Renovera Nu Stockholm AB

4.2

37 omdömen om Renovera Nu Stockholm AB

LEIF W
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi vill ge firman och hantverkare stor eloge för det fina resultat dom gjorde på vårt stora projekt. Hantverkare höll tiden och efterkontroll gjordes efter varje slutfört arbete. Vill också ge projektledare Dennis beröm för sitt trevliga bemötande och tydliga offert. Vi vill varmt rekommendera firman.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
REBECCA L
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Totalrenovering av badrummet med toppen resultat! Dessutom extremt service-minded Tack Fredrik och Kenny!

CAMILLA H
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Totalrenovering av badrum, gick smidigt och snabbt. Bra bemötande från alla involverade. Kenny gav ett gott och seriöst intryck som resten av gänget sedan levde upp till. Rekommenderas varmt!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Leif Roland J
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Det här företaget var tydligen rätt bra runt 2017 då hade dom runt 20 anställda, nu har dom fyra (men 8 fordon!). Dom är varken med i Elsäkerhetsverkers databas på godkända elföretag eller med i Säker Vattens lista över godkända VVS företag. Enl. merinfo.se så har dom ett ärende på sig hos kronofogden. När jag pratade med Elsäkerhetsverket så hade dom också ett ärende på företaget. JAG VET VARFÖR! Nu tar dom in totalt okvalificerad personal som inte pratar varken svenska eller engelska. Ladda upp för diskussioner över...

Björn Åke K
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Varning för Renovera NU Det här är ett helt oseriöst företag. Vi anlitade de för renovering av kök, bad och hall. Använder billig och okunnig arbetskraft från öststater. Farlig elinstallation av icke behöriga och falska intyg av elinstallation. Totalt misslyckad renovering och mycket av all dyr inredning är skadat. Det blir aldrig klart och det har nu gått över ett år sedan vi drabbades av det här företaget. Vi har svårt att hitta ett seriöst företag som kan åtgärda alla fel och skador. Företaget är inte anslutet till...

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

MARINA A
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Inget att rekommendera ! Dessa Entreprenörer och deras verksamhet borde granskas av någon Myndighet! Är du kristiskt mot något, använder de en skrämsletaktik och kallar dig en del olämpliga epiteter!

NINA P
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Så otroligt synd att denna firma har duktiga hantverkare, denna recension förtjänar de verkligen inte, men allt jag kommer minnas av denna renovering är tyvärr den otroligt dåliga service RenoveraNu, framförallt "min projektledare" och "säljaren" har. När jag träffade säljaren så kändes allt verkligen så bra. Det kändes som han förstod precis vad jag ville ha, jag visade bilder, jag visade med handrörelser och jag beskrev så gott jag kunde vad jag ville ha med i offerten. Detta företag påstår sig renovera flera hundra badrum...

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Catarina O

Jättenoga, trevliga och smidiga. Fantastiskt slutresultat 👍

Rasmus Peter S
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi fick hjälp med vår lite mer omfattande badrumsrenovering. En vägg skulle flyttas in i sovrummet för att bygga ett större badrum, och i samband med det så behövde även el dras om och sovrummet renoveras. Fick bra input från säljaren Dennis som var här och hjälp av kakelbutiken att rita upp badrummet för att komma fram till bästa planlösning. Projektledaren David var minst lika hjälpsam och föreslog många bra lösningar som vi valde. Vi är otroligt glada att vi valde dem.

ANGELIKA T gillar detta
Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Alexandros H
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Som många andra stod vi i valet och kvalet när det kom till att välja hantverkare. Renovera NU var inte billigast men absolut mest prisvärda med facit i hand. Vi är supernöjda med allt.

ANGELIKA T gillar detta
Jelka C
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi hade bråttom med att komma igång, det var dock inga problem för RenoveraNU. Vi fick hjälp med de tekniska detaljerna av vår projektledare, som verkligen tillförde sin kompetens till renoveringen. Man märkte att de verkligen gillar det de sysslar med. Och trotts att vi gjorde om planeringen tillsammans med projektledaren så höll tidsplanen och vi är supernöjda med resultatet.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
SÖREN S
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Pålitliga! Trygga och dessutom den där lilla extra omtänksamheten.

Mona F
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Plattsättaren som var hos oss var superduktig. Han hade full koll på vad som skulle göras och var här varje dag, även vissa helger. Vi hade valt en snygg mosaikfondvägg där vi stötte på problem med nischer som vi velat ha, men med tips och råd från Miro så vart det fantastiskt!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

NILS GÖRAN V
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Jag rekommenderar Renovera nu. Gör ett bra och ordentligt arbete. Trevliga och hjälpsamma.

Maria K
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi är jättenöjda med vårat badrum och kan definitivt rekommendera Renovera Nu till alla som planerar på att renovera hemma. Nästa gång det är dags för en renovering vet iallafall jag vilka man ska kontakta.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anders Mikael T
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Toppen jobb! Även om allt var väldigt basic har grabbarna och tjejerna utfört ett riktigt schyst jobb. Bra inplastat, snabba och effektiva. Jobbade helger och blev klara i tid. Grymt!

Mikael K
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Det var dags att ta tag i tvättstugan, badrummet och köket och valet föll på Renovera NU. Allt gick verkligen enligt plan, byggmöte, byggstart, uppföljningar och slutkontroll. Vi är jättenöjda! Otroligt smidigt att de höll i allt själva och att vi fick en och samma dedikerade projektledare för alla projekt. Våra varmaste rekommendationer.

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Paulina H
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Anlitade Renovera Nu för en renovering. Allt fungerade perfekt! Tidplan, fastpris enligt offert, raka och tydliga i kommunikationen. Trevliga och städade. Branschen behöver fler som dem.

