Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

3.3

23 omdömen om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Christine Yvonne S
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Hovmästare var extremt otrevlig. Vi fick inte plats med all mat och alla tillbehör vid ett bord för två och min grillrätt stänkte och var jättevarm. Hovmästare vägrade låta oss sitta visd et annat bord trots att det fanns gott om plats i restaurangen. Maten var däremot god.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4119 omdömen 4.0 av 4119 omdömen

Isabelle R Isabelle R
LINDA S
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Beställde hem mat från shanti med Wolt. Fick fel maträtt. När jag kontaktade shanti fick jag väldigt otrevligt bemötande. Trist. Beställer aldrig härifrån igen!

Erik S
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Allt bra mat, alltid härlig atmosfär. Superbra indisk restaurang!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7914 omdömen 4.3 av 7914 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Per C
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

En stor besvikelse! Vi fick vänta en god stund trots att vi bokat bord. Personalen var tokstressad och missade beställningar. Varmrätten serverades innan vi fått förrätten, vilket vi påpekade. Då lovade de bjuda på förrätten, men när vi fick notan fanns förrätten ändå med. Så snart någon i sällskapet ätit klart så var någon där och plockade undan tallriken. Sedan ville vi avvakta lite innan vi bestämde oss för om vi orkade någon efterrätt eller inte, men det var inte okej, tydligen. Personalen var ideligen där och stressade...

Fred D
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Kan bara instämma och bekräfta de negativa kommentar här. Medioker, svenskanpassade rätter med mycket grädde och snålt tilltagna. Dessutom prissatt som en av Stockholms dyraste indier. Den nya inredningen är urtråkig och följer bara den nya trenden av "street-food". Otroligt trång restaurang där det inte går att komma in mellan borden utan att köra upp rumpan i ansiktet på gästerna vid nästa bord. Antar att det är ägarens snikenhet där man vill suga ut så mycket som möjligt på bekostnad av trevnad. Men, bottenmärket är...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4697 omdömen 4.2 av 4697 omdömen

Fick trevligt bemötande och ett stort plus att man kunde ta med sin hund. God mat och jag kommer med säkerhet tillbaka.

lee l
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

helt ok mat. väldigt väl utnyttjat utrymme, är man lite över "normal" storlek är det nog svårt att röra sig mellan borden och även att få plats. många servitörer på varje bord gör det lite rörigt men går samtidigt snabbt att beställa.. som tur är när det tar tre beställniningar innan alla fyra fått de drycker som beställdes vid första rundan. Tyvärr är servitörerna otroligt oproffessionella... Tydligen har man sittningar om 1,5timmar vilket några av oss inte uppfattat då det var första besöket. Trots det frågar de om vi...

Fred D gillar detta
Cajsa J
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

God och vällagad mat, stora portioner så man lämnar garanterat Shanti mätt och belåten. Mysig atmosfär, hade gärna suttit länge men mitt 3 åriga sällskap var av annan uppfattning. Trevlig och lyhörd personal. Jag rekommenderar varmt ett besök på Shanti!

NOEL H och Tobias B gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
ingela b
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Maten genomsnittlig - till priser som ligger snäppet över vad man kan förvänta i relation till smaken. Dessutom riktigt smutsiga lokaler, tyvärr. Trevlig personal.

Andrea B
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Supergo mat och bra service! Vi är vegetarianer och det finns stort utbud för oss. Och maten smakade kanon.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8051 omdömen 4.3 av 8051 omdömen

Sami V
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Här kan man äta jättegod indisk mat. En utav de bättre indiska restauranger i Stockholm. Bra service och bra lokal. Maten är kanon och naan brödet undrbart. Bra ställe att gå ut och äta men inte vill bli ruinerad. Mycket bra mat till rimliga priser. Kan varmt rekommenderas

Mary
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Stockholms bästa Indiska Restaurang! Det är inte bara maten som utmärker sig men även personalen och särskilt atmosfären. Det enda negativa är att man ibland tvingas vänta länge för att få sittplatser! Inte så konstigt, eftersom alla vill äta på Shanti!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4102 omdömen 4.0 av 4102 omdömen

Jessica I Jessica I
Nathalie

Äkta och genuint!

Mary gillar detta
Arnold H
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

God mat, trist personal ibland. Kan ta lång tid. Men på det hela en av stans bästa indier. Och när de sääger starkt så är det verkligen starkt. Prova t.ex. Hip Pot.

Anders G
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Bästa indiska maten i stan.

Mary gillar detta
Jens T
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Bra restaurang med hög mysfaktor och god mat. Ett bra ställe på alla sätt. Vegetarisk thali är en favorit.

Errol L
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Helt ok. Kan inte säga att det var något spec. Finns en del sådana här krogar känns det som

Soleilx
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Mysig lokal med skön indisk kitsch. Otroligt god mat som serveras snyggt.

Henka H
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Bra restaurang, dock får man vänta 30-45 min även om man bokat bord. Inte acceptabelt! Alla vegetarianer (som äter mjölk): Ni måste pröva deras vegetariska Chi chi med blomkål, kokos och hemlagad ost. Om det är den rätta kocken är detta den rätta rätten att välja any day!!!

S W
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Trots lite strul med vår bokning när vi kom som gjorde att vi fick vänta en halvtimme innan vi kunde sätta oss blev det en riktigt trevligt kväll. Maten var jättegod och servicen var snabb och trevlig.

Ulrika A
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Trevlig personal och mycket god mat! Dessutom mysigt. Vad kan man mer begära?!

Kristofer S
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Har varit där ett par gånger tillsammans med min sambo. När vi säger att vi är veganer säger personalen att det inte är några problem. När maten kommer ut till oss är det alltid något problem med maten. Ofta är det mjölk, smör eller dressing i maten som vi inte äter. Det har alltid hänt. Men när maten är rätt är den väldigt god. Jag säger trots detta att Shanti är den bästa indiska restaurangen i Stockholm.

Anna F
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Mums! Bra mat, engagerad personal och hög mysfaktor inredningsmässigt. Hit brukar jag gå med min pojkvän när vi vill mysa på tu man hand.

Fredrik E
Skrev om Shanti Indisk & Wok Restaurang & Bar HB

Ahh. God indisk mat med kvalitetsambitioner. Iofs äter jag nästan alltid Very Special Sizzler men den är ju också very special. Här är alltid smockfullt vilket inte är konstigt med tanke på många intressanta rätter med god smak kombinerat med rimliga priser. Inga feta dussinindiska såser som allt simmar i.