Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Täby Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB

Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB

Polygonvägen 1, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till oss på Rena Hem Förvaltning. Vår filosofi bygger på att alla hem ser olika ut. Därför ser vi till att anpassa behoven efter just ditt hem med många olika möjligheter inom städservice.
Vi på Rena Hem Förvaltning tillhandahåller hushållsnära tjänster och har ett brett urval av hög kvalitet. Några av dessa är byggstädning, flyttservice, kontorsstädning, storstädning, trappstädning, fönsterputs och mycket mer.

Genom att anlita oss kan du vara trygg - Vi har säkerhetsrutiner och kvalitetsgarantier och vi värdesätter en nära kontakt med kunden. Vi erbjuder abonnemangsstädning i form av 1 gång i veckan, varannan vecka eller en gång i månaden.

Du är välkommen att boka ett kostnadsfritt hembesök här. Vi kontaktar dig för en gratis provstädning inom 24 timmar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB

• Charlotta R
    Charlotta R skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städtjänst. Mycket trevlig personal på "kontoret" och mycket duktiga städproffs. Läs mer
  • Maria I
    Maria I skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Jag har anlitat Rena Hem för veckstädning och fönsterputs i många år och upplever kvaliteten på det utförda arbetet och servicenivån hos arbetsledningen som mycket hög. Läs mer
  • Annika R
    Annika R skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning i hemmet varannan vecka. Läs mer
  • Anne W
    Anne W skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    När vi började med er så gick ni igenom vad som ingick i städningen. Detta kändes mycket bra och motsvarade de önskemål vi har.
    Detta har under åren ändrats och tyvärr görs visa moment inte längre som var praxis från början.
    Då och då sägs det att huset är stort, men huset har inte vuxit med tiden, tvärtom är vi färre som bor hemma.
    Det känns att helt enkelt standarden på städningen har sänkts och jag/vi orkan inte gnälla. Läs mer
    2018-07-19 Rena Hem svarar Anne W
    Hej Anne,
    Tack för din feedback.

Vi ser till att någon arbetsledare från oss kommer ut på plats hos er och går igenom städrutinerna.
    Ta gärna fram en lista på de punkter ni önskar vi ska se över så vi har något konkret att se över.

Hoppas vi kan lösa detta!
  • Teddy F
    Teddy F skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Mycket bra medarbetare både som städar och de som sköter ledning och administration. Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Ordning och reda är det man tänker på! Läs mer
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Hemstädning

Extra piffigt och rent!
    Jag gillar att de även städar undan om lite disk står framme och att de puffar kuddar och byter lakan om man vill det.

Ibland kan det bli något mer rent runt brunnen i badrumshandfatet. Annars är vi jättenöjda! Läs mer
    2018-07-19 Rena Hem svarar Amanda R
    Hej Amanda,
    Tack för din feedback, vi ska ta det med våra medarbetare.
  • Helene P
    Helene P skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Pålitliga och noggranna!! Nijole är fantastisk! Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi har använt Rena Hem några år nu och är jättenöjda! De är trevliga och serviceminded.
    Vi har även fått fönstren putsade som också blev toppen bra.
    Vill inte byta städfirma!!! Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning av villa varannan vecka.

Trevligt bemötande på ”kontoret”. Alltid samma personal som städar.
    Trevlig och personlig och lokal städpersonal.

Känns som det börjar bli lite slentrianmässigt ok städat. Så gäller att hålla nivån uppe. Läs mer
  • Marie O
    Marie O skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Veckostädning, och trädgårdshjälp.

Rena Hem är jättebra, flexibla . Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi har sedan många år mycket bra erfarenheter av Rena hem AB.
    De är alltid:
    Tillgängliga.
    Flexibla.
    Trevliga. Läs mer
  • Louise Ö
    Louise Ö skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Jag tycker att det alltid har varit ett mycket trevligt bemötande och att ni har mycket duktig personal. Uppskattar att det aldrig är några problem om man behöver ändra tid eller liknande. Läs mer
  • Peter D
    Peter D skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städtjänster. Lyhörda o lätta att samarbeta med. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Alltid nöjd med städningen! Känns härligt att komma hem till ett nystädat hem! Läs mer
  • Jens F
    Jens F skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Rena Hem tillhandahåller städtjänster. Otroligt proffsiga och flexibla och genomför sitt arbete utmärkt. Vi har anlitat Rena Hem i snart 5 år och vi är otroligt nöjda med det arbete de genomfört. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Gisela P
    Gisela P skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Har regelbunden städning och har även köpt fönsterputs och trädgårdshjälp, supernöjd! Läs mer
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi är otroligt nöjda med Rena Hem.
    Väldigt trevlig ledning och de har alltid lyssnat på oss hur vi vill ha det och ingenting är någonsin ett problem för dom.
    Svarar alltid snabbt på Mail/ telefon.

Vi rekommenderar dom varmt! Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Ni städar hemma hos oss privat. Jätteduktiga tjej som städar hos oss. Uppskattar att det är samma person som kommer.
    Men i också bra på att informera om det är någon förändring.
    Trevlig personal på kontoret också.
    Har rekommenderat er till mitt jobb också där ni ska börja städa snart. Kanonnöjda! Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Överlag bra städtjänst.
    Varierar dock mellan olika medarbetare.
    Övrigt bra service och bemötande. Läs mer
  • Zarah A
    Zarah A skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Jag följde efter den städerska som jag haft genom ett annat företag och utifrån det kom jag i kontakt med Rena Hem som fungerat bra . Läs mer
  • Jon H
    Jon H skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Problemfritt och enkelt blir det fint hemma. Bra framförhållning på ev förändringar och byte av dagar eller tjänster. Rena Hem rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städhjälp varannan vecka.Duktiga trevliga lokalvårdare som är pålitliga,ärliga och punktliga.Vill inte ha några andra.Kontakten med ledningen fungerar friktionsfritt.Rekommenderar dem gärna till andra.Jag är mkt nöjd med mitt val. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Köper städtjänster var 14:e dag. Mycket bra, vänligt och proffsigt bemötande från företagets ledning, representanter och kontor. Återkommer alltid extremt snabbt och är mycket tillmötesgående vid frågor eller ändringar. Där är det toppbetyg!

Kvaliteten på städningen varierar väldigt mycket och känns ibland lite slarvig och inte helt omsorgsfull. Jag har försökt lägga lappar (på engelska) när det är något speciellt som jag vill/inte vill att de ska göra, men det fungerar inte. Läs mer
    2018-07-04 Rena Hem svarar Eva N
    Hej Eva,

Tack för din feedback!

Jag förstår, för att säkerställa att det du önskar kommer fram är du alltid välkommen kontakta kontoret så kan vi hjälpa att förmedla vidare till våra medarbetare :)
  • Jenny Z
    Jenny Z skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi köpte fönsterputs från Rena Hem och är väldigt nöjda!! Snabba, vänliga och tog sig an våra fönster som är svåra att nå på ett strålande sätt! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Christer F
    Christer F skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Alltid rent och fint när man kommer hem till nystädat. Läs mer
  • Ann-Sofie F
    Ann-Sofie F skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Har använt Rena Hem i över 10 år. Städning 1gång/vecka. Är jättenöjd med tjejen som arbetar hos oss. Vet dock att hon inte alltid blir behandlad på rätt sätt av ledningen vilket gör mig upprörd. Som sagt tjejen som arbetar hos oss är super. Ibland är det vikarie och då ser jag att de inte riktigt vet hur man städar. Börjar dammsuga innan de dammat. Använder dammsugaren för att damma av ytor som bord mm. De borde utbilda all personal ordentligt med hjälp av experter i området. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Hemstädning och fönsterputs
    Lätta att få kontakt med, flexibla och tillmötesgående.
    Inte alltid lika hög standard på städning beroende på städerska Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Kontinuerlig städning som funkar superbra! Flexibla om man behöver boka om! Läs mer
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Har städning varannan vecka. Är jätte nöjd med städerskan och får alltid information i tid om ev. semester. Läs mer
  • Katinka E
    Katinka E skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städhjälp. Trevliga, svarar snabbt, flexibla! Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Rena Hem gör ett bra jobb och är flexibla gällande t ex ombokning av tid. Vi har städning en gång i veckan. En förbättringspotential är att städerskorna skulle ta egna initiativ, t ex föreslå vad som behöver göras eller utnyttja de sista 15-20 minutrarna till något bra, t ex städa ett par kökslådor eller torka ur kylen. Läs mer
    2018-07-04 Rena Hem svarar Malin W
    Hej Malin,

Tack för din feedback, vi tar med oss det!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Jag är nöjd med service och den städning jag får av Rena hem. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning, fönsterputs. Kanonbemötande och fin städning/fönsterputs. Läs mer
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning varannan vecka o fönsterputs. Alltid väl mött. Håller vad de lovar o svarar alltid när jag kontaktar dem. Supernöjd!! Aldrig några problem. Läs mer
  • Albin
    Albin skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi får lägenheten städad av Rena Hem varannan vecka. De är alltid professionella, flexibla och lyhörda inför våra behov. Och så blir det så fint hemma när de varit här! Läs mer
  • Sophie P
    Sophie P skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi är jättenöjda med städningen. Fantastisk personal! Läs mer
  • Mette B
    Mette B skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Jag har under ett flertal år köpt städhjälp och jag är mycket nöjd. Den nuvarande städhjälpen är bra och jag har en mycket bra dialog med kontoret om vikarier, uppehåll mm. Läs mer
  • Åke S
    Åke S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning.
    Trevliga
    Mina förväntningar har överskuggats av verkligheten.
    PERFEKT städning av underbar kvinna. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi har städning varannan vecka och är mycket nöjda överlag. Om vi skulle önska att något vore annorlunda, så skulle vi vilja att någon del av huset städades mer noggrant varje gång. Efter ett schema, t ex badrum nere, kök, badrum uppe, osv. Läs mer
  • Sabine Ö
    Sabine Ö skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Mycket professionella och noggranna, alltid snabba svar vid frågor och trevlig pålitlig personal.

// Nöjd kund sedan flera år Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Pålitligt och trevligt bemötande från ansvariga på företaget. Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Vi är supernöjda med Rena Hem. Både med själva utförandet och bemötandet och hjälpen av Niklas och Arsen. De är alltid tillgängliga och hittar lösningar. Om det blir ändringar informeras vi i tid. Vi rekommenderar alltid Rena Hem till vänner och grannar som vill ha stöd i hemmet och de som anlitat Rena Hem är också supernöjda. Läs mer
  • Nicholas B
    Nicholas B skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning varannan vecka
    Bra , trevlig personal Läs mer
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Kontinuitet, flexibilitet och lyhördhet för mig som kund Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Jag köper städtjänster och fönsterputs.
    De har ett vänligt bemötande och försöker alltid se till att leverera även om det är något extra man behöver eller behöver byta eller ändra ngt.

De lever upp till mina förväntningar, de gör ett bra jobb! Läs mer
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Städning varje vecka.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Duktiga medarbetare, kontinuitet och tydlighet i kommunikation. Samma medarbetare kommer varje vecka och vår kontaktperson på Rena Hem är nåbar och kommunicerar tydligt.
    Rena Hem utför sina tjänster hos oss på ett förtjänstfullt sätt. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Veckostädning som fungerar utmärkt. Alltid snabbt och proffsigt bemötande vid ev frågor. Läs mer
  • Linnéa K
    Linnéa K skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB
    Hörde talas om Rena Hem via en kollega på jobbet, och har beställt några engångstädningar. Fungerat utmärkt!
    Jag fick dock höra att det finns ett annat bolag med liknande namn även dom i Täby, så var noga med att ni bokar med rätt. Jag fick kontaktperson och nummer av min kollega så jag hamnade rätt :) Läs mer
    2018-07-04 Rena Hem svarar Linnéa K
    Hej Linnéa,

Det stämmer, det finns ett annat städbolag med liknande namn på Catalinavägen i Täby. Detta företag har alltså ingenting med oss att göra!
    Kul att du hamnade rätt :)
  • John H
    John H skrev om Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB