K2 Energi AB

Bra utfört arbete av Tomas o dom som monterade in bergvärmepumpen .. Läs mer
  • Ali Naghi H

2019-11-03

Ali Naghi H skrev om K2 Energi AB
    Jag rekommenderar varmt K2 Energi AB för deras mycket professionellt arbete. Jag har fått offert från några företag men valde utan någon tveksamhet detta företag. Det viktigaste anledningen var att Thomas Tarps lösning för byta av min 17 år gamla varmepump och vattenberedare var den mest genomtänkta. Han vann mitt förtroende genom att komma med en mer fördelaktig och genomtänkt lösning, dvs. att byta bort både varmepumpen och vattenberedaren i ett smäll något som andra företag inte tänkt på. Nu är hela systemet uppdaterat och nytt dessutom med ett bra pris! Teknikar som instalerade maskiner var mycket duktiga och professionella och utförda arbetet snabbt, nogrannt och effektivt! Dessutom åtnjuter Thomas och hans medarbetare ett rikt social kapital, de har varit mycket sympatiska, socialt! Stort tack! Läs mer
  • 2019-11-03

Carl Tomas W skrev om K2 Energi AB
    Vill starkt rekommendera K2 Energi med Thomas Tarp. Då min gamla bergvärmeutrustning lade av efter drygt 20 år, behövde jag byta till nytt system. Det var inte helt okomplicerat pga installation i källare med lågt i tak, separat värmeaggregat och varmvattenberedare, och okänt djup på borrhål. Thomas guidade mig igenom olika alternativa system, berättade hur jag kunde via kommunen få uppgift om borrhålet djup, för att sedan föreslå ett mycket bra system. Installationen gick smidigt trots att det var "trång och besvärligt", all heder till K2 Energis underleverantörer, som både fick bort den gamla utrustningen, en föredömlig installation av nytt system, allt rent och snyggt, och snabbt installerat. Var lite svårt att få kontakt med underleverantören för kompletterande frågor, men det är ju positivt att de har mycket att göra. Ordnade sedan en smärre installationsjustering, kostnadsfritt och utan diskussion. Kompetenta, trevliga och håller vad de lovar!!! Brukar inte ge betyg fem, men detta var över förväntan:) / Tomas Läs mer
  • 2019-10-27

Elise D skrev om K2 Energi AB
    På rekommendation av min granne valde jag K2 Energi för installation av bergvärme. Från första mötet till slutförd installation har allt fungerat jättebra. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera K2 Energi. Läs mer
  • 2019-10-15

Björn H skrev om K2 Energi AB
    Jag skriver sällan omdömen men nu måste jag verkligen göra det.
    Min mamma 84 år lät installera en bergvärmepump igår. Mamma trillade i trappan på vägen ner i källaren, rörmokaren ringde Thomas Tarp våran projektledare som kom förbi och hämtade mamma för att köra henne till akuten. Thomas inväntade mig. När jag kom hem med mamma på eftermiddagen så stod det en bukett blommor vid dörren med ett meddelande där det stod välkommen hem , hoppas allt gått bra. Helt fantastisk! En stor kram till rörmokaren och Thomas Tarp. Kan samtidigt berätta att k2 Energi med Thomas Tarp som projektledare gjort min bergvärmeinstallation för fyra år sedan och till tre av mina bekanta, alla är vi mycket nöjda.
    Rekommenderar gärna K2 Energi till alla. Läs mer
  • YAGMUR K

2019-10-13

YAGMUR K skrev om K2 Energi AB
    Akta er, icke-professionell och osaklig företag.
    Rasist och trångsynta arbetare, full med fördomar.
    Kom hem till oss för att ge offert men slutade med att kritisera våra utländska utseende.
    Riktigt uselt! Läs mer
    2019-10-17 K2 Energi AB svarar YAGMUR K
    Hej Yagmur,

Tack för din återkoppling, vi tar till oss dina synpunkter.

Vi är specialiserade på bergvärme och luft/vattenvärmepumpar till villaägare. Vi skickar ca 400st offerter per år. Innan vi skickar en offert gör vi alltid ett hembesök för att gå igenom huset för att se om förutsättningarna för en värmepump är rätt. Ibland är det så att en värmepump inte är rätt pga tunna rördimensioner eller om radiatorerna inte är tillräckligt stora och då vill vi vara ärliga och inte offerera. Om ni väljer att installera bergvärme så hoppas jag att ni får användning av råden av val av bergvärmepump och borrdjup som jag gav er.

K2 Energi
  • 2019-09-26

Emma Viktoria G skrev om K2 Energi AB
    Vi är så nöjda, bra kommunikation från start till mål. Thomas Tarp som var vår projektledare och alla inblandade hantverkare var toppen. Välj K2 Energi så kommer ni bli jättenöjda! Läs mer
  • 2019-09-26

CARL A skrev om K2 Energi AB
    Installerade Bergvärme av Thomas och allt gick mycket smidigt. Vid problem kom han väldigt snabbt. Nibe pumpen startade inte först pga kylan men han löste det direkt - rekommenderar K2 starkt. Läs mer
  • 2019-08-26

Omdömet är under granskning
    RANYA F skrev om K2 Energi AB
    ....................................... Läs mer
  • 2019-07-01

Drab G skrev om K2 Energi AB
    Vi var tre grannar som köpte bergvärme
    tillsammans av K2 Energi. Projektledaren var Thomas Tarp, han skötte
    logistiken och kommunikationen exemplariskt. Alla är vi mycket nöjda. Vi
    kan varmt rekommendera K2 Energi. Läs mer
  • 2019-05-27

Per David T skrev om K2 Energi AB
    Snabba och enkla att ha att göra med. Läs mer
  • Erik Anders R

2019-04-26

Erik Anders R skrev om K2 Energi AB
    Vi är mycket nöjda med bergvärmeinstallationen som Thomas och K2 Energi utförde. Thomas är mycket kunnig, kundinriktad och trevlig. Hela processen gick fort och smidigt.
    Jag kan varmt rekommendera K2 Energi. Läs mer
  • 2019-04-14

LARS R skrev om K2 Energi AB
    Jag är extremt nöjd med hela bergvärmeprocessen som K2 och Thomas Tarp erbjöd! Fick det största förtroendet för Thomas och alla delar i utförandet från planering till borrning, grävande och installation gick snabbt och helt enligt plan! Och viktigast av allt så blev det slutgiltiga resultatet perfekt! Rekommenderar K2 och Thomas till 100% Läs mer
  • Janne B

2019-03-08

Janne B skrev om K2 Energi AB
    Kontakten med Thomas Tarp ock K2 Energi fungerade mycket bra och den rekommenderade pannan Daikin fungerar perfekt. En miss var dock att borrfirman lämnade kvar containern på gatan med borrmaterialet oskyddat i flera dagar. Grannens barn blev nyfikna och hoppade i ett obevakat ögonblick ner i containern och kunde inte ta sig upp. Det kunde ha slutat illa! Läs mer
  • 2019-03-05

Simon N skrev om K2 Energi AB
    Jag vet knappt vart jag ska börja. Första pannan som installerades var trasig, man ville då byta flödessensor, och kretskort men vi tyckte att en ny panna borde installeras.
    Detta gjordes och den utbytta pannan blev ståendes i garaget en länge tid då det blev mitt (kundens) ansvar att ordna med returen av den utbytta pannan.

Problemen har där efter fortsatt, nu är både flödessensor och kretskort utbytt på den "nya" pannan.
    Nu låter den istället som om någonting är löst inuti den då det knackar och slamrar när den går.
    Detta har jag mailat Tomas Tarp om den 1/2-19 men ingen åtgärd har gjorts på detta.

Sämsta möjliga service och det är inte det värsta.
    Bemötandet mot min sambo får karln att framstå som oerhört oproffsig, att nedvärdera och förminska en kund på det sättet är helt obegripligt.

Jag råder inte ens min värsta fiende till att välja Thomas Tarp och hans K2 Energi. Läs mer
    2019-10-17 K2 Energi AB svarar Simon N
    Hej Simon,

Tack för din återkoppling, vi tar till oss dina synpunkter och kommer använda detta i vårt arbete för att förbättra vår service.

Vi har installerat mer än 2300st bergvärmepumpar och arbetar bara med kvalitets-märken. Jag har aldrig varit med om att någon har varit i närheten av att ha sådan otur som du har haft med bergvärmepumpen, och jag ber verkligen så mycket om ursäkt för trasslet. Vi installerade bergvärmepumpen och den gick inte som den skulle, tillverkarens garanti-service var hos dig vid ett flertal tillfällen för att få bergvärmepumpen att gå som den skulle. Till slut föreslog du att vi skulle byta ut bergvärmepumpen mot en ny och så gjorde vi. Tyvärr så fick du problem med den nya bergvärmepumpen också. Alla inblandade ställde verkligen upp och gjorde vad de kunde för att få bergvärmen att fungera som tänkt men tyvärr blev det ett antal besök och jag har verkligen full förståelse för att du var både irriterad, ledsen, besviken och frustrerad över att installationen inte gick som du hade tänkt dig.
    Vi kompenserar dig gärna för det.

K2 energi
    2019-10-17 Simon N svarar K2 Energi AB
    Spännande uppfattning.
    Då det är mycket du nämner i ditt svar såhär drygt ett halvt år efter min recension av dig/er som enligt mig inte stämmer. Det får dock stå helt för dig/er.
    En sak gör mig trots allt lite nyfiken.. Hur hade ni tänkt er att den kompensationen du nämner skulle matcha dom problem detta har skapat för oss?

Faktumet kvarstår att vi fick själva lösa problemet då återkopplingen från dig var obefintlig på utsatt datum/tid.

Det här blev plötsligt en pajkastning på dagisnivå.
    Att skriva följande: "Vi har installerat mer än 2300st bergvärmepumpar och arbetar bara med kvalitets-märken."

Mitt svar: det är ju kul för er. Men hur hjälper det mig när det inte fungerar?

Nej du Thomas Tarp jag står fast vid ovanstående recension, och jag tycker själv att den är mild mot dig och K2Energi.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Stellan S

2019-03-05

Stellan S skrev om K2 Energi AB
    Några dagar efter installationen av en Daikin bergvärmepump fungerar allt till belåtenhet. Pumpen ersätter vår 20 år gamla trotjänare som till sist gav upp. Thomas på K2 Energi rekommenderade en inverterstyrd pump som anpassar sig till vilken kapacitet som går att ta ur borrhålet vilket verkar vettigt med tanke på att man inte borrade lika djupt i början på 2000-talet. Efter beställning skedde leveransen på en vecka. Installatören var både kunnig, snabb och trevlig. Fyra killar kom och baxade ned nya pumpen för källartrappen samt tog med den gamla utan en skråma på väggar eller golv. Allt var klart på mindre än en dag. Läs mer
  • Dan B

2019-02-28

Dan B skrev om K2 Energi AB
    Thomas är mycket kunnig inom området och förklarar/resonerar på ett begripligt sätt vilket gör att man som kund kan komma till beslut. Väldigt serviceinriktad! Läs mer
  • 2019-02-27

Thord R skrev om K2 Energi AB
    Thomas har stor kunskap om bergvärme. Han har förklarat på ett enkelt sätt till mig. Jag känner mig nästan som en expert inom bergvärme efter Thomas förklaring om hur det fungerar med bergvärme-energin.
    Installation av bergvärmen har utförts av kunnig personal från borrhål-borrning in genom husvägg-rivning av gammal panna-transport av gammal panna- transport av ny panna-montering av panna-muntlig instruktion till mig om nya pannan. Läs mer
    Thord R gillar detta
  • Fredy R

2019-02-21

Fredy R skrev om K2 Energi AB
    Vi är jätte nöjda med jobbet som Thomas Tarp utförde hus oss. Snabb, kunnig och kundinriktad. Vi är nöjda och kan ge våra rekommendationer för att anlita K2 Energi AB. Bergvärme är en bra investering som dessutom skapar perfekt inomhusklimat. kramar till Thomas Tarp. Fredy Rivera Nordostpassagen 4 136 49 Vega. Läs mer
  • Carl F

2019-02-20

Carl F skrev om K2 Energi AB
    Imponerad av Thomas kompetens och bemötande. Lyssnade verkligen på min situation och mina behov. Kom också med ett mycket attraktivt förslag! Läs mer
  • Andrej K

2019-02-12

Andrej K skrev om K2 Energi AB
    Vi är mycket nöjda med jobbet som Thomas Tarp utförde hos oss. Snabb, kunnig och kundinriktad. Vi är nöjda och kan ge våra rekommendationer för att anlita K2 Energi AB. Bergvärme är en bra investering som dessutom skapar perfekt inomhusklimat. Andrej & Katja i Rönninge Läs mer
  • Johan Ö

Caroline S skrev om K2 Energi AB
    Mycket kunnig och bra service. Rekomenderas absolut! Läs mer
  • 2019-01-29

Magnus Åkerström skrev om K2 Energi AB
    Bra och saklig genomgång, snabb och smidig installation. Kan varmt rekommendera.
    /Magnus Läs mer
  • Jan-Olof B

2018-12-19

Jan-Olof B skrev om K2 Energi AB
    Tack för en bra installation av ny bergvärmepump. Bra info innan som hjälpte till ställningstagande om vilken pump. Sen bra utfört arbete, snabbt och proffsigt! Läs mer
  • Daniel L

2018-12-18

Daniel L skrev om K2 Energi AB
    Precis fått vår gamla oljepanna utbytt till en Nibe f1255 av K2 och Thomas på K2 Energi, smidig att ha och göra med och efter hålet var borrat och slangen indragen tog inkopplingen en halv dag innan värmen åter strömmade ut i elementen 👍👍👍 Läs mer
  • 2018-11-30

Hans N skrev om K2 Energi AB
    Oj nu kom kylan. Nibe-pumpen krånglade och vi stod utan värme i
    torsdags kväll, vi ringde K2 Energi och Thomas Tarp var ute hos oss
    två timmar senare på torsdagskvällen och placerade ut lösa
    el-element i huset som en tillfällig lösning. Eftermiddagen
    därpå kom rörmokaren och bytte ett kretskort så nu har vi värme
    från bergvärmepumpen igen. Ett stort tack K2 Energi för snabb
    hjälp! Läs mer
  • 2018-11-28

Johan E skrev om K2 Energi AB
    Tack Thomas och övriga hantverkare för en snabb och proffsig installation av min nya bergvärmepump som levererar "go värme" i kylan
    / Johan Läs mer
  • 2018-11-11

Daniel skrev om K2 Energi AB
    Ok. Ska vi börja med det som faktiskt var bra... Thomas Tarp är duktig på att förklara och sälja in sin produkt. Rototec som var och borrade hos oss gjorde ett mycket bra jobb också.
    Sen tar det tyvärr slut där. Kan inte förstå hur K2 energi kan ha misslyckats så totalt med oss när andra verkar nöjda?!?
    Thomas är usel på att återkoppla dessutom var han helt okontaktbar när pannan installerades. (En hel vecka försökte jag nå honom)
    Jag fick i princip sköta all kontakt med kommunen gällande tillstånd.
    Rörmokaren spräckte en klinkerplatta i pannrummet (utan att berätta) lämnade dessutom källardörren öppen 30 cm i 6 timmar (svinkallt i hela undervåningen). Ingen återkoppling från varken rörmokaren eller Thomas.
    När jag ber om en instruktion om hur pannan fungerar hänvisar Thomas till rörmokaren som hänvisar till Thomas. Thomas hänvisar sedan till en ”film som Daikin ska lägga ut på youtube om 2 veckor”
    Efter många turer när jag berättar om hur besvikna vi är säger Thomas att jag får vända mig till Arn.
    Ingen som helst önskan om att lösa problemet och försöka göra oss mindre besvikna.
    Vi fick efter många timmars telefonsamtal 2.500 kr i kompensation efter Thomas motivering ”Jag tjänar bara 14.000 kr på er ändå efter allt...”
    Vi skulle beskriva Thomas Tarp som trevlig men usel projektledare, likgiltig och tankspridd.
    Helt enkelt en tråkig upplevelse och nu har vi en panna som vi inte har koll på... Läs mer
    2019-10-17 K2 Energi AB svarar Daniel
    Hej Daniel,

Vi på K2 Energi har stor erfarenhet av installationer av bergvärmepumpar. Vi installerar dryga 100st bergvärmeanläggningar per år. Ett pannrumsgolv måste klara av att ta emot en bergvärmepump som väger 210 kg, from nu kommer vi vara extra tydliga med att informera våra kunder om det. Vi ”hjälper” alltid våra kunder med borransökan som inkluderar att rita in borrhålet på tomtkartan med ev gradning/lutning av borrhålet som krävdes i det här fallet. Men när det gäller kundens vatten och avlopp och ev fiber eller annat annat som finns i marken är det kundens ansvar att ta reda på var det går. Kul att höra att du var nöjd med vårat möte och med bergvärmeförslaget som jag gav dig. Det var länge sedan vi hördes vid så jag antar att bergvärmepumpen går som den ska.
    Hör gärna av dig om det är något jag kan hjälpa dig med.

K2 Energi
    2019-11-14 Daniel svarar K2 Energi AB
    Från att ha varit en missnöjd kund har Thomas gjort rätt för sig och skickat ut en rörmokare utan kostnad för att lösa ett problem vi har haft. Han har därmed vänt en missnöjd kund till en nästan helt nöjd kund.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Pelle M

2018-10-22

Pelle M skrev om K2 Energi AB
    Vi är jättenöjda med K2 och deras installation av vår nya bergvärmepump.
    Och är glada för att Thomas Tarp föreslog bergvärme för vårt hus istället för
    luft/vatten värmepump.
    /Pelle Läs mer
  • Kristian D

2018-10-17

Kristian D skrev om K2 Energi AB
    Vi valde K2 Energi för att byta ut vår trasiga bergvärmepump eftersom Thomas Tarp är otroligt kunnig och verkligen bryr sig om sina kunder. Från första samtal till installerad pump har allt varit supersmidigt. Installatörer kom punktlig och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Vi kan varmt rekommendera K2 Energi. Läs mer
  • 2018-10-17

Johan skrev om K2 Energi AB
    Jag är mycket nöjd med K2 Energi. Borrning, dragning av rör samt installation av bergvärmepump sköttes seriöst.
    Thomas Tarp känns väldigt kunnig på området och fick mig att känna mig trygg och insatt.

Rekommenderas

/ Johan Läs mer
  • 2018-10-07

Tina G skrev om K2 Energi AB
    Jag är mycket nöjd med seriös och saklig information, i mitt fall gällande en frånluftsvärmepump. Vill tacka K2 Tomas Tarp och rekommender därför företaget.

Tina Gylling Läs mer
  • Lars G

2018-09-18

Lars G skrev om K2 Energi AB
    K2 med Thomas Tarp i spetsen, inklusive installatörsteamet har gjort ett bra jobb från första besök, offert och fram till installation och igångkörning. Thomas är kunnig, seriös och sköter dialogen mycket professionellt och trevligt. Vi jämförde med 2 andra alternativ och K2 kom ut bäst i alla kvalitetsaspekter, men även i pris. Läs mer
  • Johan B

2018-09-05

Johan B skrev om K2 Energi AB
    Fick offerter från 4 st olika leverantörer av bergvärme och den som jag valde blev K2 Energi.
    Allt var proffsigt från början till slut. Bra första möte med Thomas som frågade ut mig om förutsättningarna
    Och när det kom till installationen av bergvärmepumpen gjorde killarna ett kanonjobb.
    Kan varmt rekommendera K2Energi. Läs mer
  • 2018-08-26

Bo R skrev om K2 Energi AB
    Jag kan bara varmt rekommendera K2 Energi AB. Jag hade ställt in mig på att installera luft-/vattenvärmepump, och hade begärt in flera offerter för detta. När Thomas Tarp från K2 Energi kom på besök så sa han att han vägrade att lämna in en offert för luft-/vattenvärmepump, utan tänkte bara lämna en offert för bergvärme. Det är jag tacksam för. Kostnaden för bergvärme från K2 Energi, låg i flera fall lägre än de offerter jag fått för luft-/vattenvärmepump från andra leverantörer. Thomas var kunnig och saklig i sin argumentation för att jag skulle installera bergvärme istället för luft-/vattenvärmepump. Även om Thomas inte själv var delaktig i den rent praktiska installationen av anläggningen, så har han omgett sig med ett gäng mycket kompetenta underleverantörer, som utförde ett utmärkt arbete. Kan varmt rekommendera K2 Energi AB.
    Bo R. Tyresö. Läs mer
  • 2018-05-22

Anders L skrev om K2 Energi AB
    Kan varmt rekommendera K2 Energi. Kunnig och objektiv rådgivning som ingav förtroende. Kände mig respekterad som kund och Thomas var alltid tillgänglig för frågor efter vår första träff. Borrkillen var snabb och effektiv. Slangkillen var flexibel och snabb. Rörmokarna var kunniga, effektiva och förde en bra dialog. Slutligen så var det mycket viktigt för mig att hantverkarna städade efter sig och det gjorde dem. /Anders Tyresö Läs mer
  • 2018-05-21

Andreas K skrev om K2 Energi AB
    Kan varmt rekommendera Thomas Tarp och K2 Energi. Allt gick bra, från första mötet till pumpen i drift.

Thomas förklarade grundligt och man fick djup förståelse för vilken pump som passade vårt hus.

De som borrade och installerade pumpen var också mycket professionella.

Högsta betyg till alla inblandade. Läs mer
  • 2018-04-11

Christopher B skrev om K2 Energi AB
    Nu är installationen av bergvärmen klar, allt gick jättebra. Valde K2
    Energi för deras stora engagemang som gjorde att jag lättare kunde göra ett rätt val av bergvärmepump och borrdjup samt för deras märkesoberoende. Enda missen var att grossisten skickade fel bergvärmepump som gjorde att rörmokarna blev klara lite senare på dagen.
    Ett stort tack till alla inblandade och ett extra stort tack till borrkillarna som lyckades ta sig upp till
    borrplatsen på min kuperade tomt. Rekommenderar gärna K2 Energi. Läs mer
  • 2018-04-08

Hans B skrev om K2 Energi AB
    När vattnet släpptes på efter en reparation av ledningarna ute i gatan, började varmvattenberedaren i vår 19 år gamla bergvärmeanläggning att läcka kraftigt. Med föråldrade kunskaper inom bergvärmeområdet och inför den stundande påskens planerade släktträff, kände vi förvirring och osäkerhet om lämpliga åtgärder. Men med hjälp av Thomas Tarps engagemang i vår situation, bestämde vi oss för att byta hela den gamla bergvärmeanläggningen mot en varvtalsstyrd Daikin. Hantverkarna jobbade snabbt och proffsigt (och hann dessutom ge råd om koll av radiatorventiler). Den nya pumpen placerades så att pannrummets utrymmen nu går att utnyttja bättre än tidigare och alla nya rör och kablar är snyggt och prydliga dragna. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera K2 Energi! Läs mer
  • David A

2018-04-05

David A skrev om K2 Energi AB
    Fungerade jättebra för oss med installationen av bergvärmepump från K2 Energi.
    Uppskattade rådgivningen innan köpet och när vi väl bestämt oss för en Nibe pump var installationen snabb och smidig. Extra guldstjärna till rörmokaren Kenneth som lyckades få in nya varmvattenberedaren trots låg takhöjd! Läs mer
  • 2018-03-13

Klaes I skrev om K2 Energi AB
    Grymt bra och seriös!
    Allt fungerade från första besök till installationen
    Thomas vet vad han pratar om och alla som varit involverade har varit otroligt bra och skött dig!
    Nu för vi se hur allt fungerar framöver!!
    Hälsningar Igemo på Värmdö Läs mer
  • 2018-03-10

Oleksandr B skrev om K2 Energi AB
    Vi är mycket nöjda med K2 Energi som installerade bergvärme hos oss i december! Thomas är grym! Läs mer
  • Kjell B

2018-02-14

Kjell B skrev om K2 Energi AB
    För drygt två år sedan, i december 2015, fick vi en Daikin bergvärmepump installerad genom Thomas Tarp / K2 Energi AB's försorg. Daikin var okänt för mig men Thomas talade så varmt för dem och efter att ha gjort lite fristående efterforskningar slog vi till på Thomas erbjudande. Det har vi inte ångrat en sekund sedan dess! Allt fungerade prickfritt vid installationen och sedan dess har pumpen tuffat på utan att göra något väsen av sig, det har aldrig varit något problem med den. Jämfört med den halvdana luft/vattenvärmepumpen vi hade innan, är det stor skillnad - vi har sparat 15.000 kWh per år i elförbrukning, och med bättre komfort. Jag kan helhjärtat rekommendera Thomas och K2 Energi. Läs mer
  • 2018-01-06

Lasse skrev om K2 Energi AB
    Jag kan bara ge full pott till K2 Energi AB, så om ni funderar på vilka ni ska anlita så tycker jag ni ska välja detta företag.
    Det verkar som att K2 Energi AB har ansträngt sig med att anlita endast de bästa hantverkarna för att deras kunder ska bli så nöjda de bara kan.
    Jag ger mina bästa rekommendationer till K2 Energi AB

Lasse Läs mer
  • Jimmy H

2017-12-30

Jimmy H skrev om K2 Energi AB
    Thomas och K2 Energi är snabba, lyhörda och pedagogiska. De vet att du inte kan något om värmesystem. Men Istället för som många andra leverantörer bara kasta en pump på dig, så vill de att du ska förstå. Jag själv tycker bergvärme är ganska intressant så mig passade det utmärkt. Men även om du känner dig novis på området så tror jag Thomas har tid att förklara. De jobbar också med förstående och driftiga samarbetspartners. Sist men inte minst, de städade efter sig.

Jag vet att det ofta är stressigt under en renovering. Men ge Thomas 15min och en fika
    Har nu en Daikin bergvärmepump som står och spinner i huset! Läs mer
    K2 Energi AB, Jimmy H gillar detta
  • Edgar N

2017-12-19

Edgar N skrev om K2 Energi AB
    Vi la ut en förfrågan och fick några offerter. Tyckte det räckte, och sa det till Thomas Tarp när han ringde, men han var så engagerad och övertygande så vi hade ett möte. Han förklarade så bra hur allt fungerade och varför varvtalsstyrd kompressor var bäst, så vi bestämde oss för att anlita honom. Det ångrar vi inte. Vi fick tillstånd tre veckor innan beräknat, och då ryckte hans underentreprenörer in med kort varsel, och gjorde en toppeninsats. Först borrarna, sen slangläggarna och sen installatörerna var trevliga att ha att göra med och jobbade undan bra. Vi är helnöjda och rekommenderar K2 Energi och Thomas Tarp varmt.
    Edgar och Annalena Nissen Läs mer
  • Miranda B

2017-11-13

Miranda B skrev om K2 Energi AB
    Haft mycket problem men det verkar som om det kommer lösa sig.
    Installationen gick fort och huset blir varmt i alla fall. Läs mer
  • 2017-09-27

Hans N skrev om K2 Energi AB
    Vi är så nöjda!
    Nu har vi bergvärme och installationen gick jättebra. Trevligt bemötande och bra kommunikation från alla inblandade.
    Jag kan varmt rekommendera K2 Energi. Läs mer
Birger Jarlsgatan 83, 11356, STOCKHOLM