renewed.se

renewed.se

• BadgeFourYears
1 254

Som en ledande aktör inom återvunnen teknologi, utmärker vi oss på Renewed genom att leverera begagnade mobiler av hög kvalitet. Vi har 12 månaders garanti på alla våra produkter, samt fria returer, vilket gör oss till en bekväm och pålitlig partner. Vi är stolta över att vara ett svenskt företag som specialiserar sig på återvunna...

1254 omdömen om renewed.se

Sedan starten hos Reco 2021

Ulla-Britt J
Skrev om renewed.se

Det var förvånansvärt fin telefon.

Jan P
Skrev om renewed.se

Snabb leverans å tryggt köp. Lätt att betala och tydlig information

Tomas L

Hittills fungerar den jättebra, är mycket nöjd med min IPhone 11

Ia L
Skrev om renewed.se

Jag sökte efter en begagnad iPhone 14 pro. Hittade en lila i nyskick hos renewed och slog till. Den levererades efter några dagar. Mina förväntningar var att varan skulle motsvara texten och det gjorde den. Jag är nöjd med mobilen. Däremot är jag inte lika nöjd med att renewed satte dit skärmskyddet som jag beställde. Det var en liten luftblåsa i ena hörnet. Utöver det så hade jag velat se förpackningen på skärmskyddet. Nu var ju skärmskyddet redan ditsatt.

Christoffer A
Skrev om renewed.se

Det var billigt och lätt att handla!! Jag fick varan dagen efter jag beställde!!

Klara S
Skrev om renewed.se

Köpte telefon i nyskick och den var verkligen som ny. Smidig beställning och snabb leverans!

Lena M
Skrev om renewed.se

Uppfyller förväntningarna är nöjd.

Bozena M
Skrev om renewed.se

Vi beställde en iPhone och fick den snabbt. Produkten var som ny. Supernöjd!

Wanda L
Skrev om renewed.se

Telefon IPhone 12 kom 2 dagar efter beställningen. Fungerar som det ska. Tack!

Madelene C
Skrev om renewed.se

Gick smidigt att beställa och levererades mycket snabbt. Telefonen var hel och fungerar hur bra som helst.

Olle E
Skrev om renewed.se

Första gången. Positivt från början till slut.

Olof S
Skrev om renewed.se

Har varit i kontakt med firman en gång och kan därför inte ge något omdöme.

Ann-Sofi N
Skrev om renewed.se

Jag vet ju inte riktigt än. Har inte ens fått mitt nummer, men det verkar väldigt bra. Mycket fin mobil. Mvh Anne-Sofie Nielsen

Sara N
Skrev om renewed.se

Smidigt, lätt och bra produkt

Eva P
Skrev om renewed.se

Har inget att anmärka på min nya fina mobil! Den är som ny och det var snabb leverans.

Malin G
Skrev om renewed.se

Jag köpte en begagnad samsung telefon. Enkel sida lätt att förstå. Ett önskemål är om man kan jämföra telefonmodeller men det kollade jag upp på en separat sida.

Holgersson H

Helt ok samsung 21 5g snabbt och enkelt👍

Aunes-Lejon A
Skrev om renewed.se

Jag är nöjd än så länge 👌.Köpt en telefon, ser fin ut och känns bra att kunna köpa bättre begagnat.

Kenneth K
Skrev om renewed.se

Bra priser på Telefoner, bra service rekomenderas

Mahran M
Skrev om renewed.se

Jag rekommenderar fet varmt deras produkter är helt ny.

Lennart A
Skrev om renewed.se

Köpte två iPhones - Enkelt och snabbt!

Aram M
Skrev om renewed.se

Lätt och smidigt att handla och man få det men köper och i god tid

Anna E
Skrev om renewed.se

Snabb leverans! Och mobilen låg i en kartong väl oackad och fin! Är jätte nöjd och kan verkligen rekommendera andra att köpa en mobil hos er.

susanne M
Skrev om renewed.se

Bra telefon som ser ut att vara i gott skick. Snabb leverans.

Lalitha E
Skrev om renewed.se

Mobilen gick inte alltid att ladda och srarta

Svar från renewed.se

Hej Lalitha, om du upplever problem med att få igång telefonen så kan du mejla oss på kontakt@renewed.se så ska vi självklart hjälpa dig undersöka vad problemet kan vara. Du har alltid öppet köp och 12 månaders garanti på våra produkter. Vår support kommer återkoppla till dig inom kort. Med vänliga hälsningar, Renewed AB

Hilda B
Skrev om renewed.se

Det var enkelt, smidigt. Snabb leverans och otroliga priser. Perfekt för alla oss som inte är sugna på att köpa helt ny elektronik!

Jonas N
Skrev om renewed.se

Jag fick vad jag beställde, en mobil i nyskick, på två dar. Mycket nöjd!

Peter H
Skrev om renewed.se

Snabbt fick det jag ville ha utan problem

Camilla L
Skrev om renewed.se

Bra telefo, pris och snabbhet.

Anette V
Skrev om renewed.se

Bra begagnad mobil, snabb leverans. Inga problem alls.

Britt-Marie S

Perfekt Snabb Service 🌟🌟🌟🌟🌟

Mats L
Skrev om renewed.se

Snabbt enkelt och håller vad de lovar .

Kristian W
Skrev om renewed.se

Snabb leverans. Kvalitén var som utlovad. Uppskattar konceptet med att återanvända elektronik som fungerar.

Marcus R
Skrev om renewed.se

Väldigt snabb leverans, fanns inte i nyskick så beställde i utmärkt men den var som nyskick syntes ingenting på mobilen

Orvegård R

snabbleveransenkeltattbestalla- Jag

Anna V
Skrev om renewed.se

Tycker det fungerade friktionsfritt, hittade passande mobiltelefonmodell till ett hyfsat bra pris. Den levererades snabbt. Sammantaget en bra upplevelse.

Paul M
Skrev om renewed.se

Bra sida osv - sen hade jag råkat lägga en beställning som min chef redan gjort och kontaktade renewed samma dag. Fick hjälp direkt med en retursedel. Super trevligt bemötande med. 10/10

Robin Å
Skrev om renewed.se

Snabb leverans. Varan var i utlovat skick. Mycket bra.

Christer S
Skrev om renewed.se

Mycket nöjd med telefonerna,snabb frakt

Anders H
Skrev om renewed.se

Varan motsvarade mina förväntningar men saknade laddare som utlovades, snabb leverans.

Gert W
Skrev om renewed.se

Bra objekt. Snabb leverans. Mycket nöjd.

Göran A
Skrev om renewed.se

Otroligt snabb leverans, dessutom var mobilen i nyskick jag är väldigt nöjd.

Erkki R
Skrev om renewed.se

Smärtfritt och snabb leverans samt att skicket var som det stod

Ola N
Skrev om renewed.se

Snabb leverans i en förtroendegivande kartong. Snygg telefon tyvärr lossade lite av färgen på ena sidan. Annars helt ok. Fungerar utmärkt bra val såhär långt.

David I
Skrev om renewed.se

Telefonen såg ut att vara enligt utlovad status. Men batterikapacitet var 10% sämre än utlovat. Tyvärr har jag hunnit köpa skärmskydd.

Svar från renewed.se

Hej David, vi har kollat på ditt ärende och om du inte är nöjd med ditt köp så har du öppet köp så du kan skicka tillbaka telefonen utan någon kostnad för dig. Du behöver bara kontakta vår support på kontakt@renewed.se. Vi har även kollat på den utskickade enheten som har korrekt batterikapacitet på 90%. Alla våra telefoner som har nyskick har mellan 90-100% batterikapacitet och vi kan för detta skick inte garantera att du får 100%. Önskar du få en telefon med exakt 100% batterikapacitet så ska du välja vårt skick som heter...

Tommy B
Skrev om renewed.se

Klockrent, mycket bra, har inget att klaga på, snabba leveranser och god service, inga övriga kommentarer.

Adrian B
Skrev om renewed.se

Snabbt, bra och helt enligt med vad jag beställde. Rekommenderar starkt.

Sinikka K
Skrev om renewed.se

Lätt att handla. Stort utbud. Tydligt vad man får för pengarna. Miljövänligt, ekonomiskt, enkelt att köpa bra produkter.

Kenet L
Skrev om renewed.se

Absolut sjust företag. Jag har bara gada vitsord att ge. m.v.h. kenet

Yamil Z
Skrev om renewed.se

Jag fick telefonen med skärmslydd som var dåligt satt .borde ha fixat ordentligt

Svar från renewed.se

Hej Yamil, tack för din återkoppling. Om du inte är nöjd med ditt skärmskydd så kan du höra av dig till vår kundsupport så ska vi självklart hjälpa dig undersöka vad som hänt här. Du kan nå oss på telefon eller mejl mån-fre mellan 09:00-16:00. Tel: 08-51734300 och mejl: kontakt@renewed.se Med vänliga hälsningar, Renewed AB