Rent Hem

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten — Visa karta

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag!

Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig.

Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring på upp till 10 miljoner, säker hantering av nycklar, sekretessavtal och självklart massor av goda referenser.

Räkna fram ditt pris enkelt online eller ring oss för att boka direkt. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 135 kunder tycker om Rent Hem

• 2019-05-24

Katri A skrev om Rent Hem
    Jag har anlitat rent hem för fönsterputs ett par ggr tidigare och har varit väldigt imponerad. Nu inför kommande justeringar i RUT-avdrag funderade jag på att utöka till städning också.
    Dessvärre har jag nu ett riktigt dålig kundbemötande i samband med en utebliven putsning. En miss från deras sida gör att de missat min bokning. Ännu sämre är att de tar en konflikt med mig som kund per mail istället för att be om ursäkt. De kan inte ens ringa och förklara sig. En ny kompensationstid kan de inte ’lova’ ifall personal insjuknat. Jag har varit hemma hela dagen för jag trodde att de skulle putsa mina fönster idag. Om ett par dagar har vi studentmottagning.
    Jag är så frustrerad och besviken! Läs mer
  • Karin T

2019-05-21

Karin T skrev om Rent Hem
    Fick hjälp med fönsterputs av Olena. Hon var snabb och duktig och resultatet blev tipp topp!

Tack så mycket! Läs mer
  • 2019-05-21

Anna J skrev om Rent Hem
    Snabbt och snyggt! Dessutom
    Prisvärt och trevliga personer som kom. Läs mer
  • 2019-05-06

Stefanie B skrev om Rent Hem
    Fönsterputs
    Superbra jobb! Tack för proffsig och snabb service Läs mer
  • 2019-05-04

Eleonor v skrev om Rent Hem
    Supernöjd, tack för proffsig hjälp. Läs mer
  • 2019-05-02

Ayna M skrev om Rent Hem
    Enkelt att boka, få direkt pris, snabbt och högkvalitativt utfört jobb. Läs mer
  • 2019-04-21

Christina M skrev om Rent Hem
    Vi blev väldigt nöjda med fönstertvätten av vår gamla glasveranda med oregelbundna spröjs. De var väldigt noggranna och måna om att göra ett bra jobb med alla fönster trots hög höjd på ranglig stege. Läs mer
  • 2019-04-19

Gunilla L skrev om Rent Hem
    Fönsterputs hade jag beställt.
    Det kom två rara och artiga flickor från Ukraina. De kunde i stort sett ingen Svenska!!
    Tyvärr är en del fönster flammiga i solen.!!
    De hade alldeles för bråttom !!!!
    Mvh Gunilla Lasota Läs mer
  • 2019-04-16

Christer L skrev om Rent Hem
    Trodde aldrig att fogarna i badrummet kunde bli så pass rena igen, utmärkt jobb utfört! Läs mer
  • 2019-04-16

Eva G skrev om Rent Hem
    Fönsterputs, allt till belåtenhet 👍 Läs mer
  • 2019-04-09

Lanemo E skrev om Rent Hem
    Beställde fönsterputs. Personen var vänlig, punktlig och snabb. Och resultatet blev jättefint! Läs mer
  • 2019-04-09

Christel G skrev om Rent Hem
    Proffsigt bemött, duktig person som utförde jobbet, bra info för och efter. Läs mer
  • 2019-04-08

peter c skrev om Rent Hem
    Bra jobb, trevlig tjej. Allt ok. Läs mer
  • 2019-04-08

Christina W skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Personen kom i tid och gjorde ett grundligt jobb. Läs mer
  • Anna B

2019-04-06

Anna B skrev om Rent Hem
    Trevligt och professionellt bemötande och rent resultat. Är mycket nöjd med dem! Läs mer

Åsa J skrev om Rent Hem
    Bra jobb , perfekt utfört. Inget att klaga på Läs mer

ulrika c skrev om Rent Hem
    Fönsterputsning. Lätt att beställa, snabbt utförande från beställning och ett utmärkt resultat. Läs mer

