Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Restaurang Storseglet

Restaurang Storseglet

Redegatan 1, 426 77 Västra frölunda — Visa karta

Restauranger nära Restaurang Storseglet:

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Pia Ã:
Himla mysigt ställe med supergod mat!

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Johanna M:
Gemytlig och varm atmosfär med bra service!

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 7 kunder tycker om Restaurang Storseglet

• Samuel R
    Samuel R skrev om Restaurang Storseglet
    Det värsta jag varit med om serverar dem.
  • George K
    George K skrev om Restaurang Storseglet
    Min gamla skola får mat från Resturang Storseglet och maten SUGER, det är jätte äckligt. Det lever inte alls upp till förväntan...eleverna lever på knäckebröd och mjölk/vatten
  • Per S
    Per S skrev om Restaurang Storseglet
    tihi lol det var jättesmaskigt
  • lina K
    lina K skrev om Restaurang Storseglet
    vill bara säga att storseglets mat är det sämsta som jag har smakat . kycklingen kommer från Thailand. och all köttfärs kommer från polen. och grön och köttsoppan det var det äckligaste gick ej att äta! fullt med senor i köttsoppan gick ej att svälja ner!!!!!
    hoppas att detta kommer att tas upp i något tv program som t.ex. uppdrag gransing eller kalla fakta som de gjorde om snabbmat kedjorna var maten kommer ifrån och hur de tillagar maten och deras hygien
    // en som har varit på studiebesök
    George K, Per S, Anders S gillar detta
  • Elias f
    Elias f skrev om Restaurang Storseglet
    Jag vill, säga att Storseglets "mat" är något av det sämsta jag fått i skolan. de leverarar inte mat!!! vi lever på knäckebröd då maten ej duger. vi vill från RYTMUS norrköping åk 1,2 säga att vi hatar maten
    George K, Anders S gillar detta
  • Måns L
    Måns L skrev om Restaurang Storseglet
    Vill tacka storseglet för en underbar skolmat!
    VI ÄLSKAR SKOLMATEN!!

Åk 1, Rytmus Norrköping
    Anders S gillar detta
  • Anders S
    Anders S skrev om Restaurang Storseglet
    Förmodligen världens sämsta cateringföretag! levererar genomgående usel mat!

Redegatan 1, 426 77 Västra frölunda