Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Täby Rena Hem AB
Rekommenderat företag 2016 - Rena Hem AB

Rena Hem AB

Catalinatorget 9, 183 68 Täby — Visa karta

Vi hjälper dig med hemstädningen! Du väljer själv om du vill få städat en veckovis, varannan vecka eller kanske en gång i månaden. För att göra det så enkelt och flexibelt som möjligt för dig erbjuder vi städhjälp alla veckodagar.

För att du ska känna dig trygg och bekväm ser vi till att det alltid är samma person som kommer hem till dig och städar. Är denne sjuk eller har fått förhinder får du veta och fatta ett beslut - det är ditt hem och där bestämmer du!

Vi har ansvarsförsäkring, kollektivavtal för våra anställda, kontrollerar varje ny anställd genom belastningsregistret och erbjuder Nöjd-kund garanti på allt vårt arbete. Vi vill att du ska känna dig trygg med din städhjälp och veta vad du får när du anlitar oss.

Behöver du lite extra städhjälp vid ett specifikt tillfälle? Även flytt-, visnings- och storstädning samt fönsterputs är tjänster vi på Rena Hem kan erbjuda.

Kontakta oss och berätta hur vi kan hjälpa just dig till en enklare vardag!

Läs vad 29 kunder tycker om Rena Hem AB

• Michael L
    Michael L skrev om Rena Hem AB
    Vi är nöjda trots en mindre miss med nycklarna.
    Själva städarbetet sköttet prickfritt.
  • Ace N
    Ace N skrev om Rena Hem AB
    Bemötandet från allra första dagen vänligt o bra.Medarbetarna har överlag varit vänliga,trevliga o effektiva.Vänligt bemötande trots ibl. Rel. stora språksvårigheter
    Eventuella brister i utförandet av uppdraget har snabbt rättats till o det har ej varit svårigheteratt kommunicera med ansvariga på företaget.
    Sammanfattningsvis så har våra förväntningar uppfyllts samt nu dessutom förefaller det som att kontinuiteten av samma medarbetare har ordnat sig. Ger trygghet!
  • Else E
    Else E skrev om Rena Hem AB
    Bra städresultart (utom vid ett tillfälle), trevlig personal och bra kontakt med företaget.
    Extra eloge för gåvan till Barnvancerfonden❤️
  • Johanna
    Johanna skrev om Rena Hem AB
    Väldigt nöjd, de är serviceinriktade och vill hjälpa till. Tjänsterna håller hög kvalitet också. Både fönsterputs och städ, men dem missade emellertid ett litet fönster. Vilket jag själv märkte först efteråt.
  • Christina
    Christina skrev om Rena Hem AB
    Flyttstädningen var utmärkt! Personalen var jätte trevliga men dem kom några minuter försent pga jag var stressad och behövde gå. Men lägenheten blinkade!
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Rena Hem AB
    Flyttstädningen sköttes utmärkt. Tack för ett bra jobb!
  • Emma
    Emma skrev om Rena Hem AB
    Mycket snabba att svara på mail. Flexibla och trevlig personal. Vi var mycket nöjda med arbetet som utfördes!
  • Freja B
    Freja B skrev om Rena Hem AB
    Varning! Jag beställde en Storstädning från rena hem Stockholm AB med adressen webbadressen renahemstockholm.se och adress catalinavägen. Det var det värsta jag någonsin varit med om. Bla var alla dörrkarmar dammiga, man hade inte dammsugit under sängen, inte torkat av spisen eller kakelplattorna, inte torkat av utsidan på ugn, fläkt osv osv. Vi fick en omstäd men fortfarande var resultatet inte alls bra och flera av missarna (som vi så snällt tagit bilder på) var fortfarande inte åtgärdade. Jag ville då ha någon typ av rabatt men har skickat två mail och inte fått svar på snart en vecka. Dessutom har personalen varit otrevlig och inte visat någon förståelse. Detta är nog det sämsta köp jag någonsin gjort, 1500 kr i soptunnan. Känner mig verkligen lurad. Jag förstår inte varför detta företag fått så bra betyg. Det finns två företag med nästan samma namn, båda i täby, kanske använder de detta som någon typ av ursäkt för att kunna ta bort dåliga reviews och säga att "det där gäller andra företaget"? Välj något annat städbolag!!
  • Monica P
    Monica P skrev om Rena Hem AB
    Skinande rent och fint överallt!
  • Michael J
    Michael J skrev om Rena Hem AB
    Mycket bra bemötande. Mycket smidigt och flexibelt avseende bokning av tidpunkt för utförande och överlämning av nycklar mm.
    Väldigt nöjd med utförandet av tjänsten.
  • Anna
    Anna skrev om Rena Hem AB
    Flyttstädning
    Jag har blivit mycket väl bemött från första början. Mycket snabb och smidig kommunikation inför bokningen.
    Flyttstädningen genomfördes både snabbt och med ett otroligt bra resultat. Dessutom väldigt prisvärt.
    Har inget att klaga på alls. Rekommenderas! :)
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Rena Hem AB
    Rena Hem AB levererar en städhjälp med stor flexibilitet. Vi har vid ett flertal ggr(med kort varsel)frågat dem angående att byta tid, byta tider samt lägga om alt byta någon städerska & det har aldrig varit några problem!
    Nu för tillfället har vi Sonnia som jag starkt kan rekommendera! Snabb, effektiv & noggrann.

Vi kommer att fortsätta med Rena Hem pga bra pris, flexibla & bra resultat! Vad mer kan man kräva?
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Rena Hem AB
    Lite rörigt kring starttid, men mycket bra resultat.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Rena Hem AB
    Vi anlitade Rena Hem för flyttstädning och är mycket nöjda med resultatet. De var lätta att ha kontakt med och utförde ett bra jobb. Vi skulle gärna använda oss av dem igen!
  • Adam S
    Adam S skrev om Rena Hem AB
    Trevlig personal. Snabb service. Och framför allt, bra städning. 5 av 5 möjliga.
  • Eva S
    Eva S skrev om Rena Hem AB
    Mycket väl bemött av Rena Hem.
    Vi har fått hjälp med visningsstäd och städningen var noggrann. Utmärkt städresultat, trevligt bemötande, bra kommunikation med arbetsledare.
    Rekommenderas!
  • Shavin S
    Shavin S skrev om Rena Hem AB
    Anlitade Rena Hem AB inför flytten. Jag vart jättenöjd med städningen och rekommenderar de starkt. Nu har även min mamma anlitat de för hemstädning.
    Husse S, Rena H gillar detta
  • Philip S
    Philip S skrev om Rena Hem AB
    Beställde en storstädning inför visning av min lägenhet och blev positivt överraskad hur fint det kunde bli. Städningen blev betydligt bättre än vad min föregående städfirma gjorde vid inflytt. Jag kan varmt rekommendera Rena Hem till vänner och familj! Inget tvivel om vilken städfirma som kommer sköta mina städningar i framtiden, jag är mer än nöjd.

Tack! :-)

Mvh,

Philip
  • Heza S
    Heza S skrev om Rena Hem AB
    Städning i hemmet var alldeles utmärkt. Städningen gjordes väldigt nogrant. Personalen kom i tid och var väldigt trevliga.
    Rekommenderas starkt!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Rena Hem AB
    Mycket positiv! Jag fick snabbt svar per telefon och en offert omgående. Personer kom i tid till avtalad städtid och var trevliga samt höll kontakten med mig då jag inte var i lägenheten under städning. Arbete väl genomfört.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Rena Hem AB
    Fick vänligt bemötande på telefon när jag bokade fönsterputs.
    Dom två personer som kom hit och tvättade mina fönstermarkiser mycket trevliga och väldigt noggranna. Så på det hela taget är jag mycket nöjd.
  • Alex C
    Alex C skrev om Rena Hem AB
    Bra kvalitet på jobbet, trevliga och kunniga personal som kan sitt jobb
  • John
    John skrev om Rena Hem AB
    RenaHem städade min lägenhet efter renovering. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande och en leverans som överträffade alla förväntningar.
    Rekommenderas!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Rena Hem AB
    Vi har använt RenaHem s tjänster i ca 5 månader och är supernöjda. Vi blev rekommenderade av vår granne att testa RenaHem. Toppenbra städat, trevligt bemötande och allt känns som det ska. Sveta som städar hos oss är noggrann, trevlig och gör alltid det lilla extra. Rekommenderas varmt!
  • Markus
    Markus skrev om Rena Hem AB
    Städning i hemmet - Alldeles utmärkt, kom i tid, mycket vänlig, mycket noggrant, jag var jättenöjd!
  • Axel H
    Axel H skrev om Rena Hem AB
    Flyttstädning
    Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen. Rekommenderas varmt!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Rena Hem AB
    Vi är jättenöjda med Rena Hem. Mycket duktig personal, noggranna och gör alltid det lilla extra. Olga som städar hos oss är super. Noggrann och väldigt trevlig. Rekommenderas varmt!
  • Emma H
    Emma H skrev om Rena Hem AB
    Vi anlitade RenaHem Stockholm till flyttstädning av radhus och är mycket nöjda! Kan verkligen rekommendera dem. Städpersonalen gav ett proffsigt intryck och städningen blev mycket bra!
  • Anders S
    Anders S skrev om Rena Hem AB
    Vi testade många städfirmor innan vi fann Rent Hemma som vi nu haft i över två år, både i lgh och senare i hus. Deras städerska Nelly är fantastisk och gör det där lilla extra som man själv glömt säga till om. Företaget är oerhört flexibelt och väldigt måna om att snabbt tillgodose våra behov och önskningar. Allra varmaste rekommendationer till alla att kontakta Rent Hemma för att få städhjälp!

Catalinatorget 9, 183 68 Täby