renewed.se

renewed.se

Läs vad 19 kunder tycker om renewed.se 2

• 2021-05-12
    Köpte samsung galaxy s10e.
    Väldigt bra bemött, lite missar i uppdatering om leverans bara.
    Inga förväntningar alls då det var ett nytt företag för mig.
    En bra upplevelse i det stora hela. Tips är att kanske inte ha egna 'ärenden' om man skulle ha frånvaro någon dag :)
  • 2021-05-06
    Den är jätte bra företag bra services. Fina produkter mobiltelefoner och pador.
  • 2021-05-06
    Min uppfattning är att jag fick mycket god service
  • 2021-05-06
    Bra upplevelse. Köpte Apple Watch 6 i nyskick och det stämde verkligen. Batterihälsan var 100% och den hade inte en repa. Leveranstid var normal. Har absolut inget att klaga på.
    Vad glad vi blir att du är nöjd Jonas renewed.se
    Funkar perfekt
    Grym service
    Bra produkter
    Snabb leverans
  • 2021-05-05
    apple watch 6 - allt gick perfekt
  • 2021-05-05
    Mobilen va i nyskick som beskrivet
    Kundservicen var snabb och bra
    Väldigt nöjd
    Vad roligt att du är nöjd Hampus renewed.se
  • 2021-05-04
    Köpte en begagnad iPhone XS Max. Den skulle vara lite sliten, men var i superbra skick. Är jättenöjd! Fungerar bra, batteriet håller bra.
  • 2021-05-04
    Jag köpte en Samsung A20e eller nåt liknande, kan inte exakt modellnamn. För 800 kr. Som hittat. Batteriet är nog lite slitet eller håller i vart fall inte laddningen så länge men i övrigt i otroligt fint skick. Hade inte kontakt med någon människa, allt fungerade utmärkt. Jag brukar alltid köpa begagnade telefoner, senast på blocket, men jag upplevde detta som säkrare.
  • 2021-05-04
    Supernöjd med min produkt! Grymt bra och prisvärt, samt mycket fin service!
  • 2021-05-04
    Jag beställde en iPhone 11 PRO Max som skulle vara i nyskick och det var verkligen det. Känns som en ny mobil och allt som de skrev om den stämde.
    Vad roligt att du känner att du fått det du betalat för. renewed.se
  • 2021-05-04
    Lika lyxigt som att köpa en ny mobil. Proffsig service, snabb leverans och bra för miljö och klimat! Rekommenderas varmt.
    Tack Andreea för att du rekommenderar oss renewed.se
  • 2021-05-04
    Superfin service! Jättebra produkter och en klockren affärsidé! Kommer alltid handla från Renewed när jag ska köpa ny mobil eller padda!
  • 2021-03-18
    Jag köpte en begagnad smartphone i nyskick till ett väldigt bra pris, och jag är mycket nöjd med mitt köp. Uppskattade både garantin på telefonen och informationen kring produkternas skick på företagets hemsida. Glad att kunna köpa återanvänd elektronik, och rekommenderar gärna Renewed till andra som letar efter en ny mobil.
    Vad glada vi blir Alexandra över att du är nöjd med din telefon och ännu gladare för att du kan rekommendera oss till andra. renewed.se
  • 2021-03-16
    Hade inte kunnat vara nöjdare med mitt köp än vad jag är. Köpte en iPhone 12 och den är precis som en fabriksny! Trots att det var fraktfritt så va det en snabb och smidig leverans. Kan varmt rekommendera alla att handla via renewed!
  • 2021-03-16
    Mycket smidigt. Leveransen snabb och direkt. Lätt att välja telefoner efter, märke och modell. Bra och tydlig sida med relevant information. Telefonen, Samsung 10, kom snyggt och smakligt förpackad. Den var i perfekt
    skick som utlovat. Mycket bra, allting!
  • 2021-03-16
    Köpte en mobil och leveransen gick snabbt och varan motsvarade förväntningarna, dvs, nyskick var verkligen nyskick.
  • 2021-03-16
    Snabb leverans och med en fantastisk kundservice.
    Köpte en Samsung i nyskick och den kunde likväl varit köpt direkt från butik.
    Kommer fortsätta köpa mobiler via renewed.se
    Iphone
    Snabb leverans och inga problem.
    Förväntade mig att de skulle hålla vad de lovade och det gjorde de
    På det hela taget en smidig, snabb och problemfri kontakt.