Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Gute Lounge & Grill

Olof O:

Övriga företag nära Gute Lounge & Grill:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 5 kunder tycker om Gute Lounge & Grill

• Anita A
    Anita A skrev om Gute Lounge & Grill
    Vi fick kanonservice och underbart kött- lamm och entrécote.
    Mycket folk vilket gjorde ljudnivån lite hög tyvärr. Ljudisolerande plattor att rekomendera.
  • Carolina
    Carolina skrev om Gute Lounge & Grill
    Bokade brunch 2 månader i förväg för 6 personer, 3 dagar innan fick jag mail att det var avbokat pga av att man slutar med brunchen. Dålig framförhållning. Varning för att boka bord här!
  • A
    A skrev om Gute Lounge & Grill
    Väldigt trevlig personal! God mat och fullt av små överraskningar som kommer in före, mitt i och efter måltiden. Aningen få alternativ, för den som till exempel är gravid eller vegetarian. Rekommenderas hur som helst varmt!
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Gute Lounge & Grill
    Underbar mat (gotländskt KRAV-lamm to die for!), superba viner (recommenderar Testamatta - "Galenpanna"), galet bra service och till och med fantastiska toaletter(!). Gå helt enkelt hit och och få en vision av hur Gotland skulle smaka om det vore en del av himmelriket :)
    Nikke L gillar detta
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Gute Lounge & Grill
    Bra mat (oxfilén var ljuvlig), bra vin, bra service och lokalen är lagom liten och mysig.

Brunnsgatan 6, 114 34 Stockholm