Restaurang Läckerbiten

2.5

4 omdömen om Restaurang Läckerbiten

Christian A
Skrev om Restaurang Läckerbiten

Kommer tyvärr aldrig kunna äta på denna restaurang igen. Har återkommande ätit lunch de senaste tre/fyra åren där, men nu är det över. Dagens middagsbesök var under all kritik. Jag har sällan blivit otrevligare bemött av en sk restaurangchef som efter detta besök. Att aggresivt och otrevligt ifrågasätta och skälla på de betalande kunderna för att vi har synpunkter på dagens service är oförlåtligt i ett serviceyrke. Vissa är inte lämpade för serviceyrken. Maten ha dessutom tappat i kvalitet senaste halvåret. De hade söders godaste lasagne. Nu har de en otrevlig chef. Uselt.

Andreas H
Skrev om Restaurang Läckerbiten

Bra alternativ till O'learys med hyffsat käk. Är kanske inte mer än godkänt, men är det fullbokat på vanliga sportrestauranger är det här ett givet alternativ!

Anders S
Skrev om Restaurang Läckerbiten

Inte det bästa stället, maten var okay men inte mer. miljön är klassisk sportspub och som det kanske det funakr bättre. ger en 3a i betyg även om jag tycker att det mer var 2,5 men det finns inte som betyg.

Axel P
Skrev om Restaurang Läckerbiten

nja. som pub går det att välja 10 ställen som är bättre på samma kvarter, men maten är bland de bättre (och jag har käkat på de flest pubarna i området) och fotbollen på tv gör det värt ett besök. men det är ENDAST värt ett besök när det är fotboll, annars är det mest tragiskt