Restaurang Tybble i Örebro AB

4.0

8 omdömen om Restaurang Tybble i Örebro AB

Hannes S
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Som student med tveksamma matlagningskunskaper har jag ätit en hel del pizzor och måste säga att pizzerian i Tybble är kungen av alla ställen. Grymt goda pizzor, går inte att klaga på priset. Mysig inredning tillsammans med Örebros trevligaste personal som gör allt för kunden - har bjudit på kaffe, bjudit på fribiljetter till krogen, underhåller alltid på bakfyllan och behandlar alla kunder med respekt. Klockrent!

Stig L
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Nyrenoverat sedan ca 2007. Trevlig personal och snabb service. ==== Det kan inte bli bättre

Martina T
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Fint ställe, ser nyrenoverat ut. Sällan mycket folk så det är lungt och maten får man fort. Har jättegoda pizzor! Salladerna är också helt okej! Bra service och priset är helt okej. Bra ställe att äta och ta en öl på innan utgång! Värt ett besök!

Johanna N
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Ett mycket trevligt ställe att tillbringa t.ex. sin lunch på. Mycket goda sallader och lunchmenyer. En lugn och skön miljö, och det gåt fort att få sin mat. Med närhet till universitetet och campus är det är perfekt ställe att ta en lunch med vännerna på universitetet. Priserna är väl inte de mest studentvänliga jag sett, men man får ju det man betalar för.

Anna H
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Pizzorna på den här restaurangen är de bästa jag smakat i Örebro, men även husmanskosten på lunchen är bra. Stället är inrett snyggt vilket gör att det är trevligt att sitta där och äta. Personalen är trevliga och det går snabbt att få maten. De har också en god salladsbuffé på luncherna och väldigt god pizzasallad.

Sandra G
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Den här pizzerian är helt klart den bästa i Örebro! Örebro är ju inte direkt känt för sina fantastiska pizzerior (snarare för sina kassa pizzerior) men den här är mycket bra faktiskt. Pizzorna är goda och fräscha - om än lite väl mycket olja - och personalen är väldigt trevlig. Dessutom tycker jag att det är en bra atmosfär i restaurangen och det känns liksom lite finare på något sätt. Tyvärr är det ganska dyrt men det kan det ibland vara värt. Kebaben på stället för dock lite minus för den är inte alls lika bra, kebabrullen är degig.

Dervis k
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Mycket bra! goda pizzor, trevlig personal. ett minus är att det är lite dyrt! annars mycket bra. hur bra som helst! gud så gott det är på Restaurang Pizzeria Tybble de får 4 pizzor av 5!! helt fantastiskt!

Jenny  G
Skrev om Restaurang Tybble i Örebro AB

Jag tycker den här pizzerian är toppen, jättegod pizza och så finns det en hel del annat att välja på också. Det var bra priser, och schyssta lokaler, rent och fräscht samt fint och modernt inrett. Det finns tv som man kan kolla på sport eller liknande, mycket trevligt. Det finns även en uteservering, som jag inte provade eftersom jag var där på vintern, men de är säkert trevlig att sitta på när det är varmt ute. Trevlig och rolig personal som gjorde att man ville komma tillbaka. Jag kommer definitivt äta där fler gånger. Jag kan även rekommendera andra att pröva Pizzeria Tybble.