Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Renew Service AB

Renew Service AB, sid 2

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby — Visa karta

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby.

Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på bästa sätt. Vi jobbar med både teknisk och ekonomisk förvaltning och ni väljer själva vilka uppdrag ni behöver hjälp med.

Vi erbjuder även tjänster inom måleri och bygg/renovering för privatpersoner och företag.

Vi erbjuder alltså en unikt anpassad helhetstjänst där allt du behöver göra är att ringa oss, så fixar vi!

Läs vad 141 kunder tycker om Renew Service AB

• Åke E
    Åke E skrev om Renew Service AB
    Fick ett bra bemötande gällande köp av fasadmålning.

Kanonbra resultat, vi är jättenöjda med killarnas insats. Hälsa och tacka för mycket bra arbete! De gjorde det där lilla extra som verkligen uppskattas av en kund!

Bra jobbat! Läs mer
  • Christina D skrev om Renew Service AB
    Vi fick rekommenderat detta företag av vänner. Det var väldigt bra bemötande från offertförfrågan, tidsplan, utförande och återkoppling. Vi valde att måla hus, förråd, garage inkl dörrar och fönster, målning av mur, staket, oljning av altan samt högtryckstvätt av tegelpannor. Offerten var prisvärd. Vi hade en bra dialog under tiden arbetet pågick och de småsaker som vi hade synpunkter på efter arbetet var utfört åtgärdades snabbt. Detta är ett fantastiskt målariföretag som vi kommer att anlita när det är dags att måla invändigt. När det gäller taket skulle vi dock valt ett annat företag som speciellt är proffs på tak. Läs mer
  • Jennie B skrev om Renew Service AB
    Vi är helnöjda. Det såg från början lite oproffsigt med vanliga enkla stegar, men samtidigt förstör man ju då minimalt i trädgården. Huvudsaken att själva målningen blev bra och det blev den. Trevliga och glada målare. Läs mer
  • Patrik H skrev om Renew Service AB
    Målning av fastighet.
    Bra, noggranna och tillmötesgående.
    Hade inga direkta förväntningar då jag inte kände till företaget tidigare. Valda på rekommendation och pris. Läs mer
  • Andreas W skrev om Renew Service AB
    Jag är mycket nöjd med arbetet & kan varmt rekommendera Renen. Läs mer
  • Linda F skrev om Renew Service AB
    Tydligt och offererat bra genomfört arbete. :) Läs mer
  • Jörgen E skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande och vi erhöll snabbt en offert med rimligt pris. Målning av villa (inkl allt trä, fönster och fönsterbläck) samt byte av panelbrädor. Bra dialog under tiden arbetet pågick och de småsaker jag hade synpunkter på efter att jobbet var klart åtgärdades snabbt. Läs mer
  • Per M skrev om Renew Service AB
    Mycket positivt! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Helena T skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew för ommålning av vårt hus i Vallentuna och var nöjda med allt från offertdiskussion, dialog kring tidplan, utförande och återkoppling. Trevliga och noggranna målare som gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Mikael R skrev om Renew Service AB
    Renew skrev en bra och tydlig offert och gjorde sedan ett mycket bra jobb.
    Jag kan verkligen rekommendera dem till mina grannar som redan anlitat dem. Läs mer
  • Joakim L skrev om Renew Service AB
    Väl genomfört arbete från offert till färdigt jobb! Mycket noggrann målning! Läs mer
  • Jerker A skrev om Renew Service AB
    Mycket proffesionellt bemötande. Proffesionellt stöd och flexibelt agerande även vid sent påkomna ändringar i ursprungsbeställningen.
    Mycket noggrann och fackmannamässigt utförd målning.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Renew Service AB
    Kommer att anlita och rekommendera Renew till andra. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Renew Service AB
    Vi fick ett mycket bra bemötande och bra svar på våra frågor. Vi anlitade Renew Services för fasadmålning av villa. Läs mer
  • Jenni W skrev om Renew Service AB
    Målning av hus. Vänligt bemötande, snabba svar på frågor. Läs mer
  • Daniel S skrev om Renew Service AB
    Renew har levererat en smidig och professionell tjänst när de målade vårt hus i sommar. Väl utfört arbete som dessutom genomfördes inom en rimlig tid. Läs mer
  • Mattias S skrev om Renew Service AB
    Renew målade vårt hus. Trevlig och snabb service, lätta att få tag på via mail och telefon. Mycket bra! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Renew Service AB
    Mycket väl utfört arbete med god kvalité. Mycket nöjd. Snabb och bra kommunikation. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Renew Service AB
    Vi är jättenöjda med kundbemötandet, det precisa offerten och genomförandet av arbetet.
    Vädret var inte med på vår sida under veckan som arbetet , målning av radhus, skulle genomföras, men det löste sig bra ändå. Vi rekommenderar gärna Renew Service till vänner och bekanta!
    Fam Jagerwall i Vallentuna. Läs mer
  • Camilla E skrev om Renew Service AB
    Målar utvändig fasad på entreprenad.

Kostnads effektiv tjänst med hög kvalité och bra utfört arbete. Gör även det lilla extra med att montera ned sånt som sitter på fasaden och annars hindrar målning så som lampor, stuprör, hyllor, spaljéer osv. Monterar efter arbete snyggt tillbaka allt. Läs mer
  • Jenny J skrev om Renew Service AB
    Vi är nöjda med kontakten före och efter målningen. Nöjda med resultatet och bra pris. Läs mer
  • Marina J skrev om Renew Service AB
    Fasadmålning. De var duktiga och vi är nöjda. Läs mer
  • Gunnar H skrev om Renew Service AB
    Ett bra bemötande och snabb respons vid frågor. Arbetet genomfördes till vår belåtenhet.
    Ommålning och reperation av hus. Läs mer
  • Per F skrev om Renew Service AB
    Måla hus
    Vi är mycket nöjda med resultatet Läs mer
  • Daniel F skrev om Renew Service AB
    Gjorde ett noggrant och bra jobb men krävdes lite koll i början så att arbetsmetoder var avstämda. Vi är supernöjda med resultatet! Bra pris också är ju en bonus! Läs mer
  • Raoul B skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, med en konstruktiv dialog. Jag fick mycket bra kontakt med företaget både före arbetets början, och under tiden som arbetet pågick.
    Vi målade om vårt hus med hjälp av Renew Service.
    De levererade över förväntan, och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Martin S skrev om Renew Service AB
    Ett bra resultat och snabbt gick det. Dock blev våra fönster väldigt smutsiga.Det borde Renew tvättat efter sig när dem var klara. Läs mer
  • Marin S skrev om Renew Service AB
    Professionellt, fint resultat och utförligt målat huset. Läs mer
  • Jenny H skrev om Renew Service AB
    Vi var väldigt nöjda. Arbetet gick snabbt och vi upplevde att det blev gjort ordentligt. Läs mer
  • Bellis K skrev om Renew Service AB
    Jag är nöjd med det arbetet Renew service utfört hos mig. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Renew Service AB
    Trevligt bemötande av såväl ledning som personal Läs mer
  • Lotta B skrev om Renew Service AB
    Målning av villa.
    högsta betyget 1-10 = 10+
    Utmärkt resultat
    Artiga och trevliga hantverkare
    Snabbt, inget spill eller kladd.
    Rekommenderas varmt !! Läs mer
  • Martin L skrev om Renew Service AB
    Vi har bara haft kontakt via mejl men den kontakten har varit bra och informationen bra.

Arbetet har utförts väl. Läs mer
  • Pär A skrev om Renew Service AB
    Serviceminded i sitt bemötande, höll tidsramarna bra, killarna skötte sig utan anmärkning, prisvärt. Jag är ovan köpare av dessa tjänster men hittar eg inget att klaga på. Läs mer
  • Stefan T skrev om Renew Service AB
    Bra, trevlig och snabb respons vid kontakt. Målarna gjorde ett bra och noggrant jobb. Läs mer
  • Andreas B skrev om Renew Service AB
    Utvändig målning av tvåplanshus samt carport med tillhörande förråd.

Fantastiskt noggranna och duktiga målare. Proffsig och smidig kontakt med firman under hela förloppet. Grymt nöjda med reslutatet. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew Service för att byta träpanel på hela fasaden (inklusive foder och fönsterbleck) och sedan för målning av huset. De höll tidplanen och kostnaden var helt enligt offert! Under arbetet uppträdde de proffsigt och dök alltid upp som de lovat. Tomten var ren och städat under hela arbetet och gammalt material kördes direkt iväg till tippen. Om jag hade synpunkter togs de emot och fixades till omedelbart.

Slutresultatet blev kanon så jag kan varmt rekommendera Renew för liknande arbete! Läs mer
  • Ilke C skrev om Renew Service AB
    Pålitliga och bra utfört. Rekommenderar Renew Service. Läs mer
  • Carina F skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew Service AB under en period 2014 och 2015, för en totalrenovering av mitt badrum samt även för diverse andra snickeriarbeten i min lägenhet, och jag kan på det varmaste rekommendera dem för det bemötande och den professionalism som jag erhöll under projektets gång. Jag fick goda råd i samband med materialval och dylikt och dessutom full assistans vid en teknisk diskussion som inträffade med min bostadsrättsförening under arbetets gång. Mitt betyg på Renew Service AB blir alltså 5. Läs mer
  • Sara L skrev om Renew Service AB
    Genom Renew har jag fått förmånliga priser för olika installationer som ex säkerhetsdörr. De är alltid hjälpsamma och varit tillmötes vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Bo L skrev om Renew Service AB
    Bra kontakt och återkoppling, bra utfört arbete, mycket nöjd kund. Läs mer
  • Martin E skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, bra kommunikation, tillmötesgående och professionella. Bra kvalitet på arbetet och om något "ändrades" fick man vara med I beslutet och även tydlig kommunikation vid t ex försening. Läs mer
  • Mathias W skrev om Renew Service AB
    Mycket nöjd med utfallet och servicen. Läs mer
  • Olle P skrev om Renew Service AB
    Mycket bra bemötande. Ommålning av villa. Allt fungerade som man kan önska. De som var här var diskreta och smidiga, märktes särskilt när de var här under helgen och vi var hemma. Läs mer
  • Rolf L skrev om Renew Service AB
    Seriöst företag som var väldigt noggrant med ett gott resultat. Trevlig personal !! Läs mer
  • Curt C skrev om Renew Service AB
    Byte av träfasad och målning. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Grabbarna jobbade snabbt och effektivt. Städade efter sig och tog undan all bråte. Gjorde ett riktigt proffsigt jobb. Och fakturan överensstämde med offerten! Kan varmt rekommendera Renew Service! Läs mer
  • Leif B skrev om Renew Service AB
    Målning av villa i Vallentuna och fritidshus i Öregrund. Båda arbetena utfördes mycket proffsigt vid avtalad tid och med mycket bra resultat. Trevligt bemötande och inga problem. Bra priser var också en del av upplevelsen Läs mer
  • Bengt E skrev om Renew Service AB
    Efter beställning av målningsarbete, skedde arbetet slag i slag enligt angiven tidsplan. Vid eventuella tveksamhetet ställdes relevanta frågor. Efterlämnade ett resultat som vi är helt nöjda med. Läs mer
  • Johanna C skrev om Renew Service AB
    Renew Service har målat om vårt hus, med hjälp av olika teknik för olika typer av ytor. Trevligt bemötande från början till slut, och ett mycket bra slutresultat. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Renew Service AB
    Jag har hört att Renew Service gör bra jobb. Men jag som boende i en bostadsrättsförening där Renew Service är fastighetsförvaltare har jag främst negativ bild av dem. Det är aldrig någon återkoppling när ett problem har åtgärdats. Frågar man om ett kvarstående problem får man ett ganska surt bemötande. Min rekommendation är att anställa någon som ansvarar för kundkontakt som gärna har erfarenhet av det sedan tidigare. Läs mer
    2014-10-06 Daniel I svarar Peter H
    Hej Peter, tack för din feedback. Alltid bra att höra även sådant som inte fungerat tillfredställande. Vi har konstaterat samma problem som du och har sedan 1 september anställt en person som bl.a. ska ansvara för alla felanmälningar som kommer in. Jag vet att fastighetsskötarna har ibland mycket att göra och blir stressade när telefonen ringer men det ska aldrig drabba er som boende. Om ni kontaktar oss via mail eller växelnumret 08-343800 så ska ni alltid kunna få reda på vad som händer i ert ärende. Skulle du uppleva igen dåligt bemötande eller dåligt utfört jobb från oss så skulle jag mer än gärna vilja ta del av det.
    Återigen tack för feedbacken och jag hoppas att även du ska kunna få en bättre bild av oss i framtiden.
    Med vänlig hälsning
    Daniel, VD för Renew Service