rePhone

"Used is the new - new”

Det är miljövänligt, ekonomiskt och framförallt modernt.
rePhone är en e-handel som säljer renoverade mobiltelefoner i toppskick.
Att köpa en telefon på www.rephone.se är en trygg affär då våra telefoner är fabriksåterställda, kontrollerade och renoverade av auktoriserade montörer.
Alla våra telefoner är inköpta från de största teleoperatörerna i norden.
Då vi vill ha kontroll huruvida våra produkter vare sig är stulna eller operatörslåsta så köper vi aldrig in telefoner från privatpersoner eller företag.

Våra modeller är enbart iPhone och Samsung.
Vi har öppet köp 14 dagar, fri frakt och 12 månaders garanti.
Ett tryggt köp helt enkelt!

Läs vad 100 kunder tycker om rePhone

• 2020-08-12

Jenny S skrev om rePhone
    Köpte en iPhone 7 i-enligt företaget-”utmärkt skick”.
    Den levererades snabbt på två dagar i en väldigt trevlig box. Snyggt och proffsigt!
    Mkt bra skick på mobilen (som utlovat) efter en veckas användning. Läs mer
  • 2020-08-09

Maja E skrev om rePhone
    Köpte en mobil som motsvarade alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2020-07-31

Annika L skrev om rePhone
    Snabb leverans, produkt som levde upp till förväntningarna . Läs mer
  • 2020-07-26

Tobias B skrev om rePhone
    Bra kvalité syntes ej att mbolen är använd fin kartong Läs mer
  • 2020-07-15

Sylvia S skrev om rePhone
    Bra utom att jag gärna skulle ha kunnat ringa och ställa frågor. Läs mer
  • 2020-07-06

Stefan B skrev om rePhone
    Köpte Iphone 8+. Grym hjälp ocy snabb hantering. Kan vsrmt rekommendera Rephone! Läs mer
  • 2020-07-05

Ingela E skrev om rePhone
    Köpte en iPhone 7+. Väldigt bra bemött. De ringer när de inte hade den rätta färgen på varan jag beställt i lager, och vi löste de tillsammans. Läs mer
  • 2020-07-05

Sadaf K skrev om rePhone
    Jag köpte iphone 7plus för min dotter och leverans och kvalitet på produkten var utmärkt Läs mer
  • 2020-07-01

Tomas S skrev om rePhone
    Iphone 7 plus. Snabbt och bra bemötande. Bra produkt i skick som överensstämde med beskrivningen. Läs mer
  • Ann-Charlotte J

2020-06-30

Ann-Charlotte J skrev om rePhone
    Köpte en Samsung Galaxy S9+ och är supernöjd.

Har bara positivt att skriva om RePhone, supersnabb leverans, bra bemötande och mejlkontakt.

RePhone rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-30

Anton H skrev om rePhone
    Köpte iPhone 8 som funkar väldigt bra. Blev väldigt bra bemött av Rephone. Läs mer
  • 2020-06-29

Marielle H skrev om rePhone
    Jag fick snabb hjälp när jag ångrade mitt köp, kommer definitivt välja att handla där nästa gång det blir aktuellt! Läs mer
  • 2020-06-15

Malin L skrev om rePhone
    Jag fick en telefon i utmärkt skick är över förväntan nöjd. Läs mer
  • 2020-06-15

Peter S skrev om rePhone
    Jag köpte en iPhone 8 Plus !
    Jag pratade inte med någon
    men allt fungerade utmärkt.
    Det var första gången jag köpte
    något av er , hade trott att det skulle
    krångla till sej , men det gjorde det inte!!!
    Toppen !!! Läs mer
  • 2020-06-08

Minna Linnéa Ö skrev om rePhone
    Jättebra upplevelse rakt igenom! Köpte mobil i nyskick och den var verkligen riktigt fin. Jag hade nog inte benämnt batteriet som "90 % kapacitet" men så är det ju med en begagnad telefon. Jag rekommenderar hemsidan till andra som vill köpa ny (begagnad) mobil! Läs mer
  • 2020-06-08

Ann-kristin B skrev om rePhone
    Jag köpte en Iphone, bra service, telefonen var som ny och i en jättefin förpackning. Inget krångel, med andra ord, väldigt nöjd kund Läs mer
  • 2020-05-13

Ylva J skrev om rePhone
    Köpte en begagnad Samsung. Inget krångel, inga konstigheter, allt gick som jag ville. Läs mer
  • 2020-05-12

Lisa A skrev om rePhone
    Jag köpte en mobiltelefon som var i bättre skick än de beskrev. Positiv överraskning när paketet kom. Läs mer
  • 2020-05-03

Ann-sofie A skrev om rePhone
    Tydlig information, snabb leverans och varan (iPhone 8) var i utlovat skick. Läs mer
  • 2020-05-02

Georgios M skrev om rePhone
    Jag köpte en begagnad mobil, Samsung S10 i "bra skick". Tyvärr fanns en encentimeter lång repa på skärmen, men det får man kanske räkna med når man köper begagnat. Laddaren och hörlurarna som följde med var inte original. Jag har ingen uppfattning om support eller bemötande från företaget än. I övrigt är jag nöjd. Läs mer
    2020-05-13 rePhone svarar Georgios M
    Hej Georgios.
    Först och främst vill vi tacka ödmjukast för ditt engagemang att recensera ditt köp hos oss på Rephone.

Repor kan förekomma vid köp av kategori "Bra skick", dock inga sprickor. Vi hoppas att vår förklaring kring de olika skicken på hemsidan är tydliga.
    Vidare så stämmer det att tillbehören till köp av "Bra skick" kan vara ej i original, men inte alltid. Det beror främst på hur vårt lagersaldo ser ut. Köp av "Nyskick" däremot är alltid oanvänt original.

Allt gott.
  • 2020-04-27

Malin L skrev om rePhone
    köpt en iphone 8 i bra skick. skicket var som förväntat. bra att kunna köpa begagnat och kollat. toppen att ni skriver % på batteriet i de olika skicken. det som var svårt att veta var hållbarheten på batteritiden vid användning.
    den var väldigt enkel att få igång då det gick att föra över från min tidigare iphone. snabb leverans. en tydlig information och garanti på hemsidan. kan tänka mig köpa hos er igen eller rekommendera andra. Läs mer
  • 2020-04-17

Sara S skrev om rePhone
    Snabb leverans. Skicket på mobilen var över förväntan. Mobilen kom packad i ett ordentligt emballage som säkrade ev fraktskador. Är verkligen nöjd, kommer handla här igen. Läs mer
  • Karin T

2020-04-03

Karin T skrev om rePhone
    Jätte nöjd har inte kunnat bli bättre! Läs mer
  • 2020-03-31

Karin R skrev om rePhone
    Jag beställde en IPhone 8. Allt fungerade toppen! Snabb leverans, fin telefon i utmärkt skick! Läs mer
  • 2020-03-28

Ellen W skrev om rePhone
    Jag köpte en samsung s10 i utmärkt skick! Jättefin kvalite och mycket snabb frakt. Väldigt nöjd!! Läs mer
  • 2020-03-28

Glenn B skrev om rePhone
    Beställde en Samsung Galaxy S9+. Snabb leverans och utlovad kvalitet på telefonen. Läs mer
  • 2020-03-26

Anders L skrev om rePhone
    Köpte Galaxy S9, bara positivt att säga. Jättesnabb leverans. Läs mer
  • 2020-03-18

Joanna H skrev om rePhone
    iphone 8, skulle vara lägsta standarden på tillstånd på telefon, men var i väldigt bra skick, mkt nöjd Läs mer
  • Michelle K

2020-03-06

Michelle K skrev om rePhone
    Beställde en Samsung Galaxy S9 Plus i nyskick och i nyskick var den verkligen. Snabb leverans, inget krångel och en riktigt bra mobil! Läs mer
  • 2020-02-24

Richard E skrev om rePhone
    Köpte en Samsung Galaxy Note 9 512GB till bra pris.

Har bara haft bra kommunikation med företaget.

Telefonen kom levererad i en Re.Phone låda
    det enda som saknas är dokumentation Tex. IME: Kod eller liknande. Läs mer
  • 2020-02-24

Ulrika R skrev om rePhone
    Smidigt, bra kvalite och snabbt! Läs mer
  • 2020-02-23

Eva Q skrev om rePhone
    Jättefin telefon, som ny. Snabb leverans. Jättenöjd! Läs mer
  • 2020-02-21

Anna-karin M skrev om rePhone
    Jag har fortfarande den 21/2 18:30 ännu inte fått den mobil jag beställt och betalat för. Telefonen skickades från er 200217 med DHL
    Den sista loggen av telefonen gjordes 200219 klockan 07:15 då den lämnade Luleås ”Gamnrlstad” som är beläget 25 mil från min adress i Gällivare kommun.
    Idag 200221 har inte DHL kunnat svara mig om vart min telefon är.
    Känner mig orolig och besviken. Läs mer
    2020-02-21 rePhone svarar Anna-karin M
    Hej Anna-Karin.
    Vi kontaktar DHL direkt på måndag morgon och lokaliserar var de har gjort av din telefon.
    Du kommer givetvis inte att få betala en vara du ej har fått.
    Trevlig helg.
  • 2020-02-16

Emilia T skrev om rePhone
    Köpte en samsung galaxy s9 i utmärkt skick. Laddaren jag fick var trasig, men annars är jag väldigt nöjd. Bra pris och snabb leverans. Läs mer
    2020-02-17 rePhone svarar Emilia T
    Hej Emilia.
    Vi beklagar givetvis detta.
    Kontakta info@rephonemobile.com med ditt ordernummer så skickar vi en ny laddare.
  • 2020-02-12

Maria C skrev om rePhone
    Snabb leverans, bra priser och fint skick! Läs mer
  • 2020-02-10

Pierre K skrev om rePhone
    Mobilen var i utmärkt skick och fint förpackad. Stort plus även för snabb leverans. Läs mer
  • 2020-02-08

Lena J skrev om rePhone
    Mobil. Blev bra bemöt. Snabb leverans och fina produkter. Läs mer
  • 2020-02-04

Ursula L skrev om rePhone
    Väldigt snabb leverans!
    Köpte en Samsung S9 och den var i perfekt skick samt kom med laddare, lurar och i fin ask. Som ny! Allt fungerar perfekt. Läs mer
  • 2020-02-03

Jan F skrev om rePhone
    Köpte en Samsung s9+ . Är helt underbart nöjd med den +snabb leveranstid Läs mer
  • 2020-01-24

Pamela N skrev om rePhone
    Mycket nöjd med mitt köp av en Samsung S9 plus! Telefonen är fin och vilken snabb leverans! Känns tryggt och proffsigt och att det är 1 års garanti också. Rekommenderar verkligen Reco! Läs mer
  • 2020-01-18

Mikael S skrev om rePhone
    Jag köpte en I-phone 8 i utmärkt skick. I de få kontakter jag haft har bemötandet varit enkelt och vägledande. Efter de omdömen som finns (recotrust) hade jag höga förväntningar vilka också infriades.

Jag fick en fin telefon, snyggt förpackad till ett bra pris. Klimataspekten och att rephone skänker pengar till välgörenhet är viktiga orsaker till att jag väljer rephone. Läs mer
  • 2020-01-14

Helen T skrev om rePhone
    Behövde en ny telefon med större gb. Köpte en IPhone 8 Hittade detta på nätet, så enkelt det var och så snabbt man fick telefonen. Nu är den betalt, nu hoppas jag på att den håller länge och att jag blir nöjd.
    Önskar dej/ er en bra dag.
    MVH Helen Läs mer
  • 2019-12-31

Frank W skrev om rePhone
    Att skicka ut en enkät samtidigt som man viftar med barncancerfondens logga är lite fult eftersom det kan påverka kunder att svara annorlunda än vad det egentligen tycker! Läs mer
    2019-12-31 rePhone svarar Frank W
    Hej Frank.
    Vi på Rephone gör ingenting med Barncancerfonden, det är recos samarbete.
    Men det är vi som skickar ut enkäten via reco för att få veta vad våra kunder tycker om oss.
    Gott nytt år!
  • 2019-12-24

May B skrev om rePhone
    Köpte en begagnad samsung 9 +. Den är hur bra som helst...
    Uppfyllde alla mina förväntningar.. Läs mer
  • 2019-12-23

Dan H skrev om rePhone
    Jag har köpt en mobiltelefon
    Den beskrevs vara i nyskick, vilket visade sig stämma till 100%..
    Snabb leverans, inkl alla tillbehör.

Kort sagt jag är verkligen nöjd och rekommendera rephone, till alla som ska byta telefon. Läs mer
  • 2019-12-19

Evelina S skrev om rePhone
    Köpte en Samsung S9 i nyskick och det var även vad jag också fick. Mobilen kom i en fin box och mobilen såg helt ny ut! Fick även med hörlurar och mobil-laddare. Ett stor minus var att fel laddare skickades med. För övrigt är jag nöjd med allt och skulle rekommendera detta till andra. Läs mer
    2019-12-19 rePhone svarar Evelina S
    Hej Evelina.
    Tack för dina fina ord.
    Maila till info@rephonemobile.com så skickar de rätt laddare.
    Vi beklagar verkligen detta.
  • 2019-12-17

Lina B skrev om rePhone
    Snabb frakt! Köpte en Samsung galaxy s9 plus i bra skick, är väldigt nöjd. Läs mer
  • Bilal k

2019-12-16

Bilal k skrev om rePhone
    Snabb leverans och väldigt bra telefon. Jag har fått min telefon som ser verkligen ny skick ut. Läs mer
  • 2019-12-15

Marcus E skrev om rePhone
    Bra vitsord, jättefin förpackning, snabb leverans, jättebra Köp med hjälp av Klarna, kommer använda mig av deras tjänst vid köp av min nästa telefon. Läs mer
  • 2019-12-13

Ulrika H skrev om rePhone
    Köpte en begagnad samsung galaxy s9+ och den levde upp till förväntningarna Läs mer