Rent Hem

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten — Visa karta

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag!

Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig.

Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring på upp till 10 miljoner, säker hantering av nycklar, sekretessavtal och självklart massor av goda referenser.

Räkna fram ditt pris enkelt online eller ring oss för att boka direkt. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Rent Hem

• Elias N
    Elias N skrev om Rent Hem
    Köpte visningsstäd och var nöjd med resultatet. De missade vissa småsaker, men överlag ett mycket gott resultat! Läs mer
  • Lea T
    Lea T skrev om Rent Hem
    Jag vill gärna ha personer som kan kommunicera åtminstone engelska.
    Kunde inte det hos oss. Läs mer
  • HiddenForms AB
    HiddenForms AB skrev om Rent Hem
    Kändes oförberedd
    Pratade inte svenska
    Slarvig Läs mer
  • Joanna Z
    Joanna Z skrev om Rent Hem
    Allt toppen!
    Enkelt, trevligt och rent! Läs mer
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Rent Hem
    Lite dyrt men bra resultat och trevliga anställda. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Rent Hem
    Fönsterputs
    Hembesök med bra bemötande
    Levde upp till förväntningarna, rena fönster och karmar
    Snabb leverans från beställning, punktligt, bra kommunikation, bra utförande Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Rent Hem
    Jag beställde fönsterputs.
    Två duktiga supersnabba tjejer gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Rent Hem
    Jag är nöjd med resultatet MEN det var struligt från er sida med ombokning av tid samma dag som ni skulle komma. Jag tackade ja till det eftersom vi var i stort behov av er tjänst. Men det tar inte bort känslan av att ni är oseriösa. Jag bad om att få ett avdrag på priset eftersom ni inte kom i tid till den ombokade tiden heller (ni kom 40 minuter senare) men det kunde ni absolut inte gå med på. Det är tydligen okej att byta tider och vara sen, bara man meddelar det. Känns som att ni gärna tar betalt men kan inte se det ur kundens perspektiv. Jag är besviken och kommer inte att rekommendera er till någon. Ni har inte kunden i fokus. Läs mer
  • Rachel H
    Rachel H skrev om Rent Hem
    Jag och min fästman är väldigt nöjda med Rent Hem. De utförde en visningsstädning hos oss som var utan anmärkning! Fantastiska och noggranna! Läs mer
  • Blagica B
    Blagica B skrev om Rent Hem
    Väldigt nöjd! Rent, snabbt och prisvärt! Trevlig personal 😊 Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Rent Hem
    Lika bra som sist. Alexandra är både kunnig och trevlig!! Läs mer
  • Pablo C
    Pablo C skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Aleksandra var effektiv utan att tumma på kvalite. Läs mer
  • André T
    André T skrev om Rent Hem
    Vi har vid två tillfällen haft fönsterputsning hör hemma. Det är smidig bokning. Dålig telefonkontakt, men bra mejlrespons.
    Fönstrena blir rena, men runtomkring blir det smutsigt vatten som inte torkas bort. Tyvärr har det varit svårt att kommunicera båda gångerna, men värst denna då de som var här inte pratade svenska och knappt engelska.
    Det blev två försök, men nästa gång väljer vi nog något annat företag. Tyvärr! Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Smidigt och enkelt.Rena fönster, vilket uppfylldes.
    Smidigt och prisvärt. Läs mer
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Rent Hem
    Rent hem flyttstädning hemma hos oss och vi blev riktigt nöjda. Mycket professionellt och noggrant städ :) Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Rent Hem
    Mycket trevlig person. Kan dock inte prata svenska, det är ju ett minus. Men blev väldigt nöjd med fönsterputsen. Läs mer
  • Sabina O
    Sabina O skrev om Rent Hem
    Fönster puttsning till stor belåtelse. Snabbt och mycket godkänt. Dessutom kom de i tid på minuten. Läs mer
  • Fredrika D
    Fredrika D skrev om Rent Hem
    Vi är väldigt nöjda med vår städning varannan vecka! Läs mer
  • Margareta I
    Margareta I skrev om Rent Hem
    Städning 2ggr/mån. Trevligt bemötande , lyssnade på mina önskemål . Förväntningarna är bättre än jag vågade hoppas på , har dåliga erfarenheter från tidigare städföretag Är mycket nöjd och hoppas att jag får fortsätta vara det! Läs mer
  • Nesrin S
    Nesrin S skrev om Rent Hem
    Toppen fint var det fönsterna rena och som bara den. Läs mer
  • Gunvor N
    Gunvor N skrev om Rent Hem
    Fönstertvätt, utmärkt bemötande och mycket väl utfört arbete.
    För liten stil på fakturan. Läs mer
  • Frida E
    Frida E skrev om Rent Hem
    100% nöjd med allt från bemötande till resultat! Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Rent Hem
    Väldigt rent o fint! Skulle gärna ta enstädning lite oftare! Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Rent Hem
    Snabba, effektiva och mycket professionella. Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Rent Hem
    Jag är väldigt nöjd med resultatet och tänker absolut anlita Rent Hem igen. Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Rent Hem
    vi hade beställt storstädning och resultatet översteg våra förväntningar. vi hade fått rekomendation om att kontakta er och allt flöt smidigt från början till slut. En mycket trevlig och professionell arbetsledare gick igenom med oss om vi hade några särskilda önskemål samt vad som ingick. de kom i tid exakt kl 08.00 o började direkt. Man var väldigt nogggrann med att göra klart så därför höll man på längre än avtalat. Allt var skinande rent och verkligen snyggt.Vi kommer att återkomma och förmodligen beställa hemstädning. Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Rent Hem
    Jag är jättenöjd. Alexandra kom punktligt och jobbade systematiskt och noggrant. Hon var glad och positiv. Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Rent Hem
    Mycket trevligt bemötande. De kom på tid och jobbade oerhört. Mycket trevlig och professionell arbetsledare (Alexandra). Vi hade beställt storstädning och är mycket nöjda.

Detta är nog början till hemstädningsavtal för vår del.

De levde mycket väl upp till våra förväntningar Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Rent Hem
    Jag anlitade Rent Hem för en flyttstädning och har varit fantastiskt nöjd hela vägen! Snabba mailsvar, en lättillgänglig plats att lämna nyckeln på, och främst: En väldigt väl utförd städning! Jag är mycket nöjd och kommer att anlita Rent Hem även nästa gång jag flyttar! Läs mer
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Rent Hem
    Super fint och rent. Fint bemötande! Läs mer
  • Ann-Charlott B
    Ann-Charlott B skrev om Rent Hem
    Proffsigt bemötande, köpte storstädning och är mycket nöjd ned resultatet, Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Rent Hem
    ..................................... Läs mer
  • Monica H
    Monica H skrev om Rent Hem
    Väldigt nöjd med städningen, har inget att klaga på! Läs mer
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Rent Hem
    Hade beställt tjänsten storstädning. De gjorde ett utmärkt jobb med städandet och var proffsiga rekommenderas ! Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Rent Hem
    Jätte fint bemötande både på telefon och personalen som va på plats. Snabb service och väldigt servicemedvetna. Utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Rent Hem
    Snabb återkoppling ang pris och bokning på kort varsel. Nogrann och väl utförd storstädning! Jätte trevlig och hjälpsam städpersonal. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Olof A
    Olof A skrev om Rent Hem
    Pålitliga och professionella. Anledningen till att de inte får full pott är att de saknar e-faktura. Läs mer
  • Rallarn AB J
    Rallarn AB J skrev om Rent Hem
    Väldigt bra jobb. Höll tider och proffsigt benötande och hantering av kontakt och info. Mycket nöjd. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Rent Hem
    Bokade flyttstädning, inga klagomål, väldig trevlig personal och ett bra utfört jobb" . Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Rent Hem
    Supebra städat. Stort arbete som blev riktigt bra. Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Rent Hem
    Killen som svarade i tfn var supertrevlig och kunde erbjuda mig hjälp inom 2 dagar så det blev en lördag, eftersom jag var i akut behov av en ”Grov/Flyttstädning” helt ok.
    Jag hade talat om exakt vad som behövde göras och han lovade att jag skulle få exakt den hjälpen, inga problem eftersom han skrev ner det.
    Det kom två kvinnor från Ukraina men ingen kunde svenska och knappt någon engelska så det blev lite problem men jag visade exakt vad dom skulle städa och det var fönster, en liten kokvrå och skura ett litet badrum inga svåra saker!!!
    MEN, MEN
    Badrummet: kaklet ej ordentligt rengjort, skiten bakom toaletten kvar och golvet hade behövts skuras med rotborste och det hade jag klargjort i samtalet med företaget och det var som sagt inte gjort.
    Kokvrån: köksventilen inte ok och det luktade starkt av skurmedel i skåpen.
    Fönstren: jättefina

Jag behövde/beställde denna tjänst JUST för att slippa ta hand om någon annans skit😡
    M a o är jag definitivt INTE nöjd. Läs mer
    2018-03-02 Rent Hem svarar Annika O
    Hej Annika,

Vad tråkigt att höra att du inte blev helt nöjd, som du vet så har vi nöjd-kund-garanti och strävar alltid efter att leverera kvalité och nöjda kunder. Jag ringde därför upp dig direkt efter att vi fick reda på din upplevelse via reco. Ett par timmar efter vårt samtal kom vi ut och ångtvättade hela ditt badrum. När jag var i kontakt med dig igen efteråt var du väldigt nöjd med insatsen!

Jag hoppas därför att du kommer använda våra tjänster igen och att vi då får möjligheten att göra dig ännu nöjdare! :-)
  • Per I
    Per I skrev om Rent Hem
    Bra arbete av er inga kvinna!! Läs mer
  • Mimmi Å
    Mimmi Å skrev om Rent Hem
    Våra fönster blev superfina. Tjejen som kom var jättetrevlig och effektiv.
    Det enda negativa var att vi egentligen hade bokat en annan dag och det blev ombokat, men det löste sig tillslut. Läs mer
  • Erik G
    Erik G skrev om Rent Hem
    Vi bokade en visningsstädning och var supernöjda med jobbet. Har tidigare haft storstädning med andra företag men det har alltid varit ganska slarvigt resultat. Här var allt över förväntan. Ugnen såg ut som den var ny. Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Rent Hem
    Jättebra. Bra städning och alltid trevlig och smidig kontakt. Läs mer
  • Inga-Maj S
    Inga-Maj S skrev om Rent Hem
    Hemstädning varje vecka.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Chris O
    Chris O skrev om Rent Hem
    Jag är väldigt nöjd. Bra dialog, de kommer alltid i tid. Bra med samma städerska varje gång.Jag har städning varannan vecka. Rekommenderar dom starkt. Ber man om något, är det inga problem. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Rent Hem
    Vi får hjälp med städning 3 timmar varannan vecka. Jag vill meddela att vi är mycket nöjda med detta, både med bemötande och själva städningen. Det kan inte vara bättre.
    Monica S Läs mer
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Rent Hem
    Vi är nöjda med vår hemstädning varannan vecka. Det är så härligt att komma hem till ett rent hem. Det är också bra att man har möjlighet att ställa in städning med kort varsel några gånger per år. Läs mer
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Rent Hem
    Från första stund imponerades jag av hur proffsiga de är. Det är viktigt för dem med bra kvalitet på utfört arbete och att jag som kund ska vara nöjd.
    Och det är jag. Mer än nöjd faktiskt. Otroligt rent, välstädat varje gång. Kan inte bli bättre.
    Jag har provat andra städfirmor tidigare så jag vet att just Rent Hem i jmf med dessa håller högsta kvalitet. Läs mer

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten