Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Haninge Ren & Fino Stockholm AB

Ren & Fino Stockholm AB

Kaggeholmsvägen 13, 122 60 Enskede — Visa karta

Ren & Fino i Stockholm grundades år 2000 och vi har sedan dess vuxit och blivit ett tryggt och väletablerat företag. Vi erbjuder städtjänster till privatpersoner och företag i Stockholm med flexibelt och individanpassat upplägg. Till exempel flyttstädning, hemstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, hotellstädning och mycket mer. Vår service håller hög standard och vi kan rycka ut med kortvarsel om så krävs. Personalen utbildas kontinuerligt och vi värnar om miljön i produktval och tänk i verksamhetsutvecklingen. Tack vare vår 20 år långa erfarenhet i branschen har vi ett vinnande koncept som byggs på kvalitet, trygghet, god kommunikation och miljömedvetenhet. Välkommen till oss och få din städpartner för livet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Ren & Fino Stockholm AB

• Harry M
    Harry M skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Vi har anlitat Ren & Fino i flera år. De gör ett fantastiskt jobb, har trevliga, personliga och duktiga städare. Administrationen är lyhörd till förändringar. När vår jobbsituation ändrades gick de med på att snabbt ändra vårt avtal trots av vi egentligen hade uppsägningstid. Likaså är de flexibla till när vi behöver extratjänster. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Vi har haft städning varannan vecka sedan mer än 4 år. Det har emellanåt varit problem med städningen på så sätt att det slarvats med den så att jag själv fått städa. Det har vid några tillfällen hänt att städaren skadat saker (av misstag antar jag) i vårt hem tex ramar som ramlat ner. Städaren har då inte meddelat att detta har hänt. Jag tycker städaren ska medd när sådant händer till arbetsledaren som sedan kan höra av sig till mig som kund ang ersättning. Det borde vara en självklarhet. Det vore bra om städaren kan prata lite svenska så man kan ha en enkel konversation om det skulle behövas. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Ren & Fino Stockholm AB är en fantastisk företag med profesionella medarbetare som har väldigt fokus på kontroll och kvalitet av sina tjänster, dem har jobbat hos oss på HSB Stockholm i flertal år på områdeskontor och alltid erbjudit under alla dessa år garanti arbetet, kvalitet och entusiasmen i sina medarbetare. Bra firma att rekommendera! Läs mer
  • Markus Ö
    Markus Ö skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hemstädning. Lätta att ha att göra med, nöjd med städningen. Blir alltid trevligt bemött vid kontakt med dem. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Trevliga personer, håller tiderna, städar fint Läs mer
  • Marie louise R
    Marie louise R skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Ren& Fino som leverantör.
    Sköter sitt uppdrag utmärkt

Uppskattar att vi har samma utförare, av tjänsten hos oss

Avonova Hälsa Läs mer
  • Ewa Ö
    Ewa Ö skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Städning och tvätt funkar bra. Lätta att nå Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket nöjda med både bemötandet och städningen. Läs mer
  • Johan Lindqvist L
    Johan Lindqvist L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jätteproffsiga, duktiga och kundfokuserade. Alla oberoende roll har varit detta. Både kontoret, arbetsledning samt på plats i hemmet. Läs mer
    2018-03-07 Göran S svarar Johan Lindqvist L
    Tack Johan! Det du nämner är helt i linje med hur vi vill att vår verksamhet skall fungera och uppfattas av våra kunder!
    Bästa hälsningar från Ren & Fino Stockholm
  • Theresa och Christer H
    Theresa och Christer H skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Alltid snabba svar. Fint städat. Trevligt bemötande både av städpersonal och administration. Läs mer
    2018-03-07 Göran S svarar Theresa och Christer H
    Tack Theresa och Christer! Ni har varit med oss under väldigt många år och det uppskattar vi! Ert fina omdöme gör oss alla glada och inspirerade! Hälsningar från teamet på Ren & Fino Stockholm.
  • Raber A
    Raber A skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Bra bemötande, lösningsorienterade och upplever att dem gör det där lilla extra. Läs mer
  • Yann R
    Yann R skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Ett stort tack till er på Ren & Fino för ett utmärkt jobb och ett trevligt bemötande! Rekommenderas till dig som behöver hjälp med flyttstädning. Läs mer
    2018-03-07 Göran S svarar Yann R
    Tack för ditt fina omdöme! Vi finns här om flytten närmar sig och en noggrann flyttstädning behövs. Vi kan även forsla bort mindre bohag om så önskas! Hälsningar från Ren & Fino Stockholm
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med Ren & Finos tjänster och leverens. Vi har fått hjälp med städning varannan vecka och rengöring av fönster. Jag har varit en kund i många år och upplever hög leverens. jag uppskattar att när det blir förändring så återkopplar arbetsledaren direkt via sms och behöver vi ändra något så är ni snabba på att anpassa och göra det bästa för oss som kund. Jag är också glad för att ni ombesörjer städprodukter så att det finns och blir rätt.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Ren & Fino.
    Allt gott! Med vänlig hälsning Victoria Nordansjö Läs mer
    2018-03-07 Göran S svarar Victoria N
    Hej Victoria! Vi vill finnas till hands när så behövs och gör alltid vårt bästa för att "täcka upp" när det blir förändringar i vardagspusslet!
    Bästa hälsningar teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Victor S
    Victor S skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Alltid lika trevligt bemötande från Ana på kontoret, har haft hemstädning från Ren&Fino i säkert tre år nu. Dyker det upp några frågetecken så är hon alltid snabb på återkoppling och ev. åtgärd. Rekommenderas. Läs mer
  • Ricardo LIace L
    Ricardo LIace L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Since we started collaborating together
    I have received an excellent service
    Thus I strongly recommend Ren & Fino as the partner to go for cleaning home services Läs mer
    2018-03-07 Göran S svarar Ricardo LIace L
    Hi Ricardo! Thanks for your positiv feedback and recommendation!
    Best regards teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Susan Ö
    Susan Ö skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Haft anlitat Ren & Fino i 7 år och alltid varit supernöjda. Vår senaste städerska som bi haft senaste 5 åren är fantastisk! Alltid bra kommunikation med Ana på Ren & Fino om något extra behövs eller ställa in städning. Läs mer
  • Vibeke R
    Vibeke R skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Pålitliga och professionella. Har bara positiv feedback att ge. Läs mer
  • Yvonne U
    Yvonne U skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Har hjälpt till med flyttstädningar i många år och dom är alltid bra genomförda till kundernas belåtenhet. Läs mer
    2018-03-04 Göran S svarar Yvonne U
    Hej Yvonne! Vi uppskattar verkligen vårt fleråriga samarbete med dig och dina kunder! Det är alltid väldigt smidigt, enkelt och roligt att få utföra uppdragen och kunna uppfylla det förtroende du ger oss gång på gång! Bästa hälsningar från Papito, Jolanta, Ana och Göran.
  • Pia R
    Pia R skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Städhjälp varje annan vecks. Väldig bra städning men personlig kontakt med personalen i Reno och Fino. Extra hjälp med storstädning och fönsterputs med bra priset. Professionella. Läs mer
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mkt bra servicekänsla och kundbemötande. Läs mer
    2018-03-03 Göran S svarar Mattias T
    Tack Mattias! Genom god service i alla lägen och alert och skarp kommunikation så vill vi hjälpa alla våra kunder till en lite lättare vardag! Hälsningar från Teamet på Ren & Fino Stockholm
  • Magdalena Björke B
    Magdalena Björke B skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mkt nöjd med Sandra som städar hos oss varannan vecka. Fakturorna var kaos ett tag, men bättre nu. Läs mer
    2018-03-01 Göran S svarar Magdalena Björke B
    Tack Magdalena! Vi hälsar Sandra och berätta om din fina feedback gällande städningen! Vi försöker ständigt utveckla våra städtjänster och servicen till våra kunder och det gläder oss att höra att faktureringen nu rullar på som den ska!
    Hälsningar från teamet på Ren & Fino Stockholm.
  • Lars Wilhelm Svennerheim S
    Lars Wilhelm Svennerheim S skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket nöjd. Nogranhet, puktlighet och pålitlighet. Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Lars Wilhelm Svennerheim S
    Tack Lars! Vi delar med oss av ditt fina omdöme till städerskan Guadalupe så blir hon jätteglad!
  • Flavio L
    Flavio L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag har fått hjälp från Ren o Fino med städning hemma i över tio år och är nöjd med genomförande, kommunikationen och flexibiliteten. Tack RoF! Läs mer
    2018-02-26 Göran S svarar Flavio L
    Tack Flavio! Vi hälsar er städerska Jenny så blir hon glad!
    Teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Anna Pär Ola L
    Anna Pär Ola L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Städning av lägenhet 1 gång/månad. Bra bemötande redan från början. Återkommer snabbt vid frågor. Vid ett tillfälle då vi trodde vi fått en permanent fläck på soffbordet (vilket det senare visade inte vara) agerade Ren & Fino professionellt och ville ta ansvar att lösa problemet. Föredömligt kundbemötande! Läs mer
    2018-02-26 Göran S svarar Anna Pär Ola L
    Tack för fint omdöme! Vårt mål är att ha en ständigt hög kvalitét på vår städtjänster som i sin tur skapar långvariga samarbeten med ömsesidig respekt för varandra. Då brukar det bli som bäst!
    Hälsningar från RF
  • Pär B
    Pär B skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket nöjd med dem som företag. God service och snabba på svar. Läs mer
    2018-02-26 Göran S svarar Pär B
    Tack för ditt fina omdöme! Det tar vi med oss i vårt framtida arbete för att ständigt bli bättre som företag och i alla de olika moment som krävs för att upprätthålla en hög genomgående standard år ut och år in!
    Hälsningar Teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Leif Lundberg L
    Leif Lundberg L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Bemötandet från Ren & Fino har alltid varit bra, liksom städningen.
    Leif Lundberg Läs mer
    2018-02-26 Göran S svarar Leif Lundberg L
    Hej Leif! Vi älskar städning och den service som innefattas av våra olika städtjänster!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket nöjd med städningen. Noggranna o punktlig. Läs mer
    2018-02-26 Göran S svarar Kristina L
    Tack Kristina! Dina ord värmer, vi fortsätter i samma stil framöver!
  • Maria N
    Maria N skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag köper städtjänster varannan vecka och jag är mycket nöjd med både bemötandet och städningen. Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Maria N
    Tack Maria! Dina fina ord värmer i vinterkylan!
  • Lina D
    Lina D skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Veckostädning
    Fönsterputs
    Storstädning

Ren & Fino är flexibla med ombokning och städningen är alltid i toppkvalitet.
    Har ngt gått sönder vilket bara hänt 2 ggr har de ersatt oss. Läs mer
    2018-02-25 Göran S svarar Lina D
    Hej Lina! Tack för ditt fina omdömet! Om det mot förmodan skulle uppstå en skada så är detta en prioritet för oss. Vi tar alltid kontakt så fort vi bara kan och föreslår inspektion och åtgärd på plats. Om det är aktuellt med att ersätta eller reparera eventuellt skadat gods så gör vi även det på snabbast möjliga sätt. Tillsammans och genom god kommunikation löser vi allt!
    Bästa hälsningar teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Anders E
    Anders E skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Trevligt bemötande och service minded, lyssnar på våra behov. God kommunikation inför semestrar och om vår städerska är bortrest/sjuk och det kommer en ersättare.

Ibland kan det vara lite slarvigt städat där man kan se att hon skarvat lite. Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Anders E
    Hej Anders! Tack för ditt fina omdöme och feedback! Hör gärna av dig via mail eller telefon så vi får veta lite mer i detalj om städkvalitéten och hur vi kan förbättra den ytterligare! Hälsningar Teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Karl Henrik R
    Karl Henrik R skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag har hjälp av Ren & Fino med städning av vårt hem varannan vecka. Bemötandet från företaget har varit genuint proffsigt, dvs. vänligt och hjälpsamt vid förfrågningar och liknande, smidig administration, samt med hög kvalitet på städningen. Jag kan varmt rekommendera Ren & Fino. Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Karl Henrik R
    Hej Karl Henrik! Tack för ditt fina omdöme, det inspirerar oss! Vi försöker alltid vara en "hjälpande hand" där så behövs och genom god kommunikation brukar allt lösa sig till det bäst!
    Hälsningar från teamet på Ren & Fino Stockholm
  • Suus H
    Suus H skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket bra, båda städningen och bemötandet. Rekommenderar varmt Läs mer
    2018-02-22 Göran S svarar Suus H
    Tack för det fina omdömet, det inspirerar och gör oss glada!
  • Karen K
    Karen K skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Städtjänster. Mycket bra bemötande. Pålitliga. Läs mer
    2018-02-22 Göran S svarar Karen K
    Hej Karen! Dina fina ord värmer i vinterkylan! Vårt system med en ansvarig arbetsledare som utför återkommande kvalitetskontroller har slagit väl ut! Bästa hälsningar från Ren & Fino.
  • Gabrielle I
    Gabrielle I skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Vi har hemstädning.
    Bemötandet har varit bra och vi är nöjda med städningen i stort. Ett problem är dock att vår städerska inte förstår svenska särskilt väl.
    Det ställer ibland till problem när vi ska kommunicera vilket vi nästan alltid gör via Googles översättningstjänst. Det fungerar sisådär.
    Tycker företaget skulle kunna bidra med någon kurs av yrkessvenska för sina anställda, det skulle underlätta för personalen och ge kunderna en bättre service.
    Vad vi vet skulle städmaterial bekostas av Reno och fino. Vi har inte fått påfyllning vilket vi efterfrågar. Nya rengöringsmedel och trasor, det har vi betalat själva. Läs mer
    2018-02-21 Göran S svarar Gabrielle I
    Hej Gabrielle! Tusen tack för dina fina ord om vår tjänst. Vi uppskattar jättemycket ditt förslag om att våra anställda ska lära sig svenska. I dagsläget har vi ett system där du som kund har en ansvarig arbetsledare som kan flytande svenska och som alltid finns till hands för dig och vid behov kan översätta. Det finns även en svensktalande övergripande ansvarig kontaktperson som alltid kan hjälpa dig på telefon eller via e-mail Vi är här för dig. Din ansvarige arbetsledare Carlos kommer att ringa dig för att går igenom hur ska vi förbättra tjänsten till dig.
  • Gertrud & Kurt Ö
    Gertrud & Kurt Ö skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Trevligt bemötande.
    Vi använder dom för städning som är mycket noggrant . Läs mer
    2018-02-20 Göran S svarar Gertrud & Kurt Ö
    Tack för ert förtroende genom åren. Vi ser fram mot många fler år!
    Bästa hälsningar Ren & Fino
  • Anna R
    Anna R skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Trevliga personer som hjälper till och ger väldigt bra och flexibel städservice. Läs mer
    2018-02-22 Göran S svarar Anna R
    Tack Anna! Ser till att förmedla ditt fina omdöme till personalen ute på fältet!
    Hälsningar teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Fam H
    Fam H skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Alltid bästa service med ett leende. Läs mer
    2018-02-20 Göran S svarar Fam H
    Vi har suverän städpersonal som älskar städning så ett leende faller lätt på plats!
  • Monica H
    Monica H skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket trevligt företag som sköter vår hemstädning. Nöjd. Läs mer
    2018-02-22 Göran S svarar Monica H
    Tack Monica! Dina fina ord tar vi som en inteckning på att vi har lyckats förmedla vårt helhetskoncept till ALL vår personal!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Ren och Fino har tagit hand om städningen hemma hos oss i nästan 10 år! Vi uppskattar bemötandet och pålitligheten. Vi rekommenderar varmt Ren och Fino. Läs mer
    2018-02-20 Göran S svarar Joakim G
    Hej Joakim! Det är ett rent nöje att få städa och göra fint hos er! Dessutom, tack för den smidiga planeringen av fönsterputsningar på vårkanten hos er och era kära grannar!
  • Johanna och Johan N
    Johanna och Johan N skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Efter att ha provat 10 talet städbolag i Stockholm så hittade vi äntligen Renofino! Och vi har aldrig velat byta till något annat efter det. Ana och hennes gäng gör ett superbt arbeta och lyhördheten är helt fantastisk!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-26 Ren & Fino svarar Johanna och Johan N
    Hej Johan och Johanna,
    Vad glad jag blir att höra så fina ord. Jag kommer att berätta för Lilja Maria att hennes jobb är uppskattat .Hon jobbar hårt för att ha sina kunder nöjda och kom ihåg att vi är här för er !

