Rent Hem

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten — Visa karta

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag!

Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig.

Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring på upp till 10 miljoner, säker hantering av nycklar, sekretessavtal och självklart massor av goda referenser.

Räkna fram ditt pris enkelt online eller ring oss för att boka direkt. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Rent Hem

• Martin B
    Martin B skrev om Rent Hem
    Bokade flyttstädning, inga klagomål, väldig trevlig personal och ett bra utfört jobb" . Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Rent Hem
    Supebra städat. Stort arbete som blev riktigt bra. Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Rent Hem
    Killen som svarade i tfn var supertrevlig och kunde erbjuda mig hjälp inom 2 dagar så det blev en lördag, eftersom jag var i akut behov av en ”Grov/Flyttstädning” helt ok.
    Jag hade talat om exakt vad som behövde göras och han lovade att jag skulle få exakt den hjälpen, inga problem eftersom han skrev ner det.
    Det kom två kvinnor från Ukraina men ingen kunde svenska och knappt någon engelska så det blev lite problem men jag visade exakt vad dom skulle städa och det var fönster, en liten kokvrå och skura ett litet badrum inga svåra saker!!!
    MEN, MEN
    Badrummet: kaklet ej ordentligt rengjort, skiten bakom toaletten kvar och golvet hade behövts skuras med rotborste och det hade jag klargjort i samtalet med företaget och det var som sagt inte gjort.
    Kokvrån: köksventilen inte ok och det luktade starkt av skurmedel i skåpen.
    Fönstren: jättefina

Jag behövde/beställde denna tjänst JUST för att slippa ta hand om någon annans skit😡
    M a o är jag definitivt INTE nöjd. Läs mer
  • Per I
    Per I skrev om Rent Hem
    Bra arbete av er inga kvinna!! Läs mer
  • Mimmi Å
    Mimmi Å skrev om Rent Hem
    Våra fönster blev superfina. Tjejen som kom var jättetrevlig och effektiv.
    Det enda negativa var att vi egentligen hade bokat en annan dag och det blev ombokat, men det löste sig tillslut. Läs mer
  • Erik G
    Erik G skrev om Rent Hem
    Vi bokade en visningsstädning och var supernöjda med jobbet. Har tidigare haft storstädning med andra företag men det har alltid varit ganska slarvigt resultat. Här var allt över förväntan. Ugnen såg ut som den var ny. Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Rent Hem
    Jättebra. Bra städning och alltid trevlig och smidig kontakt. Läs mer
  • Inga-Maj S
    Inga-Maj S skrev om Rent Hem
    Hemstädning varje vecka.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Chris O
    Chris O skrev om Rent Hem
    Jag är väldigt nöjd. Bra dialog, de kommer alltid i tid. Bra med samma städerska varje gång.Jag har städning varannan vecka. Rekommenderar dom starkt. Ber man om något, är det inga problem. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Rent Hem
    Vi får hjälp med städning 3 timmar varannan vecka. Jag vill meddela att vi är mycket nöjda med detta, både med bemötande och själva städningen. Det kan inte vara bättre.
    Monica S Läs mer
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Rent Hem
    Vi är nöjda med vår hemstädning varannan vecka. Det är så härligt att komma hem till ett rent hem. Det är också bra att man har möjlighet att ställa in städning med kort varsel några gånger per år. Läs mer
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Rent Hem
    Från första stund imponerades jag av hur proffsiga de är. Det är viktigt för dem med bra kvalitet på utfört arbete och att jag som kund ska vara nöjd.
    Och det är jag. Mer än nöjd faktiskt. Otroligt rent, välstädat varje gång. Kan inte bli bättre.
    Jag har provat andra städfirmor tidigare så jag vet att just Rent Hem i jmf med dessa håller högsta kvalitet. Läs mer
  • Ken A
    Ken A skrev om Rent Hem
    Mycket nöjd med den utförda städningen och allt runt också, trodde nästan att de köpt en ny ugn till oss, imponerande. Läs mer
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Rent Hem
    Städning i hemmet.
    Vi är mycket nöjda med städningen.
    Lite mer professionella än andra städfirmor vi anlitat. Läs mer
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Rent Hem
    Duktiga och trevliga medarbetare. Ordning och reda även med det administrativa. Jag är mycket nöjd som kund och har rekommenderat Rent Hem för mina vänner. Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Rent Hem
    Mycket bra och kompetent personal . Kommer använda tjänster igen. Läs mer
  • Erika Ö
    Erika Ö skrev om Rent Hem
    Allt var bra, trevlig personal! Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Rent Hem
    Snabb, trevlig service och just vår ”fönsterputsare” var oerhört professionell och effektiv. Ger full poäng på bemötande och på personen som utförde jobbet! Läs mer

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten