Alla kategorier Sanering Stockholms län Järfälla Rena Avlopp i Sverige AB

Rena Avlopp i Sverige AB

Bruttovägen 10, 175 43 Järfälla — Visa karta

Rena Avlopp hjälper dig med följande: stamrensning, slamsugning av avlopp, högtrycksspolning samt problem vid avloppsstoppoch översvämning. Ni hittar oss i Spånga och är verksamma i hela Stockholm.

Läs vad 2 kunder tycker om Rena Avlopp i Sverige AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om Rena Avlopp i Sverige AB
    Rena avlopp spolade alla lägenheter medans jag har utomlands i 2 månader med familjen. När jag kommer hem är det stopp. Ringer då rena avlopp som säger att det är långsökt att deras spolning orsakat detta. Dom frågar hur länge jag vart utomlands 2 månader säger jag varpå dom säger att det kan torka, men jag förklarar då att jag vart borta varje år flera månader och det är endast nu detta hänt i samband med deras spolning. Om det nu kan torka om man är borta varför fick jag ej stopp året innan då vi var borta 3 månander?

Så vem är långsökt?
    1 har vart borta ett flertal gånger 2 månader eller mer och aldrig fått stopp.

2 jag söker på nätet där en som jobbar med det som rekommenderar att köra högtryckstvätten(men akta er om ni bor i hyresrätt då det kan komma ner skit till grannen)

3 jag lånar en vajer av en god vän och rengör köksavloppet hittar hårbollar som uppenbarligen kommer från något badrum(vårat badrum och kök går troligtvis ut i samma stam) men när vi hade stopp i båda badrummen pga dotterns lek så påverkade det ej köket så håret måste ha kommit från grannen. Jag lovar jag borstar ej håret i köket , vem gör det? Antagligen ingen.

4 berättar hela historian för min mor som jobbar på svebo, hon frågar kunnig personal där som har hand om avlopp, som säger att Rena avlopp är största sannolikheten till både stopp och hår i köksröret.

Rena avlopp vill alltså inte göra backjobb när dom är ansvariga. Ingen seriös firma enligt mig när dom inte tar sitt ansvar. Dessutom största lögnen om långsökt att det var dom fast det hände i samband med att dom var där+ hår i köksrören= uppenbart.

Jag antar att dom kommer snabbt när dom ska få pengar men räkna inte med mer än så. Ni anlitar dom på egen risk.
  • Stefan
    Stefan skrev om Rena Avlopp i Sverige AB
    Hade stopp i avloppet och de kunde komma inom ett dygn. Gav mig pris per telefon och höll vad dem lovade. Bra och solid företag!

Bruttovägen 10, 175 43 Järfälla