Hälsningar Ana
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Allt har varit bra och jag är mycket nöjd! Läs mer
    2018-02-19 Göran S svarar Johanna J
    Hej Johanna! Det gläder oss att du är nöjd, då har vi uppnått vårt mål!
  • Joel L
    Joel L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag har haft regelbunden städning från Ren & Fino i min tvåa under ett par års tid och är väldigt nöjd. Jag har prövat andra företag tidigare som inte hållit i närheten av samma standard och har aldrig funderat på att byta efter att jag först prövade Ren & Fino. Städningen är noggrann vare sig det gäller golv, ytor, badrum eller detaljer så som att sortera lösa saker som ligger framme. Jag gillar också möjligheten att köpa till extratjänster som avhämtning av glas, strykning av skjortor osv. Jag har alltid kunnat lita på att städningen sköts utmärkt, att bemötandet är trevligt och servicen smidig. Mycket bra och prisvärd hushållsservice som jag rekommenderar till alla som funderar på att skaffa hemstädning! Läs mer
    2018-02-19 Ren & Fino svarar Joel L
    Hej Joel,
    Tack för det fina omdöme. Vi är här för er. Sandra kommer att bli glad när jag berättar dina fina ord!
  • Anita A
    Anita A skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Vi köper hemstädning varannan vecka inkl storstäd 1 g/år. Kompletterar med fönsterputs 2 ggr/år. Vi är väldigt nöjda. De är alltid väldigt lyhörda för våra önskemål och man blir alltid positivt bemött.
    Det har till och från varit lite strul med administrationen framför allt rörande fakturor. Men nu verkar rutinen med e-faktura sitta.
    Känner att man alltid kan lita på dem. Läs mer
    2018-02-19 Göran S svarar Anita A
    Hej Anita! Tack för ditt fina omdöme och feedbacken gällande e-faktura. Det tar en stund innan en ny rutin sitter på plats men nu rullar det på! Bästa hälsningar från Ren & Fino.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag rekommenderar varmt Ren & Fino. Mycket seriös städfirma med absolut högsta kvalité på tjänsten. Både i utförande och i kontakten med bolaget. Ren & Fino använder jag både privat och yrkesmässigt. Jag rekommenderar Ren & Fino till alla mina kunder då jag vet att de med säkerhet att den förstklassiga hjälp med städning som de önskar. Tidigare har jag haft kontakt med andra städbolag och ingen är ens i närheten. Läs mer
    2018-02-19 Göran S svarar Jonas S
    Hej Jonas! Genom dina fina ord blir vi ännu mer inspirerade att städa fint, ge högklassig service och utvecklas som företag! Tack!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Jag har Renofino både på hotellet & hemstädning och har enbart gott att säga om dom.
    Ordning & reda , noggrannhet , proffsiga...listan kan göras lång. Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Henrik W
    Hej Henrik! Tack för de värmande orden! Vi ser det som en intressant utmaning att både ha fått förtroende att städa ert fina hotell men även utföra hemstädningen! Full pott ger oss ny inspiration och kännedom om att vi är på rätt väg!
  • Susanne och Erik Liljeblad L
    Susanne och Erik Liljeblad L skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Ren & Fino har levererat bra städning av trevlig och professionell personal under alla år vi använt deras tjänster. Flexibla och lösningsinriktade i alla lägen. Toppbetyg på alla punkter! Läs mer
    2018-02-19 Göran S svarar Susanne och Erik Liljeblad L
    Tack för det fina omdömet! Vi blir väldigt glada då just flexibilitet är ett viktigt honnörsord för oss i vårt dagliga arbete!
    Teamet på Ren & Fino Stockholm
  • Helena E
    Helena E skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Allt flyter på utan strul. Och om det mot förmodan skulle hända något så löses det snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Helena E
    Hej Helen! Som vi brukar säga, det är först om något mot förmodan skulle hända som ett företag bevisar sin rätta inställning och vilja till problemlösning för kundens bästa.
    Bästa hälsningar Teamet från Ren & Fino Stockholm
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Mycket nöjd med Ren&Fino:s arbete och tillgänglighet vid frågor. Flexibla vid byte av dag de gånger detta behövts. Ärlig personal. Bra städledare vid kontakt. Läs mer
    2018-02-19 Göran S svarar Ulla S
    Tack Ulla! Ja livet är ombytligt så vi försöker anpassa vår service efter vad som händer i vardagen!
    Bästa hälsningar från Ren & Fino
  • Jon P
    Jon P skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Oroligt bra, lätt att kommunicera med, alltid trevliga och väldigt serviceinriktade! Läs mer
    2018-02-27 Göran S svarar Jon P
    Stort tack Jon för ditt fina omdöme! Vår inställning att varje dag är en ny möjlighet att städa och göra fint hos våra kunder har givit resultat! Hälsningar från Ren & Fino Stockholm
  • Jens A
    Jens A skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Städning varannan vecka. Väldigt nöjd. Några plus är:
    - Enkel kommunikation via e-mail
    - Enkelt att avboka/boka om
    - Alltid trevlig kommunikation
    - Alltid varit bra städning
    - och till slut stöd för automatisk betalning Läs mer
    2018-02-19 Göran S svarar Jens A
    Tack Jens! Det värmer att höra att allt som vi tycker är viktigt i kontakten med våra kunder och vid utförandet av våra tjänster nämner du i ditt omdöme! Teamet på Ren & Fino Stockholm

Kaggeholmsvägen 13, 122 60 Enskede