GUTE GRILL

3.5

6 omdömen om GUTE GRILL

Mayade H
Skrev om GUTE GRILL

Jag förväntade mig bättre mat, men tyvärr blev jag besviken. Jag beställde mix grill som serverandes kall med en kall sås o väldigt enkel tillbehör.. Samt var det väldigt lite mat, mindre än 100 g kött.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Anita A
Skrev om GUTE GRILL

Vi fick kanonservice och underbart kött- lamm och entrécote. Mycket folk vilket gjorde ljudnivån lite hög tyvärr. Ljudisolerande plattor att rekomendera.

Carolina
Skrev om GUTE GRILL

Bokade brunch 2 månader i förväg för 6 personer, 3 dagar innan fick jag mail att det var avbokat pga av att man slutar med brunchen. Dålig framförhållning. Varning för att boka bord här!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
A
Skrev om GUTE GRILL

Väldigt trevlig personal! God mat och fullt av små överraskningar som kommer in före, mitt i och efter måltiden. Aningen få alternativ, för den som till exempel är gravid eller vegetarian. Rekommenderas hur som helst varmt!

Jennifer B
Skrev om GUTE GRILL

Underbar mat (gotländskt KRAV-lamm to die for!), superba viner (recommenderar Testamatta - "Galenpanna"), galet bra service och till och med fantastiska toaletter(!). Gå helt enkelt hit och och få en vision av hur Gotland skulle smaka om det vore en del av himmelriket :)

Nikke L gillar detta
Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Stefan T
Skrev om GUTE GRILL

Bra mat (oxfilén var ljuvlig), bra vin, bra service och lokalen är lagom liten och mysig.