Rent Hem

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten — Visa karta

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag!

Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig.

Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring på upp till 10 miljoner, säker hantering av nycklar, sekretessavtal och självklart massor av goda referenser.

Räkna fram ditt pris enkelt online eller ring oss för att boka direkt. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 143 kunder tycker om Rent Hem

• 2019-07-16

Laila A skrev om Rent Hem
    Utmärkt fönsterputsning! Rent och effektivt. Kan rekommendera Rent hem! Läs mer
  • 2019-07-14

Anna B skrev om Rent Hem
    Vi är supernöjda med vår flyttstädning från Rent Hem! Gick lätt och snabbt att boka och lägenheten blev verkligen skinande ren från golv till tak. Läs mer
  • 2019-07-05

Håkan S skrev om Rent Hem
    Lätt att boka o komma fram till vilken tjänst vi behövde.
    Bra bemötande i lägenheten. Korrekt o rappt.
    Bra städning.
    Kan rekommendera Läs mer
  • 2019-06-20

Georg E skrev om Rent Hem
    Bra jobb, men det blev dyrare än offerten pga svårigheter att ange exakt fönstertyp på hemsidan. Läs mer
  • 2019-06-15

Maria T skrev om Rent Hem
    Opålitligt bokningssystem.Jag bokade fönstertvätt. På hemsidan fanns lediga tider under en eftermiddag och jag bokade mig för det. Sent nästa dag får jag ett mail där det står att den aktuella dagen finns inga eftermiddagspass längre men att de kan komma en specifik tid på förmiddagen istället. Jag svarar i mejl att det går bra. Får inget svar, ringer nästa morgon och får svar att bekräftelse ska komma om en timme, det gör den inte. Mejlar igen, försöker ringa många gånger under dagen men kommer bara till en telefonsvarare. Mejlar återigen. Det dröjer till sen eftermiddag då jag till slut får ett mejl från företaget där det står att tyvärr, denna andra tid finns nu inte heller kvar men det finns en annan tid igen samma dag, går det bra. Verkligen uruselt bokningssystem! Att det ändå blir tre stjärnor beror på att tjejen som till slut kom var fantastiskt bra, både trevlig och professionell och gjorde ett mer än utmärkt jobb. Kommer dock inte anlita Rent Hem igen för det är alltför dåligt av företaget att dra tillbaka av dem själva föreslagna tider flera gånger och sedan inte gå att kontakta när man behöver veta vad som händer. Opålitligt och ger onödig stress. Läs mer
    2019-06-17 Rent Hem svarar Maria T
    Hej Maria,

Tack för din feedback, jag kan se att ni gjorde en bokningsförfrågan via hemsidan på en fredag kväll. Er bokningsförfrågan behandlades då först på måndagen i tur och ordning där vi meddelade er att vi inte hade någon ledig tid på eftermiddagen just det datumet ni valt men att vi hade på förmiddagen som ni tackade ja till. Tyvärr kom erat svar några timmar senare och otur nog var den tiden då redan bokad eftersom den var så snart in på så kan vi inte reservera tider, men vi hade en till tid samma förmiddag ni tackade ja till.

Vi har fullt förståelse att systemet är inte super optimalt men vi gör vårt yttersta och vi får se över systemet i framtiden ifall vi kan optimera det ännu mer.

Kul iallafall att ni blev nöjda med fönsterputsningen och hoppas ni använder våra tjänst igen utan onödig stress! :)
  • Roland A

2019-06-10

Roland A skrev om Rent Hem
    Fönsterputsen blev utmärk. Trevliga flickor. Passade tiden bra Läs mer
  • 2019-06-08

Yvonne G skrev om Rent Hem
    Något stressad, en del fläckar som vi tog bort från köksfönstret Läs mer
  • 2019-05-26

Annelie M skrev om Rent Hem
    Enkelt och proffsigt både när det gäller kontakt och utförande! Läs mer
  • 2019-05-24

Katri A skrev om Rent Hem
    Jag har anlitat rent hem för fönsterputs ett par ggr tidigare och har varit väldigt imponerad. Nu inför kommande justeringar i RUT-avdrag funderade jag på att utöka till städning också.
    Dessvärre har jag nu ett riktigt dålig kundbemötande i samband med en utebliven putsning. En miss från deras sida gör att de missat min bokning. Ännu sämre är att de tar en konflikt med mig som kund per mail istället för att be om ursäkt. De kan inte ens ringa och förklara sig. En ny kompensationstid kan de inte ’lova’ ifall personal insjuknat. Jag har varit hemma hela dagen för jag trodde att de skulle putsa mina fönster idag. Om ett par dagar har vi studentmottagning.
    Jag är så frustrerad och besviken! Läs mer
  • Karin T

2019-05-21

Karin T skrev om Rent Hem
    Fick hjälp med fönsterputs av Olena. Hon var snabb och duktig och resultatet blev tipp topp!

Tack så mycket! Läs mer
  • 2019-05-21

Anna J skrev om Rent Hem
    Snabbt och snyggt! Dessutom
    Prisvärt och trevliga personer som kom. Läs mer
  • 2019-05-06

Stefanie B skrev om Rent Hem
    Fönsterputs
    Superbra jobb! Tack för proffsig och snabb service Läs mer
  • 2019-05-04

Eleonor v skrev om Rent Hem
    Supernöjd, tack för proffsig hjälp. Läs mer
  • 2019-05-02

Ayna M skrev om Rent Hem
    Enkelt att boka, få direkt pris, snabbt och högkvalitativt utfört jobb. Läs mer
  • 2019-04-21

Christina M skrev om Rent Hem
    Vi blev väldigt nöjda med fönstertvätten av vår gamla glasveranda med oregelbundna spröjs. De var väldigt noggranna och måna om att göra ett bra jobb med alla fönster trots hög höjd på ranglig stege. Läs mer
  • 2019-04-19

Gunilla L skrev om Rent Hem
    Fönsterputs hade jag beställt.
    Det kom två rara och artiga flickor från Ukraina. De kunde i stort sett ingen Svenska!!
    Tyvärr är en del fönster flammiga i solen.!!
    De hade alldeles för bråttom !!!!
    Mvh Gunilla Lasota Läs mer
  • 2019-04-16

Christer L skrev om Rent Hem
    Trodde aldrig att fogarna i badrummet kunde bli så pass rena igen, utmärkt jobb utfört! Läs mer
  • 2019-04-16

Eva G skrev om Rent Hem
    Fönsterputs, allt till belåtenhet 👍 Läs mer
  • 2019-04-09

Lanemo E skrev om Rent Hem
    Beställde fönsterputs. Personen var vänlig, punktlig och snabb. Och resultatet blev jättefint! Läs mer
  • 2019-04-09

Christel G skrev om Rent Hem
    Proffsigt bemött, duktig person som utförde jobbet, bra info för och efter. Läs mer
  • 2019-04-08

peter c skrev om Rent Hem
    Bra jobb, trevlig tjej. Allt ok. Läs mer
  • 2019-04-08

Christina W skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Personen kom i tid och gjorde ett grundligt jobb. Läs mer
  • Anna B

2019-04-06

Anna B skrev om Rent Hem
    Trevligt och professionellt bemötande och rent resultat. Är mycket nöjd med dem! Läs mer

Åsa J skrev om Rent Hem
    Bra jobb , perfekt utfört. Inget att klaga på Läs mer

ulrika c skrev om Rent Hem
    Fönsterputsning. Lätt att beställa, snabbt utförande från beställning och ett utmärkt resultat. Läs mer

Amanda S skrev om Rent Hem
    Snabb och smidig bokning med ett fint slutresultat! Läs mer
  • Katarina S

2019-04-05

Katarina S skrev om Rent Hem
    Fönsterputs, duktig tjej
    Levde upp till mina förväntningar🙌💪 inte en enda fläck kvar
    Nu har jag skrivit mer än 30 tecken, så nu blir det bsra dravel tycker ni ska försöka se till att denna sida funkar Läs mer

Christina S skrev om Rent Hem
    Fönsterputs av en mycket duktig och trevlig kvinna
    Gjorde arbetet snabbt och noggrant Läs mer
  • 2019-04-01

Saha C skrev om Rent Hem
    Jag har bokat redan flera gånger köksstädning och fönsterputs och det kommer jag att försätta definitivt .
    Tjejerna som jobbar där är väldigt professionella , trevliga och noggranna . Ett stort * för ett bra bemötande och bra service , som svarar snabbt på alla frågor ... Läs mer
  • 2019-02-23

Louise B skrev om Rent Hem
    Pålitliga och noggranna. Jag kommer absolut använda rent hem igen Läs mer
  • 2019-02-23

Christina E skrev om Rent Hem
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-02-05

Jenny G skrev om Rent Hem
    Fönsterputsningen var toppen! Läs mer
  • Didrik H

2019-02-05

Didrik H skrev om Rent Hem
    Beställde visningsstädning och blev riktigt nöjd. Bra bemötande och bra städat! Läs mer
  • 2019-02-03

Frida A skrev om Rent Hem
    Storstädning.
    Blev bemött bra, lite svårt med språket.
    Missade ett par skåp och lådor invertes efter att de gått som jag upptäckte.

I övrigt kändes det bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-01

Alice L skrev om Rent Hem
    Har haft flyttstädning och visningsstädning. Allt va smidigt, punktligt och blev rent. Precis som jag hade förväntat mig. Mycket nöjd! Läs mer
  • Mats Hedenby

2019-02-01

Mats Hedenby skrev om Rent Hem
    Vi har vid ett flertal tillfällen använt Rent Hem. Vi är supernöjda! alltid i tid, flexibla, har profilkläder, de har proffsiga redskap och rena trasor etc, deras ångtvätt för badrummen var fantastisk, alltid lämnar de ett Rent Hem :-)
    Vi har tidigare använt städtjänst och känt att vi måste gå efter eller instruera personal. vi har inte vetat om de haft utbildning eller inte. Vi har varit otrygga, just det är nog en av de viktigaste sakerna vi upplever med Rent Hem, trygghet. / mats Hedenby Läs mer
  • Sandra B

2019-02-01

Sandra B skrev om Rent Hem
    Beställde flyttstädning och killen som flyttade in var inte så nöjd. Han tyckte det såg lite smutsigt ut på vissa ställen. Läs mer
  • 2019-01-14

Marie F skrev om Rent Hem
    Punktliga och otroligt effektiva tjejer som flyttstädade vårt hem skinande rent. Ugnen var så ren att den såg ut att aldrig ha blivit använd, likaså golvbrunnen i duschen. Kan varmt rekommendera denna städfirma och kommer använda mig av deras tjänster i framtiden. Läs mer
  • 2018-11-30

Lena O skrev om Rent Hem
    Både i år och 2017 köpte jag fönsterputsningstjänsten.
    Jag är mycket nöjd med det professionellt utförda
    arbetet.
    De som utfört fönsterputsen är trevliga och snabba. Läs mer
  • 2018-11-30

Per S skrev om Rent Hem
    Flyttstädning, bokades snabbt, på tid, väl genomfört, trevlig personal! Läs mer
  • 2018-11-29

Gabriella L skrev om Rent Hem
    Storstädning villa: jättenöjd, proffsigt, rent och tryggt Läs mer
  • Paula E

2018-11-13

Paula E skrev om Rent Hem
    Beställde visningsstäd. Bra kommunikation med företag före och under städdagen. Två tjejer kom, en pratade svenska och en engelska. De utförde städning bra. Men hittade detaljer de missat/ej utfört/ej ingick. Bl.a balkongräcket och list på golv för inglasning fick jag städa själv efteråt. Luftgaller ovanför ugn innan överskåp ej rengjort.
    Badrum blev skinande rent och min ugn ser nästan ny ut igen. Läs mer
  • 2018-11-06

Cecilia M skrev om Rent Hem
    Flyttstädning av lägenhet - såå bra utfört! Ugnen såg helt ny ut och allt var rent och snyggt! Rekommenderar verkligen Rent hem! Läs mer
  • 2018-10-25

Thord A skrev om Rent Hem
    Klockren fönsterpusning med hög service. Läs mer
  • Sinan K

2018-10-23

Sinan K skrev om Rent Hem
    Jättebra fönsterputsning! Väldigt lyhörda och flexibla. Bra service och bra priser. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-10-13

Johan T skrev om Rent Hem
    Snabb och tydlig respons på min förfrågan om städning, trevlig personal som kom till mitt hem och väldigt rent och snyggt. Helt enligt mina förväntningar! Läs mer
  • 2018-09-29

Susanne W skrev om Rent Hem
    Proffsigt bemötande vid både beställning och utförande! Väldigt nöjd och kommer att använda företaget igen! Läs mer
  • 2018-09-24

Catarina V skrev om Rent Hem
    Duktiga städare som lämnade ett skinande blankt hem efter sig.
    De lyssnade på vad jag ville att de skulle göra. Läs mer
  • 2018-09-11

Gunilla E skrev om Rent Hem
    Jag beställde en flyttstädning.
    Var mycket nöjd 👍 svarade snabbt på mailen innan och ett ok bemötande. Läs mer
  • 2018-09-04

Anna T skrev om Rent Hem
    Badrum samt ugn. Ett mycket bra jobb, det blev skinande rent. Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten