Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Restaurang Dell'Attore

Restaurang Dell'Attore

Skeppargatan 60, 114 59 Stockholm — Visa karta

Charmig italiensk restaurang med det där lilla extra. God service kombinerad med utsökt mat kan aldrig sitta fel!
Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Kaknästornet
Maria R:
God mat o trevlig sällskap, vad mer kan man begära? Vi kommer kanske åter.

Restauranger nära Restaurang Dell'Attore:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Rose-Marie H:
God mat som alltid och vänligt bemötande. Lite hög ljudvolym pga förmodligen dålig akustik.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Läs vad 10 kunder tycker om Restaurang Dell'Attore

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Restaurang Dell'Attore
    Kliv in, sätt dig, beställ och njut. Vad du än äter är allt gott, genuint och italienskt. Pizzan är att rekomendera, stans bästa. Personalen är väldigt välkomnande.
  • Johan W
    Johan W skrev om Restaurang Dell'Attore
    Finns det någon varmare/mysigare restaurang i Stockholm? Delláttore har den godaste pizzan i Stockholm men det som gör att de sticker ut från alla andra restauranger är att personalen är helt underbar! Den värme och genuina omtanke som de visar trodde jag inte man kunde hitta på Östermalm. Att det sedan är prisvärt rent utsagt lite för billigt, är aldrig fel! Stort tack för att ni tog hand om mig och min familj i fredags! Ni alla förkänner en stor kram!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Restaurang Dell'Attore
    Nu var det ett tag sen jag var och åt på Dell-attore men jag minns att deras pizza var väldigt fräsch och god, att personalen var trevlig och att det var mysigt inne i restaurangen!
  • Bo F
    Bo F skrev om Restaurang Dell'Attore
    Mysig atmosfär och oslagbara pizzor! Priserna rimliga. Kan vara svårt att få ett bord.
  • Tina W
    Tina W skrev om Restaurang Dell'Attore
    Goda, goda pizzor (Kanske stans bästa?) och alltid bra bemötande. Skön inredning. Rekommenderar definitivt ett besök.
  • kicke s
    kicke s skrev om Restaurang Dell'Attore
    Sthlms BÄSTA pizzeria e så korad, alla kategorier!
    Rättigheter är dessutom plus i kanten!
    /BenchmarkarN
  • Wille
    Wille skrev om Restaurang Dell'Attore
    De måste ha en femma i pizza, helt övergrym och trevlig personal, en genuin familj som älskar maten och gästerna! GÅ DIT!!!! Billigt dessutom.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Restaurang Dell'Attore
    Stans bästa pizza! Att föredra framför alla dessa Ciao Ciao. Spana in thepizzamaker himself, ett orginal! Enjoy.
  • David L
    David L skrev om Restaurang Dell'Attore
    Har länge legat högt på östermalmsbornas topplista för sin kombination av stämning och exklusivare pizzor. Har hört från säker källa att även folk från Gärdet promenerar hit som omväxling, och någon åkte bil ända från Lidingö för en hämtpizza av speciell sort. Då gör de ju något rätt..
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Restaurang Dell'Attore
    Denna restaurang är min pojkväns stammishak, så jag var ju tvungen och kolla varför han gick hit så ofta. Stället är väldigt litet och intimt men jättemysigt. Dell'attore betyder ju skådespelaren på italienska vilket återspeglar sig i inredningen. Alla väggar är täckta med foton. Maten är väl värd den lilla trippen! Dom har något som heter pizzarullar som jag har hört tog dom till en andra plats i PIZZA-SM! Ett extra plus är hur dom tillagar sin lasagne så att alla alla biprodukter försvinner ur köttet! Om du inte känner dig omhändertagen av personalen här, ring mig! Dom har fattat att en restaurang inte går bra om man inte har en kombo av god mat och hög service.

Skeppargatan 60, 114 59 Stockholm