Alla kategorier Restaurang Östergötland Linköping Restaurang Snoddas

Läs vad 7 kunder tycker om Restaurang Snoddas

• Rolf L
    Rolf L skrev om Restaurang Snoddas
    Linköpings lågvattenmärke!

För mer än tio år sedan var detta ett riktigt höjdarställe. Fantastiska hamburgare och en skön feeling. När de sen införde pan-pizza-buffen var den grym! Fräscha pizzor med påkostade råvaror. Riktigt-riktigt bra. Salladsbuffen var också bra och påkostad.

Tyvärr blev det sen snabbt sämre (ägarbyte?) och till slut fick man sitta och vänta lääääääänge innan det kom ut en ätbar pizza skilt från torra sunk-pizzor med sönderklippta stekburgare från dagen innan på. Det var dags att dra i nödbromsen och inse att Snoddas hade blivet en sylta i bottenskiktet.

Jag lovade mig själv att aldrig mer äta där. Idag gjorde jag det ändå och blev negativt överaskad.

Det har blivet ÄNNU sämre.
    Konservgrönsaker, korv som luktade lösningsmedel, drickan till barnen var en eldorado-saft. Helt ärligt så får du bättre tugg på vilken ambulerande sylta på ett tredje klassens tivoli som helst. Snoddas verkar söka med ljus och lykta efter de absolut billigaste "livsmedlen" som finns att få tag på.

Dyrt? JA! För 48 pix kan du handla deras Happy Meal wannabe till barnen som kan bestå av två klickar maskingjort pulvermos från CCCP-tiden och en korv-usling från Tjernobyl. INGET annat. Ingen sallad, bostongurka eller kärlek överhuvudtaget. Ska du ändå ha NÅGOT mer så kostar det direkt extra. Vår nota, en vuxen och två barn slutade på över två hundra pix. Det betraktar jag som ocker för sådan skitmat.

Where is the love and passion?!
  • Gösta L N B
    Gösta L N B skrev om Restaurang Snoddas
    För dryga 80 kronor i ett område 6 km från city förväntar jag mig en bra lunchbuffé, betydligt bättre än inne i stan. Men buffén består av billiga grönsakskonserver från Willys, som hällts upp i kantiner, lite keso, sönderkokt pasta i mjölig bechamelsås, och någon slags majonäsdränkt varm smörgås som kallas pan-pizza. Majonäs, Rivosto och små bitar av kyckling eller prickig korv. Det var faktiskt riktigt äckligt! Till råga på att man tog 80:- för en buffé som man inte ska behöva betala mer än 30:- för, så tar man ut en olaglig kortagift, tar 10:- för ett glas ljummet kranvatten. Personalen är sur och otrevlig. Stället är tapetserat med små otrevliga lappar, som matchar personalens trista attityd. URUSELT av Vong & Tran! Lägg ner!! Ni ska inte jobba i servicebranschen överhuvudtaget, och inte ta samma pris som Gula Huset eller Hakepi, för en lågpris salldsbuffé som de flesta restauranger BJUDER på till maten.
    Rolf L gillar detta
  • Maria R
    Maria R skrev om Restaurang Snoddas
    Snoddas ligger inte jättebra, men trots de ser man att folk tar bilen dit, och jag förstår varför. Med de olika bufféerna, hamburgarna och signaturkorven finns de något som de flesta i familjen uppskattar. Välj Snoddas ist för McDonalds!
  • Maria R
    Maria R skrev om Restaurang Snoddas
    Har förmodligen de bästa vegetariska hamburgarna i Linköping, de är helt otroliga! Lite dyrare än McDonalds, men helt klart värt pengarna. Även salladsbuffen brukar alltid vara värd de extra slantarna.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Restaurang Snoddas
    Inte billigast, men det finns en hel del att välja på (trots logotypen, en korv) och maten är väldigt god. Inte sällan har det hänt att man hamnat här efter att först varit inne hos grannen McD och gett upp pga av kö. Servicen och miljön är dessutom fruktansvärt mycket bättre här. Pizzabuffén liksom personalen är trevlig.
  • Manuel G
    Manuel G skrev om Restaurang Snoddas
    Lite dyrt men har en jätte bra pizzabufé och hamburgarna där är masters!
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Restaurang Snoddas
    Bra mat till ett bra pris. Ligger nära campus och har betydligt bättre mat och trevligare restaurang än McDonald’s som ligger bredvid. Sen har de även olika sorters bufféer där man får betala ett pris och sen äta hur mycket man vill, jag har dock inte hunnit vara på någon personligen.

Rydsvägen 1, 584 31 Linköping