Restaurang Shanghai

3.0

5 omdömen om Restaurang Shanghai

harris m
Skrev om Restaurang Shanghai

För några dagar sedan åt jag och mina kompisar vi bokade fler bord på China Palace i jönköping.Jag kan verkligen rekommendera ställe bästa och färska maten som jag har ätit på någon restaurang i Jönköping.Restaurang eller något sånt utan något som bara helt enkelt är värt flera besök!!!!!!!!!!

Martina G
Skrev om Restaurang Shanghai

Tycker att detta är en av de bästa kinarestaurangerna i stan. Har testat de flesta. Maten kan ibland vara lite väl vattnig, kanske beror på olika kockar, vad vet jag. Dock tycker jag att Djungle Thai är mycket bättre.

Helena L
Skrev om Restaurang Shanghai

Besökte restaurangen senaste helg eftersom våran favorit restaurang hade stängt. Jag och min man kommer inte att sätta våra fötter på detta ställe igen. Vi beställde 4 småa rätter som var utspädda med vatten, nästan ingen kryddning, utan garnering, innehållande frysta grönsaker och dessutom inte varma.

orknowork h
Skrev om Restaurang Shanghai

Allvarligt är det relativ usel standard på maten, typiskt svensk kinamat- everything fried är kinamat- knappast. buffén är undermålig och nästan ofräsch. De "klassiska" kinesiska rätterna håller inte måttet och är mellan varven overdone eller överkryddade. Tyvärr luktar hela restaurangen frityrolja. Men vill du betala 100pix för trevlig personal så helt ok. China Palace är ditt plejs.

Lars  M
Skrev om Restaurang Shanghai

Deras buffé är en av stans bästa asiatiska alternativ. De har alltid ett flertal goda alternativ även om de kunde krydda lite starkare tycker jag (de tror nog att vi nordbor är lite rädda för stark kryddning, vilket vi givetvis inte är). Glass och friterad banan till efterätt är en perfekt avslutning på en god lunch.