Rent Hem

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten — Visa karta

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag!

Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig.

Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring på upp till 10 miljoner, säker hantering av nycklar, sekretessavtal och självklart massor av goda referenser.

Räkna fram ditt pris enkelt online eller ring oss för att boka direkt. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Rent Hem

• Abbe S
    Abbe S skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Professionellt arbete. Vi är mycket nöjda och kommer fortsättningsvis att anlita företaget. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Rent Hem
    Storstädning.
    Jättenöjd med resultatet!
    Fick snabbt en tid med snabb svarsfrekvens på mailen. Allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Edvard L
    Edvard L skrev om Rent Hem
    Levererar alltid bra. Rent och snyggt. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Rent Hem
    Väldigt slarvigt städat, missat att dammtorka på fönsterbrädorna, fläckigt på hela köksbänken och spisen var inte rengjord. Erbjöd sig att åtgärda slarvet mot att jag skulle åka 30 min enkel väg för att låsa upp dörren till lägenheten som jag inte längre bor i, kunde inte tänka sig att hämta upp nyckeln såvida jag inte betalade extra för det.
    Med så mycket slarv som dom genomförde städningen och deras ovilja att kompensera mig så rekommenderar jag ingen att anlita deras städtjänster! Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Rent Hem
    Använder Rent Hem för ”storstädning” ungefär var 3:e månad och är alltid nöjd med städningen och bemötandet. Personalen är alltid i tid och aldrig har något gott sönder (skett med flera andra städbolag). Enkelt och smidigt att boka städning och tillägsstjänster via nätet. Läs mer
  • Barbro W
    Barbro W skrev om Rent Hem
    Fönsterputs
    Jättebra
    Ja mycket bra och svarade snabbt på mejl
    En trevlig och duktig tjej putsade mina fönster och jag har aldrig fått renare fönster av annan firma Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Rent Hem
    Snabbt och enkelt...................... Läs mer
  • Tre Tacos City AB
    Tre Tacos City AB skrev om Rent Hem
    Bra och snabbt och priset tyckte jag var bra Läs mer
  • Sami Y
    Sami Y skrev om Rent Hem
    Sjukt duktiga och extremt noggranna !
    Rekommenderar dom om ni vill bli riktigt nöjda ! / Sami Läs mer
  • Leo A
    Leo A skrev om Rent Hem
    Det var städning i toppklass. Skulle gjort det tidigare så man kunde få bo så rent. Två saker som jag tycker kunde varit bättre var att vi faktiskt glömde tvätten och att de då inte kunde ta ut korgen och göra rent det skåpet med. Där fick jag stå med toapapper och skrubba för inget annat fanns kvar i lägenheten. Var även några små fläckar med superrengöringsmedel som jag undrar vad de hade gjort med golvet om jag inte torkade bort dem. Överlag mycket nöjd, rekommenderar varmt och tvättkorgen var huvudsakligen mitt eget fel, men... :) Läs mer
  • John G
    John G skrev om Rent Hem
    Allt var verkligen suveränt utfört, ingenting alls att anmärka på. Extremt stora fönster på två våningar som de lyckades få rena utan konstigheter. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Rent Hem
    Anlitat för storstädning och hemstädning, helt ok. Läs mer
  • Jennifer Z
    Jennifer Z skrev om Rent Hem
    Flyttstädning av lägenhet på 44 kvm, trevlig personal och väldigt noggrann städning! Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Rent Hem
    Flyttstädning! Trevligt & Proffsigt bemötande :) Väl städat. Rekommenderas! Läs mer
  • Jens S
    Jens S skrev om Rent Hem
    De kom i tid och arbetet gick snabbt, effektivt och det blev mycket bra! Läs mer
  • Maj S
    Maj S skrev om Rent Hem
    Snabb o ordentlig fönsterputs, jag är nöjd! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Rent Hem
    Köksrengöring

Helt OK bemött

Förväntade mig ett väl rengjjort kök, vilket jag fått

Allt OK Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Rent Hem
    En storstädning som vi är mycket nöjda med! Kom hem till en skinande lägenhet som doftade friskt och rent.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Malin C
    Malin C skrev om Rent Hem
    Punktliga, trevliga och noggranna. Mycket, mycket nöjd! Läs mer
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Rent Hem
    Trevlig städpersonal som gör hemmet riktigt fint! Läs mer
  • Roger
    Roger skrev om Rent Hem
    Ett fullständigt uruselt städresultat (kontrollera genom att dra fuktat hushållspapper på bl.a. rengjorda golv ytor) sedan börjar tjafset om vem som har fel. Tyvärr Rent Hem håller inte vad som utlovas. Istället fick jag ett skitigt resultat som ingen vill betala för att få. Betyget riktigt uselt, är tyvärr det lägsta möjliga. Läs mer
    2018-07-06 Rent Hem svarar Roger
    Hej Ronald,

Tack för din feedback, som du vet så har vi nöjd-kund-garanti och strävar alltid efter att leverera kvalité och nöjda kunder och är det något som du inte är nöjd med så kommer vi alltid tillbaka och åtgärdar det. Jag kan tyvärr inte hitta ditt namn i vårt kundregister så du får gärna återkoppla till oss per telefon 08-82 44 77 eller e-post så ska vi lösa det på bästa sätt.
  • Lena N
    Lena N skrev om Rent Hem
    Snabbt fick vi hjälp med fönsterputs och rent och fint blev det! Läs mer
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Rent Hem
    Jag hade beställt flyttstädning och nummer ett så var de 40 minuter försenade vilket absolut kan ske men jag vet inte om det var den orsaken som bidrog till att städet inte var helt perfekt. Jag hade flyttat fram spisen så att de kunde rengöra bakom den, men när jag sen ska ställa tillbaka den så är det inte städat under själva spisen där den stod. Jag tyckte dammsugningen rent generellt var under all kritik, dock var det torkat och städat på alla listor och i alla skåp så det är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Rent Hem
    Jag har har haft städning 3 ggr. Alltid perfekt! Nu även fönsterputs, kan inte bli bättre!
    Rent hem håller vad dom lovar. Läs mer
  • Josefiina B
    Josefiina B skrev om Rent Hem
    Jag köpte en storstädning. Supertrevlig personal. Dock var de sena och hade svårt att hålla utlovad tid. Städningen var välgjord. Läs mer
  • Nenne J
    Nenne J skrev om Rent Hem
    Jättenöjda 👍Smidigt att boka på nätet. Läs mer
  • Louise G
    Louise G skrev om Rent Hem
    Bokade fönsterputs. Snabbt och bra bekräftat per Mail. På plats i bra tid, trevlig och proffsig kvinna. Jättenöjd med resultatet. Läs mer
  • Maria Veronica L
    Maria Veronica L skrev om Rent Hem
    Flyttstädet var perfekt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Rent Hem
    Välputsade fönster. Riktigt bra kvalite på jobbet! Läs mer
  • Elias N
    Elias N skrev om Rent Hem
    Köpte visningsstäd och var nöjd med resultatet. De missade vissa småsaker, men överlag ett mycket gott resultat! Läs mer
  • Lea T
    Lea T skrev om Rent Hem
    Jag vill gärna ha personer som kan kommunicera åtminstone engelska.
    Kunde inte det hos oss. Läs mer
  • HiddenForms AB
    HiddenForms AB skrev om Rent Hem
    Kändes oförberedd
    Pratade inte svenska
    Slarvig Läs mer
    2018-06-04 Rent Hem svarar HiddenForms AB
    Hej Sasa,

Vad tråkigt att höra att du inte blev helt nöjd, som du vet så har vi nöjd-kund-garanti och strävar alltid efter att leverera kvalité och nöjda kunder. Vi tog kontakt med dig efter att vi fick reda om din upplevelse via reco. Vi kom fram till att du hade missat att beställa bland annat karmtvätt från utsidan och något fönster. Vi fick aldrig reda på vad som var slarvigt utfört, återkoppla gärna till oss via e-post eller telefon så bokar vi en tid för att komma ut och rätta till så att ni blir nöjda! :)
  • Joanna Z
    Joanna Z skrev om Rent Hem
    Allt toppen!
    Enkelt, trevligt och rent! Läs mer
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Rent Hem
    Lite dyrt men bra resultat och trevliga anställda. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Rent Hem
    Fönsterputs
    Hembesök med bra bemötande
    Levde upp till förväntningarna, rena fönster och karmar
    Snabb leverans från beställning, punktligt, bra kommunikation, bra utförande Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Rent Hem
    Jag beställde fönsterputs.
    Två duktiga supersnabba tjejer gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Rent Hem
    Jag är nöjd med resultatet MEN det var struligt från er sida med ombokning av tid samma dag som ni skulle komma. Jag tackade ja till det eftersom vi var i stort behov av er tjänst. Men det tar inte bort känslan av att ni är oseriösa. Jag bad om att få ett avdrag på priset eftersom ni inte kom i tid till den ombokade tiden heller (ni kom 40 minuter senare) men det kunde ni absolut inte gå med på. Det är tydligen okej att byta tider och vara sen, bara man meddelar det. Känns som att ni gärna tar betalt men kan inte se det ur kundens perspektiv. Jag är besviken och kommer inte att rekommendera er till någon. Ni har inte kunden i fokus. Läs mer
  • Rachel H
    Rachel H skrev om Rent Hem
    Jag och min fästman är väldigt nöjda med Rent Hem. De utförde en visningsstädning hos oss som var utan anmärkning! Fantastiska och noggranna! Läs mer
  • Blagica B
    Blagica B skrev om Rent Hem
    Väldigt nöjd! Rent, snabbt och prisvärt! Trevlig personal 😊 Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Rent Hem
    Lika bra som sist. Alexandra är både kunnig och trevlig!! Läs mer
  • Pablo C
    Pablo C skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Aleksandra var effektiv utan att tumma på kvalite. Läs mer
  • André T
    André T skrev om Rent Hem
    Vi har vid två tillfällen haft fönsterputsning hör hemma. Det är smidig bokning. Dålig telefonkontakt, men bra mejlrespons.
    Fönstrena blir rena, men runtomkring blir det smutsigt vatten som inte torkas bort. Tyvärr har det varit svårt att kommunicera båda gångerna, men värst denna då de som var här inte pratade svenska och knappt engelska.
    Det blev två försök, men nästa gång väljer vi nog något annat företag. Tyvärr! Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Smidigt och enkelt.Rena fönster, vilket uppfylldes.
    Smidigt och prisvärt. Läs mer
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Rent Hem
    Rent hem flyttstädning hemma hos oss och vi blev riktigt nöjda. Mycket professionellt och noggrant städ :) Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Rent Hem
    Mycket trevlig person. Kan dock inte prata svenska, det är ju ett minus. Men blev väldigt nöjd med fönsterputsen. Läs mer
  • Sabina O
    Sabina O skrev om Rent Hem
    Fönster puttsning till stor belåtelse. Snabbt och mycket godkänt. Dessutom kom de i tid på minuten. Läs mer
  • Fredrika D
    Fredrika D skrev om Rent Hem
    Vi är väldigt nöjda med vår städning varannan vecka! Läs mer
  • Margareta I
    Margareta I skrev om Rent Hem
    Städning 2ggr/mån. Trevligt bemötande , lyssnade på mina önskemål . Förväntningarna är bättre än jag vågade hoppas på , har dåliga erfarenheter från tidigare städföretag Är mycket nöjd och hoppas att jag får fortsätta vara det! Läs mer
  • Nesrin S
    Nesrin S skrev om Rent Hem
    Toppen fint var det fönsterna rena och som bara den. Läs mer
  • Gunvor N
    Gunvor N skrev om Rent Hem
    Fönstertvätt, utmärkt bemötande och mycket väl utfört arbete.
    För liten stil på fakturan. Läs mer

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten