Rent Hem

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten — Visa karta

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag!

Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig.

Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring på upp till 10 miljoner, säker hantering av nycklar, sekretessavtal och självklart massor av goda referenser.

Räkna fram ditt pris enkelt online eller ring oss för att boka direkt. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 105 kunder tycker om Rent Hem

• Lena O skrev om Rent Hem
    Både i år och 2017 köpte jag fönsterputsningstjänsten.
    Jag är mycket nöjd med det professionellt utförda
    arbetet.
    De som utfört fönsterputsen är trevliga och snabba. Läs mer
  • Per S skrev om Rent Hem
    Flyttstädning, bokades snabbt, på tid, väl genomfört, trevlig personal! Läs mer
  • Gabriella L skrev om Rent Hem
    Storstädning villa: jättenöjd, proffsigt, rent och tryggt Läs mer
  • Paula E
    Paula E skrev om Rent Hem
    Beställde visningsstäd. Bra kommunikation med företag före och under städdagen. Två tjejer kom, en pratade svenska och en engelska. De utförde städning bra. Men hittade detaljer de missat/ej utfört/ej ingick. Bl.a balkongräcket och list på golv för inglasning fick jag städa själv efteråt. Luftgaller ovanför ugn innan överskåp ej rengjort.
    Badrum blev skinande rent och min ugn ser nästan ny ut igen. Läs mer
  • Cecilia M skrev om Rent Hem
    Flyttstädning av lägenhet - såå bra utfört! Ugnen såg helt ny ut och allt var rent och snyggt! Rekommenderar verkligen Rent hem! Läs mer
  • Thord A skrev om Rent Hem
    Klockren fönsterpusning med hög service. Läs mer
  • Sinan K
    Sinan K skrev om Rent Hem
    Jättebra fönsterputsning! Väldigt lyhörda och flexibla. Bra service och bra priser. Inget att klaga på. Läs mer
  • Johan T skrev om Rent Hem
    Snabb och tydlig respons på min förfrågan om städning, trevlig personal som kom till mitt hem och väldigt rent och snyggt. Helt enligt mina förväntningar! Läs mer
  • Susanne W skrev om Rent Hem
    Proffsigt bemötande vid både beställning och utförande! Väldigt nöjd och kommer att använda företaget igen! Läs mer
  • Catarina V skrev om Rent Hem
    Duktiga städare som lämnade ett skinande blankt hem efter sig.
    De lyssnade på vad jag ville att de skulle göra. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Rent Hem
    Jag beställde en flyttstädning.
    Var mycket nöjd 👍 svarade snabbt på mailen innan och ett ok bemötande. Läs mer
  • Anna T skrev om Rent Hem
    Badrum samt ugn. Ett mycket bra jobb, det blev skinande rent. Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Sebastian K skrev om Rent Hem
    Fönsterputsning

God kommunikation vid bokning - Kom på utsatt tid - Utförde jobbet tillfredställande Läs mer
  • Maria O skrev om Rent Hem
    Fönsterputsning.

Fönstrena blev rena, men fönsterbräda kunde torkats av mer noggrant samt fläckar på golvet skulle torkats bort.

Annars nöjd! Läs mer
  • Cristina C skrev om Rent Hem
    Beställt storstädning och fick storstädat. Vänliga, duktiga var flickorna som kom. Hade gärna velat veta före städtillfället att ingen talade svenska. Då hade jag bättre kunnat förbereda min engelska. Kommer att rekomendera er! Läs mer
  • Fredrik F skrev om Rent Hem
    Vänliga, trevliga och noggranna! Läs mer
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om Rent Hem
    Nöjd kund, en seriös firma som gjorde ett riktigt bra jobb hemma hos mig! Grymt trevlig och service inriktad kundtjänst. Enda negativa om man ska leta fel kan möjligen vara städarnas språkkunskaper.. men ärligt talat så gör det inte mig ett dugg så länge slutresultatet blir bra.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sanna W skrev om Rent Hem
    Jag köpte flyttstädning. Jättenöjd! Imponerad av att det gick så fort trots att det var ganska så smutsigt. Enda minuset var kanske att de inte smort in fönsterbrädena av sten. Kanske hade varit fint med nåt vax där? Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Rent Hem
    Rent Hem har hjälpt mig med hemstädning i över 6 månader, vi är super nöjda! Det är fatastiskt att komma hem efter en lång arbetsvecka och det doftar och är skinande rent! Grymt jobb!! Tack så mycket! Läs mer
  • Svensk Fastighetsförmedling B
    Svensk Fastighetsförmedling B skrev om Rent Hem
    Vid vårat samarbete med Rent Hem så har både vi och våra kunder varit väldigt nöjda! Hög kvalite på städning och super trevlig personal! Läs mer
  • Abbe S skrev om Rent Hem
    Fönsterputs. Professionellt arbete. Vi är mycket nöjda och kommer fortsättningsvis att anlita företaget. Läs mer
  • Frida L skrev om Rent Hem
    Storstädning.
    Jättenöjd med resultatet!
    Fick snabbt en tid med snabb svarsfrekvens på mailen. Allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Edvard L
    Edvard L skrev om Rent Hem
    Levererar alltid bra. Rent och snyggt. Läs mer
  • Emma L skrev om Rent Hem
    Väldigt slarvigt städat, missat att dammtorka på fönsterbrädorna, fläckigt på hela köksbänken och spisen var inte rengjord. Erbjöd sig att åtgärda slarvet mot att jag skulle åka 30 min enkel väg för att låsa upp dörren till lägenheten som jag inte längre bor i, kunde inte tänka sig att hämta upp nyckeln såvida jag inte betalade extra för det.
    Med så mycket slarv som dom genomförde städningen och deras ovilja att kompensera mig så rekommenderar jag ingen att anlita deras städtjänster! Läs mer
  • Lisa L skrev om Rent Hem
    Använder Rent Hem för ”storstädning” ungefär var 3:e månad och är alltid nöjd med städningen och bemötandet. Personalen är alltid i tid och aldrig har något gott sönder (skett med flera andra städbolag). Enkelt och smidigt att boka städning och tillägsstjänster via nätet. Läs mer
  • Barbro W skrev om Rent Hem
    Fönsterputs
    Jättebra
    Ja mycket bra och svarade snabbt på mejl
    En trevlig och duktig tjej putsade mina fönster och jag har aldrig fått renare fönster av annan firma Läs mer
  • Linda G skrev om Rent Hem
    Snabbt och enkelt...................... Läs mer
  • Tre Tacos City AB skrev om Rent Hem
    Bra och snabbt och priset tyckte jag var bra Läs mer
  • Sami Y skrev om Rent Hem
    Sjukt duktiga och extremt noggranna !
    Rekommenderar dom om ni vill bli riktigt nöjda ! / Sami Läs mer
  • Leo A
    Leo A skrev om Rent Hem
    Det var städning i toppklass. Skulle gjort det tidigare så man kunde få bo så rent. Två saker som jag tycker kunde varit bättre var att vi faktiskt glömde tvätten och att de då inte kunde ta ut korgen och göra rent det skåpet med. Där fick jag stå med toapapper och skrubba för inget annat fanns kvar i lägenheten. Var även några små fläckar med superrengöringsmedel som jag undrar vad de hade gjort med golvet om jag inte torkade bort dem. Överlag mycket nöjd, rekommenderar varmt och tvättkorgen var huvudsakligen mitt eget fel, men... :) Läs mer
  • John G skrev om Rent Hem
    Allt var verkligen suveränt utfört, ingenting alls att anmärka på. Extremt stora fönster på två våningar som de lyckades få rena utan konstigheter. Läs mer
  • Linda K skrev om Rent Hem
    Anlitat för storstädning och hemstädning, helt ok. Läs mer
  • Jennifer Z skrev om Rent Hem
    Flyttstädning av lägenhet på 44 kvm, trevlig personal och väldigt noggrann städning! Läs mer
  • Lisa E skrev om Rent Hem
    Flyttstädning! Trevligt & Proffsigt bemötande :) Väl städat. Rekommenderas! Läs mer
  • Jens S skrev om Rent Hem
    De kom i tid och arbetet gick snabbt, effektivt och det blev mycket bra! Läs mer
  • Maj S skrev om Rent Hem
    Snabb o ordentlig fönsterputs, jag är nöjd! Läs mer
  • Per H skrev om Rent Hem
    Köksrengöring

Helt OK bemött

Förväntade mig ett väl rengjjort kök, vilket jag fått

Allt OK Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Rent Hem
    En storstädning som vi är mycket nöjda med! Kom hem till en skinande lägenhet som doftade friskt och rent.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Malin C skrev om Rent Hem
    Punktliga, trevliga och noggranna. Mycket, mycket nöjd! Läs mer
  • Rikard K skrev om Rent Hem
    Trevlig städpersonal som gör hemmet riktigt fint! Läs mer
  • Roger skrev om Rent Hem
    Ett fullständigt uruselt städresultat (kontrollera genom att dra fuktat hushållspapper på bl.a. rengjorda golv ytor) sedan börjar tjafset om vem som har fel. Tyvärr Rent Hem håller inte vad som utlovas. Istället fick jag ett skitigt resultat som ingen vill betala för att få. Betyget riktigt uselt, är tyvärr det lägsta möjliga. Läs mer
    2018-07-06 Rent Hem svarar Roger
    Hej Ronald,

Tack för din feedback, som du vet så har vi nöjd-kund-garanti och strävar alltid efter att leverera kvalité och nöjda kunder och är det något som du inte är nöjd med så kommer vi alltid tillbaka och åtgärdar det. Jag kan tyvärr inte hitta ditt namn i vårt kundregister så du får gärna återkoppla till oss per telefon 08-82 44 77 eller e-post så ska vi lösa det på bästa sätt.
  • Lena N skrev om Rent Hem
    Snabbt fick vi hjälp med fönsterputs och rent och fint blev det! Läs mer
  • Isabella L skrev om Rent Hem
    Jag hade beställt flyttstädning och nummer ett så var de 40 minuter försenade vilket absolut kan ske men jag vet inte om det var den orsaken som bidrog till att städet inte var helt perfekt. Jag hade flyttat fram spisen så att de kunde rengöra bakom den, men när jag sen ska ställa tillbaka den så är det inte städat under själva spisen där den stod. Jag tyckte dammsugningen rent generellt var under all kritik, dock var det torkat och städat på alla listor och i alla skåp så det är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Lena N skrev om Rent Hem
    Jag har har haft städning 3 ggr. Alltid perfekt! Nu även fönsterputs, kan inte bli bättre!
    Rent hem håller vad dom lovar. Läs mer
  • Josefiina B skrev om Rent Hem
    Jag köpte en storstädning. Supertrevlig personal. Dock var de sena och hade svårt att hålla utlovad tid. Städningen var välgjord. Läs mer
  • Nenne J skrev om Rent Hem
    Jättenöjda 👍Smidigt att boka på nätet. Läs mer
  • Louise G skrev om Rent Hem
    Bokade fönsterputs. Snabbt och bra bekräftat per Mail. På plats i bra tid, trevlig och proffsig kvinna. Jättenöjd med resultatet. Läs mer
  • Maria Veronica L skrev om Rent Hem
    Flyttstädet var perfekt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Håkan B skrev om Rent Hem
    Välputsade fönster. Riktigt bra kvalite på jobbet! Läs mer
  • Elias N skrev om Rent Hem
    Köpte visningsstäd och var nöjd med resultatet. De missade vissa småsaker, men överlag ett mycket gott resultat! Läs mer

Elsaborgsgata 22, 129 53 Hägersten