Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Restaurang Moosehead

Lilla Torg 1, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Restaurang Moosehead

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Restaurang Moosehead
    Persoanlen är detta ställets stora behållning.
    Maten är hemsk. Dåligt med bra drycker.
    Tröttsamma gäster. Färre turister. Fast det är som folk här skall överrösta allt och alla.
    Var stammis här förr, fast numera undviker jag det.
  • Arne L
    Arne L skrev om Restaurang Moosehead
    Kanonmat och hyffsade priser (fast dyra drycker)
    Dålig service och attityd från den äldre blonda servitrisen som "serverade" mitt sällskap drar ned på helhetsbetyget. När hon sedan inte fick dricks, såg hon oförstående ut, trotts att vi får fel mat 3 ggr.
  • Leif J
    Leif J skrev om Restaurang Moosehead
    Ett av få ställen i stan där man kan få en Malmö Akvavit & Co. Bara den kombinationen är värt ett besök. Läget vid Lilla Torg är det allra bästa och när dessutom maten är bra blir det bra betyg.
  • Ami H
    Ami H skrev om Restaurang Moosehead
    Älghuvudet är en av de många barerna på Lilla Torg, svårt att skilja den ena från den andra. Det är lätt att slinka in eller slå sig ner på uteserveringen för ett glas öl när man promenerar förbi. Men charmen? Priset? Hänget?
    Kanske beror min svala recension på att jag varit där för sällan. Mig imponerade det inte så värst på.
    Tobias B gillar detta
  • linnea j
    linnea j skrev om Restaurang Moosehead
    Förstklassig och charmig personal som trivs bra och har kul tillsammans, vilket märks som gäst. Perfekt läge mitt på Lilla Torg i Malmö - mycket gäster och mycket tryck! Lång sommarsäsong med utlandskänsla. Goda drinkar och bra mat. Ett tips för studenten eller den som haft en hård gårdagskväll rekommenderas Mooseheads hamburgare. Vissa drycker säljs till överpris (undvik coca light och åbro pint), ta då hellre en vanlig stor stark eller pilsner urquell på fat. Istället för cola - ta en smarrig alkoholfri fruktig drink. Kostar en tia mer men så lätt värt!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Restaurang Moosehead
    Om du kan med gott samvete sitta under värmelampor som spyr ut gaser som direkt påverkar växthus effekten då är Moosehead bar för dej. Alla barer sunt Lilla torg är egentligen de samma, upp med 200 gaslampor och kör på. Torskarna kommer för att de känns mysigt att sitta i lite värme....men den som väntar på nåt gott behöver inte vänta länge, 2020 behöver de säkert inga värmelampor.
  • Malou G
    Malou G skrev om Restaurang Moosehead
    Väldigt trevlig restaurang med mysig inredning och uteservering året runt för de som vill sitta under värmelampor och ta en öl! De serverar suveräna hamburgare med cole slaw som jag tycker är ett klart val att äta på det här stället! Däremot har de en liten lustig blandning på menyn då de dels har husets hamburgare och entrecote, och resten är thaimat. Det stämmer inte in på inredning och atmosfär. Jag har inte provat deras orientaliska mat, men har hört av andra att även den är kanon, så så länge de gör den bra så fungerar det! En restaurang som jag varmt kan rekommendera!

Rekommenderas väl!
    Ville L gillar detta
  • Melina G
    Melina G skrev om Restaurang Moosehead
    Stans bästa hamburgare! Riktigt amerikanska med allt man vill ha på och fräscha råvaror. Resten av maten ska också vara bra men när man väl är där är det svårt att välja något annat då de känns riktigt hemgjorda. Att resten av menyn är asiatisk känns konstigt och går inte ihop med inredningen och hamburgarna… Men personalen är trevlig och maten prisvärd.

Lilla Torg 1, 211 34 Malmö