Sernok Aktiebolag

Sernok Aktiebolag

Ring 070-230 58 80 www.reskon.se
4.1

Vi tror att kontrollerat byggande ger bästa resultat! Varje nytt projekt är för oss början på en ny relation och vi sätter varje kund i fokus när vi jobbar. Med mycket personligt engagemang och gedigen erfarenhet och kunskap tar vi oss an de flesta byggprojekt. Vi är gärna med redan från starten i ditt projekt, redan när...

7 omdömen om Sernok Aktiebolag

Annette E
Skrev om Sernok Aktiebolag

Renovering De Luxe, endast stommen stod kvar när Reskon började. De gjorde alla byggarbeten tom spackling sen tog vi själva över och gjorde det sista. Vi fick det precis som vi ville och hade en bra dialog genom hela projektet. Mycket nöjda

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Fredrik A
Skrev om Sernok Aktiebolag

Har gjort ett omfattande husprojekt med tomas och Reskon. Totalentreprenad på murad villa. Reskon levererade villan komplett utvändigt och målningsklart utvändigt. En väldigt bra och öppen process från början till skut med full transperans och support mot inblandade UE's gällande ätor och rådgivning. Tomas var på min sida hela vägen igenom och vi upplevde det som en väldigt positiv sak. Vi kommer föra fler projekt ihop

Cecilia B
Skrev om Sernok Aktiebolag

Reskon har hjälpt oss att renovera 11 badrum i en hyresfastighet och vi kan varmt rekommendera dem. De är tillmötesgående, håller tider och arbetet löper mycket smidigt. Kommunikationen är enkel, rak och vi känner oss mycket väl bemötta som kunder. Resultatet är jättebra och vi samt hyresgäster är ytterst nöjda!

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Tommy L
Skrev om Sernok Aktiebolag

Jag är mycket nyd med arbetet som dom har gjort. Härliga killar och mycket noga.

Brian C
Skrev om Sernok Aktiebolag

Bra seriös och pålitlig företag som gör bra jobb och avslutar dem, vilket är ett problem med många andra hantverkare tyvärr.

Lars C
Skrev om Sernok Aktiebolag

Reskon har utfört flera ombyggnader och renoveringar på våra fastigheter de senaste åren, alltid till vår fulla belåtenhet. Ordning och reda med kostnadsberäkningar och redovisningar, en byggfirma som börjar på jobbet vid överenskommen tidpunkt och är klara som de lovat. Duktiga yrkesmän helt enkelt.

Mark T
Skrev om Sernok Aktiebolag

De har utfört vårt husbygge i Bunkeflostrand, men vi kan inte skriva gott om detta bolag. De har fuskat med allt de har kunnat. Bland annat har bjälklaget jämnats av med cellulärt istället för flytspackel (som är dyrare), lagt in mindre frånluftsaggregat än vad som var föreskrivet, dörrar och fönster är inlagda med endast skum istället för skruvar för snabb, men dålig installation. Trots totalentreprenad så fick vi avbryta kontraktet eftersom de inte klarade av att bygga färdigt huset.

Svar från Sernok Aktiebolag

Hej Mark. Detta inlägg är snart fyra år gammalt och har inte här att göra egentligen, men svarar ändå. Tråkigt att det inte gick som ni planerat med ert husbygge, tänker inte sjunka till din nivå och kasta över en massa skit men ni hade en mycket stor delaktighet själv i att det gick som det gick. Det var en delad entreprenad där ni som byggherrar också har ett stort ansvar och vi beslutade efter rådande omständigheter att avbryta entreprenaden, det gick inte att fortsätta vårt samarbete och vi bestämde gemensamt att ni...