan anmärkning, proffsigt och tillmötesgående!

Nancy L
Skrev om Relation Reminder

Great Service with quality! in a short time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Camilla H
Skrev om Relation Reminder

Tygpåsar och tröjor, alltid levererade i tid och med god service!

Ann-Christin L
Skrev om Relation Reminder

Köpte vattenflaskor med egen text på. Skickade förfrågan på mejl. Snabba att återkoppla, komma med förslag med bild. Hade väl inga förväntningar så direkt. Men de höll vad de lovade med tryck och leverans. Och en mycket trevlig flaska blev det dessutom. Då de ofta har en förmåga att vara stora och klumpiga

Katarina S
Skrev om Relation Reminder

Behövde blixtsnabb leverans av give-aways till ett event och det fungerade perfekt! Fantastiskt bemötande och service.

Maria B
Skrev om Relation Reminder

Snabba svar och supertrevliga! Rekomenderas varmt!