Fredrik S
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi blev rekommenderade att använda renovera nu av några vänner, och det är vi tacksamma för. Vi var, som de flesta säkert är, oroliga inför renoveringen då man hört om så många som råkat ut för långa och utdragna renoveringar med oseriösa hantverkare. Renovera NU visade oss verkligen att det inte fanns någon anledning att oroa sig så länge man anlitar seriösa aktörer, och dessutom till ett bra pris. Vill du också ha en enkel och smidig renovering rekommenderar jag att du anlitar detta företag.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Rebecka V
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi jämförde de 5 mest välrenommerade företagen i stockholm varvid valet föll på Renovera NU och vi har inte ångrat oss en sekund. Bra och tydlig offert. Prisvärd framför allt! Enkelt koncept med en kontaktperson. Duktiga och glada hantverkare. Snyggt, ordnat och städat. Resultatet över förväntan. Kan med gott samvete rekommendera Renovera NU till vem som helst.

Servan G
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi stod och vägde mellan olika aktörer, och Renovera nu var inte billigast, men vi är jätte nöjda med vårt val. Säljare, projektledare och plattsättare, alla har verkligen lyssnat på oss och vad vi vill göra. Kan bara tacka för ett prima resultat. Rekommenderas varmt

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Kevin Lee C
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Renovera nu fick förtroendet att renovera vårt badrum i källaren vårt hus i Bromma. Det var en omfattande renovering där de grävde sig ned och isolerade, och ändrade hela planlösningen (slog ihop tvättstuga och badrum) och vi måste säga att vi är oerhört nöjda. Dialog med säljare, projektledare och plattsättare har funkar över förväntan. Vi visste att det fanns en massa dolda fel pga tidigare ägare, men Renovera nu var alltid snabba med lösningar som gjorde att vi fick önskat slutresultat. Med marmor på både golv och vägg, samt inkaklat badkar med avsats var det en renovering utöver det vanliga

Jan-Eje F
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Företaget gjorde ett toppenjobb i mitt badrum. Rörmontören var artig och kunnig. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera dem för liknande jobb.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Haifaa S
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Inte snsvariga jag hade möte med dem men ingen kom tyvärr från renoveranu och knappt kunda jag kontakta dem för att veta om anledningen Hemskt 👎

Andrey Z och 2 andra gillar detta
Peter L
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Fick offert på badrum och tvättstuga. Inte ett rätt mixat rummen. Påpekade fel i offert, ”har ingen toalett eller dusch tvättstuga och ska endast måla på väggarna”. Ingen återkoppling, jag ringer. Säljaren lovar ny offert, den kommer nu med målning och kakling av vägg... väntar nu på återkoppling från offert nr3 ... fortfarande inget svar...

Andrey Z och Leif Roland J gillar detta
Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Vladimir K
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Jag vill bara säga att vi har varit supernöjda med Renovera Nu. Slutresultat var super fint! Kan varmt rekommendera dom! Stjärnan i bolaget är projektledaren Daniel och plattsättaren Konstantin. Sjukt proffsiga killar. Vladimir

Sanna F
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Renovering av badrum. Trevligt bemötande och superfint resultat! Enda negativa var att tidsplanen inte hölls och att man fick nya datum då arbetet skulle vara klart under processens gång som inte heller höll. Tog ungefär dubbelt så lång tid som det som stod i avtalet. Generellt lite dålig kommunikation kring tidsplanen. Annars var resultatet över förväntan och bemötandet var proffsigt.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Aro A
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Rekommenderar Renovera Nu varmt . Vi är super nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering blir glad varge gång jag är där ine..

ROBIN J
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Väldigt noggranna, väldigt måna om att följa säker vatten och lyhörda för våra önskemål. En fröjd att kunna slappna av och se dom jobba :-)

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Erik D
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Mycket väl utförd badrumsrenovering. Allt precis enligt våra önskemål, mycket bra dokumentation innan, under och efter.

Airf T
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi är super nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering.   All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan. Rekommenderas varmt

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Marlena C
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Rekommenderar Renovera Nu varmt för stora som små jobb. Allt har gått bra från start till mål, verkligen toppen!

Julia K
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Super nöjd!! Väldig trevliga, snabba och kvalitativa!

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

DAVID V
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Supernöjd med den renovering Renovera Nu utförde hos mig 2015. Badrum och toalett. Det gick precis så smidigt som dom lovat och hade fina rabatter hos återförsäljare. Verkligen ett företag att rekommendera.

Mattias F
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering. All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Rekommenderas varmt!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Annika B
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Vi anlitade RenoveraNu för att renovera vårt badrum i vår bostadsrätt, vi byggde även en helt ny gästtoalett. Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan. Vår upplevelse av företaget RenoveraNu, är att det är ordning och reda. Vi blev imponerade av att de hade så bra kunskap om vad som i renoveringen gav rätt till rotavdrag. En anledning till att renoveringen löpte så smidigt och att resultatet vart så bra är att dom är så noggranna med planeringen inför renoveringen. Det gjorde att vi som köpare...

anna m
Skrev om Renovera Nu Stockholm AB

Bolaget började med en mycket professionell offert men avslutade med ett arbete som hade tagit för lång tid och där den ursprungliga offerten adderades av flertal tillägg. Alla tillägg var jag tvungen att godkänna och har så gjort, men pga av tidsbrist, så fanns det aldrig tid till att undersöka om det var korrekt. Den ursprungliga offerten hamnade på cirka 60% av det totala priset och jag anser att bolaget medvetet utnyttjade min ( som kund ) okunskap om allt det arbete som inte var med på offerten och redan då, mycket...

Andrey Z gillar detta