Amanda S skrev om Rent Hem
    Snabb och smidig bokning med ett fint slutresultat! Läs mer
  • Katarina S

2019-04-05

Katarina S skrev om Rent Hem
    Fönsterputs, duktig tjej
    Levde upp till mina förväntningar🙌💪 inte en enda fläck kvar
    Nu har jag skrivit mer än 30 tecken, så nu blir det bsra dravel tycker ni ska försöka se till att denna sida funkar Läs mer

Christina S skrev om Rent Hem
    Fönsterputs av en mycket duktig och trevlig kvinna
    Gjorde arbetet snabbt och noggrant Läs mer
  • 2019-04-01

Saha C skrev om Rent Hem
    Jag har bokat redan flera gånger köksstädning och fönsterputs och det kommer jag att försätta definitivt .
    Tjejerna som jobbar där är väldigt professionella , trevliga och noggranna . Ett stort * för ett bra bemötande och bra service , som svarar snabbt på alla frågor ... Läs mer
  • 2019-02-23

Louise B skrev om Rent Hem
    Pålitliga och noggranna. Jag kommer absolut använda rent hem igen Läs mer
  • 2019-02-23

Christina E skrev om Rent Hem
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-02-05

Jenny G skrev om Rent Hem
    Fönsterputsningen var toppen! Läs mer
  • Didrik H

2019-02-05

Didrik H skrev om Rent Hem
    Beställde visningsstädning och blev riktigt nöjd. Bra bemötande och bra städat! Läs mer
  • 2019-02-03

Frida A skrev om Rent Hem
    Storstädning.
    Blev bemött bra, lite svårt med språket.
    Missade ett par skåp och lådor invertes efter att de gått som jag upptäckte.

I övrigt kändes det bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-01

Alice L skrev om Rent Hem
    Har haft flyttstädning och visningsstädning. Allt va smidigt, punktligt och blev rent. Precis som jag hade förväntat mig. Mycket nöjd! Läs mer
  • Mats Hedenby

2019-02-01

Mats Hedenby skrev om Rent Hem
    Vi har vid ett flertal tillfällen använt Rent Hem. Vi är supernöjda! alltid i tid, flexibla, har profilkläder, de har proffsiga redskap och rena trasor etc, deras ångtvätt för badrummen var fantastisk, alltid lämnar de ett Rent Hem :-)
    Vi har tidigare använt städtjänst och känt att vi måste gå efter eller instruera personal. vi har inte vetat om de haft utbildning eller inte. Vi har varit otrygga, just det är nog en av de viktigaste sakerna vi upplever med Rent Hem, trygghet. / mats Hedenby Läs mer
  • Sandra B

2019-02-01

Sandra B skrev om Rent Hem
    Beställde flyttstädning och killen som flyttade in var inte så nöjd. Han tyckte det såg lite smutsigt ut på vissa ställen. Läs mer
  • 2019-01-14

Marie F skrev om Rent Hem
    Punktliga och otroligt effektiva tjejer som flyttstädade vårt hem skinande rent. Ugnen var så ren att den såg ut att aldrig ha blivit använd, likaså golvbrunnen i duschen. Kan varmt rekommendera denna städfirma och kommer använda mig av deras tjänster i framtiden. Läs mer
  • 2018-11-30

Lena O skrev om Rent Hem
    Både i år och 2017 köpte jag fönsterputsningstjänsten.
    Jag är mycket nöjd med det professionellt utförda
    arbetet.
    De som utfört fönsterputsen är trevliga och snabba. Läs mer
  • 2018-11-30

Per S skrev om Rent Hem
    Flyttstädning, bokades snabbt, på tid, väl genomfört, trevlig personal! Läs mer
  • 2018-11-29

Gabriella L skrev om Rent Hem
    Storstädning villa: jättenöjd, proffsigt, rent och tryggt Läs mer
  • Paula E

2018-11-13

Paula E skrev om Rent Hem
    Beställde visningsstäd. Bra kommunikation med företag före och under städdagen. Två tjejer kom, en pratade svenska och en engelska. De utförde städning bra. Men hittade detaljer de missat/ej utfört/ej ingick. Bl.a balkongräcket och list på golv för inglasning fick jag städa själv efteråt. Luftgaller ovanför ugn innan överskåp ej rengjort.
    Badrum blev skinande rent och min ugn ser nästan ny ut igen. Läs mer
  • 2018-11-06

Cecilia M skrev om Rent Hem
    Flyttstädning av lägenhet - såå bra utfört! Ugnen såg helt ny ut och allt var rent och snyggt! Rekommenderar verkligen Rent hem! Läs mer
  • 2018-10-25

Thord A skrev om Rent Hem
    Klockren fönsterpusning med hög service. Läs mer
  • Sinan K

2018-10-23

Sinan K skrev om Rent Hem
    Jättebra fönsterputsning! Väldigt lyhörda och flexibla. Bra service och bra priser. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-10-13

Johan T skrev om Rent Hem
    Snabb och tydlig respons på min förfrågan om städning, trevlig personal som kom till mitt hem och väldigt rent och snyggt. Helt enligt mina förväntningar! Läs mer
  • 2018-09-29

Susanne W skrev om Rent Hem
    Proffsigt bemötande vid både beställning och utförande! Väldigt nöjd och kommer att använda företaget igen! Läs mer
  • 2018-09-24

Catarina V skrev om Rent Hem
    Duktiga städare som lämnade ett skinande blankt hem efter sig.
    De lyssnade på vad jag ville att de skulle göra. Läs mer
  • 2018-09-11

Gunilla E skrev om Rent Hem
    Jag beställde en flyttstädning.
    Var mycket nöjd 👍 svarade snabbt på mailen innan och ett ok bemötande. Läs mer
  • 2018-09-04

Anna T skrev om Rent Hem
    Badrum samt ugn. Ett mycket bra jobb, det blev skinande rent. Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer

Sebastian K skrev om Rent Hem
    Fönsterputsning

God kommunikation vid bokning - Kom på utsatt tid - Utförde jobbet tillfredställande Läs mer

Maria O skrev om Rent Hem
    Fönsterputsning.

Fönstrena blev rena, men fönsterbräda kunde torkats av mer noggrant samt fläckar på golvet skulle torkats bort.

Annars nöjd! Läs mer

Cristina C skrev om Rent Hem
    Beställt storstädning och fick storstädat. Vänliga, duktiga var flickorna som kom. Hade gärna velat veta före städtillfället att ingen talade svenska. Då hade jag bättre kunnat förbereda min engelska. Kommer att rekomendera er! Läs mer

Fredrik F skrev om Rent Hem
    Vänliga, trevliga och noggranna! Läs mer
  • Nicklas E

2018-08-29

Nicklas E skrev om Rent Hem
    Nöjd kund, en seriös firma som gjorde ett riktigt bra jobb hemma hos mig! Grymt trevlig och service inriktad kundtjänst. Enda negativa om man ska leta fel kan möjligen vara städarnas språkkunskaper.. men ärligt talat så gör det inte mig ett dugg så länge slutresultatet blir bra.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-08-24

Sanna W skrev om Rent Hem
    Jag köpte flyttstädning. Jättenöjd! Imponerad av att det gick så fort trots att det var ganska så smutsigt. Enda minuset var kanske att de inte smort in fönsterbrädena av sten. Kanske hade varit fint med nåt vax där? Läs mer
  • Eva K

2018-08-24

Eva K skrev om Rent Hem
    Rent Hem har hjälpt mig med hemstädning i över 6 månader, vi är super nöjda! Det är fatastiskt att komma hem efter en lång arbetsvecka och det doftar och är skinande rent! Grymt jobb!! Tack så mycket! Läs mer
  • Svensk Fastighetsförmedling B

2018-08-24

Svensk Fastighetsförmedling B skrev om Rent Hem
    Vid vårat samarbete med Rent Hem så har både vi och våra kunder varit väldigt nöjda! Hög kvalite på städning och super trevlig personal! Läs mer

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten