rePhone

"Used is the new - new”

Det är miljövänligt, ekonomiskt och framförallt modernt.
rePhone är en e-handel som säljer renoverade mobiltelefoner i toppskick.
Att köpa en telefon på www.rephonemobile.com är en trygg affär då våra telefoner är fabriksåterställda, kontrollerade och renoverade av auktoriserade montörer.
Alla våra telefoner är inköpta från de största teleoperatörerna i norden.
Då vi vill ha kontroll huruvida våra produkter vare sig är stulna eller operatörslåsta så köper vi aldrig in telefoner från privatpersoner eller företag.

Våra modeller är enbart iPhone och Samsung.
Vi har öppet köp 14 dagar, fri frakt och 12 månaders garanti.
Ett tryggt köp helt enkelt!

Läs vad 30 kunder tycker om rePhone

• Thomas H

2019-10-12

Thomas H skrev om rePhone
    Beställde mobilen lördag 5/10 och kunde hämta ut peketet tisdag 8/10. Valde en Samsung Galaxy S8 Plus i nyskick, och den ser verkligen oanvänd ut. För min del kan jag inte annat än varmt rekommendera Rephone! 👍 Läs mer
  • 2019-10-11

Olivia J skrev om rePhone
    Köpte en iPhone 7 i nyskick. Mkt nöjd med köpet. Snabb leverans och i en snygg förpackning
    Rephone rekommenderas starkt
    Inget annat än nöjd med mitt köp Läs mer
  • 2019-10-09

Sara E skrev om rePhone
    Smidigt, snabbt och bra beskrivning av varans skick! Köpte en begagnad iphone 8 plus i nyskick! Supernöjd! Läs mer
  • 2019-09-22

Anna F skrev om rePhone
    Köpte en IPhone XS i nyskick, var supernöjd med både produkten, service och snabbhet. Rekommenderas starkt, känns bra och tryggt att köpa begagnat och av ett seriöst företag. Ett extra plus till den fins lådan som telefonen levererades i! Läs mer
  • Camilla B

2019-09-19

Camilla B skrev om rePhone
    Supersmidigt köp, snabb leverans och vara som motsvarade alla förväntningar. Superbra! Läs mer

Riad M skrev om rePhone
    Tack så mycket för att du fick mobilenheten och det var mer än jag förväntade mig att den ser helt ny ut Läs mer

Rody M skrev om rePhone
    Snabbt, smidigt. köpte en Iphone 8 s som fungerar bra och är i nyskick. Läs mer

Jessica S skrev om rePhone
    Bra produkt snabb leverans över förväntan riktigt bra Läs mer
  • Matilda L

2019-09-17

Matilda L skrev om rePhone
    I akut behov av ny mobil och blir tack och lov tipsad om rephone!! Vänligt och proffsigt bemötande, snabb leverans, fin IPhone 7s i nyskick till kanonpris. Dessutom i vetskapen om att jag har varit klimatsmart i mitt val av leverantör, gör att jag är supernöjd och vill rekommendera RePhonemobil till alla! Matilda Läs mer
  • 2019-09-16

Ola Å skrev om rePhone
    Iphone XS. Snabb leverans. Varan motsvarade beskrivningen. Utmärkt affär till rätt pris. Läs mer
  • 2019-09-16

Pierre G skrev om rePhone
    Snabbt, bra utbud, skick över förväntan. Och jag slapp köpa nytt! Finns inget annat än 5+++++ Läs mer
  • 2019-09-15

Ronny J skrev om rePhone
    Snabb leverans och telefonen, Samsung s9+, i förväntat skick, nysckick. Helt ny laddare, Akg lurar och laddkabel, allt Samsungs original, det var snyggt. Hade otg adaptern också varit med vorde det ännu bättre, hade kostat er ganska lite, ett tipps bara. Läs mer
  • 2019-09-12

Johan E skrev om rePhone
    Jag köpte en begagnad mobil och det funkade fint från köp till leverans. Läs mer

Morgan C skrev om rePhone
    Helt nöjd, telefon var som ny och allt fungerar. Läs mer

Magnus H skrev om rePhone
    iPhone 8 som var i nyskick trots att jag valde näst högsta nivån! Supersnabb leverans! Nästa lur kommer definitivt att inhandlas hos rephone! Läs mer

Shwan H skrev om rePhone
    telefonen inte fonkar som det ska Läs mer
    2019-09-30 Xternmedia AB svarar Shwan H
    Hej Shwan.

Tack för din feedback, detta är viktigt för oss.
    Vi hoppas du är nöjd med lösningen avseende problemet som vi kom överens om.

För oss är det givetvis viktigt att ha en nöjd kund i slutändan.

Ha en fortsatt fin dag.

Ulrika K skrev om rePhone
    Snabb leverans, utmärkt telefon. Läs mer
  • 2019-09-10

Anna G skrev om rePhone
    Beställde en iphone 8 i nyskick. Beställningen gick snabbt och lätt, telefonen kom efter en dag och uppfyllde alla förväntningar. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Rephone. Läs mer
  • 2019-09-05

Solveig K skrev om rePhone
    Snabb leverans i en mycket väl förpackad och fin låda, proffsigt.
    Ett års garanti och en hemsida som inger ett förtroende för företaget när man läser den. Allt känns väldigt bra👍.
    Köpte en iPhone i bra skick man undrar hur en i nyskick ser ut ?!

Ulf Läs mer
  • 2019-09-01

Love E skrev om rePhone
    Jag beställde en iPhone 8 en fredag förmiddag och den fanns att hämta ut måndag. Den fungerar perfekt och jag var positivt överraskad över att det följde med hörlurar och adapter till aux-sladd. Läs mer
  • 2019-08-30

Hans N skrev om rePhone
    Professionellt, snabb leverans, tjusig låda. Läs mer
  • 2019-08-29

Bruno N skrev om rePhone
    Bra service via mail, snabb leverans och om man väljer en mobil i ”ny skick” då är den verkligen det. Inte ett tecken på att den är begagnad gällande kvaliteten på hårdvara.

Kan lätt rekommendera om man är på jakt efter ny mobil till begagnat pris och vill garantera sig emot skumma privat affärer Läs mer
  • Mirja H

2019-08-28

Mirja H skrev om rePhone
    Köpte en Iphone 7 som var i nyskick till ett väldigt bra pris. Utmärkt kundbemötande och snabb leverans. Jag kommer definitivt rekommendera rephonemobile till vänner och familj. Läs mer
  • Björn W

2019-08-28

Björn W skrev om rePhone
    Väldigt bra idé, känns helt rätt att köpa begagnad telefon på ett tryggt sätt!
    Snabb och smidig service och leverans.
    Rekommenderas varmt❤️ Läs mer
  • Anneli P

2019-08-07

Anneli P skrev om rePhone
    Jag beställde en Iphone 7 Plus i skicket ”bra skick”.
    Undrar hur ”nyskick” ser ut, då min var som nästan ny men klassades som bra skick?
    Den beställdes på torsdagsmorgon och jag fick den på fredagen.
    Snabbare leverans kan man ju inte få.
    Sammanfattningsvis: snabba och riktigt fina telefoner till ett otroligt bra pris. Läs mer
  • 2019-07-31

Emelie A skrev om rePhone
    Beställde en IPhone 7 Plus i utmärkt skick och har verkligen ingeting att anmärka på. Den levererades dessutom i en fin ask.
    Snabbt, smidigt och proffsigt.
    Kommer definitivt köpa även min nästa telefon därifrån! Läs mer
  • Tomas B

2019-07-12

Tomas B skrev om rePhone
    Telefonen såg helt ny och funkar kanon. Dessutom var det grymt snabb leverans. Läs mer
  • Tamàs S

2019-07-11

Tamàs S skrev om rePhone
    Jeg har bestillt Nyskikk Iphone 6, Iphone 7, Iphone 8, Iphone X fra Rephone og jeg er jævlig fornøyd med den høy standarden som jeg har fått. Jeg forventet god standard men de er som "brand new"! Tamas fra Budapest Läs mer
  • Linda S

2019-07-11

Linda S skrev om rePhone
    Ett riktigt bra alternativ till en helt ny mobil.
    Vi kommer använda Rephone som en del i vår miljöpolicy. Att det även var bra priser, utmärkt service och snabb leverans gjorde vårt intryck av Rephone Mobile bara bättre.
    Vi rekommenderar dem starkt...! Läs mer
  • 2019-07-08

John T skrev om rePhone
    Köpte en iphone X, mobilen var helt i nyskick. Inte ett spår av att vara använd. Kommer verkligen fortsätta att köpa mobiler från dom. Läs mer
    Xternmedia AB gillar detta

Cylindervägen 12, 131 52 Nacka strand