Alla kategorier Bergvärme Stockholms län Danderyd K2 Energi AB

Robertsviksvägen 13, 182 35 Danderyd — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om K2 Energi AB

• Anders L
    Anders L skrev om K2 Energi AB
    Kan varmt rekommendera K2 Energi. Kunnig och objektiv rådgivning som ingav förtroende. Kände mig respekterad som kund och Thomas var alltid tillgänglig för frågor efter vår första träff. Borrkillen var snabb och effektiv. Slangkillen var flexibel och snabb. Rörmokarna var kunniga, effektiva och förde en bra dialog. Slutligen så var det mycket viktigt för mig att hantverkarna städade efter sig och det gjorde dem. /Anders Tyresö Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om K2 Energi AB
    Kan varmt rekommendera Thomas Tarp och K2 Energi. Allt gick bra, från första mötet till pumpen i drift.

Thomas förklarade grundligt och man fick djup förståelse för vilken pump som passade vårt hus.

De som borrade och installerade pumpen var också mycket professionella.

Högsta betyg till alla inblandade. Läs mer
  • Christopher B
    Christopher B skrev om K2 Energi AB
    Nu är installationen av bergvärmen klar, allt gick jättebra. Valde K2
    Energi för deras stora engagemang som gjorde att jag lättare kunde göra ett rätt val av bergvärmepump och borrdjup samt för deras märkesoberoende. Enda missen var att grossisten skickade fel bergvärmepump som gjorde att rörmokarna blev klara lite senare på dagen.
    Ett stort tack till alla inblandade och ett extra stort tack till borrkillarna som lyckades ta sig upp till
    borrplatsen på min kuperade tomt. Rekommenderar gärna K2 Energi. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om K2 Energi AB
    När vattnet släpptes på efter en reparation av ledningarna ute i gatan, började varmvattenberedaren i vår 19 år gamla bergvärmeanläggning att läcka kraftigt. Med föråldrade kunskaper inom bergvärmeområdet och inför den stundande påskens planerade släktträff, kände vi förvirring och osäkerhet om lämpliga åtgärder. Men med hjälp av Thomas Tarps engagemang i vår situation, bestämde vi oss för att byta hela den gamla bergvärmeanläggningen mot en varvtalsstyrd Daikin. Hantverkarna jobbade snabbt och proffsigt (och hann dessutom ge råd om koll av radiatorventiler). Den nya pumpen placerades så att pannrummets utrymmen nu går att utnyttja bättre än tidigare och alla nya rör och kablar är snyggt och prydliga dragna. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera K2 Energi! Läs mer
  • David A
    David A skrev om K2 Energi AB
    Fungerade jättebra för oss med installationen av bergvärmepump från K2 Energi.
    Uppskattade rådgivningen innan köpet och när vi väl bestämt oss för en Nibe pump var installationen snabb och smidig. Extra guldstjärna till rörmokaren Kenneth som lyckades få in nya varmvattenberedaren trots låg takhöjd! Läs mer
  • Klaes I
    Klaes I skrev om K2 Energi AB
    Grymt bra och seriös!
    Allt fungerade från första besök till installationen
    Thomas vet vad han pratar om och alla som varit involverade har varit otroligt bra och skött dig!
    Nu för vi se hur allt fungerar framöver!!
    Hälsningar Igemo på Värmdö Läs mer
  • Oleksandr B
    Oleksandr B skrev om K2 Energi AB
    Vi är mycket nöjda med K2 Energi som installerade bergvärme hos oss i december! Thomas är grym! Läs mer
  • Kjell B
    Kjell B skrev om K2 Energi AB
    För drygt två år sedan, i december 2015, fick vi en Daikin bergvärmepump installerad genom Thomas Tarp / K2 Energi AB's försorg. Daikin var okänt för mig men Thomas talade så varmt för dem och efter att ha gjort lite fristående efterforskningar slog vi till på Thomas erbjudande. Det har vi inte ångrat en sekund sedan dess! Allt fungerade prickfritt vid installationen och sedan dess har pumpen tuffat på utan att göra något väsen av sig, det har aldrig varit något problem med den. Jämfört med den halvdana luft/vattenvärmepumpen vi hade innan, är det stor skillnad - vi har sparat 15.000 kWh per år i elförbrukning, och med bättre komfort. Jag kan helhjärtat rekommendera Thomas och K2 Energi. Läs mer
  • Lasse
    Lasse skrev om K2 Energi AB
    Jag kan bara ge full pott till K2 Energi AB, så om ni funderar på vilka ni ska anlita så tycker jag ni ska välja detta företag.
    Det verkar som att K2 Energi AB har ansträngt sig med att anlita endast de bästa hantverkarna för att deras kunder ska bli så nöjda de bara kan.
    Jag ger mina bästa rekommendationer till K2 Energi AB

Lasse Läs mer
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om K2 Energi AB
    Thomas och K2 Energi är snabba, lyhörda och pedagogiska. De vet att du inte kan något om värmesystem. Men Istället för som många andra leverantörer bara kasta en pump på dig, så vill de att du ska förstå. Jag själv tycker bergvärme är ganska intressant så mig passade det utmärkt. Men även om du känner dig novis på området så tror jag Thomas har tid att förklara. De jobbar också med förstående och driftiga samarbetspartners. Sist men inte minst, de städade efter sig.

Jag vet att det ofta är stressigt under en renovering. Men ge Thomas 15min och en fika
    Har nu en Daikin bergvärmepump som står och spinner i huset! Läs mer
    Thomas T, Jimmy H gillar detta
  • Edgar N
    Edgar N skrev om K2 Energi AB
    Vi la ut en förfrågan och fick några offerter. Tyckte det räckte, och sa det till Thomas Tarp när han ringde, men han var så engagerad och övertygande så vi hade ett möte. Han förklarade så bra hur allt fungerade och varför varvtalsstyrd kompressor var bäst, så vi bestämde oss för att anlita honom. Det ångrar vi inte. Vi fick tillstånd tre veckor innan beräknat, och då ryckte hans underentreprenörer in med kort varsel, och gjorde en toppeninsats. Först borrarna, sen slangläggarna och sen installatörerna var trevliga att ha att göra med och jobbade undan bra. Vi är helnöjda och rekommenderar K2 Energi och Thomas Tarp varmt.
    Edgar och Annalena Nissen Läs mer
  • Miranda B
    Miranda B skrev om K2 Energi AB
    Haft mycket problem men det verkar som om det kommer lösa sig.
    Installationen gick fort och huset blir varmt i alla fall. Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om K2 Energi AB
    Vi är så nöjda!
    Nu har vi bergvärme och installationen gick jättebra. Trevligt bemötande och bra kommunikation från alla inblandade.
    Jag kan varmt rekommendera K2 Energi. Läs mer

Djupdalsvägen 1, 19251, Sollentuna