Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Renew Service AB

Renew Service AB, sid 2

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby — Visa karta

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby.

Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på bästa sätt. Vi jobbar med både teknisk och ekonomisk förvaltning och ni väljer själva vilka uppdrag ni behöver hjälp med.

Vi erbjuder även tjänster inom måleri och bygg/renovering för privatpersoner och företag.

Vi erbjuder alltså en unikt anpassad helhetstjänst där allt du behöver göra är att ringa oss, så fixar vi!

Läs vad 128 kunder tycker om Renew Service AB

• Peter E
    Peter E skrev om Renew Service AB
    Vi fick ett mycket bra bemötande och bra svar på våra frågor. Vi anlitade Renew Services för fasadmålning av villa. Läs mer
  • Jenni W
    Jenni W skrev om Renew Service AB
    Målning av hus. Vänligt bemötande, snabba svar på frågor. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Renew Service AB
    Renew har levererat en smidig och professionell tjänst när de målade vårt hus i sommar. Väl utfört arbete som dessutom genomfördes inom en rimlig tid. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Renew Service AB
    Renew målade vårt hus. Trevlig och snabb service, lätta att få tag på via mail och telefon. Mycket bra! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Renew Service AB
    Mycket väl utfört arbete med god kvalité. Mycket nöjd. Snabb och bra kommunikation. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Renew Service AB
    Vi är jättenöjda med kundbemötandet, det precisa offerten och genomförandet av arbetet.
    Vädret var inte med på vår sida under veckan som arbetet , målning av radhus, skulle genomföras, men det löste sig bra ändå. Vi rekommenderar gärna Renew Service till vänner och bekanta!
    Fam Jagerwall i Vallentuna. Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Renew Service AB
    Målar utvändig fasad på entreprenad.

Kostnads effektiv tjänst med hög kvalité och bra utfört arbete. Gör även det lilla extra med att montera ned sånt som sitter på fasaden och annars hindrar målning så som lampor, stuprör, hyllor, spaljéer osv. Monterar efter arbete snyggt tillbaka allt. Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Renew Service AB
    Vi är nöjda med kontakten före och efter målningen. Nöjda med resultatet och bra pris. Läs mer
  • Marina J
    Marina J skrev om Renew Service AB
    Fasadmålning. De var duktiga och vi är nöjda. Läs mer
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Renew Service AB
    Ett bra bemötande och snabb respons vid frågor. Arbetet genomfördes till vår belåtenhet.
    Ommålning och reperation av hus. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Renew Service AB
    Måla hus
    Vi är mycket nöjda med resultatet Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Renew Service AB
    Gjorde ett noggrant och bra jobb men krävdes lite koll i början så att arbetsmetoder var avstämda. Vi är supernöjda med resultatet! Bra pris också är ju en bonus! Läs mer
  • Raoul B
    Raoul B skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, med en konstruktiv dialog. Jag fick mycket bra kontakt med företaget både före arbetets början, och under tiden som arbetet pågick.
    Vi målade om vårt hus med hjälp av Renew Service.
    De levererade över förväntan, och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Renew Service AB
    Ett bra resultat och snabbt gick det. Dock blev våra fönster väldigt smutsiga.Det borde Renew tvättat efter sig när dem var klara. Läs mer
  • Marin S
    Marin S skrev om Renew Service AB
    Professionellt, fint resultat och utförligt målat huset. Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Renew Service AB
    Vi var väldigt nöjda. Arbetet gick snabbt och vi upplevde att det blev gjort ordentligt. Läs mer
  • Bellis K
    Bellis K skrev om Renew Service AB
    Jag är nöjd med det arbetet Renew service utfört hos mig. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Renew Service AB
    Trevligt bemötande av såväl ledning som personal Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Renew Service AB
    Målning av villa.
    högsta betyget 1-10 = 10+
    Utmärkt resultat
    Artiga och trevliga hantverkare
    Snabbt, inget spill eller kladd.
    Rekommenderas varmt !! Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Renew Service AB
    Vi har bara haft kontakt via mejl men den kontakten har varit bra och informationen bra.

Arbetet har utförts väl. Läs mer
  • Pär A
    Pär A skrev om Renew Service AB
    Serviceminded i sitt bemötande, höll tidsramarna bra, killarna skötte sig utan anmärkning, prisvärt. Jag är ovan köpare av dessa tjänster men hittar eg inget att klaga på. Läs mer
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Renew Service AB
    Bra, trevlig och snabb respons vid kontakt. Målarna gjorde ett bra och noggrant jobb. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Renew Service AB
    Utvändig målning av tvåplanshus samt carport med tillhörande förråd.

Fantastiskt noggranna och duktiga målare. Proffsig och smidig kontakt med firman under hela förloppet. Grymt nöjda med reslutatet. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew Service för att byta träpanel på hela fasaden (inklusive foder och fönsterbleck) och sedan för målning av huset. De höll tidplanen och kostnaden var helt enligt offert! Under arbetet uppträdde de proffsigt och dök alltid upp som de lovat. Tomten var ren och städat under hela arbetet och gammalt material kördes direkt iväg till tippen. Om jag hade synpunkter togs de emot och fixades till omedelbart.

Slutresultatet blev kanon så jag kan varmt rekommendera Renew för liknande arbete! Läs mer
  • Ilke C
    Ilke C skrev om Renew Service AB
    Pålitliga och bra utfört. Rekommenderar Renew Service. Läs mer
  • Carina F
    Carina F skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew Service AB under en period 2014 och 2015, för en totalrenovering av mitt badrum samt även för diverse andra snickeriarbeten i min lägenhet, och jag kan på det varmaste rekommendera dem för det bemötande och den professionalism som jag erhöll under projektets gång. Jag fick goda råd i samband med materialval och dylikt och dessutom full assistans vid en teknisk diskussion som inträffade med min bostadsrättsförening under arbetets gång. Mitt betyg på Renew Service AB blir alltså 5. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Renew Service AB
    Genom Renew har jag fått förmånliga priser för olika installationer som ex säkerhetsdörr. De är alltid hjälpsamma och varit tillmötes vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Renew Service AB
    Bra kontakt och återkoppling, bra utfört arbete, mycket nöjd kund. Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, bra kommunikation, tillmötesgående och professionella. Bra kvalitet på arbetet och om något "ändrades" fick man vara med I beslutet och även tydlig kommunikation vid t ex försening. Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Renew Service AB
    Mycket nöjd med utfallet och servicen. Läs mer
  • Olle P
    Olle P skrev om Renew Service AB
    Mycket bra bemötande. Ommålning av villa. Allt fungerade som man kan önska. De som var här var diskreta och smidiga, märktes särskilt när de var här under helgen och vi var hemma. Läs mer
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Renew Service AB
    Seriöst företag som var väldigt noggrant med ett gott resultat. Trevlig personal !! Läs mer
  • Curt C
    Curt C skrev om Renew Service AB
    Byte av träfasad och målning. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Grabbarna jobbade snabbt och effektivt. Städade efter sig och tog undan all bråte. Gjorde ett riktigt proffsigt jobb. Och fakturan överensstämde med offerten! Kan varmt rekommendera Renew Service! Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Renew Service AB
    Målning av villa i Vallentuna och fritidshus i Öregrund. Båda arbetena utfördes mycket proffsigt vid avtalad tid och med mycket bra resultat. Trevligt bemötande och inga problem. Bra priser var också en del av upplevelsen Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Renew Service AB
    Efter beställning av målningsarbete, skedde arbetet slag i slag enligt angiven tidsplan. Vid eventuella tveksamhetet ställdes relevanta frågor. Efterlämnade ett resultat som vi är helt nöjda med. Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Renew Service AB
    Renew Service har målat om vårt hus, med hjälp av olika teknik för olika typer av ytor. Trevligt bemötande från början till slut, och ett mycket bra slutresultat. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Renew Service AB
    Jag har hört att Renew Service gör bra jobb. Men jag som boende i en bostadsrättsförening där Renew Service är fastighetsförvaltare har jag främst negativ bild av dem. Det är aldrig någon återkoppling när ett problem har åtgärdats. Frågar man om ett kvarstående problem får man ett ganska surt bemötande. Min rekommendation är att anställa någon som ansvarar för kundkontakt som gärna har erfarenhet av det sedan tidigare. Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Peter H
    Hej Peter, tack för din feedback. Alltid bra att höra även sådant som inte fungerat tillfredställande. Vi har konstaterat samma problem som du och har sedan 1 september anställt en person som bl.a. ska ansvara för alla felanmälningar som kommer in. Jag vet att fastighetsskötarna har ibland mycket att göra och blir stressade när telefonen ringer men det ska aldrig drabba er som boende. Om ni kontaktar oss via mail eller växelnumret 08-343800 så ska ni alltid kunna få reda på vad som händer i ert ärende. Skulle du uppleva igen dåligt bemötande eller dåligt utfört jobb från oss så skulle jag mer än gärna vilja ta del av det.
    Återigen tack för feedbacken och jag hoppas att även du ska kunna få en bättre bild av oss i framtiden.
    Med vänlig hälsning
    Daniel, VD för Renew Service
  • Helene A
    Helene A skrev om Renew Service AB
    Renew räddade mitt badrum! Har bara bra saker att säga; smarta lösningar och material/produkter med hög kvalitet. Sist men inte minst - ett jättebra bemötande och service. Rekommenderar dom verkligen! Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Helene A
    Hej Helene,
    Jätte kul att du är nöjd och att vi kunde hjälpa dig. Lika roligt också för oss varje gång vi kan leva upp till förväntningarna. Sist men inte minst tack för din rekommendation och alla de orden. Det värmer och triggar oss att bli ännu bättre.
    Med vänlig hälsning/Milan, Driftchef
  • Linda B
    Linda B skrev om Renew Service AB
    snabb kontakt, de ordnade extern entreprenör. Nöjd Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Linda B
    Hej Linda,
    Alltid kul när kunden är nöjd, tack för din rekommendation.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Renew Service AB
    Renew målade om vårat hus, vi blev otroligt nöjda. Företaget är otroligt service minded och svarar på frågor väldigt fort. Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Caroline L
    Hej Caroline, tack för era rekommendationer.
    Alltid lika kul när våra kunder är nöjda och vi lever upp till förväntningarna.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Renew Service AB
    Renew service är utmärkt företag dom levererar 100%
    de dom lovar Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Patrik M
    Hej Patrik, kul att du är nöjd och tack för rekommendationerna.
  • Anette A
    Anette A skrev om Renew Service AB
    POSITIVT OCH SNABB ÅTERKOPPLING EFTER KONTAKT VIA HEMSIDAN.
    MÅLNING AV GAVELSPETSAR, PROFFSIGT UTFÖRT.
    REKOMMENDERAR GÄRNA DETTA FÖRETAG. Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Anette A
    Hej Anette, kul att vi levde upp till förväntningarna.
    Tack för dina varma rekommendationer.
  • Jimmy V
    Jimmy V skrev om Renew Service AB
    Snabb service och väl utförda arbeten! Rekommenderas! Läs mer
    2014-10-06 Daniel . svarar Jimmy V
    Hej Jimmy, tack för er rekommendation. Alltid glädjande när ni är nöjda.
    MVH
    Daniel/Renew
  • Else-Mari L
    Else-Mari L skrev om Renew Service AB
    Jag har fått ett mycket trevligt och seriöst bemötande vid de kontakter jag haft med företaget och de hantverkare jag mött. Helt enligt min förväntan som kund.
    Man har enligt min uppfattning utfört ett proffsigt arbete enligt den beställning jag gjort. Läs mer
    2014-01-11 Daniel . svarar Else-Mari L
    Hej Mia,
    Glädjande att du är nöjd med arbetet samt att vi har levt upp till dina förväntningar. Hoppas att du njuter nu i nya badrummet :)
    Tack för omdömet samt betyget.
    MVH
    Milan/Platschef
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Renew Service AB
    Jag har fått ett trevligt och bra bemötande. Trevlig och yrkeskunnig personal. Det var ett bra pris. (prisvärt)
    Jag är helnöjd med arbetet av yrkeskunniga hantvekrare, utom målningen av en vägg. (ska målas en gång till)Ska anlita dem fler gånger. Ska rekommendera dem till andra boende. Läs mer
    2014-01-11 Daniel . svarar Gunilla E
    Hej Gunilla,
    Tackar så mycket för din rekommendation och betyget.
    Väggen fixar vi till ihop med det kommande renoveringen.
    God fortsättning.
    Milan/Platschef
  • a a
    a a skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, snabba besked, bra resultat till ett mycket bra pris. Bra uppföljning och även nödvändigt efterarbete löste man utan problem. Rekommenderas. Läs mer
    2013-10-17 Daniel . svarar a a
    Tack så mycket för rekommendationerna och omdömet Anneli.
    Gläder mig att ni är nöjda trots att vi fick rätta till små detaljer.
    Hälsningar Daniel
  • Kjell
    Kjell skrev om Renew Service AB
    Renew har utfört ommålning av ca 100 fönster/-dörrar samt 5 st garagelängor m.m för brf Smörblomman i Vallentuna. Arbetet har utförts proffessionellt till full belåtenhet inom överenskomna tidsramar och till ett konkurenskraftigt pris. Ett mycket trevligt och kunnigt kundbemötande. Jag rekommenderar dem gärna/ K Johansson, styrelsemedlem & upphandlingsansvarig. Läs mer
    2013-10-17 Daniel . svarar Kjell
    Hej Kjell,
    Tackar så mycket för omdömet, betyget och rekommendationerna.
    Jag är glad att allting gick enligt plan. Ni är hjärtligt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp framöver.
  • Maria P
    Maria P skrev om Renew Service AB
    Trevligt bemötande, noggranna, effektiva, arbetet stämmer väl med offert. Kan verkligen rekommenderas Läs mer
    2013-10-17 Daniel . svarar Maria P
    Hej Maria,
    Tack så hjärtligt för omdömet och betyget. Det är alltid extra mycket glädjande när vi kan uppfylla alla era förväntningar.
  • Ove K
    Ove K skrev om Renew Service AB
    Bra och tydlig offert. Bra och snyggt utfört arbete. Fakturan kommer enligt ök, efter utfört arbete. Läs mer
    2013-10-17 Daniel . svarar Ove K
    Tack för omdömet Ove. Bra att allting blev enligt plan.
  • Jan B
    Jan B skrev om Renew Service AB
    Jag är mycket nöjd. Snabb och tydlig handläggning av anbud. Rimligt pris. Trevliga, artiga och hjälpsamma medarbetare på plats. Mycket väl utfört arbete. Läs mer
    2013-10-17 Daniel . svarar Jan B
    Tackar så mycket för omdömet Jan. Kul att vi kunde uppfylla era förväntningar på alla plan.

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby