Invito

Läs vad 8 kunder tycker om Invito

• Linn F
    Linn F skrev om Invito
    12/6-15.
    Rosa/rå kyckling i Caesarsalladen, tam dressing, okej pizza samt riktigt bedrövlig service av servisen (utom tjejen som stod i entrén och kollade att det fanns bord och att köket var öppet). För salladen var det inte prisvärt! Pizzorna kan kanske komma undan med priset. När jag upptäckte att kycklingen var redigt dåligt tillagad påpekade jag detta för en kille ur servisen, och inte bara förstod han inte problemet, han bad inte om ursäkt eller kom med något eget förslag på kompensation! Dessutom stod han och tittade bort när jag pratade med honom, hur kan en sån person få jobba med service? Köket hade såklart hunnit stänga, föga överraskande eftersom det tog oerhört lång tid (närmare 40 minuter) för två pizzor och en Caesarsallad att serveras, så någon ny kyckling kunde jag inte få! Han kunde själv inte fatta något beslut om kompensation, men det blev 20 % på salladspriset, vilket kändes som ett skämt. Jag tvingades lämna mycket mat och servicen under hela sittningen var rejält usel, så bara den borde ha kompenserats.

Utöver detta fick vi inga servetter (trots att mat som pizza skulle ätas), inget karaffvatten till hela sällskapet utan de som ville ha vatten utöver annan dryck fick be om det och blev otroligt dåligt bemötta (hur kan det vara konstigt att någon vill dricka vatten OCH vin?), en dryckesbeställning försvann och en blev fel (men på kvittot stod ursprungsbeställningen). Då vi kände oss som besvär när vatten efterfrågades kändes det inte som någon idé att fråga om servetter, det kändes inte bekvämt. Hela middagen blev ett satans tjorv och jag kommer varken att rekommendera Invito för andra eller själv gå dit igen och detta beror framför allt på den urusla servicen vi fick.
  • Emil M
    Emil M skrev om Invito
    åt en lunch där och tyckte det var rätt mediokert lunchutbud, fick det jag betalade för men inte mkt mer.
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Invito
    Var på besök hos dem kvällstid och gillade inredningen. Det var ungefär där det stannade. Personalen var helt okej men maten bedrövlig. För de priserna förväntar man sig mer än kvalitén man fick. Det var som att gå på en lunchservering fast kvällstid. Nej, bättre kan ni, italienskmat handlar om råvaror. Gör om, gör rätt!
  • Robert B
    Robert B skrev om Invito
    Invito är långt ifrån vad det har varit. Blev riktigt missnöjd då vi var ett sällskap på 7 pers som åt här. Dålig service, överkokt pasta och något som inte ska få kallas risotto.
    Hoppas verkligen att de kommer tillbak till den standard de haft tidigare år.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Invito
    Mycket bra lunchställe, alltid tre rätter att välja emellan varav minst en vegetarisk samt en fin salladsbuffé. Miljön är skönt avspänd och passar bra för affärsmöten.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Invito
    Okej ställe med en sjuhelsikes after-work på fredagar. Kom tidigt och ät så mycket du orkar innan anna buisness män och kvinnor kommer och fyller lokalen. Bra pris och helt okej service, men framför allt ett pris som passar den fattige studenten.
  • JP Ö
    JP Ö skrev om Invito
    Bra mat, stilfull miljö, trevlig personal och stans skönaste bar! /JP
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Invito
    Snygg och trendig restaurang med bra mat. Ett av Umeås bättre ställen.

Renmarkstorget 6, 903 26 Umeå