Rentidag.se

Rentidag.se

Ring 08-501 640 54 rentidag.se
3.8

Vill du ha rent och snyggt redan idag? Rentidag.se är företaget som hjälper dig med just detta. Vi är ett öppet företag som skapar den där lilla extra tryggheten för dig. Detta genom att vi är UC-Certifierade, Miljöcertifierade samt kvalitetscertifierade. Hos oss på rentidag.se får du även en personlig hemstädare och vi kopplar...

8 omdömen om Rentidag.se

FILIP N
Skrev om Rentidag.se

Kundbemötande, avbokningsregler, flexibilitet, förmåga att värdesätta kunder, service betyg -1 Städare bra

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

SARA G
Skrev om Rentidag.se

Jag är nöjd, har 2 perioder haft samma städerska som har städat bra, pratat bra engelska och varit punktlig och trevlig. Jag har oftast snabbt fått svar på frågor via mail.

Neda V
Skrev om Rentidag.se

Vill börja med att säga att de har en städerska som är SUPER duktig och så himla bra MEN deras skitkassa administration och kundtjänst är F Ö R J Ä V L I G!!! De har vid flertal gånger pga slarv helt missat att dyka upp, kommunikationen är kass, avtal och villkor är utformad så att de har rätt att debitera konsumenten vid avbokning som bla. beror på sjukdom, avtalet är missvisande och otydlig i utformande. Detta är ett girigt bolag som endast ser till den ekonomiska nyttan för sig själva. När du som kund ifrågasätter så...

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Charlotte T
Skrev om Rentidag.se

Vi är mycket nöjda med tjänsten och att företaget har kollektivavtal för medarbetarna.

Irene Ninni J
Skrev om Rentidag.se

Jag har hemstäd som utförs av en noggrann tjej som alltid är glad och tillmötesgående! Det är fantastiskt att få komma hem när det doftar gott och är rent och prydligt!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Ulla  E
Skrev om Rentidag.se

Vi har städning varje vecka. Jättebra bemötande, duktig personal och klart besked om månadskostnaden. Kan varmt rekommendera Rentidag.

Inger  B
Skrev om Rentidag.se

Vi har testat många olika företag men Rentidag är det enda vi har varit riktigt nöjda med. Fantastisk känsla att komma hem till ett professionellt välstädat hus. Rent, fint och en städerska som vi känner oss väldigt trygga med. Känns som om företaget bryr sej såväl om kunder som anställda.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Karin  L
Skrev om Rentidag.se

Härligt företag att ha att göra med. Tydliga rutiner och en fast tjej som alltid städar ordentligt rent hos oss. Det blir verkligen rent & snyggt när de kommer. Skönt att de har kollektivavtal för sina anställda. Kostar lite mer men man betalar för det man får helt enkelt. Ligger dock mycket lägre i pris än deras större konkurrenter med kollektivavtal. Rekommenderas verkligen. Tack ska ni ha!