Alla kategorier Tåg Västra Götaland Göteborg Resbutik Göteborg

Drottningtorget 5, 411 03 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Resbutik Göteborg

• Jonas K
    Jonas K skrev om Resbutik Göteborg
    Dyra biljetter! Helt sjukt att det är billigare att hyra en bil och åka mellan Stockholm och Göteborg. Och om man skulle råka vara två eller fler personer, ja då är tåget inget alternativ, tyvärr!
    Javisst det finns billiga biljetter men inte om du skulle vill åka på en helg och inte har möjlighet att planera ditt liv 6 månader i förväg.

Jag vill helt åka tåg pga mijön och att det är bekvämare än att åka bil eller flyga. Men tyvärr. Miljöalternativet är för dyrt.
  • Sofi K
    Sofi K skrev om Resbutik Göteborg
    Jag har alltid tyckt om SJ innan, men sedan de fick sittnya ssystem på internet med biljettebeställningar så är jag inte så blir man bara trött på dem. Förut kunde man få tag på riktigt billiga biljetter men nu känns det som om det är väldigt svårt. Och det där med tradera blev visst en flopp, kan man inte ändra tillbaka systemet till det gamla vanliga?? På tågen är väl servicen bra men det är just det med beställningarna som har krånglat till det och gjort det svårt att få tag på billiga biljetter så att man hellre tar bussen.

Drottningtorget 5, 411 03 Göteborg