Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Restaurang Mosaik

Daniel E skrev om Restaurang Mosaik
    God mat
  • Marlene
    Marlene skrev om Restaurang Mosaik
    Klar försämring från tidigare gånger jag varit på Mosaik. Atmosfären är fortfarande härlig men maten smaklös och portionerna har blivit förvånansvärt små. Mosaik var tidigare ett favoritställe med fantastisk risotto, halloumi och kycklingrätter. Nu smakade allt bara sådär. Hoppas på förbättring för det är en trevlig lokal med trevlig personal. Om ingen ändring sker kommer de att förlora många gäster. Ger en 3:a för en sammantaget trevlig kväll.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Restaurang Mosaik
    Det är ett helt ok ställe. Personalen är trevlig. Ölen är god. Sen kommer vi till maten. Det saknas det där som gör det bra. De är ojämna helt enkelt. Priserna är ok. Fast jag kräver bättre mat för att vara nöjd. De borde satsa mer på maten för att få fler gäster.
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Restaurang Mosaik
    En av Malmös bästa atmosfär/matupplevelser till ett riktigt kanonpris. Supertrevlig personal som gör de lilla extra för sina gäster. De brukar bjuda på lite extra tallrikar och har mycket bra uppassning. Bra för dejter samt sköna kvällar i sällskap
  • Kim A
    Kim A skrev om Restaurang Mosaik
    Mosaik är ett ställe med väldigt tillmötesgående personal och maten är alltid fantastiskt god. Det är en avslappnad stämning och perfekt både för en middag och som after work. Dessutom är det väldigt humana priser och jag rekommenderar Mosaik varmt.
  • Nicke Nyfiken
    Nicke Nyfiken skrev om Restaurang Mosaik
    Trevlig och avslappnad stämning. Meze (tapas) dyra och mycket små. Ölen ok, personalen trevlig
  • Hanna Å
    Hanna Å skrev om Restaurang Mosaik
    Jätteroligt koncept med tapas från medelhavsländerna. Hemtrevliga och mysiga lokaler med trevlig och serviceinriktad personal. Maten är, förutom några undantag väldigt god. Har även jättegoda drinkar! Kommer definitivt att gå dit flera gånger
  • Pernille K
    Pernille K skrev om Restaurang Mosaik
    trevligt och annorlunda matställe med diverse spannande ratter och mycket trevlig personal.
    Johanna D gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Restaurang Mosaik
    Mosaik ligger lite oansenligt vid sidan av neonupplysta Burger King på Stortorget. Men Mosaik har en skön och avslappnad miljö, med en lugn och avskalad inreding. Det var så jag hamnade här, för att med en vän ta en öl en kväll. Personalen var tillmötesgående, lagom språksam och väldigt trevlig. Kan alltså ännu inte bedömma maten men det första intrycket var gott och jag kommer gärna tillbaka.
    Nu har jag även avsmakat deras härliga tapas och kan utan tvekan höja upp betyget betydligt.
    Väldigt trevlig personal och maten är himmelsk till väldigt bra priser.
    Rekomenderas
    Johanna D gillar detta